Cain

Members
  • Număr conținut

    651
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    14

Cain a câștigat ziua ultima dată pe 14 Iunie

Cain a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

253 Excelent

Despre Cain

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 29.04.1984

Informații profil

  • Gen:
    Male
  • Interese:
    Dacia Duster Trails & Technical

Vizitatori Recenți Profil

871 citiri profil
  1. Clipuri cu Dacia Duster in offroad

    Dacia Duster Final Rescue: Dacia Duster Rescue Fail: Dacia Duster the Spidersuv:
  2. Ultimul update (Septembrie 2017) al chartului cu clasamentul AT Duster. Repet, este un clasament dinamic care se schimba in timp, deasemenea nu exista real o pozitionare, fiecare anvelopa are punctele ei bune si cele proaste, alegeti in functie de punctele care le doriti pe categorie. Modificari: Continental ATR testat in offroad - se urmareste pierderea aderentei si diferente de pierdere a aderentei intre cele 2 anvelope in acelasi loc. (*link below - avand in vedere ca noi mentionam forumul des, nu ma deranjaza sa postez un link direct ca sa nu mai adag eu aici 58 de filme si poze). www.facebook.com/media/set/?set=oa.834407353392669&type=1 Deasemenea am primit si confirmarile finale video din Coratia pt Yokohama G012 pe Duster.
  3. Always open for Dacia Duster Trails & Technical FB fun :-)

  4. Schimbarea vantului a dus la intersecatrea cu frontul de ploaie. Nu recomand sa mergeti la fel de repede ca mine daca nu cunoasteti drumul pe dinafara si recent, daca nu stapaniti masina si daca nu stati bine cu ochii pe drum vreme si vant. Eu stiam ce inseamna ca praful respectiv sa devina noroi complet si deasemenea stiam ca am norul in spate (vizual si dupa picaturi pe parbriz) ....si ca ce intalnesc in fata e mai uscat decat de las in urma. Si o plecare din rampa cu inclinatie cam de 45-50 grade-ish. Hope it helps
  5. Pentru cei care vor sa aprofundeze si mai mult subiectul AT si MT, le urez spor la citit linkurile de mai jos. De retinut ca Dusterul este foarte usor comparativ cu masinile din reviewuri si foloseste latimi mici pe cale de rulare. Asftel, cand zice un Truck din USA - ce bune sunt anvelopele lui mari si late si cum au aderenta si cum musca, well... la masurile Duster ele vor sapa la jumatate ca adancime sau ca viteza de sapare, depinzand de teren (*din cauza greutatii masinii). Asta va face Dusterul chiar sa iasa mai repede din anumite situatii pt ca nu se afunda, sau sa invarta roti in gol pt ca nu are greutatea sa sape pana la un strat mai aderent. Sunt o gramada de variabile si dureri de cap in interpretatea lor, dar sunt o alternativa la notele subiective din Clasamentul AT. http://www.offroaders.com/reviewbox/showcat.php?cat=4 http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Tires/MT-Mud_Terrains.htm
  6. Anvelopele AT nu sunt de iarna, notele lor sunt comparative intre ele si subiective. G012 are M+S pe el btw Surprinzator respectivul e din Croatia, eu cand i-am ctiti numele credeam ca e arab... (*altul e indian si cu indianul nu m-am consultat de iarna) . Anyway feedbackul pt nota iarna e de la: 1. Membru DTT Croatia (*care a contat cel mai mult). 2. Toate filmulete cu G012 iarna in offroad 3. Majoritatea discutiilor vizibile pe forumuri despre G012 4. Analiza vizuala a designului anvelopei si a featurilor ei comparativ cu KO2 iarna. Nota de 8 a primit-o pe baza feedbackului membrului DTT in general pt iarna si overall de pe alte subaru. Calibrarea la 8.5 s-a facut dupa mediul online si greutatea mica a Dusterului. Blocarea la 8.5 s-a facut din cauza filmuletului si linkului de mai jos. KO2ul care are 1 punct in plus ar fi iesit din blocajul ala. In functie de ce feedback nou se mai primeste ma astept pe viitor la un 8-7.5. Desi e o anvelopa de generatie veche care nu e clar daca se mai fabrica si cat timp. http://www.subaruoutback.org/forums/81-wheels-tires-brakes-suspension/40107-yokohama-geolander-t-s-snow-report.html
  7. Eu tot nu am înțeles ce face piesa aia si de ce trebuie sa culiseze in exterior?
  8. Clancul e prezent si la mine. Mai ales cand franez sau schimb sensul de mers alunecand usor. Am pus-o sus pe elevator, schimbarea sensului rotilor duce la niste mici agitatii pe jos mai ales in diferentiale.
  9. Curatare EGR

