Sari la conținut

dancolt79

Members
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

dancolt79 a câștigat ziua ultima dată pe 27 Ianuarie

dancolt79 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

12 Bun

Despre dancolt79

  • Rang
    Membru

Informații profil

  • Oraș:
    Bacau
  • Stare:
    Viitor posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2017
  1. Duster 1.2 tce 125 Cp confort

    @MAK mulțumesc pentru urare. Primele impresii: masina da senzația unei mașini moderne la construcția care-și Dacia a fost atenta la nevoile clientului. Îmi place cum se aprind luminile treptat odată ce ai deschis ușile, și faptul că se aprind și bordul și medianavul. Schimbătorul de viteze are cursele scurte, va trebui sa mă obișnuiesc cu el, că mi s-a întâmplat să le nimeresc greșit. In oraș va trebui sa mă obișnuiesc să merg cu a cincea. In curse de oraș doua treimi si mixt cu serpentine la început cu motorul rece, cu țăcănitul de la volan care nu știa să schimbe treptele optim că nu auzea motorul, in 50 km mașina a scos un 9.2 l consum mediu afișat mod tracțiune auto. . Denivelările le simți și auzi insa masina zboară pur și simplu peste ele. Nu se balansează deloc. Pe serpentine la 50 km/ ora simt că mă târâi, la 60:km mașină curge frumos, la 70 am deja emoții , simt că trebuie să reduc. Cu bătrânelul Volvo, vitezele erau de 40/50/60.Denivelarile le simțeam destul de abitir, și mașina se și balansa stânga dreapta La best of din punctul meu de vedere LC150 la 80 simțeam că moșmondesc iar la denivelări doar auzeam zumzet că de simțit ..,,nica,,. Bineînțeles LCul era și foarte foarte priceput la golit de cont.....😀. Scaunele puse pe încălzire după două trei minute deja simți că ești pus la gătit îmi plac că și capacitate de încălzire mi-ar fi plăcut să ai doua trepte de încălzire. Daca ești bocnă sunt foarte utile. Start stopul nu a avut șanse să îl văd cum acționează, afara fiind -1 și cartea tehnica ii spune că el funcționează intre 0 și 35. Gps ok m-a surprins cat de tare se aud indicațiile nu mai apucat sa intru in setări sa vad ce și cum. Ușile se închid frumos, cu un zgomot înfundat cea a șoferului a trebuit să o împing mai bărbătește tinde să nu se închidă complet,spunea dl Dacia că se va mai lasă chederul. Limitatorul funcționează chiar mi-a folosit neauzind încă motorul nesimtind feedbackul dat de deplasare tindeam sa tot apăs accelerația și contrar obiceiului meu as fi depășit viteza legală daca nu l-aș fi avut. Vopseaua mi se pare fragilă i-am pus accesorii de protecție ale ușilor din cauciuc ce-i drept tare dar fara sa fac tâmpenii am reușit să o zgârii superficial pe cca 2 mm și mă cam zgârie pe creier. Dinamica mi se pare buna daca nu as fi in rodaj as lasa-o sa îmi lase masina sa fie mi fâșneață. Am ceruit masina și arată super chiar acea vopseaua nu este metalizată, plus că o protejează și de mizerie iar pe termen lung și de degradare. Farurile sunt suficiente îmi dau vizibilitate buna chiar și pe drum neiluminat și cu trafic din fața care apropo datorita poziției înalte nu mă mai deranjează comparativ cu condusul unei berline. As fi vrut plafonul acoperit cu vinilin nu cu mocheta aceea care pare a se degrada ușor dar sper sa fie doar o impresie. Volanul m-a surprins cat de ușor se mișcă datorita direcției asistate electronic și într-adevăr aceasta sisteme e și variabilă. Sistemul de solare al geamurilor e în varianta cu duze ce dispersează lichidul că o ploaie pe tot parbrizul iar ștergătoarele după impulsul primit și trei acționări, fac o pauza de vreo două secunde și mai acționează o data ....foarte ok un detaliu ,, plus,,. . Acestea sunt primele impresii, mai detaliat după ce îi FC rodajul și voi avea păreri pertinente cu privire la mașinuța. In mare m-a făcut să zâmbesc a la Iliescu.
  2. Duster 1.2 tce 125 Cp confort

    Pot sa spun pentru moment, că azi dimineață aveam bâzdâci de nerăbdare. Băiatul nu știa de noul membru. Am făcut un copil fericit. Erau și cea veche și cea nouă și când să urce în oldy îi deschid pe cea nouă și îi spun ,, nu intri? Nu știa ce să creadă.A meritat să îmi rod unghiile in tăcere 4 luni.
  3. Duster 1.2 tce 125 Cp confort

