Sari la conținut

Cain

Membru
  • Număr conținut

    686
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    20

Cain a câștigat ziua ultima dată pe 7 Iulie

Cain a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

287 Excelent

Despre Cain

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 29.04.1984

Informații profil

  • Interese:
    Dacia Duster Trails & Technical

Vizitatori Recenți Profil

1.402 citiri profil
  1. Cain

    1.2 Tce 4x4. 2018

    A mai postat cineva aceeasi intrebare dar pe alt motor. Iti recomand sa folosesti butonul search - si da - multi asteapta 1.3ul
  2. Cain

    1.5 dCi ,4x4

    Eu zic ca da...
  3. Cain

    Duster Trails - Scouting Nature 2018

    Intre Cascada Bigar si Eftimie Murgu. Toata zona e plina de drumuri din astea. Le ei s-au asfaltat drumuri agricole.
  4. Scouting the area Cazanele Dunarii, Orsova, Nera - 2018. Stiu ca nu e Duster 2... dar nici Ph2 nu e un model chiar batran atunci cand e lumina buna in poze ... Este totusi cantecul de lebada al modelului Ph2 Enjoy.
  5. Cain

    Noul Duster One Edition(Limited Edition)

    Stef13 cum sa nu se stie de la romani? Scrie si aici pe forum, noi am raportat problema la Dacia de la testarea din Grecia Dureaza mult din cauza firmei Continental si a solutiei/testarii lor.
  6. Traseul este foarte cunoscut insa nu il mai recomandam public, pentru ca au fost mici probleme pe el. Un Duster Ph2 a fost aruncat pe marginea drumului cu risc de rostogolire in prapastie din cauza scutului EGR si a anvelopelor slabe la alunecare laterala.
  7. Mircea vezi ca postezi de 2 ori de fiecare data. Au fost testate mai multe masini si au 119.5. Daca tu tot nu crezi urmand logica drobului de sare, iti recomand sa mergi cu una pe dyno la TCM sa o testezi si daca nu iti ies 119.5... poti sa ma faci cum vrei tu public (*iti dai seama ca am si confirmari de la sursa). Multumiri tuturor pentru cuvinte. Nu a fost usor, noi am platit individual toata motorina, 3 splari, interfete OBD... plus timp. Multumim Dacia Romania pentru masina de teste primita pentru o saptamana.
  8. DUSTER 2 - Prima etapa de testare Trials Articolul nostru despre #Duster 2 vine spre finalul ciclului de reviewuri din presa sau bloguri, consider insa ca acum este cel mai bun moment pentru o analiza detaliata, deoarece masina a avut suficient timp sa isi descopere punctele forte sau slabe. Astfel ne aflam la momentul oprtun in care putem obiectiv sa comentam despre munca investita in #Duster2 de catre Dacia. #Testarea clasica accesibila tuturor de genul drive-testelor facute la dealeri are dezavantajul ca nu exista suficient timp si diversitate de trasee ca sa poti sa descoperi cu adevarat masina. Personal cand m-am urcat prima data in Duster 2 si l-am condus la reprezentanta, nu m-a impresionat atat cat a facut-o in sesiunea de teste completa. Se pare ca ai nevoie de cel putin 50km condusi pe diferite trasee ca sa incepi sa simti si apreciezi ce ofera Duster 2, atat ca produs de sine statator din gama SUVurilor cat si ca diferenta fata de vechiul model. Apectele de design sau bord, chiar daca le-am analizat si noi, nu are sens sa le prezentam. Sunt detalii deja discutate in articole de catre ziaristii auto dedicati si pe care le recomand cu caldura, in special pe cele ale lui Adam Robert (*Turatii.ro). Ce ne intereseaza pe noi acum este sa stim cum se compara Duster 2 fata de vechiul Duster, cata valoare adaugata aduce ca #produs nou, daca are probleme si daca se #justifica #investitia #financiaraintr-un Duster #nou sau unul SH. Revenind la modul cum au fost concepute testele, ele au fost au avut la baza o #testare comparativa pe 6 Dustere de catre 8 soferi pe trase diferite in cursul aceleiasi zile: PILOTI - 4 soferi de Duster model vechi Ph2 (*doi dintre ei participanti la competitii offroad). - 1 sofer de Duster 2 - 1 sofer de BMW Seria 3 - 1 sofer de Skoda Superb - 1 sofer de Logan MASINILE (*toate 4x4 1.5 dci): - Duster 2 OEM cu anvelope standard - Duster 2 cu suspensie modificata si anvelope AT - Duster Ph2 cu ATuri, suspensie si mapa modificata, 3xcamere video, lasere, boxe, antifonare, etc - Duster Ph2 cu ATuri, suspensie si mapa modificata - Duster Ph2 cu ATuri, suspensie modificata si reconditionata si mapa modificata - Duster Ph2 OEM cu anvelope standard. NOTA: Masinile au avut interfete OBDII+TorquePro instalate si in jur de 50 de senzori de functionare au