Sari la conținut

dancolt79

Members
  • Număr conținut

    102
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    8

dancolt79 a câștigat ziua ultima dată pe 1 Septembrie

dancolt79 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

37 Excelent

Despre dancolt79

  • Rang
    Senior

Metode de contact

  • Facebook
    dancolt79

Informații profil

  • Oraș:
    Bacau
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Ok prostii .....este parerea dvs. Si atat. Sa incep cu sfarsitul 5 ...O masina tocmai ca nu este o pereche de pantofi nu suporta acelasi regim ca una , dpdv al reclamatiilor. O pereche de pantofi o aspectezi si gata. Defecte precum lipsa talpii a limbii nu pot fi reclamate ulterior tocmai ca abia daca putem numara cinci sase componente ale unui pantof. Chiar si acesta are garantie la defecte ce apar in perioada de un an (talpa dezlipita samd. Un autoturism are peste 40.000 piese componente si aici putem reclama lipsa uneia sau alteia cu atat mai mult cu cat nu suntem toti ingineri auto sau nu inspectam masina piesa cu piesa la ridicare. Plus ca nu ma apuc eu sa inlocuiesc un volan dacia cu sistemul in cauza cu un altul original dacia fara acel sistem. Anumite functii sunt depentente de tara dar eu am achizitionat acest media nav aici in tara asta si am primit un manual de utilizare in romana in care se specifica exact ce inseamna media nav si ce trebuie sa aiba, nu specifica nimic cum ca in romania la anumite nivele de echipare are sau poate sa nu aiba...../ asa cum se specifica in manualul de utilizare al autoturismului la diferite optiuni dotari. Si revin: ma incalzeste cu ceva ca unii au acest sistem? Cand eu nu am? Ca eu ar trebui sa il am iar Dacia recunoaste asta telefonic insa "imi multumeste pentru apel"????? Si atat? nu e normal sa ma invite sa imi schimbe volanul cu acel buton si software conform a ceea ce am cumparat? Conform a ceea ce compania declara in propriul manual ca ar trebui sa am? Si revin , daca mi se defecteaza motorul si sun la Dacia si "mi se multumeste pentru apel" Nu este acceptabil iar aceste prostii le voi face cunoscute asa cum pot daca este cazul ANPC sau sistemul juridic va obliga Dacia sa reactioneze asa cum mi se pare moral si legal. Daca atingerea imaginii nu ii afecteaza
  2. Buna ziua. Am achiziționat dusterul de la Dedeman automobile , Bacău despre care în calitate de reprezentanta service nu am decât cuvinte de laudă. Operativi răbdători . Banii la achiziționarea lui i -am plătit direct in contul Renault. Daca prin asta credeți că ,,am relații comerciale,, atunci fie. Însă în realitate sunt un client care a achiziționat un produs, scump și care nu a primit ce a achitat și față de care Dacia se poarta iresponsabil arogant ( sunt mic și nu am nici o posibilitate sa mi se facă dreptate ) in loc sa îmi schimbe pur și simplu volanul cu varianta platita odată cu achiziționarea Media Nav evolution Volanul prestige are butonul de activare a sistemului, exista iar o resoftare ar rezolva problema ......dacă sistemul este functionabil căci de cine am dat via internet care sa declare că are sistemul instalat mi-a spus că nu funcționează
  3. Așa mi se pare și mie. Însă Dacia ia la cunoștință de inexistenta dotării ,de ne mulțumirea mea și atât. Deja cred că nu greșesc sa gândesc despre companie că fiind rauintentionata , fara cea mai mică intenție de a îndrepta situația.
  4. Multumesc. Cum spuneam si in postul initial am motivele mele pe care nu le pot expune aici sa cred(ca co)mpania are lacune din punctul de vedere al moralitatii atitudinii fata de clienti. Fara legatura cu asta sau cu compania in cauza fara nici o legatura.......................am visat mai demult ca sunt companii in lume care remediaza niste defecte doar cu contracte de confidentialitate prin care daca spui ceva indiferent cui si in ce conditii va trebui sa platesti o suma cu de doua(sau trei sau patru) sute de ori mai mare decat valoarea reparatiei care trebuia facuta gratis si obligatoriu conform legilor statelor in care actioneaza acele companii, in primul rand. Si pe internet puteti gasi dvs date despre aceasta practica de exemplu GAG REFLEX pe youtube la canalul autoexpert.com.au iata aici legea care obliga Dacia sa remedieze problema http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html
  5. Ați spus undeva scrie.....da scrie la fiecare dintre celelalte opțiuni care depind de nivelul de echipare. La această opțiune odată achiziționat Media Nav Evolution scrie clar că trebuie să aibă această opțiune fara alta posibilitate. Și descrie exact locul butonului de activare ce face funcția exact aceeași exprimare că în cazul descrierii volanului . Să zic mulțumesc că are volan? Sau roti? Sau motor? Că dacă nu beleam ochii puteam lua un autoturism fara toate astea și era vina mea si ciocul mic? E ofensator ? Nicidecum in viziunea mea ci reflectă o atitudine ofensatoare a companiei. Nu ne interesează, am primit banii, ați luat mașina gata. Telefonic au recunoscut că trebuia să aibă această dotare iar către service au instruit reprezentantul sa mă consilieze sa nu mai fiu supărat..... de lipsa dotării care trebuia să fie....atentie nu pe care o pretind eu nejustificat.Reprezentantul a încercat să execute instrucțiunile dar...,,da trebuia să aibă,,. Părerea dvs ,aveți dreptul la ea dar nu cred că e informată. Repet daca vă uitați în manuale mai ales la cel al autovehiculului la opțiunile ce nu sunt la primul nivel de echipare se spune clar ,,poate avea în funcție de vehicul,,. La celelalte sunt exprimări are ,..... Este dotat..... samd . La manualul media Nav Evolution ,, vehicul dvs este dotat cu sistem....,, Exact aceeași exprimare că atunci când se vorbește despre volan abs senzori.....
