Sari la conținut

dancolt79

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

1 Neutral

Despre dancolt79

  • Rang
    Nou venit
  1. Multumesc. Va astept in continuare parerile mai ales daca este cineva care isi utilizeaza dusterul diesel in acelasi regim. In varianta turbo pe configurator diferenta de pret nu era deloc mare , pana in 500 fata de diesel. Intradevar dieselul bate la consum turbo in orice regim. Dar in felul in care conduc eu, reprize mici urbane, pana in 25 de minute de mers , si rar ies in extraurban cred ca as omora dpf sau injectoarele. Daca aveti cunostinte de DCI in regim de taxi de exemplu care sa fi sau sa nu fi avut probleme cu aceste componente, va rog sa specificati. Fiind asta ca o necunoscuta , eu as alege turbo . Zgomotul nu m-ar deranja . Momentan conduc un benzinar batranel de 22 de ani , care desi s-a pastrat bine, totusi e galagios comparat cu duster indiferent de motorizare. Ideea e ca pun fiabilitatea ( preconizata vezi injectoare si DPF ) in fata confortului. Am citit forumuri pana sa postez eu si, din ele nu am tras inca o concluzie pe subiect: drumuri scurte ca distanta si timp omoara sau nu DPF.? Celelalte informatii despre consum galagie cuplu samd le-am inteles .Asa ca practic am redus necunoscuta la fiabilitatea dpf( si nu, nu vreau sa il sparg cand se duce )
  2. Mulțumesc. Argumente totuși se poate?
  3. Mulțumesc. Argumente totuși se poate?
  4. Am uitat sa mentionez, in cazul drumurilor mai lungi , inclusiv cele urcate spre diferite cabane accesibile in masina af fi un total de maxim 250-260 kg in plus constituite din trei persoane plus bagajul aferent( mai putin cel emotional)
  5. Buna ziua.Va cer ajutorul celor avizati (posesorilor, sau prietenilor acestora ,de astfel de modele as dori parerile din auzite sau pe ghicite sa nu isi faca aparitia).Am citit diverse pareri spre forumuri dar ......se rezuma la benzina vs diesel ca si confort Asta in conditiile in care o investitie ca asta o fac o data la'' j..de ani '' si doresc sa pastrez dusterul cat de mult pot.Adica daca renunt la el sa fie bun de rabla nu de revanzare Stilul meu de condus ar fi urmatorul: respect toate regurile de circulatie , limitarile de viteza au fost incalcate doar pe autostrada dar nu cu mult . Imi place sa stiu ca ma pot duce in sus spre cabana pe un drum prost intretitnut, dar drum, din piatra cu pamant sau asfalt cu gropi. Fara sa imi doresc off road pe noroi sau iarba uda cu buturugi sau pietre. Dar la o adica pamantul batatorit umed nu imbibat sa nu fie o problema. Spre cabana o data sau de doua ori pe an. De regula prin oras fac cam 10 drumuri pe zi 3-5 km per drum cca 20-25 minute drumul Eventual cu o oprire doua in cadrul acestui drum.Imi place sa stiu ca pot face o depasire decenta sau sa pot dispare dintr-o zona periculoasa la o adica iar la acest capitol si unul si altul stau foarte bine am inteles.Cam o data la 4 luni un drum dus intors de cca 450 km Plus drumul spre cabana cca 200 km pana acolo. Doresc achizitia unui autoturism nou full option caroserie SUV 4x4 si dupa ce am studiat piata am restrans posibilitatile la aceste doua modele . Eventual la preturi similare varianta noua Frankfurt 2017. Va cer dvs ajutorul , parerile dvs argumentate pro si contra acestor doua variante. Rezervele le am cu privire la intretinere( mai putin consumul ca la asta inteleg diferentele) DPF si injectoarele (poate le am degeaba in care caz balanta ar fi inclinata spre DCI.) intretinere a la long, confortul schimbarii mai dese a vitezelor la DCI . Daca nevoile mele ar fi reteta sigura spre inlocuirea injectoarelor sau a dpf va rog sa imi spuneti si dvs, Va multumesc
×