ISZY56

Members
  • Număr conținut

    1.069
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    58

ISZY56 a câștigat ziua ultima dată pe 15 Octombrie

ISZY56 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

470 Excelent

5 Urmăritori

Despre ISZY56

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 26.03.1956

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun
  • Oraș:
    CLUJ

Vizitatori Recenți Profil

917 citiri profil
  1. Daca este caz izolat, asa a fost sa fie. De exemplu ai pus frina exact cind UC-ul facea estimarea si barbotind combustibilul din rezervor plutitorul a transmis semnal prost UC-ului. Daca se repeta identic trebuie mers la service si neaparat de verificat mecanismul cu plutitor de pe rezervorul de combustibil de sub bancheta din spate. Poate ala functioneaza cu intreruperi sau sacadat si da semnale proaste UC-ului. Daca esti pe acolo nu strica de verificat izolatia cablajului acestui component ( 2016 ).
  2. Relativ la autonomie. Cred ca - daca nu-i asa considerati ca sunt simplu pianist - acest numar rezulta dintr-un calcul pe care il face computerul de bord. Una din variabilele calculului este consumul mediu de la ultimii, nu stiu exact citi, km. De cite ori se face acest calcul e normal ca autonomia variaza in functie de ultimul regim de turatie al motorului, ultimul consum mediu. Mai pe sleau, nu va asteptati la o scadere sau crestere liniara. Autonomia creste sau in general scade ( din pacate ) brusc. Cei mai afectati sunt cei care alimenteaza putin cite ( tot mai ) putin. Tot din pacate ei sunt cei care spera rezultate surprinzatoare de la acest instrument care de fapt este aproape teoretic. Surprize nu sunt. Realitatea e cruda. De acea de exemplu taximetristii cind predau masina la schimb se ghideaza mai mult la cantitatea ramasa in rezervor. Care se trece in caiet. Undeva pe forum este descrisa procedura de interogare. Este mai aproape de realitate. Minuni nu sunt! Cei care circula de la plin la plin nu prea au tangenta cu asemenea probleme. Cind mai sunt 1-2 liniute intra la alimentat. La PH2, la inceput, la unele exemplare, au fost probleme cu indicatorul cu liniute. Problemele s-au rezolvat in general prin resoftare. La celelalte modele de Dacii, mai rar, dupa sute de mii de km. s-a semnalat, defectarea sistemului plutitor - transmitator de semnal de la rezervor, datorita uzurii, imbixirii, prin blocare - si/sau functionare cu intreruperi sau sacadat. Mentionez ca nu sunt de specialitate s-ar putea sa gresesc. Am scris cele de mai sus pentru cei care doresc ' farmacie ' din acest instrument, pentru a-i constientiza ca nu este asa. Instrumentul este pur informativ si trebuie tratat ca atare. Este o informatie a unei stari fizice, a litrilor din rezervor intr-o informatie electronica prin afisare in bord. Intre cele doua pucte mai multi sesizori, senzori, traducatori, transmitatori, electronica; fiecare cu gradul lui de eroare posibila. Deunazi citeam la o alta marca, cu doua litere, reflectii privind sesizorul temperaturii motorului. Respectiv de ce nu creste indicatorul liniar. Ori inca din montaj instrumentul are 3 conexiuni al temperaturii corespunzatoare a motorului, temperatura zero temperatura medie si temperatura de lucru. In consecinta, dat fiind acest cablaj, de exemplu, instrumentul nu poate afisa o crestere ( scadere ) liniara.
  3. Statii RADIO CB

    Io as paria pe faptul ca are alt tip ( mai bun ? ) de antena.
  4. Statii RADIO CB

    Antena de la L este mai slaba. Probabil este buna vezi recenzii. Ca observatie ma deranjeaza, pe unul din vehicolele conduse, butoanele de pe microfon. La manevrare involuntara ( atentia la sosea ) activez butoanele sus jos canal si ies din banda.
  5. Trasee Efectuate

    E toamna. Iar.
  6. Bendixul nu cupleaza pe coroana !

