-
Număr conținut
7 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Reputație Comunitate
3 NeutralDespre Silviu58SPP
-
Rang
Nou venit
- Dată Naștere 04.10.1990
Informații profil
-
Nume:
Silviu Popa
-
Interese:
Munte si Drumuri Bune...
-
Oraș:
Ploiesti
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.6 SCe 4x4 114CP
-
An fabricație:
2017
Vizitatori Recenți Profil
283 citiri profil
-
Salut! Sunt posesor de H4M de un an si desi masina merge bine de cand am luat-o ma gandesc la GPL. Am vazut aici cativa posesori care au pus de ceva timp si eram curios; in ciuda folclorului cu supape topite cum merg masinile voastre si cam de cati km aveti GPL pus pe H4M?
-
Salut! Revin la aproape un an de la achizitie cu o patanie a utilajului din dotare. Dupa ultima postare am fost la mecanic, si am schimbat toate uleiurile si filtrele. Pentru motor, am mers pe Ravenol 5w40 VST iar pentru diferential si modul transfer am pus Ravenol 75w90 VSG conform recomandarii Ravenol.(la CV nu am schimbat). Cu distributia am avut ceva peripetii. Am vrut sa o fac la mecanicul cu care colaborasem pana atunci si nu mi-a gasit piesa (sau nu voia sa se bage). Am fost apoi la un binecunoscut service din bucuresti (recomandat si para recomandat pe un grup de FB), pe pr
-
@t0rquemada Asta e chiar o veste buna, nu eram dornic de asa ceva. Referitor la Start/Stop, am intrebat, pentru ca, la un Audi a facut un amic din VCDS sa porneasca masina cu functia dezactivata (led-ul aprins pe buton) si sa o activeze el daca e masochist, si ma gandeam ca se poate si la Dacia (nu cred ca am prea mari pretentii); am vazut, de altfel, pe youtube, cum dezactiva cineva la un Logan complet functia. Referitor la lant, zornaie cu tot cu scut la rece la relanti, si cand e cald are un zgomot usor,(rontait) chiar si in ture, aferent unui sector de cerc (are cadenta cu numaru
-
Salut, @t0rquemada Sper sa ai dreptate, ca nu ai nimic de castigat daca ai GPF, decat ca nu poluezi; e doar o piesa in plus care sa necesite, la un moment dat, mentenanta sau inlocuire. Eu am tras concluzia , fiind euro6 si la felul cum miroase dimineata cand e motorul rece, ca ar avea, mi se pare ceva logic. Acuma, ceva are sigur pe emisii, ca tot au de la euro4 incoace (personal le-as anula pe toate), numai ca, nu imi dau seama daca este catalizator pirolitic clasic sau GPF. Cum imi dau seama, exact? Ca update, masina va intra saptamana viitoare la mecanic pentru constatare initial
-
https://www.daciaforum.co.uk/threads/engine-oil-for-2019-duster-1-6-sce.40244/ @andrei_sSalut! Aici am gasit informatia, de fapt cam singurul loc unde am gasit precis. Dupa indicatiile de acolo merge asta sau asta pentru ca au norma API SN, nu zice nimic de RN710 ca sa mearga asta ,desi e perfect logic ce spui; pe deasupra, masina asta mai are si DPF, sper sa nu conteze prea mult in alegerea uleiului. Multumesc , in continuare de sprijin.
-
Salut, si multumesc tuturor pentru interes! @PufarinaUcigasaCu siguranta, voi face aceasta revizie completa in perioada urmatoare, este "prioritate 0", problema este ca, in continuare nu stiu, cu certitudine tipurile de ulei recomandate pentru masina asta; ca o paranteza, la alte masini scria in manualul de instructiuni exact , norma, vascozitatea, cantitatea si intervalul de schimb. Referitor la uleiul de motor citisem pe un forum in UK ca se foloseste API: SN vascozitate 5w30 Sintetic si o cantitate de 4.2 litri; deaia zic ,ca ma ingrijoreaza ca scrie pe abtipild ELF 10w40 ( de car
-
Salutare dusteristi, Sunt din Ploiesti, si de curand am intrat si eu in randul posesorilor de Duster prin achizitia unui exemplar din 2017 ph1 facelift. De mult doream sa schimb una din cele 2 masini de sosea (un SEAT EXEO si un FORD Fiesta) pe care le detin cu ceva mai "aventuros", iar dupa indelungi analize in piata am ales Duster. Ca orice potential cumparator auto mi-am propus un minim de dotari, pe care il dorec si neaaparat un buget maxim, in functie de posibilitati. Decizia a fost, sa caut: -Duster ph1 facelift, pentru ca imi place interiorul mai mult, antifonarea,