fost intregistrati in limitele oferite de utilizarea telefoanelor pentru monitorizare si inregistrare pe o perioada atat de lunga de timp (*9 ore). TESTE: Pe durata testarii soferii s-au schimbat intre masini si au putut sa le evalueze in toate scenariile, in special Duster 2ul. Pe langa testarea respectiva au mai existat testari separate mai scurte cu soferi din Politia Romana, soferite si deasemenea o zi de teste offroad la campie cu 2 soferi de Duster (*teste de plecari de pe loc la inclinatii de 30-35+ grade pe praf, incrucisari punti, noroi). Ce am descoperit noi pe tot parcursul testelor, este ca Duster 2 se comporta mai bine decat vechile Dustere in toate scenariile pe asfalt sau in offroad. Fata de vechiul Duster 2015-2017 stoc/OEM, diferentele sunt mai evidente in toate zonele masinii: antifonare, motor, suspensie, anvelope, software, senzatii la volan, offroad, asfalt, optionale, etc. Cu mici exceptii subiective la cateva capitole comparative cu Ph2uri modificate, toti pilotii au dat note mai bune Duster 2, suficient ca la fiecare din ei noul Duster sa castige la punctaj final in fata generatiei precedente Duster. Deasemenea in logurile de functionare motor, in cele care am reusit sa le strangem, nu am observat nimic anormal la Duster 2, in sensul de cresteri nejustificate de presiuni, temperaturi, erori sau consum. IMBUNATATIRILE NOTABILE LA DUSTER 2: - O caroserie bine conceputa, inchegata si cu o tabla mai bine ranforsata. - Usi care se inchid normal si lufturi (*spatii intre piese) extrem de mici. - O aerodinamica mult imbunatatita care ajuta la consum si zgomot redus. - O ridicare a podelei cu 2cm (chiar daca trenul de rulare si traversa au ramas la 21cm, o sa simtiti insa plafonul mai jos fata de vechiul Duster) - Un motor 1.5dci care vine din fabrica in realitate cu 119cp (*cai putere) confirmati pe dyno si perceputi de noi la volan. - Amortizoare si arcuri mai optimizate si placute pe sosea (*rigiditate) si in offroad (confort). - Anvelope foarte de bune in offroad si silentioase pe sosea (Dueler HT). - Un consum cu aproximativ 2 litrii mai bun fata de generatii mai vechi de Duster. - Unghiuri de atac similare cu vechiul Duster, desi in teren iti lasa impresia ca Duster 2 ofera 1-2cm extra mai mult in acelasi loc intre bara si pamant. - Sistem HDC care eficientizeaza franarea pe fiecare roata si te salveaza atunci cand cobori abrupt cu fata sau cu spatele masinii. Tot HDCul iti blocheaza pe loc masina atunci cand pierzi controlul in rampa si risti sa aluneci la vale, oferindu-ti timp sa iei cele mai bune decizii. - Un sistem start-stop eficient si util. Faptul ca motorul are un sistem ce conserva si recupereaza energia de rotatie eficient, te ajuta in offroad ca sa nu iti moara motorul in situatii dificile si evident ajuta repornirea la semafoare a motorului in oras. - Scaunele chiar daca par stramte la inceput, se mai lasa si te adaptezi cu usurinta dupa 200km. - Volanul si directia sunt foarte bune facut si placute la condus. - Cutia de viteze este o idee mai lunga ca la vechiul Duster, astfel pe aceeasi viteza ai turatii mai reduse cu aproximativ 200 de ture. Nu am prefeput diferente de forta in offroad din cauza asta. Viteza 1-a isi face treaba la fel de bine pe post de reductor. - Vitezele se schimba acum mai usor. - Sistemul audio este net superior vechiului model si chiar in fata unuia cu un upgrade de buget la boxe/usi pe Ph2. - Avertizarea pentru unghi mort functioneaza bine si este chiar utila. - Camerele video sunt si ele interesante si utile (*mai ales cele pe fata si spate). - Chiar si la trenul de rulare, care este ca design similar cu cel vechi, piesele sunt diferite ex: pivoti lemforder putin mai mari la bascule. Ar mai fii mult de scris, insa prefer lasam loc de continuare si pentru etape de test viitoare. CONCLUZIE: 1. Per ansamblu merita sa investesti in achizita unui Duster 2? - Merita! Este o masina care intoarce capetele si a fost apreciata de toti cei care au condus-o. 2. Isi justifica Duster 2ul pretul si valoarea fata de vechia generatie Duster Ph2? - Evident, Da! Este o masina fiabila (*din ce am aflat de la testarea de uzina) usor de intretinut, care daca duce fara probleme 500k kilometrii si care isi pastreaza extrem de bine valoarea la revanzare. 