Sari la conținut

Csgauto

Members
  • Număr conținut

    166
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

Csgauto a câștigat ziua ultima dată pe 4 Iulie 2014

Csgauto a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

48 Excelent

Despre Csgauto

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 29.05.1974

Metode de contact

Informații profil

  • Interese:
    Masini , teren , on si off
  • Oraș:
    Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

1.169 citiri profil
  1. Buna ziua Vand kit-ul de suspensie pneumatica instalat pe Duster ul perso nal . Instalatia este montata si functioneaza in parametrii optimi iar vanzarea se face deoarece fiind o masina de teste va "beneficia" de upgrade la capitolul planetare si bascule . Kit-ul contine : 4 amortizoare cu perne aer si flanse amortizoare Monroe care au nu mai mult de 10.000 km . Compresor Hd 2.54 cfm. 12v 40A Kit cuple aer . Centrala presiune 2 senzori ( fata spate ) cu reglaj al presiunii in Psi si Bar . Afisajul presiunii este led dar la cel pentru spate nu merge un dig
  2. De inlocuit distributia la 50.000 daca-i alergarta masina . Al meu a crapat la 67.000 .... supape culbutori ...
  3. Anunt ! Pentru ca Mosu' vine la cei cuminti prelungim garantia tuturor axelor cardanice de Duster reparate sau modificate la noi cu inca 6 luni !
  4. Ma bag ... Acele distantiere de cauciuc sunt bune la incarcare permanenta . Ex echipamente mo tate permanent . Nu uitati , Arcul este compromisul ideal intre sarcina incarcare , comfort si stabilitate . Alegeti tipul de suspensie in functie de ce aveti nevoie . Distantiere fara incarcatura transformati masina in ceva inalt si instabil cu vibratii adevarate ! Folosind un arc calculat iar aici vorbim de cele de calitate nu facute dupa urehe veti pastra stabilitatea si comfortul la rulare cu o inaltime mai mare ...
  5. Prima problema , Adresarea si glumele in public ... Cu suzele de rigoare dar o privire lunga spunea ca probabil a glumit dar cu siguranta nu a facut-o corect . A II a problema , timpul sau km , tip si calitate vaselina . De fel pentru o masina de utilizare zilnica fara sa traga noroi permanent este suficienta grasarea la reviziile clasice in care se schimba ulei , filtre , verificare uleiuri grup , cutie ... Referitor la tip vaselina , orice vaselina pentru rulmenti este buna dar calitativ clar ca aici discutam si de pret . De la LiCA 2 pana la Skf bearing grease . Pentru cei a
  6. Buna seara Cu cate ca nu am mai intrat pe forum de ceva timp ma bucur ca avem un statut "de bine" . Pe viitor vom incerca sa indulcim si pretul ...
  7. Intreb ... vreti Webasto sa tineti motorul cald sau sa incalziti interiorul ? Dupa ce va raspundeti veti afla unde vreti sa fie montat .
  8. Folosesc pe al meu Însă Turbosuflanta reșapate . Merg și trag bine ...
  9. http://www.carbibles.com/tyre_size_calculators.html Si pe aici ...
  10. Salut Cu siguranta ajung la service ... in fiecare zi de la ora 7.3o la ora 17.oo si repar cardane ... Vreau contact pentru ca vreau mai multa agilitate ...
  11. De ceva timp tot cochetez cu ideea de remapare dar din pacate nu am dat decat de max 130 cp . Vreau un pic mai mult , aveti vre-o indrumare ? Momentan am un box care " pacaleste " senzorii ... eu sumt pro box fiind utilizator de mai bine de 5 ani pe diferite masini dar acestea sint limitate .
  12. Inca un link http://www.carbibles.com/tyre_size_calculators.html
  13. Un carlig destul de bine pus ! Avea sa vina si proba de rezistenta . Linistit cu 2.5 to nisip in remorca fara sa se deformeze nici carlig nici masina . Punctele de prindere plus traversa montata de mine suplimentar si-a facut datoria !
  14. Un carlig destul de bine pus ! Avea sa vina si proba de rezistenta . Linistit cu 2.5 to nisip in remorca fara sa se deformeze nici carlig nici masina . Punctele de prindere plus traversa montata de mine suplimentar si-a facut datoria !
×
×
  • Creează nouă...