Sari la conținut

Tuning Duster

Discutii despre modificari, imbunatatiri, tuning Duster


120 topicuri în acest forum

    • 22 răspunsuri
    • 29k citiri
  1. Modificari faruri 1 2 3 4 13

    • 98 răspunsuri
    • 57,2k citiri
    • 32 răspunsuri
    • 33k citiri
    • 27 răspunsuri
    • 20,7k citiri
    • 8 răspunsuri
    • 3,5k citiri
  2. Schimbare scaune fata duster 1 2 3 4 9

    • 69 răspunsuri
    • 91,3k citiri
    • 0 răspunsuri
    • 625 citiri
    • 21 răspunsuri
    • 7,1k citiri
    • 356 răspunsuri
    • 262k citiri
    • 3 răspunsuri
    • 938 citiri
    • 120 răspunsuri
    • 117,5k citiri
    • 4 răspunsuri
    • 1,4k citiri
  • Explorând posibilitățile de tuning pentru modelul de mașină Dacia Duster

    Dacia Duster a devenit unul dintre cele mai populare modele de mașini SUV din Europa și în întreaga lume. Datorită prețului accesibil și performanței solide, Duster a atras atenția entuziaștilor auto, care caută să îmbunătățească și să personalizeze aspectul și performanța mașinii lor. În acest articol, vom explora unele dintre posibilitățile de tuning disponibile pentru Dacia Duster, oferind astfel șoferilor opțiuni pentru a-și exprima stilul personal și pentru a-și îmbunătăți experiența de conducere.

    1. Tuning estetic:

    Dacia Duster poate fi personalizată prin modificări estetice pentru a-i conferi un aspect mai agresiv și mai distinct. Aceste modificări pot include:

    - Spoilere și praguri laterale: Prin adăugarea unor spoilere și praguri laterale sportive, poți îmbunătăți aspectul mașinii și poți obține un aer mai sportiv.

    - Jante și pneuri: Schimbarea jantelor cu unele mai mari și mai stilizate poate transforma complet aspectul Dusterului. De asemenea, alegerea unor pneuri performante poate îmbunătăți aderența și manevrabilitatea.

    - Folii și viniluri: Aplicarea unor folii sau viniluri decorative poate adăuga o notă de personalitate și originalitate mașinii tale. Există o varietate largă de culori și designuri disponibile pentru a satisface gusturile fiecăruia.

    2. Tuning performanță:

    Îmbunătățirea performanței Dacia Duster poate fi realizată prin diverse modificări tehnice. Iată câteva posibilități:

    - Ecu remapping: Remaparea ecu-ului (unitatea de control electronică) poate optimiza parametrii de funcționare ai motorului, permițându-i să obțină mai multă putere și cuplu. Acest lucru poate îmbunătăți accelerația și performanța generală a mașinii.

    - Sistem de admisie și evacuare: Înlocuirea sistemului de admisie și evacuare cu componente de înaltă performanță poate crește fluxul de aer și poate mări puterea motorului.

    - Suspensie sport: Montarea unui set de suspensie sport poate reduce înălțimea mașinii și poate îmbunătăți manevrabilitatea, oferind o experiență de conducere mai dinamică.

    3. Tuning interior:

    Experiența de conducere poate fi îmbunătățită și prin modificări aduse interiorului mașinii.

    Iată câteva opțiuni:

    - Îmbunătățirea sistemului audio: Upgradarea sistemului audio poate oferi un sunet de înaltă calitate și o experiență de divertisment mai plăcută în timpul călătoriilor. Schimbarea unității principale cu una mai avansată, adăugarea de difuzoare suplimentare sau montarea unui subwoofer pot îmbunătăți semnificativ calitatea sunetului.

    - Volan și scaune sport: Înlocuirea volanului și a scaunelor cu modele sportive poate adăuga un aspect și o senzație de curse mașinii tale. De asemenea, aceste modificări pot oferi o susținere mai bună în timpul conducției agresive.

    - Iluminare interioară: Adăugarea unor lumini ambientale sau schimbarea iluminării standard cu LED-uri colorate poate crea o atmosferă mai plăcută în interiorul mașinii.

    4. Tuning off-road:

    Pentru iubitorii de aventură și off-road, Dacia Duster poate fi echipată cu accesorii și modificări speciale pentru a-și îmbunătăți performanța în teren accidentat. Acestea pot include:

    - Protecții suplimentare: Adăugarea de plăci de protecție sub mașină, bare antiruliu și protecții pentru faruri și stopuri poate proteja mașina împotriva loviturilor și zgârieturilor în timpul aventurilor off-road.