    Schimba electrozii la 'electromotor'. In ce stare e roata dintata? Daca persista eroarea apeleaza la in electrician auto cu stand de proba.
  7. Anvelope iarna Dacia Duster

    Mai am o oferta, tot asa ca informate: ARTICOL INDICE CONSUM INDICE PLOAIE NIVEL ZGOMOT PROFIL PRET LEI/BUC Anv.215/65/16 Continental TS850 P Suv 98H C C <)) 72dB iarna 479,00 Anv.215/65/16 Dunlop WinterSport5 98H C B <)) 70dB iarna 479,00 Anv.215/65/16 GoodYear UG Performance G1 98H C B <)) 70dB iarna 479,00 Anv.215/65/16 Michelin Alpin5 98H C B <)) 71dB iarna 505,00 Anv.215/65/16 Tigar WinterSUV XL 102H C C <)) 72dB iarna 297,00 * Preturile includ TVA si Ecovaloare * La 4 articole achizitionate montajul si echilibratul sunt gratuite * Oferta este valabila in limita stocurilor disponibile
  8. Anvelope iarna Dacia Duster

    Azi ( 10.10.2017 ) am primit oferta. La Cluj., Comparati, comentati....
  9. Duster 2017

    Sursa: http://www.origo.hu/auto/20170920-interju-francois-mariotte-tal-a-dacia-ertekesitesi-es-marketing-igazgatojaval.html
  10. Duster 2017

