Sari la conținut


ISZY56

Members
  • Număr conținut

    1.310
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    81

ISZY56 a câștigat ziua ultima dată pe 22 Septembrie

ISZY56 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

632 Excelent

5 Urmăritori

Despre ISZY56

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 26.03.1956

Informații profil

  • Oraș:
    CLUJ
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2012

Vizitatori Recenți Profil

2.764 citiri profil
  1. CristiIva....as sugera sa inlocuiest butoanele de ' aragaz ' de la incalzire. A fost printre primele modificari la Duster 1 la concurenta in timp cu diuzele pentru spalat parbrizul.
  2. Fiecare dintre noi dorim perfectul. Nu spunem ca e normal sau e bine dar experienta ne spune ca acesta, perfectul, nu exista. Tot experienta ne sopteste cum putem salvgarda momente de nereusita, spre binele nostru. Interesul nostru al tuturor este sa ajungem cu bine acasa. Am dat al dracului de multi bani pentru masini si am dori raspuns 100% pentru banii nostrii. Dar pina si satelitii ( India ) dau rateuri. Nu e bine, nu e normal dar asta e. PAREREA MEA, CU rechemarea: au fost prea putine la Duster, fiindca au fost (lucru +) putine erori generale care sa necesite rechemari in masa. Erorile au aparut la anumite masini, care cum a prins componentele ( bune, rele ) pe linia de montaj. Si atunci s-a preferat varianta corectiei ( resoftare ) cu ocazia prezentarii la service daca se sesizeaza defectiunea in cauza. Nesansa ta a fost ca problema a aparut la mare, iar la mare cu munca e bai!
  3. Daca ii faci testul CLIP, va spune cind si de la ce piesa a aparut eroarea. Analizezi piesa implicata. Rezultatul poate fi o eroare involuntara din cauza de bilbiieli al unui calculator sau piesa ( sursa ) defecta..
  4. Io stiu ca esti suparat, pe buna dreptate. Nu sunt de acord cu numele topicului deschis. Dupa parerea mea ar fi trebuit sa-l numesti: Service Dacia Iasi, Mangalia, Constanta ...probleme grave. Sa ocoliti aceste unitati! Daca puteti. Daca nu sa va asteptati ca veti intilni pseudo specialisti, doua miini stingi, cu scarpinat in salopeta, cu cautatul motorului in portbagaj, ' ia mai fa odata Gogule ' etc. etc. S-a scris pe acest forum despre eroarea declansata de sistemului Ad-blue, la primele serii, inainte de resoftare....parca nu se potrivesc logic doua componente furnizate de firme diferite ....semnalizare in bord care trebuie neglijata pina la o noua resoftare. Dincolo de neplacerile cauzate in vacanta, de furia de moment de contactul cu mesterul Gogu de la mare..., te asteptai ca ceva sa functioneze de la A la Z ? Ai vazut tu asaceva la noi? Mai gasesti specialisti auto in service-uri? Rar. Cei buni au fugit cu totii. Programare la punct fix la mare....in sezon....in garantie....fara bacsis...mai da o tura! ( Mare noroc ca electricianul a plecat in concediu din Constanta in plin sezon. Cum altfel ar fi putut juca moara in hala goala in decembrie? Daca a fost electrician? ) Eu in locul tau cautam un electrician auto particular, care contra cost mi-ar fi asigurat drumul pina acasa fara griji. Pe de alta parte singura arma in fata birocratiei ruginite a retelei de service est insistenta, pina in pinzele albe, pina sunt rezolvate reclamatiile. Asta vis a vis de consumul ridicat sesizat de tine. Legat de ultima observatie cu Praga, acuma sincer ce vroiai sa-ti spuna, ca raspunde el si te aduce acasa din Praga daca...nu vreau sa-l scuz, nici nu merita, insa in ziua de azi nimeni nu mai afirma nimic, nu vrea sa-si asume salarul pe trei luni pentru drumul tau la Praga. Nici la Dacia, nici la Mercedes nicaieri. Sper ca nu te-am suparat daca cumva totusi te-ai incruntat, scuze, daca treci prin Cluj dau o bere!
