dragosb

Members
  • Număr conținut

    177
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    8

dragosb a câștigat ziua ultima dată pe 21 Octombrie

dragosb a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

102 Excelent

1 Urmăritor

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2011

Vizitatori Recenți Profil

401 citiri profil
  1. schimburi ulei

    Sa-mi creasca inca un picior daca mai citeste cineva forumul inainte de a intreba.... Toate astea de mai jos... evident, ai alt tip de ulei in motor, ala din articol e pt diesel.
  2. Sau cumperi o jucarie d-aia bluetooth cu elm327 si stergi eroarea. E buna de avut in torpedo oricum
  3. Ștergătoare Duster SL 2017

    Nu merg schimbate doar lamele de cauciuc?
  4. Dusterul meu

    Sa verifici si mufa si cablul cuplajului 4x4, sunt usor de agatat. Poate face scurt uneori? Ar fi trebuit sa dea ceva eroare in bord, dracu' stie, merita inspectat.
  5. Dusterul meu

    Ciudat ce descri acolo. Poate ai diferentialul spate cu probleme? Fa-i un schimb de ulei in prima faza. Busoane nu mai stiu daca sunt pe torx sau patrat, dar e o treaba de 20 min max. ASR-ESP se aprinde doar cand actioneaza. Daca sistemul este prezent trebuie sa ai un buton de dezactivare langa cel de blocare a gemurilor (jos, langa selectorul 4x4). Apropo, directia la 4x4 se regleaza si pe spate, sa nu fi dat peste un Dorel care sa fi reglat doar fata.
  6. Galeria de evacuare se incinge prima, iar daca picura direct pe ea se evapora cu un fum/abur albicios usor mirositor. Si eu l-am confundat prima oara cu gaze de evacuare, credeam ca nu am fixat EGRul bine. Daca ai schimbat si pompa de apa e normal sa scada nivelul antigelului o perioada scurta, instalatia e cu autoaerisire. Dar mai mult cateva zile inseamna ca pierde pe undeva... doar ca pompa de apa nu are nici o treaba cu galeria de admisie dpdv al amplasarii.
  7. Stergatoare Duster PH2

    Valeo flat blade, super multumit de ele. ~30-40 lei bucata. Vin cu diverse adaptoare, nu stiu cum e prinderea asta noua. Nu stiu cat te astepti sa tina un set de stergatoare la ce mizerie ajunge pe parbriz la fiecare ploaie.
  8. Greu de zis, mai ales din vorbe. Sunt 1000 de furtune si conducte... si toate inghesuite in mare parte in spatele motorului. EGR, turbo, evacuare. @standdupp cu nivelul antigelului cum stai? Eu cand am curatat EGR-ul n-am prins bine un furtun si picura, iar din zona aia antigelul poate ajunge direct pe galeria de evacuare.
  9. Acum vezi de pe unde iese fum. De preferat desfa carcasa filtrului de aer si roteste-o in sus ca sa ai vedere si acces mai bun - scoti futunul 1 - Desfaci surubul 2 ca sa nu te impiedici in senzorul ala - slabesti colierul 3 - tragi cu incredere de filtru, sta pe 4 picioare cu garnituri de cauciuc si il rotesti cat sa ramana totusi in tubul prins cu colierul 3, sa nu-ti asipire mizerie in motor.
  10. Completeaza-ti profilul cu tipul motorului, n-avem de unde sa ghicim ce ai sub capota. In alta ordine de idei, baga nasul sub capota si pune pe cineva sa porneasca motorul, macar sa identifici zona generala din care apar noxele.
  11. Statii RADIO CB

    Nu stiu de ce zici ca nu incomodeaza airbagul... in caz de accident, pasagerul o sa caute magnetul si/sau statia prin el.
  12. Citeste postul meu de aici. Concluziile le tragi singur
  13. Intre 10 si 15.000. Ulei, filtru ulei, filtru motorina. Filtrele de aer la maxim 7-8000. 20.000, ca la carte, mi se pare aberant de mult. La 2-3 revizii schimb si uleiul din dif spate si cutia de transfer.
  14. Salutare. In stilul tau merg si eu, am 170.000 km cu masina si nici o problema cu filtrul de particule. Apa, paie si bataie