    Reporter:In Brazilia exista un model de virf pentru Sandero dezvoltat de divizia sport de la Renault RS. Nu aveti in plan aducerea acestui model pe pietele din Europa? F.Mariotte:Bineinteles modelul RS ar fi binevenit, ne-ar colora oferta, dar piata unor asemenea masini de sport este foarte redusa,se pot vind exemplare putine de acea nu corespunde asteptarilor noastre. Daca ne-am apuca ar trebui cheltuit foarte mult pe marketing, influentarea achizitiilor pe un model din care nu se pot vinde multe exemplare. Un model sport nu este modelul asteptat de oameni de la Dacia. Recunosc ca Sandero RS din Brazilia este o masina foarte buna, indiscutabil, daca am incepe sa o importam ar trebui sa platim taxe mari, pentru ca are un motor prin aspiratie de 2 litri cu emisii substantiale. Din acest punct ar deveni scumpa si nu ar mai fi un Dacia adevarat. Umplerea niselor de piata nu este scopul nostru. Au fost zvonuri, ca si alti fabricanti vor introduce modele low cost, acest lucru pina acum nu s-a realizat, Dacia functioneaza fara concurenta direct pe piata de 13 ani dupa repornire. Nu va surprinde acest lucru? Concurentii nu au reusit pina in ziua de azi, sa ofere o paleta asemanatoare cu Dacia. Pina in prezent suntem unica marca low cost din Europa. Au fost incercari, insa au fost sub denumiri de marci existente si asa nu se poate. Prima data trebuie creata o noua marca, sau vitalizata o marca existenta, dupa care oamenii trebuie intimpinati cu un mesaj deschis.Asta este cea mai buna cale a unei marci low cost pentru succes. Si Dacia a urmat exact acest drum. Gasim marci asemanatoare si in alte domenii, companii de zbor, Easyjet este semnificativ mai ieftin decit Air France dar as putea aminti Ikea unde poti cumpara mobilier de stil, calitate buna la preturi accesibile. Ikea este usor de definit printre ceilalti producatori de mobila si Dacia este la fel intre marcile de masini. Produsele noastre se adreseaza si trebuie sa satisfaca cerintele, unei mase largi de cumparatori. Masini simple, de incredere vindute la un pret accptabil. Cel care cumpara o Dacie noua la pretul unui second-hand de dimensiuni asemanatoare, primeste o masina noua cu 3 ani garantie. Este o oferta unica. Cum explicati ca Dacia este achizitionata in special de cumparatori particulari? Se poate observa acel trend conform careia oamenii incearca sa cheltuiasca tot mai rational. Pe piata privata clientii cumpara masini din economiile lor personale, de acea se uita foarte tare pe ce cheltuie banii, foarte importanti pentru ei si sunt foarte sensibili la pret. Dusterul este cu 6-7 mii euro mai ieftin decit un model concurent de aceasi dimensiuni. Cumparatorul gindeste in acest fel: aleg aceasta masina deorece din diferenta de pret pot cumpara o serie de alte bunuri, pot sa calatoresc sau i-mi reinnoiesc casa. Avem patru milioane de persoane care ne urmaresc pe Facebook, in cele mai multe tari avem o activitate febrila in cluburile marcii. Cind mergem la o intilnire a marcii in Franta unde, se aduna 7-10 mii de oameni, atunci intotdeauna ii intrebam pe proprietari despre parerea asupra masinii. In general avem raspunsuri pozitive si multumiri ca am lansat aceasta marca, fiinca impreuna cu ea au primit toate avantajele unei masini de timp liber de la exterior robust si pina la pozitia inalta la volan; si in paralel, au realizat si economii substantiala care pot fi cheltuiti in alte domenii ale vietii. Acest stil consecvent, constient de cumparaturi s-a dezvoltat si a devenit un trend in Europa si poate fi remarcat crescind si in tarile bogate. Cheia succesului Dacia este ca am observat acest fenomen mai repede decit alte marci. Cum a influentat criza economica din 2008evolutia Dacia pe piete? Nu credeti ca, dupa criza au inceput oamenii sa fie mai atenti cu cheltuielile proprii? Faptul ca pietele auto au decazut nu ne-a afectat pozitiv. Daca bine i-mi amintesc in tara Dumneavoastra ( Ungaria ) vinzarile au cazut la jumate. In aceasta faza si noua ne-au scazut vinzarile. Dar pe urma, am aparut si pe alte pieti, astfel fata de criza care se adincea, cifrele noastre au inceput sa creasca. A aparut, principiul amintit ' smart buy ' in cumparaturi, care a influentat toate domeniile comertului, acest principiu a fost bineinteles multiplicat de criza. Pe urma a venit Dusterul in 2010, l-am prezentat in cel mai bun posibil moment. Dupa revigorarea marcii Daca in 2004, cum a-ti convins oamenii ca aceste masini nu mai sunt acele masini care au fost fabricate de marca in secolul trecut? In anii 2000 si eu am lucrat in Ungaria. Multi comercianti au incercat sa ne spuna ca marca asta este condamnata din fasa din cauza originii si a calitatii modelelor anterioare. Fata de acestea azi am ajuns la situatia conform careia, in Europa, exceptind Romania, Dacia are cea mai ridicata cota de piata in Ungaria, dar avem succes si in celelalte tari din centrul si estul Europei , unde oamenii cistiga mai putin ca si in vest.
  11. Duster 2017

