ISZY56

Members
  • Număr conținut

    1.072
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    58

ISZY56 a câștigat ziua ultima dată pe 15 Octombrie

ISZY56 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

470 Excelent

5 Urmăritori

Despre ISZY56

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 26.03.1956

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun
  • Oraș:
    CLUJ

Vizitatori Recenți Profil

931 citiri profil
  1. Anvelope iarna Dacia Duster

    Depinde ce se intelege sub conditii normale. Daca au fost utilizate si vara...confirm, ca unul din pacatosii care nu schimba anvelopele de iarna, anvelope de iarna mai cu renume chiar, utilizate si vara non stop, nu rezista mai mult de 2 ierni , sau a 3-a e deja la risc.
  2. Avem pagina dedicata acestei probleme!
  3. Statii RADIO CB

    A trecut greu povestea asta Carpatii! La Cluj circula cam cind a inceput acest topic. Bormasina, politie....numai CFR-istii au bormasina pe inventar. Limitele de putere stabilite prin acte normative sunt suficiente. In functie de relief stii ce se petrece 15-20 km in fata ta + 15 - 20 de km dupa ( fata de directia ta ) pozitia celui care raspunde.
  4. Daca este caz izolat, asa a fost sa fie. De exemplu ai pus frina exact cind UC-ul facea estimarea si barbotind combustibilul din rezervor plutitorul a transmis semnal prost UC-ului. Daca se repeta identic trebuie mers la service si neaparat de verificat mecanismul cu plutitor de pe rezervorul de combustibil de sub bancheta din spate. Poate ala functioneaza cu intreruperi sau sacadat si da semnale proaste UC-ului. Daca esti pe acolo nu strica de verificat izolatia cablajului acestui component ( 2016 ).
  5. Relativ la autonomie. Cred ca - daca nu-i asa considerati ca sunt simplu pianist - acest numar rezulta dintr-un calcul pe care il face computerul de bord. Una din variabilele calculului este consumul mediu de la ultimii, nu stiu exact citi, km. De cite ori se face acest calcul e normal ca autonomia variaza in functie de ultimul regim de turatie al motorului, ultimul consum mediu. Mai pe sleau, nu va asteptati la o scadere sau crestere liniara. Autonomia creste sau in general scade ( din pacate ) brusc. Cei mai afectati sunt cei care alimenteaza putin cite ( tot mai ) putin. Tot din pacate ei sunt cei care spera rezultate surprinzatoare de la acest instrument care de fapt este aproape teoretic. Surprize nu sunt. Realitatea e cruda. De acea de exemplu taximetristii cind predau masina la schimb se ghideaza mai mult la cantitatea ramasa in rezervor. Care se trece in caiet. Undeva pe forum este descrisa procedura de interogare. Este mai aproape de realitate. Minuni nu sunt! Cei care circula de la plin la plin nu prea au tangenta cu asemenea probleme. Cind mai sunt 1-2 liniute intra la alimentat. La PH2, la inceput, la unele exemplare, au fost probleme cu indicatorul cu liniute. Problemele s-au rezolvat in general prin resoftare. La celelalte modele de Dacii, mai rar, dupa sute de mii de km. s-a semnalat, defectarea sistemului plutitor - transmitator de semnal de la rezervor, datorita uzurii, imbixirii, prin blocare - si/sau functionare cu intreruperi sau sacadat. Mentionez ca nu sunt de specialitate s-ar putea sa gresesc. Am scris cele de mai sus pentru cei care doresc ' farmacie ' din acest instrument, pentru a-i constientiza ca nu este asa. Instrumentul este pur informativ si trebuie tratat ca atare. Este o informatie a unei stari fizice, a litrilor din rezervor intr-o informatie electronica prin afisare in bord. Intre cele doua pucte mai multi sesizori, senzori, traducatori, transmitatori, electronica; fiecare cu gradul lui de eroare posibila. Deunazi citeam la o alta marca, cu doua litere, reflectii privind sesizorul temperaturii motorului. Respectiv de ce nu creste indicatorul liniar. Ori inca din montaj instrumentul are 3 conexiuni al temperaturii corespunzatoare a motorului, temperatura zero temperatura medie si temperatura de lucru. In consecinta, dat fiind acest cablaj, de exemplu, instrumentul nu poate afisa o crestere ( scadere ) liniara.
  6. Statii RADIO CB

