Sari la conținut

harry

Members
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre harry

  • Rang
    Nou venit

Vizitatori Recenți Profil

829 citiri profil
  1. Reinviu acest topic, un pret actualizat se poate ? cat dureaza operatiunea ? merci,
  2. Din cauza unui senzor prost calibrat se pare. Anul trecut s-a blocat de tot, a curs apa pe presul din dreapta, etc. Dupa interventia din service (vreo 24 de ore, bord demontat, etc) s-a rezolvat cu inlocuirea acelui senzor + resoftare.
  3. Renault pune cutii cu 4 trepte in timp ce altii pun 7-8-9 trepte ....
  4. Fiind acelasi UCH amarat de pe Logan, normal ca si aici face ....
  5. Am ajuns la >39.000Km si nu am mai completat cu antigel de atunci. Sa speram ca asa ramane Si la mine se aude ca un fluierat pe la 1900-2000 RPM, dar asta cred ca are legatura cu turatia turbinei, cu cu antigelul ...
  6. Se manifesta si la mine problema cu inghetatul. Dupa cateva ore de mers cu AC pornit, ingheata si nu mai vine aproape deloc aer prin aeratoare. Am inchis AC si in cateva momente/minute incepe sa creasca debitul de aer (treapta 2 tot timpul asta) dupa care pot sa pornesc iar AC pentru vreo 30 de minute fara sa inghete, dupa care o ia de la capat. Nu se manifesta tot timpul DAR .... Am sunat in service sa ma programez iar de acolo m-au "linistit" ca se stie de problema, si merg degeaba acum. Ei au schimbat la cateva masini acel senzor despre care se vorbea si aici mai devreme, dar cei de la Pi
  7. Am fost pe la service si le-am spus baietilor despre de e vorba. Mi-au spus ca este extrem de mica diferenta, si ca nu trebuie sa-mi fac griji tinand cont ca am mers cu ea 23.000km deja. Am cumparat un litru si am completat. Ciudat este ca inainte de a completa (cu motorul calai) nivelul era undeva la 1/3 deasupra minimului (vreo 20mm) cred ... . In fine, am completat vreo 250ml si am ajuns la nivelul maxim. Sa vedem ce urmeaza. Fac zilele astea un drum de vreo 1500 km, vedem ce se intampla pe parcurs
  8. Salutare dragi Dusteristi, Am cautat problema mea, dar nu am gasit un raspuns. Daca s-a mai discutat, scuze si rog mutarea postului in topicul corect. Sunt proprietarul unui Duster 1.5 Diesel din Iunie 2013. De curand am observat ca nivelul antigelului a scazut pana aproape de minim. Nu se vad scurgeri nicaieri, si nici nu a suferit vreo interventie sitemul de racire... La voi cum este? E normal ca dupa 7 luni sa trebuiasca sa completez deja cu lichid de racire? nivelul este cu ± 5mm deasupra liniei de minim la rece, respectiv ±10mm deasupra liniei de minim la cald.
×
×
  • Creează nouă...