Sari la conținut

crsors

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

crsors a câștigat ziua ultima dată pe 19 Octombrie

crsors a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

4 Neutral

Despre crsors

  • Rang
    Nou venit
  • Dată Naștere 14.12.1977

Vizitatori Recenți Profil

321 citiri profil
  1. Salutare, Eu am un duster de la Petrom ce a venit cu cu arcuri H&R, trei scuturi si bandouri. Ca upgrade am facut un soft la 130CP (marire cuplu de la 240Nm la 300Nm nemasurat pe dyno dar se simte diferenta), diferential Torsen B spate de la Mudster, insonorizare, media nav si alte chestii marunte. Am pus amortizoarele Blistein galbene de la Mudster. Pentru utilizare zilnica folosesc rotile cu anvelopele originale Continental 215/65/16. Pentru iarna sau in offroad am un set de Cooper Weather-Master WSC 215/70/16. Nu am vrut sa iau cu talon mai mare pentru a putea utiliza lantur
  2. Ai dreptare nu sunt comparabile. Eu voiam doar sa evidentiez comportamentul: cand simte ca ii scade turatia sub cea de ralanti PCM-ul ii comanda mai mult combustibil. La Ka-ul sotiei am decuplat mufa de la compensator pentru ca ramanea accelerata sau se tura cand schimbam viteza. Dar sa nu divagam de la Duster TCe Asteptam impresii de la fericitii detinatori: comportament in afara, pe autostrada, off road, consum... Referitor la consum ma astept la 10% pe autostrada si in oras, sper la un 7% pe drumiri nationale. Cu Dusterul de la serviciu PH1 1,6 16V 4x4 am scos 10% in afara mer
  3. Exact la fel se comporta si a mea (mondeo 3, 2l 130CP TDCi) pornesc de pe loc fara sa o accelerez. Se tureaza la ~1000rpm in primele doua trepte daca simte ca moare, dar daca o las isi revine la turatia de ralanti. In seara asta chiar am facut un test cand am urcat panta la iesire din subteran de la Carrefour Berceni cu treapta a doua la ralanti, s-a turat singura spre 1000 rpm si a urcat fara probleme. Panta o estimez undeva la 18 grade. Ceva instantanee cu consumul ca in video de mai jos se poate? Ar trebui sa fie exact aceeasi cutie ca la Duster diesel desi am vazut ca difera co
  4. Wow ce baieti saritori pe acest forum ! Va multumesc pentru promptitudine. Referitor la cuplu, la turatii joase pe motoare mici, inca am dubii. Spun asta pentru ca am mers cu Loganul de 0,9 si la 800rpm cu viteza intai moare motorul in plan drept (am testat chiar azi pe o masina de la munca), de asemenea am testat focus 1L 125CP Ecobust si la turatie joasa nu trage. Abia peste 3000rpm isi arata "muschii". @SYL40 stau in zona Berceni - Giurgiului, dar daca este o invitatie , pot fi din orice zona (inclusiv in afara Bucurestiului). Fac cinste. Am gasit primul review referitor la Duster
  5. Salutare tuturor, @MBM ceva impresii noi despre masina? dinamica, consum.... eu pana acum nu stiam daca sa fie diesel sau benzina dar am facut un test drive sambata cu un PH2 110CP euro 5 4x4 si sincer m-am cam dezumfat. Motorul mi s-a parut zgomotos si parea ca nu trage. Cand am ajuns acasa am sunat vanzatorul si l-am intrebat daca nu cumva era modul ECO activat (pe moment nu am fost atent la toate aspectele). Mi-a confirmat ca nu. Singura mea speranta este acest 1,2 TCE, dar nu gasesc pe nicaieri unul de test, cei cativa detinatori nu sunt prea vorbareti in privinta masinii si nici vre-un
×
×
  • Creează nouă...