    Io as paria pe faptul ca are alt tip ( mai bun ? ) de antena.
  7. Statii RADIO CB

    Antena de la L este mai slaba. Probabil este buna vezi recenzii. Ca observatie ma deranjeaza, pe unul din vehicolele conduse, butoanele de pe microfon. La manevrare involuntara ( atentia la sosea ) activez butoanele sus jos canal si ies din banda.
  8. Trasee Efectuate

    E toamna. Iar.
  9. Bendixul nu cupleaza pe coroana !

    Schimba electrozii la 'electromotor'. In ce stare e roata dintata? Daca persista eroarea apeleaza la in electrician auto cu stand de proba.
  10. Anvelope iarna Dacia Duster

    Mai am o oferta, tot asa ca informate: ARTICOL INDICE CONSUM INDICE PLOAIE NIVEL ZGOMOT PROFIL PRET LEI/BUC Anv.215/65/16 Continental TS850 P Suv 98H C C <)) 72dB iarna 479,00 Anv.215/65/16 Dunlop WinterSport5 98H C B <)) 70dB iarna 479,00 Anv.215/65/16 GoodYear UG Performance G1 98H C B <)) 70dB iarna 479,00 Anv.215/65/16 Michelin Alpin5 98H C B <)) 71dB iarna 505,00 Anv.215/65/16 Tigar WinterSUV XL 102H C C <)) 72dB iarna 297,00 * Preturile includ TVA si Ecovaloare * La 4 articole achizitionate montajul si echilibratul sunt gratuite * Oferta este valabila in limita stocurilor disponibile
  11. Anvelope iarna Dacia Duster

    Azi ( 10.10.2017 ) am primit oferta. La Cluj., Comparati, comentati....
  12. Duster 2017

    Sursa: http://www.origo.hu/auto/20170920-interju-francois-mariotte-tal-a-dacia-ertekesitesi-es-marketing-igazgatojaval.html
  13. Duster 2017

