Sari la conținut

marinel

Members
  • Număr conținut

    213
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

marinel a câștigat ziua ultima dată pe 3 August 2013

marinel a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

36 Excelent

1 Urmăritor

Despre marinel

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 15.08.1976

Informații profil

  • Oraș:
    Calarasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2013

Vizitatori Recenți Profil

500 citiri profil
  • DanG

  • MBM

  1. "Pentru cei care vor Duster: Un user pe un forum dedicat marcii a lasat de inteles ca vor trece la sistem SCR cu AdBlue, este vorba de un user care cunoaste perfect masinile, variantele lor tehnologice (Logan-ul asa cum il stim noi are cateva variante constructive, in functie de piata) si rareori a emis o informatie eronata. Tranzitia va fi facuta undeva la mijlocul lui 2018." Textul de mai sus este preluat de pe un forum, sectiunea auto. Deci: E posibil sa se implelementeze pe duster acesta tehnologie?
  2. @georgechinezu? a revenit iar la duster? Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  3. Bine ai venit si să te bucuri de masina, o sa te surprindă din vei vedea ce poate face. Referitor la anvelope dunlop granitele sj6 nu se mai fabrica. Săptămîna trecuta am stricat una, m-am dus la atelierul de unde le-am luat si mi-au spus ca nu se mai fabrica dar caută cauta in depozite si imi aduc dar cu dot 2015 sau 2016 trim 1. N-am inteles bine dar ca dunlop e produs de goodyeear si acesta nu mai produce anvelope. De goodyeear am auzit ca nu mai produce anvelope pentru utilaje agricole si am luat echivalent michelin. Pina la urma au găsit 2 anvelope sj6 la Bucuresti si 2 la Iasi. Am luat 2 sa mai am de rezerva dar să fie si pereche (aveam 2 ierni cu ele) fabricate in martie 2016. Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  4. O intrebare putin timpita: Cun se montează becurile de faza scurta cu partea tăiată(respectiv ghidajul de fixare) în sus sau in jos? Dupa mai multe schimbari de becuri, farul stinga are ghidajul respectiv in jos si cel din dreapta in sus. Deci cum trebuie să fie? Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  5. O sută de mii Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  6. Bine ai revenit @Squirrel ! Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  7. De ce?... din prostie!... Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  8. 20% nu e consum de mers, e de stat in oras. De Bucuresti! Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  9. Sînt convins că consumă în plus, adică cam 10-11 l gpl% fără sa-mi fac probleme cît consumă si mai merg si noaptea cu farurile aprinse . Legat de uzură: s-a uzat ceva, cred că anvelopele, cam scîrțîie cînd plec (numai cu treapta 1 de viteza) mai grabit de pe loc sau poate sistemul de cuplare 4x4? Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  10. Da ce are? Eu merg tot timpul pe auto 4x4. Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  11. Nu, deschiderea unei usi anulează această funcție Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  12. marinel

    Casco La Duster

    E drept ca capota, usa dr-tf si parbrizul n-aveau legatura cu evenimentul in cauza dar carenajul si suportul de bara? Normal ca a atins de roata daca era rupt. Pentru celalte elemete puteam deschide alt dosar de dauna, dar mai bine ca m-am lipsit. Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
  13. marinel

    Casco La Duster

    DA! e oficial, Asirom nu mai plateste reparatiile catre reteaua Dacia-Renault in baza asigurarii RCA. Si neoficial nici daunele pe casco. Spun asta pt ca luna trecuta am deschis dosar dauna pe casco( prima dauna dupa 3 ani de asigurare la 2 masini) si m-am lovit de reticenta inspectorului de daune( cu care am mincat o piine impreuna chiar inainte sa infiinteze 'claims expert') dupa ce am avariat bara fata la mers inapoi . Am primit bara fata la inlociuit si cu greu aripa dr-ft rep+revopsit pentru ca mai avea o avarie impreuna cu capota si usa dr-fata dintr-un alt evenimet anterior neavizat. Nu am primit carenajul de roata dr-fata pt ca dupa eveniment sa frecat de roata si suportul de bara ca nu 's-a vazut'. Multumesc colegului @planetara pentru obtinerea acestior piese. N-am mai indraznit sa zic de parbriz l-am schimbat pe banii mei adica 1000lei si capota si usa dr-fata am convenit cu seful de sevice pt revopsire adica alte 600 lei. Ce nu face romanu' sa nu scada profitul austriecilor de la vig insurance... Deci. Cei care aveti polite la Asirom aveti mare grija ca astia sint strinsi la punga! Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk
×
×
  • Creează nouă...