Sari la conținut

CristiZ

Scut aluminiu peste scut fabrica + coborare motor kit Mudster - rezolvare zgomote

Postări Recomandate

Dupa ce am inaltat dusterul +5cm cu kitul Mudster si H&R, a aparaut trepidatia despre care s-a mai scris din cauza planetarelor care si-au schimbat pozitia. Apoi a aparut rezolvarea prin coborarea motorului cu un kit tot de la Mudster. Doar ca odata cu coborarea motorului, piesa aceea de la cutie care trece prin scut (e decupat scutul original pentru asta, a inceput sa atinga. Pentru ca il aveam si pe cel de aluminiu montat peste cel original, m-am gandit sa renunt la aceasta din urma insa ramanea o zona destul de mare descoperita. Pe scurt, am rezolvat problema decupand o bucata din scutul original si prinzandu-l de cel de aluminiu prin suruburi. Astfel scutul original a coborat destul cat sa nu mai atinga in acea piesa a cutiei plus ca intre scuturi nu mai are cum sa se adune pamant si altele. Si am scapat de zgomotele suparatoare. Prima poza e cu ce a mai ramas din scutul original.

IMG_0521.JPG

IMG_0522.JPG

IMG_0525.JPG

IMG_0526.JPG

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hmm interesant. Si la mine s-a coborat motorul insa nu am sesizat zgomote suspecte (am 1.6 16v K4M insa am aceeasi piesa si acelasi decupaj). Voi verifica data viitoare cand am acces la groapa / elevator. Multumim de pont.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe una din pozele mele de mai sus se vede urma cum acea piese lovea scutul original. Zgomotul era ca atunci cand se duc flansele de la amortizoare, dupa modificare acesta a disparut. Se auzea doar pe denivelari si fara radio pornit.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu am înțeles ce face piesa aia si de ce trebuie sa culiseze in exterior?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee dacă este dificila coborârea motorului și a cutiei odată cu montare suspensiei mudster(amortizoare galbene bilstein și arcuri h&r)?? In sensul ca poate fi făcută de orice mecanic? E o operație complexa? Mulțumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@MephystoEscobar  eu am schimbat doar amortizoarele cu unele negre de la Mudster, doar 3,5 cm inaltare, si am pastrat arcurile originale. Dar aveam o vibratie ciudata la turatii mici si atunci am pus si kit-ul de coborare motor de la ei. Mi l-au montat cei de la service-ul Dacia la care am mers pentru revizie si a durat vreo jumatate de ora.

Cred ca se poate pune la orice service mai rasarit, e nevoie doar de cheie potrivita (de preferinta cu dinamometru, ca sa le stranga la cuplul corect) si un pic de efort. Sunt, de fapt, niste suruburi mai lungi si niste distantiere, care se monteza in locul suruburilor originale.

Bineinteles, o sa-ti spuna ca monteaza pe raspunderea ta, ca nu e recomandat sa umbli la suportii motorului etc. Cel putin la service-ul Dacia asa mi-au explicat. Dar am vreo 10.000 km deja cu el si nu sunt probleme.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...