    Reporter:In Brazilia exista un model de virf pentru Sandero dezvoltat de divizia sport de la Renault RS. Nu aveti in plan aducerea acestui model pe pietele din Europa? F.Mariotte:Bineinteles modelul RS ar fi binevenit, ne-ar colora oferta, dar piata unor asemenea masini de sport este foarte redusa,se pot vind exemplare putine de acea nu corespunde asteptarilor noastre. Daca ne-am apuca ar trebui cheltuit foarte mult pe marketing, influentarea achizitiilor pe un model din care nu se pot vinde multe exemplare. Un model sport nu este modelul asteptat de oameni de la Dacia. Recunosc ca Sandero RS din Brazilia este o masina foarte buna, indiscutabil, daca am incepe sa o importam ar trebui sa platim taxe mari, pentru ca are un motor prin aspiratie de 2 litri cu emisii substantiale. Din acest punct ar deveni scumpa si nu ar mai fi un Dacia adevarat. Umplerea niselor de piata nu este scopul nostru. Au fost zvonuri, ca si alti fabricanti vor introduce modele low cost, acest lucru pina acum nu s-a realizat, Dacia functioneaza fara concurenta direct pe piata de 13 ani dupa repornire. Nu va surprinde acest lucru? Concurentii nu au reusit pina in ziua de azi, sa ofere o paleta asemanatoare cu Dacia. Pina in prezent suntem unica marca low cost din Europa. Au fost incercari, insa au fost sub denumiri de marci existente si asa nu se poate. Prima data trebuie creata o noua marca, sau vitalizata o marca existenta, dupa care oamenii trebuie intimpinati cu un mesaj deschis.Asta este cea mai buna cale a unei marci low cost pentru succes. Si Dacia a urmat exact acest drum. Gasim marci asemanatoare si in alte domenii, companii de zbor, Easyjet este semnificativ mai ieftin decit Air France dar as putea aminti Ikea unde poti cumpara mobilier de stil, calitate buna la preturi accesibile. Ikea este usor de definit printre ceilalti producatori de mobila si Dacia este la fel intre marcile de masini. Produsele noastre se adreseaza si trebuie sa satisfaca cerintele, unei mase largi de cumparatori. Masini simple, de incredere vindute la un pret accptabil. Cel care cumpara o Dacie noua la pretul unui second-hand de dimensiuni asemanatoare, primeste o masina noua cu 3 ani garantie. Este o oferta unica. Cum explicati ca Dacia este achizitionata in special de cumparatori particulari? Se poate observa acel trend conform careia oamenii incearca sa cheltuiasca tot mai rational. Pe piata privata clientii cumpara masini din economiile lor personale, de acea se uita foarte tare pe ce cheltuie banii, foarte importanti pentru ei si sunt foarte sensibili la pret. Dusterul este cu 6-7 mii euro mai ieftin decit un model concurent de aceasi dimensiuni. Cumparatorul gindeste in acest fel: aleg aceasta masina deorece din diferenta de pret pot cumpara o serie de alte bunuri, pot sa calatoresc sau i-mi reinnoiesc casa. Avem patru milioane de persoane care ne urmaresc pe Facebook, in cele mai multe tari avem o activitate febrila in cluburile marcii. Cind mergem la o intilnire a marcii in Franta unde, se aduna 7-10 mii de oameni, atunci intotdeauna ii intrebam pe proprietari despre parerea asupra masinii. In general avem raspunsuri pozitive si multumiri ca am lansat aceasta marca, fiinca impreuna cu ea au primit toate avantajele unei masini de timp liber de la exterior robust si pina la pozitia inalta la volan; si in paralel, au realizat si economii substantiala care pot fi cheltuiti in alte domenii ale vietii. Acest stil consecvent, constient de cumparaturi s-a dezvoltat si a devenit un trend in Europa si poate fi remarcat crescind si in tarile bogate. Cheia succesului Dacia este ca am observat acest fenomen mai repede decit alte marci. Cum a influentat criza economica din 2008evolutia Dacia pe piete? Nu credeti ca, dupa criza au inceput oamenii sa fie mai atenti cu cheltuielile proprii? Faptul ca pietele auto au decazut nu ne-a afectat pozitiv. Daca bine i-mi amintesc in tara Dumneavoastra ( Ungaria ) vinzarile au cazut la jumate. In aceasta faza si noua ne-au scazut vinzarile. Dar pe urma, am aparut si pe alte pieti, astfel fata de criza care se adincea, cifrele noastre au inceput sa creasca. A aparut, principiul amintit ' smart buy ' in cumparaturi, care a influentat toate domeniile comertului, acest principiu a fost bineinteles multiplicat de criza. Pe urma a venit Dusterul in 2010, l-am prezentat in cel mai bun posibil moment. Dupa revigorarea marcii Daca in 2004, cum a-ti convins oamenii ca aceste masini nu mai sunt acele masini care au fost fabricate de marca in secolul trecut? In anii 2000 si eu am lucrat in Ungaria. Multi comercianti au incercat sa ne spuna ca marca asta este condamnata din fasa din cauza originii si a calitatii modelelor anterioare. Fata de acestea azi am ajuns la situatia conform careia, in Europa, exceptind Romania, Dacia are cea mai ridicata cota de piata in Ungaria, dar avem succes si in celelalte tari din centrul si estul Europei , unde oamenii cistiga mai putin ca si in vest.
  14. Duster 2017