    Reporter: La sedinta de presa de la Frankfurt s-a accentuat ca Dusterul nu este o masina pentru timpul liber ci o masina de teren veritabila. Credeti ca este nevoie in aceasta categorie de capabilitati adevarate de masina de teren? F.Mariotte: 25 – 30 % din Dustere sunt vindute 4 x 4, catre clienti, care ,utilizeaza masina si inafara asfaltului. Cind am intrebat clientii nostrii si membrii diferitelor cluburi Dacia ce sa mentinem din caracteristicile Dusterului pe primul loc au specificat bunele capacitati pentru teren. In Slovenia, Croatia masina este utilizata de salvamontisti si de pompieri, deoarece pot ajunge cu el in locuri unde un autoturism sau o masina de pompieri traditionala nu poate ajunge. Stim ca in Slovenia in munti zapada nu este o joaca, daca serviciile de salvare de acolo au ales Dusterul asta inseamna ceva pentru noi. Dusterul nu este numai o masina la moda pentru timpul liber, este mai mult. Raspunde pozitiv pe drumuri desfundate, deoarece are un 4x4 foarte bun, dimensiuni compacte si greutate redusa. Corespunde caracterului marcii noastre deoarece Dacia nu minte, ofera ceea ce promite. Suntem constienti ca nu noi fabricam cele mai bune, cele mai puternice, cele mai scumpe masini; dar, daca prezentam un model nou, trebuie sa se stie ca va corespunde promisiunilor, si va oferi posibilul cel mai mult in schimbul pretului redus. Cel care achizitioneaza Dusterul 4x4 , are pretentia ca sa poata utiliza masina si in munti in zapada mare, masina ofera acest avantaj. Nu ar merita de construit din Duster o varianta de 7 locuri? Multe masini pentru timpul liber ofera aceasta versiune cu cabina marita. Am incercat posibilitatea aceasta, dar ne-am convins ca un asemenea model ar necesita o schimbare totala a sasiului, care ar fi marit semnificativ pretul masinii. A trebuit sa cintarim: citi clienti noi ar fi atrasi de un asemenea model, cu cit am putea vinde mai scump fata de modelul cu 5 locuri?Cifrele nu au fost promitatoare, am renuntat, dar nu a fost singurul motiv. Celalalt motiv este ca am dorit sa ne pastram credibilitatea. Daca s-ar fi fabricat Dusterul cu 7 locuri nu ar fi fost o masina adevarata de 7 locuri, deoarece adultii nu ar fi incaput in rindul trei de scaune. Pentru un model adevarat de 7 locuri pentru timpul liber se poate realiza intr-o categorie superioara categoria autovehiculelor de dimensiunea D, noi nu avem un model de asemenea marime. La fel nu a fost nevoie de 7 locuri deoarece Dacia are deja o masina de 7 locuri Lodgy unde incap pe locurile din spate persoane de 192 cm cum sunt eu. Credeti ca ar fi rentabil largirea gamei Dacia in viitor? Dupa parerea mea nu. Noi suntem o marca mica. Am pornit in 2004, de atunci crestem, realizam recorduri la vinzari, in acest an, de exemplu in septembrie am depasit cu 11% vinzarile din perioada corespunzatoare a anului trecut. In 2016 am vindut in total 584 mii de masini care a fost cea mai semnificativa realizare a istoriei marcii.Nu putem sa asumam riscurile aparitiei unor modele de nisa. Noi trebuie sa tintim mijlocul pietii. Asumindu-ne riscurile dezvoltarii unui model care presupunem ca nu ar avea succes atunci ar trebui sa marim preturile la modelele existente sa acoperim pierderile. Trebuie sa ne gindim foarte tare inainte sa cheltuim fiecare euro. Avem in special cumparatori privati complectati cu citeva flote de firma mai mici. Deaorece cumparatorii particulari in 80% cumpara masini in segmentul B masini mici si C masini de categorie mijlocie, noi trebuie sa ne concentram asupra acestor doua dimensiuni. In ultima vreme, se poate observa un fenomen pe piata, creste interesul pentru masini din cele doua clase inferioare ale segmentului B si C masini pentru timpul liber mici si compacte. Noi avem oferta in ambele segmente Dusterul in C SUV si Sandero Stepway in B SUV. Cel din urma se incadreaza doar cu aspectul exterior si cu garda la sol, dar raspunde si in asemenea conditii. Fiecare al treilea Sandero este vindut cu pachetul Stepway. In 2017 primul semestru, in Europa Dacia Sandero a fost cel mai vindut model la clientii particulari, inaintea lui Renault Clio, Ford Fiesta, Wolkswagen Polo si Golf.
  12. Duster 2017