  5. Ucraina a achizitionat 425 Dustere pentru medicii din provincie. Insa nu a dorit, din motive de inteles modelul fabricat la Togliatti. Producatorul a gasit solutia sa le fabrice la Pitesti - iar elementele specifice sa le importe din America de sud. Sursa: www.Automotor.hu august 2019
  6. Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la viteze superioare, economie de combustibil, exista permanent tendinta de a scimba in trepte superioare prea repede. Din acest motiv verificati simptomele si cu un motor turat peste o idee in viteza inferioara, fata de obisnuinta Dumneavoastra. 3. La varianta 4 x 4 tineti cont de specificitatea vitexelor 1 si 2. 3. In functie de mediul de utilizare la peste n km pot fi uzuri la timoneria schimbatorului ( sistemul de cabluri de angrenare ). Pret foarte informativ 500 lei piesa.
  7. a. Pavelele nu arata intotdeuna real. Daca persista trebuie testat thermostatul.
  8. Merge pe orice masina care are comanda acceleratiei fara cablu. Problema este ca nu ai afisaj, setezi asa la blind, doua-trei pozitii memorate, cum ar fi 50, 90, 130. Dai maneta in sus o data 50 si asa mai departe. Din cite stiu eu.
  9. Eu as fi mai precaut cu caracterizarea motorului de 1,3 Tce. Nu preluati afirmatiile ziaristilor, chiar si ei au folosit ghilimele: https://www.zf.ro/auto/dacia-a-prezentat-la-paris-noul-duster-cu-motor-de-mercedes-benz-si-un-nou-sistem-multimedia-cu-android-auto-si-apple-car-play-galerie-foto-17539755 Dacia a prezentat la Paris noul Duster cu motor „de Mercedes-Benz” şi un nou sistem multimedia cu Android Auto şi Apple Car ( ghilimele ) "Motorul TCe 1.33 a fost dezvoltat în parteneriat de Alianţa Renault Nissan Mitsubishi şi Daimler, iar acesta se regăseşte inclusiv pe noul Mercedes-Benz A-Klasse A200, dar şi pe Renault Captur, Scenic, Kadjar, Talisman şi Espace, fiind unul dintre cele mai avansate propulsoare de pe piaţă în acest moment." Intre a fi dezvoltat in parteneriat si a fi facut este o diferenta mare. Daca sapati mai adinc inclusiv in materialele din acest forum regasiti informatii privind modificarile aduse numar si continut de producatorul German fatade varianta initial dezvoltata. Eu cred ca, Uzina de la Mioveni, cu una din cele mai mari fabrici de motoare ale grupului Renault din Europa, nici prin cap nu a avut sa aduca motoare din Germania, poate invers, cindva.... Din cite stiu motorul despre care vorbim a fost lansat in productie de serie la sfirsitul anului trecut inceputul acestui an. Timp foarte scurt pentru formarea unei viziuni clare asupra calitatilor sau a imperfectiunilor unui motor. Trebuie sa ne gindim citi km au putu partcurge in acest timp autovehicolele dotate cu acest motor? Pe scurt, of topic, cu scuze, sa fim mai rezervati cu sfaturile.
  10. 3.400 lei scula si 1000 fatada noua, conectori si montaj; cu factura. Am si un motiv sa ma duc inapoi la mester, De exaltat ce am fost, numai azi am observat ca mi-au montat un microfon separat. preferam sa l utilizez pe cel incorporat in Duster. Oricum ma voi intoarce pentru ca in continuare voi solicita tot la ei, camere ( nu am vrut sa umflu factura pe luna asta ) , ma gindesc la izolare fonica si eventual incalzire in scaune.
×
×
  • Creează nouă...