Sari la conținut

Postări Recomandate

Se poate pune orice folie, chiar si un sac mare de gunoi, daca si pe ala il ia cineva inseamna ca ne ducem dracu....se spune ca dieselul nu prea se incalzeste pe loc, cu fas fas din ala se poata da preventiv inainte sa inceapa inghetul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 22
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ca să nu batem și aici câmpii, repet:   -Duster ph2, Logan/Sandero II, Lodgy, Dokker, Clio 4, Captur, Kaptur4x4 și Lada Vesta și Xray au aceeași arhitectură electronică. -există(e prezentă) funcția

Cautand ceva pe net am dat intamplator peste un manual de Renault Duster care prezinta si optiunea de parbriz incalzit. Ar fi foarte util asa ceva. Stie careva mai multe? Unde s-ar putea gasi, ce modi

Eu prefer workaroundul asta mai ieftin...  

Posted Images

Numa ca sa clarific ceva la discutia usor alunecata de la parbriz incalzit, inainte sa se supere admin / moderator...

 

Sigur, solutia aia de degivrare merge perfect pt eliminat chiciura - azi dimineata -16*C masina in camp deschis, pojghita de gheata peeste tot... am pornit motorul dupa care in 2 minute am dat pe parbriz, oglinzi si geamuri laterale - am urcat in masina, o tura la stergatoarele de parbriz si am pornit la drum. No problem. Ideea e ca alte degivrante de-astea sau lichidul de parbriz daca le dai topesc initial gheata insa odata ce ai dat cu stergatoarele ramane o pelicula care ingheata instant si tot nu mai vezi nimic. De-asta ziceam ca asta de la Dr.Marcus e mai OK ca altele.

Cand ai 10 cm de zapada pe masina statuta de 2 zile, respectiv gheata de 0.5 cm pe parbriz, clar ca nu o sa faca fata, dar si folia aia acolo iti ramane. Solutia e sa dai jos zapada imediat ce se opreste din nins (daca tre sa faci asta dimineata, te trezesti mai repede, asta e) - oricum in situatii de-astea cred ca degeaba ai parbriz incalzit ca tot dureaza la greu sa se topeasca.

BTW, stergatoarele totdeauna le las ridicate cand ninge sau cand ajung acasa si e umed parbrizul (si stiu ca noaptea va fi friguroasa), tocmai ca sa nu imi inghete lipite de parbriz (ca am patit-o de cateva ori).

 

Ideea cu motorul pornit dinainte ar fi ca poti sa pleci la drum avand deja uleiul cat de cat miscat si invartit prin cotloane - atat in motor cat si in cutie. Normal ca o sa ii ia mult sa ajunga la 20*C la interior mergand la relanti cand afara sunt -20*C... si da, pe benzina e boierie, in 2-3 km aproape ca te dezbraci la tricou, dar la pompa e alta poveste :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 10 months later...
  • 8 months later...

Cel mai bun sistem din pacate valabil pentru cei care stau la curte sau au posibilitatea de alimentare electrica, este o aeroterma Defa cu cablaj special. O pui temporizat sa porneasca si in maxim o ora de functionare si daca sunt -20 grade ai habitaclul incalzit placut si geamurile dezghetate. Eu folosesc asa ceva la o masina de teren mai veche dar daca Dusterul nou va face figuri la iarna voi monta si pe el. La un VW Transporter de 2 litri (masina din 2017) cand sunt sub -10 afara merg 15 km in oras pana sa faca ceva caldura. La fel si pe ea am aeroterma ca sa nu inghet de frig.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...
  • 8 months later...

Buna ziua. Am un duster 2010 și am cumpărat un parbriz cu încălzire. A mai montat careva? 
ce ma interesează comanda de unde ii dau drumul? De pe butonul de dezaburire spate, sau ar trebui pus alt buton separat?

multumesc

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...