    Extrase din interviul acordat de directorul vinzari si marketing Dacia , Francois Mariotte la Salonul de la Frankfurt. Tradus liber de mine. Sursa: http://www.origo.hu/auto/20170920-interju-francois-mariotte-tal-a-dacia-ertekesitesi-es-marketing-igazgatojaval.html F.Mariotte: Noi consideram Dusterul un model complect nou si fiecare cuvint al acestei fraze este important si adevarat. De ce? De exemplu daca ne uitam la masina, se poate vedea ca exteriorul a fost complect schimbat. Desigur, am mentinut caracterul specific deoarece este vorba despre un model de succes; pina acum am vindut peste un milion de exemplare si modelul, ocupa locul trei in topul masinilor cautate de cumparatori particulari. Pe linga faptul ca, fata de virsta lui, inca se vinde bine, Dusterul a devenit tipul iconic al Dacia, indiscutabil este cel mai cunoscut model al nostru. Atunci cind trebuie innoit un asemenea model iconic, innoirea trebuie facuta cu pastrarea personalitatii in paralel cu cresterea calitatii. Reporter: La o vedere din departare, se poate distinge greu cel nou de cel vechi F. Mariotte: Cu toate acestea, toate elementele exterioare ale caroseriei sunt noi 100 %. Daca te uiti mai atent, forma a devenit mai robusta, mai moderna, mai dinamica, prin faptul ca, capota motor si linia mediana a masinii au urcat si lama de jos a parbrizul din fata a fost impinsa in fata cu 10 cm.Designul s-a dezvoltat in asa fel incit Dusterul sa ramina vizibil perceptibil un Duster. Rep. De ce a fost nevoie de aducerea in fata a parbrizului? F. Mariotte: Astfel s-a imbunatatit perceptia de spatiu si a crescut spatiul din cabina cu efect pozitiv pentru perceptia calatorilor. Bineinteles a fost si in avantajul designului, trendul de azi este un parbriz cit mai inclinat. Ce s-a schimbat in habitaclu? Am schimbat totul in interior, in scopul de a mari confortul si a creste perceptia de calitate. Bordul nou, din materiale de calitate mai buna, este sesizabil prin palpatia plasticurilor. A crescut numarul spatiilor de depozitare si se poate ajunge mai usor la ecranul navigatiei deoarece a fost impins in sus, la modelul vechi multi au criticat acest aspect. Ce s-a preluat de la vechiul Duster? Pe linga motoare am mentinut sasiul dar l-am ranforsat pentru cresterea sigurantei la ciocnire. O schimbare tehnica insemnata este ca, am schimbat directia servo hidraulica pe una electrronica, reglabila pe patru directii si am schimbat tonalitatea mecanismului de rulare . In concluzie pot sa spun, ca nu este vorba de un face lift simplu, ci o dezvoltare insemnata, si afirmam ca acesta este un model nou nout. Ati amintit de pozitia navigatiei mult criticata la modelul anterior. Care au fost celelalte puncte slabe ? Multi au mentionat scaunele de acea le-am schimbat. Cerle noi sunt mai lungi cu 2 cm la placa de sezut pentru ca utilizatorii mai inalti, cum sunt si eu sa se poata aseza confortabil si am schimbat si poliuretanul din scaune pentru casa mentina mai bine corpul. A trebuit sa imbunatatim si izolarea fonica, care la fel nu a fost un punct forte al modelului anterior. In modelul nou am coborit nivelul de zgomot cu 3,5 decibeli ceea ce este o imbunatatire semnificativa, dacaveti conduce modelul veti sesiza acest aspect.
  13. Trasee Efectuate

    Pe traseul de ieri, aproape de Budapesta... Deja I-mi imaginez anuntul ' Vand Duster, prima imatriculare in Italia, probleme la clanta usa sofer..."