Sari la conținut

dancolt79

Members
  • Număr conținut

    103
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    8

dancolt79 a câștigat ziua ultima dată pe 1 Septembrie 2018

dancolt79 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

40 Excelent

Despre dancolt79

  • Rang
    Senior

Metode de contact

  • Facebook
    dancolt79

Informații profil

  • Oraș:
    Bacau
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Reiterez pe scurt problema expusa 1 am doua manuale de utilizare 1 la mașină unul la pachetul achiziționat Media Nav. 2 in manualul mașinii sunt specificate variabilele diferitelor opțiuni de gen ori jante otel ori aliaj ce pot fi regăsite pe mașină în funcție de nivel echipare țară samd. 3 in manualul Media Nav , se afirmă clar că in acest pachet (achiziționat) este și opțiunea comanda vocala care necesita un buton dedicat pe volan ( poza inclusa) Nu este specificat nimic cum că poate diferi asta in funcție de echipare piață samd. 4 Dacia recunoaște că ar fi trebuit sa
  2. Ok prostii .....este parerea dvs. Si atat. Sa incep cu sfarsitul 5 ...O masina tocmai ca nu este o pereche de pantofi nu suporta acelasi regim ca una , dpdv al reclamatiilor. O pereche de pantofi o aspectezi si gata. Defecte precum lipsa talpii a limbii nu pot fi reclamate ulterior tocmai ca abia daca putem numara cinci sase componente ale unui pantof. Chiar si acesta are garantie la defecte ce apar in perioada de un an (talpa dezlipita samd. Un autoturism are peste 40.000 piese componente si aici putem reclama lipsa uneia sau alteia cu atat mai mult cu cat nu suntem toti ingineri auto sau nu
  3. Buna ziua. Am achiziționat dusterul de la Dedeman automobile , Bacău despre care în calitate de reprezentanta service nu am decât cuvinte de laudă. Operativi răbdători . Banii la achiziționarea lui i -am plătit direct in contul Renault. Daca prin asta credeți că ,,am relații comerciale,, atunci fie. Însă în realitate sunt un client care a achiziționat un produs, scump și care nu a primit ce a achitat și față de care Dacia se poarta iresponsabil arogant ( sunt mic și nu am nici o posibilitate sa mi se facă dreptate ) in loc sa îmi schimbe pur și simplu volanul cu varianta platita odată cu achiz
  4. Așa mi se pare și mie. Însă Dacia ia la cunoștință de inexistenta dotării ,de ne mulțumirea mea și atât. Deja cred că nu greșesc sa gândesc despre companie că fiind rauintentionata , fara cea mai mică intenție de a îndrepta situația.
  5. Multumesc. Cum spuneam si in postul initial am motivele mele pe care nu le pot expune aici sa cred(ca co)mpania are lacune din punctul de vedere al moralitatii atitudinii fata de clienti. Fara legatura cu asta sau cu compania in cauza fara nici o legatura.......................am visat mai demult ca sunt companii in lume care remediaza niste defecte doar cu contracte de confidentialitate prin care daca spui ceva indiferent cui si in ce conditii va trebui sa platesti o suma cu de doua(sau trei sau patru) sute de ori mai mare decat valoarea reparatiei care trebuia facuta gratis si obligatoriu co
  6. Ați spus undeva scrie.....da scrie la fiecare dintre celelalte opțiuni care depind de nivelul de echipare. La această opțiune odată achiziționat Media Nav Evolution scrie clar că trebuie să aibă această opțiune fara alta posibilitate. Și descrie exact locul butonului de activare ce face funcția exact aceeași exprimare că în cazul descrierii volanului . Să zic mulțumesc că are volan? Sau roti? Sau motor? Că dacă nu beleam ochii puteam lua un autoturism fara toate astea și era vina mea si ciocul mic? E ofensator ? Nicidecum in viziunea mea ci reflectă o atitudine ofensatoare a companiei. Nu ne i
  7. Deci un progres fata de masina mea.....Macar aveti butonul ????? Va rog faceti o reclamatie scrisa la Vocea clientului in care sa specificati pentru a scurta timpul versiunea exacta de android sau IOS folosita . Vedeti reactia. Dupa ce va va spune ca ...sunteti primul client puteti da si numele meu, Colt Daniel (COLTZ) din Bacau sa vada feedbackul lor al lipsei de bunavointa cu clientii(raspandirea informatiei eventual si la posibilii viitori-sau nu - clienti. Daca faceti reclamatie Vocea va rog sa imi comunicati si mie. Multumesc
  8. Problema aceasta cu deosebire fata de blocarea tabloului de bord este cu recunoasterea si comanda nu e ca nu functioneaza ci ca lipseste cu desavarsire. Adica nu este instalat. Ar trebui sa fie un buton pe sau sub volan care odata ce il apesi porneste sistemul si "asculta" comanda. Acest buton nu exista.Si nici nu e vreun buton blanc fara functie care sa arate ca masina e pregatita pentru acest sistem din punct de vedere hardware doar ii trebuie software. Nicidecum. Nu il are si cu asta basta. Cei ce au prestige il au cumva??/
  9. Optiunea aceasta apare in manualul de utilizare al media nav deci teoretic ar trebui sa fie instalata doar in autoturismele ce au instalate media nav adica si navigatie. Pracvtic nu e nicaieri. Sincer nu ma deranjeaza absenta dotarii ci absenta asumarii consecintelor lipsei acestei dotari de catre compania Dacia care daca se dezice de aceasta responsabilitate de ce nu s-ar dezice de orice tine de garantie????
  10. Va salut. Catre administratorii siteului. Anunt ca altfel nu am vazut meniu de contact ca atunci cand incerc sa ma loghez, niciodata nu imi merge parola. Nici prin optiunea browserului de a retine parola nici prin tastarea ei cu grija. Ma pot loga doar prin intermediul meniului forgot password dupa care ma pot loga dupa accesarea din mail a linkului
  11. @Ursu120 AM depus reclamatie la ANPC si astept un raspuns. Mi-as fi dorit ce e drept ca formularul sa fie mai maleabil dar cred ca m-am descurcat
  12. Va salut. In calitate de posesor al Daciei Duster 2018 consider ca e datoria mea sa fac cunoscut un litigiu in ideea ca daca se intampla odata se poate intampla si alta data eventual cu lucruri mai grave cum ar fi un motor defect si neinlocuirea lui din motive ce nu tin de exploatare. Precizez ca din motive pe care nu le pot mentiona nu doresc sa "las de la mine" .....Fara nici o legatura cu compania Dacia am semnat candva un contract de confidentialitate pentru liupsa unei dotari la un.............CD player....... caruia nu i se aprindeau niste LEDuri asa cum ar fi trebuit iar compania proidu
  13. @Stef13 Eu încă nu am fost chemat la Service deci nu pot da o lămurire suplimentara. Bănuiala mea e că Dacia nu a verificat deloc softul pentru varianta tabloului de bord mic. Oricum ar fi e inacceptabil o asemenea situație
  14. @fintex , unde anume ati fost ca sincer din februarie de cand s-au tot prezentat clienti la Dacia sunt sigur ca firma Dacia cunoaste problema ba mai mult ,,e in lucru solutionarea ei,, o problema de serie.
  15. https://www.renault.ro/gama-renault/autoturisme/captur/configurator.html#summary/Al-ldxWv6aM Am configurat un captur, are în plus jante aliaj in schimb are altele în minus (mărime capacitate off road , tractiunea doar pe fata, nu am văzut camera senzori spate) 17.800 euro
×
×
  • Creează nouă...