    A ajuns in sfârșit. Mâine scriu câteva impresii. După rodaj un review-uri sper eu lămuritor pt cei ce caută informații despre el.
  4. Duster 1.2 tce 125 Cp confort

    Așa mă gândeam și eu. ....Logistica. Urmând logica asta săptămâna asta ar trebui să îmi pun posteriorul in noul scaun😊
  5. Duster 1.2 tce 125 Cp confort

    Are cineva o explicație de ce o comanda plasata la trei zile după alta primește o preconizare cu doua zile mai devreme și deja a primit jucăria? Adică 21 dec plasat 26 februarie prognostic primita pe 14. Fata de 18 prognostic 28 încă neprimita. Prima in București a doua in Bacău. Are legătură cu logistica de livrare (pe asta as pune pariu)sau motorizarea diferita? Sau e ceva ce tine de ambrabureala alambicată? Mulțumesc.
  6. Duster 1.2 tce 125 Cp confort

    La orice review al vreunui autoturism Dacia apar cei ce aruncă invariabil cu noroi.....pardon replici de genul decât să dau 17-20 de mii pe o căruță tigaie de Dacie mai bine iau un ....... SH sau mai pun 6000 și iau..... Nu cred că cei ce își exprimă o astfel de părere au utilizat vreun model in review-ul căruia adaugă comentariul. Domnilor nou vs vechi e o discuție veche . S-ar rezuma la faptul că vânzătorul își asumă deprecierea pe care a suferit-o autoturismul și implicit el, din varii motive și consideră că e ok să piardă suma respectivă de bani. Comparația trebuie făcută între autoturisme cu aceleași caracteristici ( caroserii motorizări ) și făcut diferența între dotări sau și preț, sau intre autoturismele ce pot fi cumpărate cu o anumită sumă pe combustibil similar. Să zicem și aici îmi susțin ideea de mai sus, combătută de domnul cyprybrasov ,17000 intre Tce și Vitara 1.6 . Ce oferă una și cealaltă. In al doilea caz nu contează că ai încadra la caroserie Vitara in clasa cu Captur și Sandero, sa zicem. Contează faptul că cei ce au 17000 de cheltuit trebuie să aleagă o mașină de până în 17000 nu mai mult că altfel ar fi avut 18000. Și că vor alege un autoturism care sa reprezinte un compromis cat mai acceptabil la acei bani. Orice autoturism este un compromis până la urmă unul gândit pentru o anumită piață. Nu o să ai o mașină premium off roader mare consum mic preț și mai mic cu performante dinamice...... Deci Duster tce vs....Vitara passion allgrip. Nou vs nou . In aceasta idee Duster este rivalul Vitarei și reciproca . Cei ce își cumpără un autoturism din cele două baleiază la un moment dat între cele două. ........Sau nou vs sh la 17.000insa cu asumarea dezavantajelor unui sh. Unii și le asumă unii nu
  7. Duster 1.2 tce 125 Cp confort

    Buna ziua. Un mic update. Încă cronometrez AMR și încă îmi rod unghiile. Am achitat integral acum doua săptămâni și am fost sunat de Dacia acum câteva zile deci după ce își văzuseră sacii mei in căruța lor. Pentru disconfortul de a îmi configura de acasă o varianta iar la dealer sa aflu că siteul are erori că opțiunile oferite gratuit pe site sunt marca ,,canci,, CA COpilul eram de bosumflat am primit despăgubiri ceva vouchere la deealer. Nu atât voucherele mi-au plăcut cat opțiunea de a nu mi se fi oferit de exemplu un parfum marca ,,flit,, ținând cont de faptul că deja dădusem toți banii. Am impresia că eroarea de pe site ori e un artificiu de marketing, ori cei care se ocupa de el sunt ,, profesioniști,, rude de ai lui Dorel. Insa acest gest mi-a plăcut și m-a surprins. O MARE bila albă
  8. Duster 1.2 Tce 4X4

    As dori sa șterg commentul....
  9. Sfat achizitie

    Va sugerez sa va uitați pe YouTube turații 1.2 tce la regimul dvs de mers cred că v-ar trebui benzina. ... Ca fiabilitate au fost ceva probleme care au dus la pierderi de ulei insă au fost descoperite și remediate. Pe România doi utilizatori au avut parte de probleme, unuia i s-au schimbat motorul pe garanție celui de al doilea nu că își pusese gpl neomologa in Romania. Unul îl recomanda unul nu . Aici utilizatori donquihote și stefanurdea iar pe Facebook tot Stefan urdea insa căutați 1.2 mâncător de ulei. Eu unul am studiat câteva luni și mi-am comandat 1.2. succes
  10. Achizitie Noul Duster 2018