    Felicitari - sunt curios care e situatia la PH2
  10. Am testat ieri comparatic amortizoare OEM cu arcuri H7R si am cazut deacord ca OEM cu H&R sunt o idee mica mai tari ca Mudster Negru cu OEM. Deasemenea e posibil sa am eu arcuri de benzinar pe Diesel, urmeaza sa le schimb Da bate amortizorul parca, mai ales pe revenire rapida dupa ce a lovit un mic damb. La viteza am detectat asta, in parcare nu. .
  11. Hai sa raspund mai sistematic desii tot pe perceptii - se mai numeste si USER Experience chiar daca ignora unele realitati tehnice, ramane totusi foarte relevanta. Mai ales cand al doilea si al treilea user cam dau acelasi feedback iar primul user e designer&tester&manager&sales Factorul anvelope: Mudster Galbene cu BFG KO2 - tari pana la discomfort cu 2.0 ATM in offroad grohotis. Trebuiau coborate anvelopele in presiune pana la 1.7 ATM ca sa nu iti cada rinichii. Mudster Galbene cu Coper AT3 - tari dar suportabile chiar si cu 2.2 ATM in offroad grohotis. Mudster Galbele pe sosea - foarte placute, mai ales cu AT3-uri. Se aseza excelent in curbe, reactiona perfect la volan, oferea multa satisfactie pe asfalt. ############################ Mudstere Negre cu AT3uri - Un fel de saltea relaxa pe Grohotis la 2.2 ATM. Doar gropile sunt detectabile. Puntea fata coboara mai usor spre sol dar nu pana la pamant. Talerul sus opreste coborarea dupa o cursa de cam 10cm rapizi. Mudster Negre pe sosea - seamana cu experienta pe OEM si nu par la 50% intarire fata de OEM cum spunea Costin. Masina se lasa traditional in curbe si la miscari bruste de volan sau slalom revine la trasaturile caracteristice. Daca inainte as fi evitat un pieton la viteza mare fara sres de balans, acum nu mai am siguranta ca pot revenii usor pe banda mea fara sa pierd controlul directiei. Poate nu voi pierde, insa feelingul dat de masina e ca il voi pierde. Nu cred ca e o idee buna sa inalti masina dar sa o lasi cu duritate amortizoare + arcuri aproape de OEM. Automat creste si balanganeala. NOTA - Dobinsonurile in varianta lui Calin mi s-au parut cu 35-40% mai tari decat Mudsterurile Negre. Din punctul meu de vedere as recomanda Mudsterele Negre celor care circula corect, in limite legale, nu depasesc brusc, nu se incarca excesiv si isi doresc comfort maxim. Mudsterele Galbene cu niste anvelope AT pe 70 de tip Nokian Rotiiva/Cooper AT3 si cu arcuri noi OEM sunt ideale pt cei care conduc sportiv dar retin si un comportament decent in offroad. Singura problema e ca arcurile OEM se vor comprima si pierde 2cm inaltare destul de rapid. Cred ca aici (*video jos din weekend) se vede cel mai bine cat de comfortabile sunt in offroad - nota; ora si data sunt nesetate (*sectiunea finala e pe grohotis/drum piatra - observati cum nu se misca telefonul care sta la unghi liber pe bord central sprijinit ca sa vad GPSul, pe amortizoarele galbene era zburat demult la viteza aia):
  12. Nu am stat mai mult de 2 luni pe amortizoarele OEM. Nu stiu daca e o bataie sau nu acum, imi e greu sa cred la cat sunt de comprimate arcurile pe un taler inalt ca mai bate arcul. Ce pot sa spun ca am simtit diferit fata de galbene e ca atunci cand merg cu viteza pe un drum judetean si loveste roata o denivelare are acum un mic dardait care nu era la cele galbene. Cand zic mic, spun si scurt. Oricum pana nu schimb arcurile nu pot sa zic definitv ca nu e de la mine...