  6. Deci un progres fata de masina mea.....Macar aveti butonul Va rog faceti o reclamatie scrisa la Vocea clientului in care sa specificati pentru a scurta timpul versiunea exacta de android sau IOS folosita . Vedeti reactia. Dupa ce va va spune ca ...sunteti primul client puteti da si numele meu, Colt Daniel (COLTZ) din Bacau sa vada feedbackul lor al lipsei de bunavointa cu clientii(raspandirea informatiei eventual si la posibilii viitori-sau nu - clienti. Daca faceti reclamatie Vocea va rog sa imi comunicati si mie. Multumesc
  7. Problema aceasta cu deosebire fata de blocarea tabloului de bord este cu recunoasterea si comanda nu e ca nu functioneaza ci ca lipseste cu desavarsire. Adica nu este instalat. Ar trebui sa fie un buton pe sau sub volan care odata ce il apesi porneste sistemul si "asculta" comanda. Acest buton nu exista.Si nici nu e vreun buton blanc fara functie care sa arate ca masina e pregatita pentru acest sistem din punct de vedere hardware doar ii trebuie software. Nicidecum. Nu il are si cu asta basta. Cei ce au prestige il au cumva??/
  8. Optiunea aceasta apare in manualul de utilizare al media nav deci teoretic ar trebui sa fie instalata doar in autoturismele ce au instalate media nav adica si navigatie. Pracvtic nu e nicaieri. Sincer nu ma deranjeaza absenta dotarii ci absenta asumarii consecintelor lipsei acestei dotari de catre compania Dacia care daca se dezice de aceasta responsabilitate de ce nu s-ar dezice de orice tine de garantie????
  9. Va salut. Catre administratorii siteului. Anunt ca altfel nu am vazut meniu de contact ca atunci cand incerc sa ma loghez, niciodata nu imi merge parola. Nici prin optiunea browserului de a retine parola nici prin tastarea ei cu grija. Ma pot loga doar prin intermediul meniului forgot password dupa care ma pot loga dupa accesarea din mail a linkului
  10. @Ursu120 AM depus reclamatie la ANPC si astept un raspuns. Mi-as fi dorit ce e drept ca formularul sa fie mai maleabil dar cred ca m-am descurcat
  11. Va salut. In calitate de posesor al Daciei Duster 2018 consider ca e datoria mea sa fac cunoscut un litigiu in ideea ca daca se intampla odata se poate intampla si alta data eventual cu lucruri mai grave cum ar fi un motor defect si neinlocuirea lui din motive ce nu tin de exploatare. Precizez ca din motive pe care nu le pot mentiona nu doresc sa "las de la mine" .....Fara nici o legatura cu compania Dacia am semnat candva un contract de confidentialitate pentru liupsa unei dotari la un.............CD player....... caruia nu i se aprindeau niste LEDuri asa cum ar fi trebuit iar compania proiducatoare mi-a acordat o compensatie de valoarea acelor leduri insa cu un contract de confidentialitate in valoare de doua sute de ori mai mare. Desi le-am atras atentia ca nu este moral poate nu este si legal acea companie , nu DACIA repet a ales sa continuie cu procedura si oferta adica sa repare o deficienta dar contra unui calus in valoare de 200 de ori ori dotarea lipsa care trebuia sa fie pur si simplu acolo in primul rand si asa m-am lamurit cu cine stateam atunci de vorba. Si asa ca ....sunt reticent la a lasa de la mine cu orice companie Sa revin ..... In pagina manualului de utilizare al "Media Nav la pagina RO 58 (ro pentru limba romana) vad ca autoturismul meu ar trebui sa fie dotat cu sistem de recunoastere si comanda vocala care mi-ar permite sa introduc vocal adrese in sistemul de navigatie al autoturismului precum si sa accesez diferite functii ale telefonului cum ar fi sa apelez prin comanda vocala un contact din agenda telefonului., Doar citesc ca in masina nu vad nimic nici un buton de activare al sistemului pe sau sub volan precum cel descris in manualul de utilizare. Am informat Dacia si au luat la cunostinta cerandu-mi sa le comunic ce anume model marca sistem operare are telefonul meu de parca inlocuirea unuia cu un altul ar face sa dispara sau sa apara prin magie acel buton. Le-am sugerat si solutia fair play si anume ori sa imi monteze sistemul in cauza ori vouchere in valoare de 190 de euro , cel mai ieftin pret pentru un asemenea sistem pret gasit in configuratoarele concurentei si anume in volskwagen la o masina mai ieftina chiar. Si iar au luat la cunostinta. Desi le-am cerut in mod repetat o parere un feedback . Si iar un va multumim ca ne-ati apelat. Si atat. Cred ca toti cei ce au media nav evolution fie in Confort si achitat ca optiune fie in Prestige ar trebui sa presam Dacia sa ia atitudine , sa se dezica de atitudinea "clientul care a platit e important doar daca nu ne costa nimic" . ANPC este o varianta . SHARE masiv o alta. Va multumesc pentru rabdare si SHARE si pentru reclamatia dvs daca faceti obiectul.
  12. dancolt79

