Sari la conținut

Shaq

Members
  • Număr conținut

    70
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

Shaq a câștigat ziua ultima dată pe 27 Noiembrie

Shaq a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

14 Bun

Despre Shaq

  • Rang
    Membru

Informații profil

  • Oraș:
    Ilfov
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Metode de contact

  1. Zgomot dupa oprire

    iar s-a intamplat, aceeasi rezolvare, ce poate fi pana la urma?
  2. Am si eu o intrebare, nu stiu pe ce masina vrei sa montezi, dar de ce te complici sa montezi original?
  3. chiar si de 160 CP, deja e avion la atatea iepe nebune
  4. absolut de acord. Poti pune, te rog, o poza cu ce suruburi ai strans? Chiar nu strica verificarea de care spuneai.
  5. sunt convins ca nu discutam despre acelasi <clanc>
  6. si eu m-am uitat cam lung, am trecut peste caci stiu ce informatii pretioase prmesti de la astfel de specimene... inainte de a opta pentru duster, inclinam catre o honda crv din 2007 pe care am dus-o si la test in service honda. De la mecanic am aflat ca uleiul in diferentialul acesteia se schimba anual. Autoturismul mergea pe 4x4 automat in permanenta.
  7. acel clanc e normal. Placutele de frana in etrier nu ocupa 100% acel loc, au un rost sa-l numim asa, la miscarea in fata si franare ele se pozitioneaza pe etrier inspre partea de jos. In momentul in care dam cu spatele si franam acestea tind la o usora rotire inspre sensul de mers pana cand se opresc la partea superioara a etrierului, de aici apare acel clanc.
  8. cel de la care am achizitionat masina (dealer) mi-a zis ca nu se schimba uleiul in diferential. Asa sa fie?
  9. MAK de acord cu tine dar volumul se refera la maximul portbagajui, inclusiv cel ocupat cu roata de rezerva si acel polistiren suport. In detaliile tehnice scrie si de cel util, care la tour 1 e de 490 l. Una peste alta si la Duster, este destul de ok.
  10. La O1 e de 490 l, tot asa am avut și eu, tot 1,94m dețin
×