Sari la conținut

Solicit ajutor pentru montare faruri led, cu daylight Y, model 2022


Postări Recomandate

Buna ziua, 

detin Duster 2020 pentru care am cumparat zilele trecute stopuri si faruri ultimul model cu daylight Y si faza scurta Led. OK, stopurile l-am montat singur, relativ usor au aceasi mufa, deci plug in asta e tot. Functioneaza bine. Insa la faruri este cu totul altceva, nu au aceasi mufa si cu toate ca persoana care de la care le-am cumparat mi-a dat si adaptor mufe pentru ele, aceste faruri , pe care le-am probat pe Dusterul meu, nu functioneaza cum trebuie. Am cerut parerea mai multor "meseriasi" electricieni si in final am ajuns la concluzia ca mai am nevoie de calculatorul care comanda farurile.  Am nevoie de un electrician auto specializat pe Duster care sa stie despre ce este vorba, ca sa pot monta aceste faruri, care imi plac foarte mult.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Solicit ajutor pentru montare faruri led, cu daylight Y, ultimul model 2022
  • Răspunsuri 32
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu ai nevoie de un electrician, ci de cineva care are știe și are acces la rețeaua mașinii, cu ajutorul diagnozei dedicate, pentru a putea integra componentele lipsă pe care ar trebui să le configurez

Q.E.D.   Final...cu leduri 4300K pe fază lungă.   ...și reglajul pe inalțime cu buton de Clio....era să uit. Pentru ca faza scurtă, ledul, să nu clipescă când motorul est

Prima victimă: Duster HJD ph2 2021, 4x2, culoare xxx, recent cumpărată de la un "vânzător", km puțini etc, dar cu Medianav de generație 4 nu 4.5(8inch) și fără butoane de activare cruisecontrol/speedl

Posted Images

Nu ai nevoie de un electrician, ci de cineva care are știe și are acces la rețeaua mașinii, cu ajutorul diagnozei dedicate, pentru a putea integra componentele lipsă pe care ar trebui să le configureze de la 0 pentru mașina ta. 

Sfatul meu ar fi să îi dai înapoi farurile sau să îți dea el soluția, dacă tot le vinde.

  • Like 4
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aia de le scot din fabrica sunt specialisti in asta nu si in electrica :)) Sunt sigur ca nu au fost cumparate oficial in special pentru ca sigur au un pret prohibitiv.

 

Editat de Ignis
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Prima victimă: Duster HJD ph2 2021, 4x2, culoare xxx, recent cumpărată de la un "vânzător", km puțini etc, dar cu Medianav de generație 4 nu 4.5(8inch) și fără butoane de activare cruisecontrol/speedlimiter pe volan

în realitate:

Duster HJD ph1 12/2020

- cu stopuri și faruri de HJD ph2

- cu DRL nefuncțional

- poziții fată nefuncționale

- fază scurtă cu poziții aprinse în același timp, ambele clipind rar și becuri de fază lungă aprinse foarte slab

- pe fază lungă becurile de lungă mergeau ok.

-Semnalizare rapidă (bec ars) indiferent de parte.

- Erori pe aproape toate circuitele.

- Bonus reglajul înălțimii farurilor cu cablu nefuncțional, "motoraș" incompatibil cu farul

- restul problemelor nu prezintă interes pentru topic

Concluzia o trage fiecare.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-a remediat ce s-a putut în limita de timp, dacă noul proprietar o păstrează, va urma episodul 2.

Oricum postul s-a vrut o avertizare pentru potențiali cumpărători de Duster 2021 - căscați bine ochii când cumparați sh și mașina nu dispune de toate dotările HJD ph2 - faruri, stopuri, medianav 8inch, volan cu butoane iluminate, alt tunel median, altă cotieră, reglaj înâlțime faruri tip rotiță (nu buton de aragaz)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Mak changed the title to Solicit ajutor pentru montare faruri led, cu daylight Y, model 2022

