Sari la conținut

tandrei96

Members
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

5 Neutral

Despre tandrei96

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

254 citiri profil
  1. Da, ma gandeam ori la asta ori la scutul de la mudster. Ma gandesc ca busonul ala albastru se poate pierde daca lovesti cu scutul, si dupa sa-l comanzi nu cred ca mai poti.
  2. Salutare, revin cu o intrebare la acest topic. Sunt colegi care au montat diferential pneumatic blocabil pe puntea spate? Ma intereseaza aspectul deoarece dusterul nu are reductor , si astfel un diferential blocabil i-ar creste capabilitatile in off road, in special in a nu forta asa de tare masina. Oricum mergi cu viteza destul de mare in rampe agresive (12,15 km/h) cu motorul de 1.3 ca sa poti sa pastrezi masina in turatie de cuplu, daca mai ai si niste incrucisari de punti si trebuie sa o fortezi nu e cel mai bun lucru pentru planetare. Eram curios de costuri, comportament in exploat
  3. Imi zicea seful de service de la Meridian ca a vazut masini care faceau in a5a si in a6a la fel, indiferent de turatie... Deci se putea si mai rau
  4. E bine totusi ca viitorii proprietari sa vada topicul si sa nu fie surprinsi ca noi. Este o posibilitate sa se faca si rechemare peste cativa ani, desii destul mica. Fiecare sa faca pace cum stie el mai bine, eu vad problema asa: duster este cea mai ieftina masina cu garda la sol de 21 de cm cu unghiuri de atac si degajare aproape de Jimny, care te duce in comfort si pe autostrada si in varf de munte. Este un compromis. Dacia poate rezolva problema, dar nu se vrea. Ca fost inginer la Dacia stiu cat se lupta inginerii pe solutii tehnice, si apare mereu problema de cost... Nu ma astept ca Duster
  5. Am fost la Meridian Vest. Super ok oamenii de la service de acolo. Am fost in proba de drum cu coordonatorul de service, a zis din prima ca stie problema si ca are n cazuri de oameni care vin cu problema aceasta. Din pacate, dacia considera aceasta problema normala asa ca orice incercare si artificiu cu flanse de kangoo s.a.m.d poti sa le faci, dar pe banii tai. Mi-a zis ca tot sistemul 4x4 este problema, mai zgomotos. Tot lantul cinematic, probabil daca pui un absorber mai gros, mai reduci din acele vibratii. Asa ca, problema va ramane si nu o va rezolva nimeni, mie imi e clar. Asta e dacia..
  6. O sa mai incerc si la bras, desii nu cred ca se poate fiind reprezentanta renault, nu dacia. Nu stiu daca se aplica garantia. Am sunat la meridian vest pentru un scaun care scartaie dupa 3 luni si problema asta. Vedem rezultatul. Cred ca ajung la vorba colegului de mai sus. E pacat ca nu vor sa recunoasca defecte de fabricatie si sa-si asume..pana la urma dealerul ia bani pentru lucrari in garantie, nu-l face pro bono.
  7. Salutare, Sunt si eu noul posesor al unui duster 1.3 tce 150cp 4x4. Am auzit aceeasi problema, am adus masina la garantie si aparent dupa un pool tehnic de catre ceva specialist de la mioveni mi s-a zis ca zgomotul este de la volanta si ca trebuie sa merg mai turat(praf in ochi). Intrebarea mea este, cine a rezolvat aceasta problema, cum, si la ce dealer? La casa auto Iasi m-am lamurit.
×
×
  • Creează nouă...