Sari la conținut

Solicit ajutor pentru montare faruri led, cu daylight Y, model 2022


Postări Recomandate

Da, scuze am citit printre randuri si eu m-am referit la faruri. Stopurile, da, sunt plug in.  Mea culpa.

Acum 4 ore, t0rquemada a spus:

Păi tu ai pus linkul - în care se vede clar că nu merge semnalizare peste DRL aprins pe aceeași parte (face ce am scris mai devreme în alt post), apoi sigur nu va avea și reglaj electric pe verticală, iar în postarea de continuare e doar o poză cu lucrul pe Duster ph2

În altă ordine de idei, un răspuns scurt la întrebarea ta, da, e secret. (Farurile de Duster ph3 nu sunt ieftine, nu cresc în copaci  și totuși am 2 pe masa de lucru cu tot ce trebuie pentru a simula o mașină)

Cine stie si cunoaste ce se poate face pentru buna functionare a noilor faruri, o poate face daca vrea, dar vad aici atata secret...

E greu sa scrie cineva ca trebuie asa:

- farurile

- calculator faruri

- probabil calculatorul configurat pe masina respectiva

-etc

Iar pe partea cealalta e treaba fiecaruia de unde isi procura farurile si ce mai trebuie chiar daca sunt scumpe. Iar cu reglajul farurilor, se pot regla la un atelier auto pe stant si raman asa, alta solutie nu prea vad.

P.s. La cat te stiu ca esti meserias, ai putea sa dai aceste detalii, doar daca vrei, ca oricum cel care vrea sa faca aceasta modificare, tot la tine vine. 

 

Editat de kaspersky
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • Răspunsuri 32
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu ai nevoie de un electrician, ci de cineva care are știe și are acces la rețeaua mașinii, cu ajutorul diagnozei dedicate, pentru a putea integra componentele lipsă pe care ar trebui să le configurez

Q.E.D.   Final...cu leduri 4300K pe fază lungă.   ...și reglajul pe inalțime cu buton de Clio....era să uit. Pentru ca faza scurtă, ledul, să nu clipescă când motorul est

Prima victimă: Duster HJD ph2 2021, 4x2, culoare xxx, recent cumpărată de la un "vânzător", km puțini etc, dar cu Medianav de generație 4 nu 4.5(8inch) și fără butoane de activare cruisecontrol/speedl

Posted Images

Nu  este nevoie de inlocuirea nici unui  calculator. Se poate face cu un stabilizator de 9V si un "sau cablat" cu diode direct pe far. Singura problema care aapare e la semnalizare.

Calculatorul de la modelul anterior celui cu Y, inverseaza doua tensiuni cand trece de pe DRL pe pozitie. Scade si intensitatea luminoasa a ledului. La cel cu Y nu mai e nevoie de inversarea tensiunilor. Aveti in atas configuratia mufelor la faruri. Problema e la firele " comanda lumini de zi" si "alimentare lumini de zi". Spor la bricolat....era sa uit...reglajul pe inaltime se face cu buton, cablaj si mufe de la clio (din dezmemebrari). Firul de pe pinul 9 nu se leaga, se lasa in aer (daca se arde ledul pe scurta nu o sa semnalizeze in bord).

Screen Shot 06-07-22 at 02.07 PM 001.JPG

Screen Shot 06-07-22 at 02.07 PM.JPG

Editat de KrsTeam
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da. SI cea mai nasoala chestie este cu reglarea farurilor. nu e ok deloc sa fie facut " static", practic la orice modificare de incarcare s-a terminat cu el.

am fost de curand cu a mea si diferenta este enorma (intre 2 persoane si 4 + bagaje). practic faza scurta devine "lunga" daca n-o ajustezi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Schema electrica pentru adaptarea farului Y la modelele Duster anterioare. Se monteaza direct pe far fara a modifica instalatia electrica a masinii. Reglarea farurilor pe inaltime se realizeaza cu un buton de la Renault Clio.

Screen Shot 08-29-22 at 06.01 PM 001.JPG

Screen Shot 08-29-22 at 06.01 PM.JPG

Adaptarea face ca la semnalizare sa stinga lumina de zi, respectiv semnalizare pe faza scurta aprinsa -  stinge lumina de zi in momentul semnalizarii. Timpul de raspuns (aprinderea luminii de zi dupa asemnalizare) se regleaza din multiturul oscilatorului monostabilului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Q.E.D.

 

Final...cu leduri 4300K pe fază lungă.

 

...și reglajul pe inalțime cu buton de Clio....era să uit. Pentru ca faza scurtă, ledul, să nu clipescă când motorul este pornit, trebuie intercalat pe firul de alimentare un circuit de stabilizare a tensiune pe valoare de 13,3V. Astfel, la tensiune de 14,5V a alternatorului, tensiunea aplicată pe led-ul de faza scurtă va fi 13.3V (așa cum reiese din fișa de funcționare). Cu motorul oprit tensiunea de alimentare va fi de 11,5...12,2V funcție de starea bateriei, iar stabilizatorul nu va modifica valoarea tensiunii.