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Buna seara! Mi-au aparut acesti 3 martori dintr-o data. Ce ar putea insemna??? Multumesc imi pare rau daca nu postez la topicul bun
    • Deoarece initiatorul repeta aceleasi "lucruri" doresc si eu sa subliniez ceea ce am scris (de cateva ori) referitor la toate informatiile \detaliile oferite:   Si tot pentru ceilati colegi de forum cateva stari si parametri legati de aceasta ce se pot analiza pentru un Duster ph2 motor K9K856\858: Circuit de carburant/Preîncălzire/Aprindere: Diagnosticare funcţie: CALCULATOR DE INJECŢIE:  ET160-COMANDĂ RELEU DE PREÎNCĂLZIRE; ET521-INFORMAŢII NIVEL MINIM CARBURANT; ET838-CONFIGURARE MOD COMBUSTIE; ET839-MOD DE COMBUSTIE; PR006-CURENT REGULATOR PRESIUNE ŞINĂ; PR008-VALOARE DEFINITA PRESIUNE IN RAMPA; PR017-DEBIT CARBURANT; PR048-RCO VANĂ REGLARE PRESIUNE RAMPĂ; PR055-REGIM MOTOR; PR059-TEMPERATURĂ AER ADMISIE; PR063-TEMPERATURA CARBURANTULUI; PR064-TEMPERATURĂ APĂ; PR089-VITEZA VEHICULULUI; PR364-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 1; PR365-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 4; PR405-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°2; PR406-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°3; PR739-CURENT ELECTROVANĂ DEBIT DE CARBURANT; PR850-VAL PRESTAB CUR ELECTR. DEBIT CARBURANT; PR864-RCD VANĂ REGLARE DEBIT RAMPĂ; PR890-COMANDĂ BUJII DE PREÎNCĂLZIRE; PR916-DEBIT DE AER MĂSURAT; PR1031-DEBIT PRINCIPAL INJECŢIE; PR1035-STARE ADAPTARE CILINDRU 1; PR1036-STARE ADAPTARE CILINDRU 2; PR1037-STARE ADAPTARE CILINDRU 3; PR1038-STARE ADAPTARE CILINDRU 4
    • In postul din pagina doi am atasat schema electrica si locatia injectoarelor, am subliniat chiar injectorul nr. 2 se poate vedea foarte clar pozitia acestuia plus mufa cu descrierea pinilor. In postul din pagina patru am atasat si un extras din procedura de diagnosticare a injectoarelor in care am subliniat cu rosu si “Cilindrul nr. 1 este situate langa volantul motor”. Procedura cred ca este destul de clara (in limba romana, plus sublinierile facute), am sugerat de cateva ori ca primul pas este o diagnoza conforma, pe langa citirea corecta a erorilor se pot verifica si codurile injectoarelor sa corespunda cu cele de pe masina (in ordinea corecta), se pot verifica si corectiile injectoarelor in conditiile din procedura (am scris ca este bine sa fie cat mai apropiate de valoarea 1) dar si in functionare, se pot face toate verificarile electrice necesare (ex rezistenta interna a injectoarelor intre 150 -250 ohm, cablaj, continuitate, etc.), se pot masura si fizic debitele de retur in functionare si cand nu este in functionare (valorile din procedura), functie de toate acestea, altfel degeaba se “permuta” injectoare intre ele (si fara se se scrie codurile lor) sau se inlocuiesc aiurea cu unele noi ori SH care si acestea trebuie verificate in mod conform, nu neaparat sunt OK si mai ales scrise corect codurile lor in softul injectiei, cunosc cazuri cand s-a rezolvat “rontaitul” dar si cateva in care s-au schimbat injectoare dupa injectoare si tot NU s-a rezolvat, repet ca toate aceste verificari trebuie facute in mod conform \corect, altfel se pierde timp efort si bani degeaba. Mai atasez cateva capturi referitoare la ceea ce am scris, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
    • Am fost cu tractorasul la un fost elev, la service.. nici n-am intrat bine pe poarta serviceului si m-a intampinat cu "Ha, ha , dom. profesor.. problema cu injectoarele?" A ascultat motorul si a spus ca rontaitul ala.. care este f. pregnant spunea el, e de la unu sau mai multe injectoare. Mi-a explicat care este treaba,  si m-a programat peste o saptamana. Poate o sa cumpar un injector sh. pana atunci si sa vad daca mai rontaie motorul.. Va tin la curent...
×
×
  • Creează nouă...