Sari la conținut

timonovici

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre timonovici

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Cluj
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 SCe 4x2 114CP
  • An fabricație:
    2016

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Mai sunt disponibile? Ce cauciucuri sunt pe ele?
  2. Păi sigur că e normal, discul de frână e un consumabil. Ca și tamburii, saboții, plăcuțele. Vă spune un mecanic când trebuie schimbate, se măsoară cu un șubler special/micrometru care evită buza respectivă - plăcuțele nu calcă exact până în exteriorul discului, și de aia se uzează așa. Producătorii de discuri de frână de regulă specifică o grosime minimă admisibilă, de exemplu, discurile Bosch de 22.4mm grosime au grosimea minima de 20mm; Cele de 24mm -> 21.8mm; Eu am mers și cu discuri mai uzate de atât dar.. faceți ce spune producătorul.
  3. A încercat cineva să modifice sistemul de frânare la Duster 4x2 ? Mă bate gândul să înlocuiesc etrierii si tamburii cu sistemul de pe 4x4, toate componentele par să fie un pic mai mari (disc fata de 280mm in loc de 265, placute mai mari), si ma astept sa fie mai performant... Nu îmi dau seama dacă ar trebui înlocuită și pompa de frână, sau sunt la fel, sau daca mai sunt alte probleme si incompatibilitati.
  4. Eu am de puțin timp un Duster similar din 2016, cu 231.000km; După ce am schimbat bujiile turațiile la relanti sunt mult mai stabile. Urmează să schimb și "cizmulițele" alea de cauciuc de pe bujii, când le strâng între degete se vede că sunt crăpate destul de rău. Se prăjesc totuși destul de nasol acolo, și orice cauciuc după 4-5 ani se cam duce. Am găsit un set pe Aliexpress pentru doar câțiva dolari, doar că e horror că trebuie să dau iar jos galeria de admisie. Are filtru de benzină (deși niște tipi de la un magazin auto din Cluj insistau că nu are); Se schimbă destul de ușor, e
  5. Mi-am luat recent un Duster la mana a doua, cu 230.000km la bord, si am scos toate protectiile de plastic de sub aripa si din jurul masinii. Am vazut si eu mai demult clipul, si acum cu masina in fata, ii dau dreptate rusului - buretele ala chiar acumuleaza apa, si chiar distruge vopseaua in partea de jos. Din fericire nu-i grav, am prelucrat zona, dar ma intreb cu ce sa il inlocuiesc..... L-am bagat in masina de uscat rufe, sa il usuc (nu prea a mers), si planul era sa il acoper cu o vopsea sau un oarecare fel de mastic.
×
×
  • Creează nouă...