 

Editat de KrsTeam
  • Like 4
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Buna seara! Mi-au aparut acesti 3 martori dintr-o data. Ce ar putea insemna??? Multumesc imi pare rau daca nu postez la topicul bun
    • Deoarece initiatorul repeta aceleasi "lucruri" doresc si eu sa subliniez ceea ce am scris (de cateva ori) referitor la toate informatiile \detaliile oferite:   Si tot pentru ceilati colegi de forum cateva stari si parametri legati de aceasta ce se pot analiza pentru un Duster ph2 motor K9K856\858: Circuit de carburant/Preîncălzire/Aprindere: Diagnosticare funcţie: CALCULATOR DE INJECŢIE:  ET160-COMANDĂ RELEU DE PREÎNCĂLZIRE; ET521-INFORMAŢII NIVEL MINIM CARBURANT; ET838-CONFIGURARE MOD COMBUSTIE; ET839-MOD DE COMBUSTIE; PR006-CURENT REGULATOR PRESIUNE ŞINĂ; PR008-VALOARE DEFINITA PRESIUNE IN RAMPA; PR017-DEBIT CARBURANT; PR048-RCO VANĂ REGLARE PRESIUNE RAMPĂ; PR055-REGIM MOTOR; PR059-TEMPERATURĂ AER ADMISIE; PR063-TEMPERATURA CARBURANTULUI; PR064-TEMPERATURĂ APĂ; PR089-VITEZA VEHICULULUI; PR364-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 1; PR365-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 4; PR405-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°2; PR406-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°3; PR739-CURENT ELECTROVANĂ DEBIT DE CARBURANT; PR850-VAL PRESTAB CUR ELECTR. DEBIT CARBURANT; PR864-RCD VANĂ REGLARE DEBIT RAMPĂ; PR890-COMANDĂ BUJII DE PREÎNCĂLZIRE; PR916-DEBIT DE AER MĂSURAT; PR1031-DEBIT PRINCIPAL INJECŢIE; PR1035-STARE ADAPTARE CILINDRU 1; PR1036-STARE ADAPTARE CILINDRU 2; PR1037-STARE ADAPTARE CILINDRU 3; PR1038-STARE ADAPTARE CILINDRU 4
    • In postul din pagina doi am atasat schema electrica si locatia injectoarelor, am subliniat chiar injectorul nr. 2 se poate vedea foarte clar pozitia acestuia plus mufa cu descrierea pinilor. In postul din pagina patru am atasat si un extras din procedura de diagnosticare a injectoarelor in care am subliniat cu rosu si “Cilindrul nr. 1 este situate langa volantul motor”. Procedura cred ca este destul de clara (in limba romana, plus sublinierile facute), am sugerat de cateva ori ca primul pas este o diagnoza conforma, pe langa citirea corecta a erorilor se pot verifica si codurile injectoarelor sa corespunda cu cele de pe masina (in ordinea corecta), se pot verifica si corectiile injectoarelor in conditiile din procedura (am scris ca este bine sa fie cat mai apropiate de valoarea 1) dar si in functionare, se pot face toate verificarile electrice necesare (ex rezistenta interna a injectoarelor intre 150 -250 ohm, cablaj, continuitate, etc.), se pot masura si fizic debitele de retur in functionare si cand nu este in functionare (valorile din procedura), functie de toate acestea, altfel degeaba se “permuta” injectoare intre ele (si fara se se scrie codurile lor) sau se inlocuiesc aiurea cu unele noi ori SH care si acestea trebuie verificate in mod conform, nu neaparat sunt OK si mai ales scrise corect codurile lor in softul injectiei, cunosc cazuri cand s-a rezolvat “rontaitul” dar si cateva in care s-au schimbat injectoare dupa injectoare si tot NU s-a rezolvat, repet ca toate aceste verificari trebuie facute in mod conform \corect, altfel se pierde timp efort si bani degeaba. Mai atasez cateva capturi referitoare la ceea ce am scris, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
    • Am fost cu tractorasul la un fost elev, la service.. nici n-am intrat bine pe poarta serviceului si m-a intampinat cu "Ha, ha , dom. profesor.. problema cu injectoarele?" A ascultat motorul si a spus ca rontaitul ala.. care este f. pregnant spunea el, e de la unu sau mai multe injectoare. Mi-a explicat care este treaba,  si m-a programat peste o saptamana. Poate o sa cumpar un injector sh. pana atunci si sa vad daca mai rontaie motorul.. Va tin la curent...
×
×
  • Creează nouă...