    Reporter: La sedinta de presa de la Frankfurt s-a accentuat ca Dusterul nu este o masina pentru timpul liber ci o masina de teren veritabila. Credeti ca este nevoie in aceasta categorie de capabilitati adevarate de masina de teren? F.Mariotte: 25 – 30 % din Dustere sunt vindute 4 x 4, catre clienti, care ,utilizeaza masina si inafara asfaltului. Cind am intrebat clientii nostrii si membrii diferitelor cluburi Dacia ce sa mentinem din caracteristicile Dusterului pe primul loc au specificat bunele capacitati pentru teren. In Slovenia, Croatia masina este utilizata de salvamontisti si de pompieri, deoarece pot ajunge cu el in locuri unde un autoturism sau o masina de pompieri traditionala nu poate ajunge. Stim ca in Slovenia in munti zapada nu este o joaca, daca serviciile de salvare de acolo au ales Dusterul asta inseamna ceva pentru noi. Dusterul nu este numai o masina la moda pentru timpul liber, este mai mult. Raspunde pozitiv pe drumuri desfundate, deoarece are un 4x4 foarte bun, dimensiuni compacte si greutate redusa. Corespunde caracterului marcii noastre deoarece Dacia nu minte, ofera ceea ce promite. Suntem constienti ca nu noi fabricam cele mai bune, cele mai puternice, cele mai scumpe masini; dar, daca prezentam un model nou, trebuie sa se stie ca va corespunde promisiunilor, si va oferi posibilul cel mai mult in schimbul pretului redus. Cel care achizitioneaza Dusterul 4x4 , are pretentia ca sa poata utiliza masina si in munti in zapada mare, masina ofera acest avantaj. Nu ar merita de construit din Duster o varianta de 7 locuri? Multe masini pentru timpul liber ofera aceasta versiune cu cabina marita. Am incercat posibilitatea aceasta, dar ne-am convins ca un asemenea model ar necesita o schimbare totala a sasiului, care ar fi marit semnificativ pretul masinii. A trebuit sa cintarim: citi clienti noi ar fi atrasi de un asemenea model, cu cit am putea vinde mai scump fata de modelul cu 5 locuri?Cifrele nu au fost promitatoare, am renuntat, dar nu a fost singurul motiv. Celalalt motiv este ca am dorit sa ne pastram credibilitatea. Daca s-ar fi fabricat Dusterul cu 7 locuri nu ar fi fost o masina adevarata de 7 locuri, deoarece adultii nu ar fi incaput in rindul trei de scaune. Pentru un model adevarat de 7 locuri pentru timpul liber se poate realiza intr-o categorie superioara categoria autovehiculelor de dimensiunea D, noi nu avem un model de asemenea marime. La fel nu a fost nevoie de 7 locuri deoarece Dacia are deja o masina de 7 locuri Lodgy unde incap pe locurile din spate persoane de 192 cm cum sunt eu. Credeti ca ar fi rentabil largirea gamei Dacia in viitor? Dupa parerea mea nu. Noi suntem o marca mica. Am pornit in 2004, de atunci crestem, realizam recorduri la vinzari, in acest an, de exemplu in septembrie am depasit cu 11% vinzarile din perioada corespunzatoare a anului trecut. In 2016 am vindut in total 584 mii de masini care a fost cea mai semnificativa realizare a istoriei marcii.Nu putem sa asumam riscurile aparitiei unor modele de nisa. Noi trebuie sa tintim mijlocul pietii. Asumindu-ne riscurile dezvoltarii unui model care presupunem ca nu ar avea succes atunci ar trebui sa marim preturile la modelele existente sa acoperim pierderile. Trebuie sa ne gindim foarte tare inainte sa cheltuim fiecare euro. Avem in special cumparatori privati complectati cu citeva flote de firma mai mici. Deaorece cumparatorii particulari in 80% cumpara masini in segmentul B masini mici si C masini de categorie mijlocie, noi trebuie sa ne concentram asupra acestor doua dimensiuni. In ultima vreme, se poate observa un fenomen pe piata, creste interesul pentru masini din cele doua clase inferioare ale segmentului B si C masini pentru timpul liber mici si compacte. Noi avem oferta in ambele segmente Dusterul in C SUV si Sandero Stepway in B SUV. Cel din urma se incadreaza doar cu aspectul exterior si cu garda la sol, dar raspunde si in asemenea conditii. Fiecare al treilea Sandero este vindut cu pachetul Stepway. In 2017 primul semestru, in Europa Dacia Sandero a fost cel mai vindut model la clientii particulari, inaintea lui Renault Clio, Ford Fiesta, Wolkswagen Polo si Golf.