    De exemplu de la 14'20" al Youtube turații prim contact Duster 3 din 4......
  11. Achizitie Noul Duster 2018

    @qaz Cum adică 1.2 tce nu are frana de motor???????😵😵😵😵
  12. Sfat achizitie

    @cosmin72Trebuie sa vă feriți de reprezentantă, daca nu va face dovada că mașină a fost pe persoană fizică fugiți de oferta rulatelor de acolo. ,,MASINA SEFULUI,, cu 5000sau 10000 km e mai întotdeauna mașina de test care a fost abuzata in mare hal, fiecare a dus-o sa îi testeze limitele sute de șoferi diferiți fara rodaj făcut etc. Altfel sh e o piata riscanta oricum și majoritatea sunt mașini care ......nu sunt date nici de babuta care folosea mașina până la piață și doar duminica, nici de ăla care aruncă cu banii in stânga și dreapta și schimbă mașinile că pe șosete pierzând bani multi la fiecare vânzare.Si ăla de își schimbă mașinile, nu își ia ,,tigăi,, -vorba lor nu a mea- de Dacii doar marfa ,,de calitate ,, germana chit că în toate topurile Mercedes sta foarte rău la capitolul fiabilitate (consumer reports pe 2015-2016 de exemplu ce am citit și eu pe internet , o fi n-o fi adevărat fiecare alege ce sa creadă) De regula e vândută că omul s-a saturat de ea din diferite motive. Foarte rar spre niciodată mașina merge perfect dar vrea altceva, sau l-a lovit austeritatea brusc. Cel mai sigur ar fi daca ați cunoaște proprietarul și istoricul mașinii dar.... Succes va urez căci știu că trebuie să alegeți cu atenție
  13. Sfat achizitie

    @cosmin72Va salut. Dvs dați banii. Ca argumente pentru 4x4 as menționa drumurile pe care vreți să le parcurgeti. Altfel MCV s-ar comporta la fel ..... Discuția benzina motorina e una lunga. Benzina e mai fâșneață, nu are DPF. Motorina trage mai tare la deal dar am înțeles că la Duster datorita treptei 1 de viteză scurte și greutății , și benzina se descurca frumos. Benzina consuma mai mult , reviziile ceva mai ieftine. Daca ai noștri politicieni in marea lor înțelepciune copiază toate aberațiile altora, in Europa tocmai s-au interzis dieselurile parca in Bruxelles , parca și au aceia doi ani sa se conformeze. Atenție interzis total nu suprataxate. Poate nu. Poate hibridele ore să fie singurele..... Puneți în balanță. Decideți dvs. Eu unul după luuuuuuungi deliberări am ale benzinarul. Pe mine m-au speriat cel mai mult DPF. Alt aspect...... DCI e mai vechi mai verificat decât tce . Aspiratul se poate împăca cu GPL , tce da dar neomologat România, și de doua trei ori mai scump. Tce produs intre 2014 și 2016 a avut niste probleme cu pierderile de ulei. ,,1.2 tce mâncător de ulei ,,, pe Facebook poate fi edificator. Deasemenea aici Donquihote și Stefan urdea . De nou ar beneficia de garanție de care Dacia chiar tine cont. De sh...... Pt sh nu va cheltuiți toți banii sa nu va treziți cu o reparație necesara costisitoare. De regula așa se întâmplă, chiar și la cele verificate. Suvurile sh pot fi abuzate destul de rău dacă omul l-am folosit preponderent în afara șoselei. Si Piteștiul are niște dealuri prin împrejurimi. Deasemeneama revizie a fost tocmai în 2014 și uleiul nu a fost schimbat de atunci, e posibil motorul sa fie praf și pulbere. Chiar daca nu ar arata atitudinea proprietarului de a abuza neîngrijit masina că oricum o vinde. Cele cu turbina sunt foarte foarte dependente de schimbul de ulei întocmai și la timp. O zi frumoasă. Nu mă consider expert, doar .....că mi-am pus și eu întrebările acestea și am studiat piata cca trei ani, pe Duster de un an.Succes in alegerea dvs și să vă bucurați de rezultatul ei
  14. Duster 1.2 Tce 4X4

    Mulțumesc pentru râspunsul prompt.
  15. Duster 1.2 Tce 4X4

    Buna ziua/seara. Va rog frumos sa îmi spuneți ce cifra octanica minma este necesară pentru combustibilul unei astfel de motorizări. Cea trecuta pe eticheta de pe caroserie ( portiera sau ușița rezervor) . Mulțumesc
×