3. Daca ai bani pentru un Duster Ph2 model mai vechi si inca in garantie, merita sa il cumperi SH sau sa faci un efort si sa alegi un Duster 2 nou? - Clar merita efortul pentru D2, masina este superioara vechiului Duster. Un Duster vechi in garantie upgradat costa in jur de 13k plus inca 3k din imbunatatiri ulterioare (*care iti invalideaza garantia). Diferenta de pret ramasa, este perfect justificata pentru emisii mai bune, optionale si confort, toate in garantie. 4. Daca fiind linie de productie noua, unele masini intampina mici probleme gen: sirenaj, cornering, restart CB? - Pentru toate aceste mici probleme, fara dubii va informam ca sunt in curs de rezolvare la Dacia (*ex: mai exact la Continental pt. CB) si le analizam/raportam si noi cu interes. Deasemenea mai garantam ca putem si noi sa le rezolvam sau diminuam prin Duster Trails, similar cum a fost rezolvat si corneringul de catre colegii nostrii (*de mentionat ca pe masinile noastre de teste nu am fost afectati sau intampinat probleme). La final, daca va pare prea pozitiv aritcolul nostru fata de tipica neutralitate din presa auto, sa nu va imaginati ca patriotismul nostru ne face sa fim prea pozitivi. Sub nici o forma nu am risca sa recomandam membrilor nostrii o masina care sa nu isi merite banii. Mai mult decat oricine altcineva, comunitatea intodeuna va trage la raspundere si critica constructiv producatorul. Inclusiv noua celor care am testat, nu ne este usor ca soferi de vechiul Duster upgradat, sa recunoastem ca un Duster 2 stoc ne depaseste la scor. Personal conducand zilnic Duster 2ul timp de o saptamana, pot sa confirm ca mi-a parut rau sa ma despart de el si sa revin la Dusterul meu vechi si inca simt lipsa D2. Nu in ultimul rand, felicitari si jos palaria in fata colegilor de la Dacia pentru nivelul atins in calitatea muncii in pofida tuturor constrangerilor de proiect. Bravo! Acestea fiind spuse, sper ca pozele atasate de la testare sa va ofere o perspectiva noua asupra experientei complete Duster ca un #Smart #Buypentru un #Smart #Weekend, o masina romaneasca care ne depaseste asteptarile. Drumuri bune, Echipa Trails PROMO VIDEO - https://www.facebook.com/DusterTrails/videos/329828284213957/ MENTIUNI: Multumiri pilotilor de teste Trails care s-au descurcat cu profesionalism pe traseu si au facut aceasta evaluare posibila: Adrian Dinu,Tiberiu Stan,Cristian Mihai Sadean, Bogdan Georgescu, Ionut Baban, Andrei Ionescu, Claudiu Anghel, Cosmin Craciun. Deasemenea multumiri Dacia pentru masina oficiala de teste si increderea in Trails.
  9. Salutare forumduster, forumul nostru partener, Tin sa va anunt ca urmeaza sa facem o testare complexa la noul Duster 2 : Piloti de teste: Claudiu, Tiberiu, Adrian, Andrei, Bogdan, Cosmin, Cristian Testele sunt comparative intre 6 Dustere la capitolele urmatoare: Performante motor prin loguri de senzori colectate si analizate, performanta suspentie, capacitate de trecere in zone dificile, antifonare, comfort si tractare, alaturi binenteles parerile subiective ale pilotilor care vor schimba masinile intre ei repetat si vor trece notite in carnetul de bord. Duster 2 OEM cu anvelope standard Duster 2 cu suspensie modificata si anvelope AT Duster Ph2 cu ATuri, suspensie si mapa modificata, 3xcamere video + antifonare Duster Ph2 cu ATuri, suspensie si mapa modificata Duster Ph2 cu ATuri si suspensie reconditionata si mapa modificata Duster Ph2 OEM cu anvelope standard. Suntem noi ultimii, dar scopul este sa fim primii ca impact in social media si sa concuram cu presa auto deicata. Practic visul fiecarui cititor de reviste auto. Vestea buna pentru noi si voi este faptul cum a tratat Dacia comunitatea noastra neoficiala si fara statut juridic, oferindu-ne sprijin. Testarea va avea loc Sambata
  10. Daca exista doritori, scuze de intarziere anunt. Este un event mai mic / detalii pe Trails Cheers
  11. Paste Fericit! Pentru cei de pe forum care nu stiu, Trails organizeaza maine o iesire in zona Buzau - have fun!
  12. Salutare Duster Forum, Duster Trails urmeaza sa colecteze si sa trimita la analiza laborator Ploiesti, uleiuri Duster (uzat si nou). Daca exista doritori care vor sa participe, sa fie ctitori mentionai la acest viitor clasament sau chiar sa ajute cu propiul ulei, sau se poate si sponzoriza financiar. Minim este 25 lei, o analiza costa 250 lei plus transportul. Urmeaza sa incepem cu Elf. Multumesc
  13. Cain

    Duster pe stil vechi

    E textul de la Aro 10... retro feel
  14. Compilata in stil vechi publicitar Dacia. Poza de la iesirea de ieri DT.
×