    - Suspensie înălțată: Înlocuirea suspensiei standard cu una înălțată poate crește garda la sol a mașinii și poate facilita trecerea peste obstacole mai mari.

    - Bară de protecție și troliu: Adăugarea unei bare de protecție în față și montarea unui troliu poate fi utilă în situații în care mașina rămâne blocată în noroi sau în teren dificil.

  • Topicuri

  • Postări

    • Doar ca info /exemplu (subliniez asta) pentru activari si dezactivari functii Duster II HJD exista si cateva macro:
    • Salut, daca mai intereseaza pe cineva, elementul filtrant pentru filtrul de motorina demontabil se gaseste la Mann cu codul PU9011zKIT. Suruburile vor trebui stranse la 11Nm sa fie etansarea ca lumea.  Si referitor la filtrul de ulei, a gasit cineva un upgrade la bara stabilizatoare? Adica una care sa aiba o degajare indoita in zona filtrului? Multumesc anticipat
    • Bun venit in aceasta comunitate.  Sa o volanesti sanatos /cu placere, multi km fara probleme. (si asteptam cu interes si alte detalii \impresii despre motor, transmisie, sistem hibrid, etc. ...)
    • Buna ziua!  De o saptamana sunt posesor de Duster 3 - Journey varianta hibrid.  Mentionez ca timp de 10 ani am fost posesor de Logan 1.5 dci full options, luata de noua,  de care am fost foarte multumit. O masina excelenta la banii ei. Din pacate am avut un mic accident cu ea si a trebuit sa imi iau alta masina. Am vrut noua.  Iata primele impresii despre ea: 1. Este mult mai insonorizata decat ce am avut si decat Duster 2. (socrul meu detine Duster 2 dci cutie edc - am condus-o recent vreo 2000 de km) 2. Mult mai confortabila decat Duste 2 - de fapt cred ca asta e punctul ei forte - suspensia. Confortabila si totusi foarte stabila pe viraje. 3. O placere sa o conduci in mediul urban cu aceasta motorizare hibrida. In mediul extraurban trebuie un pic de obisnuinta cu ea. Trebuie sa inveti sa o simti. Altfel va fi destul de zgomotoasa din cauza turatiei motorului pe benzina. Se conduce excelent, dar prima data, obisnuit cu diesel, am tot calcat accelelratia mai tare si avea cateva comportamente ciudate. Am invatat sa o simt si sa-i anticipez comportamentul iar acum este ok. Chiar foarte ok. 4. Are multa tehnologie pe ea care te ajuta in trafic si asta este bine. Scaune bune si confortabile. Sistem audio bunicel. Se putea mai bine.  5. Singura problema pe care deja o am cu ea este volumul la media nav. In momentul in care se conecteaza android auto nu stiu cum (nu tot timpul face asta) dar joystickul pentru volum din spatele volanului nu mai poate controla volumul pentru radio. In schimb controleaza volumul pentru android auto. Cat de tare sa vorbeasca femeia de la waze. Si nu o poti schimba decat daca opresti masina si repornesti android auto. Este asa de enervant. Am stat sa rezolv problema asta 2 zile la rand si nu am reusit. Pana la urma am gasit o mica solutie. Cand schimba volumul de la radio la android auto pur si simplu dezactivez pentru cateva secunde bluetooth (se dezactiveaza android auto) si repornesc bluetooth. Imediat trece pe volulul de la readio. Oricum, trebuie cumva rezolvata treaba asta pentru ca este destul de frustranta si enervanta. Am inteles ca deja s-au facut reclamatii la producator pe chestia asta. Speram sa se rezolve cu un update. O sa mai revin cu impresii pe parcurs dupa mai multi km. Deocamdata sunt foarte multumit si normal entuziasmat.  Legat de cum arata si design cred ca este o chestie clar subiectiva. Unora poate sa le placa altora nu. Copiilor mei le-a placut si de asta am ales Duster. Vroiam Logan 3 dar copiilor le-a placut dusterul.  
    • Mulțumesc! Sunt foarte bune pozele. Din ce vad, se lucrează pe sus. Mulțumesc! 🤝✌️
×
×
  • Creează nouă...