Sari la conținut

ISZY56

Members
  • Număr conținut

    1.288
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    76

ISZY56 a câștigat ziua ultima dată pe 18 Iunie

ISZY56 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

605 Excelent

5 Urmăritori

Despre ISZY56

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 26.03.1956

Informații profil

  • Oraș:
    CLUJ
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2012

Vizitatori Recenți Profil

2.457 citiri profil
  1. Legat de optiunea de propulsor, am tradus partial un articol ( reclama ) pentru Ford, cred ca e interesant: .... Vinzator: Din 2020 se introduce restrictia de 95 de gr noxe pe km la autoturisme.Ne asteptam ca in urma acestei reglementari, diferit pe segmente si modele, incepind cu 1 ianuarie se va restringe paleta ofertei. Vor fi motoare care din cauza restrictiilor nu vor mai putea fi vindute. Pentru cumparator se va reduce oferta si ne asteptam la cresteri de preturi, unele modele vor fi vandabile doar in 2019. Pe undeva 2019 se va caracteriza de un stil ' vechi ' de productie si vinzare. Toata industria auto lucreaza pentru a se califica restrictiilor din 2020, deorece amenzile sunt considerabile. La nivel de flota depasirea cu 1 gr a limitei se amendeaza cu 100 mil $. Reporter: Amenda poate fi distribuita in pret? Vinzator: La acest nivel nu. Vor fi mariri de preturi, un autoturism sa emita mai putine noxe trebuie redus in greutate, sau imbunatatita aerodinamica, eventual modificat motorul; acestea presupun reproiectari si costuri. Poate fi vorba de propulsia hybrid, reducerea numarului cilindrilor sau a volumului acestora eventual dotarea cu turbo. Masinile vor fi mai verzi concomitent mai scumpe. Reporter: Aici vorbim de fapt de downsizing, atunci cind totul se reduce, de ce crestere de pret? Vinzator: Schimbarea dimensiunilor presupune reproiectare. O parte din aceste costuri sunt preluate de producatori restul intra in constructia pretului de vinzare. Sa scoti , greutate . dintr-un model costa, trebuie folosite materiale mai usoare cu aceasi duritate. Deoarece nu se admit pasi inapoi in siguranta. Reporter: FORD a facut deja pasi in downsizing, probabil nu vor fi probleme. Vinzator: Ecobost a fost ales propulsia anului in categoria sub 1 litru, insa acest propulsor a figurat doar la unele modele din oferta. Propulsorul nu va mai putea fi ales. Daca cineva doreste Focus trebuie sa uite ca poate alege intre diferite motoare, va fi un singur fel de propulsor care corespunde reglementarilor. Oamenii vor visa in continuare la masini cit mai mari si cit mai comode. Astfel vor putea alege si din oferta de SUV uri 4x4. Aici insa motorul de 1 litru este rar. Reglementarile EU si dorintele clientilor nu sunt in concordanta. Pe acest tarim solutiile trebuie cautate intre modelel mild hybrid si alte tehnici hybrid, acestea vor fi solutiile pentru masinile 4x4. Reporter: Asta in timp ce FORD a anuntat, cu intirziere, din 2020 modele electrice. Vinzator: Aici nu este vorba ca Ford a intirziat, decizia a fost intirziata din ratiuni comerciale. La cererea redusa actuala inca nu este rentabila productia de serie, suprapretul izvorit dintr-o asemenea masina il platesc inca putini. Din 2020 Ford va monta propulsoare electrice sau hybrid la toate modelel de autoturisme. Si din acest motiv 2020 va fi anul schimbarilor in piata auto, fiindca oferta se va reduce foarte mult, in tipuri si modele, in unele segmente. Reporter: Este discutabila si soarta viitorului Mustang? Vinzator: Chiar daca nu este discutabila, inca nu este univoca, deocamdata. Fiecare producator primeste de la regulator o exceptie de la regulamente pentru 5% din productie. Astfel pentru evaluarea producatorului, va conta 95% din productie. Astfel vor avea o portita, dar productia de masini de sport va fi limitata si se va vedea ce nevoi vor aparea pe piata. Nu putem vinde la nivelul cererii ci la nivelul permis de birocratie. Astfel aceste masini probabil se vor scumpi brutal, nu vor fi bunuri la discretia pietei. Reporter: Putem vorbi de o cumpana de ape in 2020? Vinzator: Totalmente. Ce va urma din decembrie 2019 va fi o piata auto total schimbata.
  2. Sorry pentru postare. Am postat programul BAC ului Tudor Vladimirescu. Trebuie cercetat bacul din NUFARUL! Mea culpa.
  3. 1,2,3 Nu stiu calitatea actuala a drumurilor din zona Stina de Vale nu am fost de mult. Eu circul pe Beius - Suncuius - Bratca - asfalt ok 4. Renovarea a inceput in 2019 si va dura 36 luni.
  4. Pot doar sa spun ca parerea ta nu coincide cu parerea producatorului. Este vorba despre un set de CD uri, daca am inteles bine, care se actualizeaza on line etc. etc. Eu nu am gasit nici un producator care a facut gestul descris de tine. Daca gresesc rog sa ma corectezi. Ma refer la documentatie de firma, nu la cartea ' Cum sa reparam Dacia 1300 pe marginea santului '. Mentionez, io nu recomand sursa nici produsul, eu nu am experimentat-o doar am vrut sa povestesc cum arata si cum se numeste..
  5. Acesta este documentatia https://www.olx.ro/oferta/renault-dialogys-2019-limba-romana-IDbB6By.html
  6. Razlet il gasesti pe net pentru Duster in general. Este scris intr-o pasareasca, n-o sa intelegi nimic. Io am cules citeceva prin 2016. Nu am putut folosi nici o pagina. Cred ca te-ar interesa catalogul pieselor coduri preturi etc., dar asta este doar pentru uz intern la service-uri cu parola de acces cred, din baza de date Renault. Oricum i-mi amintesc, pe vremuri, variantele tiparite erau de volumul unei carti de telefon, daca ai mai prins asaceva.
  7. Trei poze de la plimbarea de ieri:
  8. Pina la limita de judet Bihor spre Cluj ( Alba ) asfalt foarte bun. Pe urma 7 km facuti intr-o ora cu pauza, drum forestier distrus de nesimtiti. De la Ic Ponor pina in Huedin asfalt bun si foarte bun. Pe unde am venit eu. Recomand si traseul meu de mers, Beius - Suncuius - Bratca pentru a scapa de aglomeratia de pe Oradea - Piatra Craiului si pentru placerea peisajului.
  9. Am incercat sa ma racoresc in Apuseni - Boga - sub Padis. https://photos.app.goo.gl/hoJhddTR2csTaQcD8
  10. Info si program de anul trecut 2018: Redactia info-delta.ro iul. 19, 2018 at 6:15 Telefon contact SC Azimut SRL: 0745684598
  11. Cel mai cel mai fluierat l-am auzit intr-o Zoe electrica. Plus contactele clapaiau ca la un troleu.
×
×
  • Creează nouă...