    duster 2 computerul de bord se blocheaza

    @Stef13 Eu încă nu am fost chemat la Service deci nu pot da o lămurire suplimentara. Bănuiala mea e că Dacia nu a verificat deloc softul pentru varianta tabloului de bord mic. Oricum ar fi e inacceptabil o asemenea situație
  13. dancolt79

    duster 2 computerul de bord se blocheaza

    @fintex , unde anume ati fost ca sincer din februarie de cand s-au tot prezentat clienti la Dacia sunt sigur ca firma Dacia cunoaste problema ba mai mult ,,e in lucru solutionarea ei,, o problema de serie.
  14. dancolt79

    Dacia Duster vs. Suzuki

    https://www.renault.ro/gama-renault/autoturisme/captur/configurator.html#summary/Al-ldxWv6aM Am configurat un captur, are în plus jante aliaj in schimb are altele în minus (mărime capacitate off road , tractiunea doar pe fata, nu am văzut camera senzori spate) 17.800 euro
  15. dancolt79

    Dacia Duster vs. Suzuki

    @Sirius la mine comparația era pe benzinare amândouă... @cyprybrasov exact aceste diferențe care pot la o adică să creeaze disconfort destul de serios pentru cumpărătorul neinspirat, aceste diferențe trebuie sa le facem noi cunoscute care avem experiență cu unul sau cu amândouă dintre modele. Comparația cu capturul ar fi buna la mărime insa capturul are un motor și mai și față de Duster și comparația ar fi irelevantă pentru cei ce nu au bani de captur dar au de un Vitara sau de un Duster
×