Sari la conținut

Mudster

Members
  • Număr conținut

    82
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    12

Mudster a câștigat ziua ultima dată pe 18 Noiembrie 2016

Mudster a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

143 Excelent

1 Urmăritor

Despre Mudster

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

1.053 citiri profil
  1. Salutare  tuturor !!! Vreau sa-mi montez pe un PH1 un set SRL Philips 4 si nu stiu exact unde este mai bine să le poziționez?! Am două variante, ambele pe masca  superioară, cea pe care este sigla Dacia. Una ar fi in partea de sus a grilei si a două,, evident in partea de jos. Am exclus din start montajul DRL-ului pe grila de jos (cea de sub număr). Voi ce părere  aveți sau ce recomandări?!  Multumesc, Dan.   Dacă nu am postat  u de trebuie, rog moderatorii sa ma ajute !

     

    1. t0rquemada

      t0rquemada

      Cel mai simplu LED bicolor(alb/galben) în semnalizare : DRL stau aprinse pe alb, la Semnalizare pe galben

    2. bernhard

      bernhard

      Întrebarea mea era, unde vin poziționate mai bine DRL-urile de la Philips cu 4 leduri ?! Eu am achiziționat deja aceste DRL-uri.

  2. Salut , Poti pune intre 3000 lbs si 6000 sau chiar 8000 lbs , mai mare deja devine clar inutil. E recomandat sa montezi unul adecvat utilizarii - daca vei sa faci iesiri "prietenesti " ocazionale , unul de 3000 sau 4000 lbs insotit de un scripete pentru dublarea fortei de tragere este ideal . De asemenea , daca nu e problema de buget mergi pe sufa sintetitca la el , creste pretul cu cateva sute de lei ( in jur de 200 ) dar scade greutatea cu cateva kg. Nu trebuie sa-ti faci griji in privinta bateriei la 3000-4000 lbs . Ca marci gasesti destul de multe variante la 4000 lbs , le gasesti cu d
  3. Salut , Sunt nitel confuz: : in prima postare spuneai ca e inclinata spre stanga , in ultima ca este spre dreapta . Cum este inclinata in fapt ? Ce cantitate de motorina ( plin , gol , jumatate ? ) aveai in rezervor cand ai masurat ? Te intreb asta pt ca ok , se posibil sa fie un arc cu defect - dar diferenta de 2 cm e foarte mare , ar fi trebuit in service sa fie vizibila cauza . Rezervorul are 2 compartimente si se intinde peste cardan , daca cumva exista un defect de fabricatie a acestuia si nu se umple egal ( partea stanga sa fie mai goala sau cihar complet goala ) ar fi rezonabil sa s
  4. Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge de multe ori in oras ) si mai ales cand se incalzeste anvelopa ( rece este mult mai silentioasa ) La astfel de viteze are tendinta de a zornai cu totul )) In rest , de rezistat rezista admirabil ( vorbesc de BFG MT KO2 ) , nu stau foarte bine la mersul pe liniile de tramvai unde, fiind o anvelopa carnoasa, tinde sa se taie repede ( se ciupesc bucati destul de mari din cauciuc si desi poti merge l
  5. Salutare , Cu privire la protectia rezervorului , eu ramand totusi adeptul protejarii lui .Nu cu antifon , ci cu un scut . Ideea nu este de a nu-l lovi , la lovituri rezista , protectia eu o recomand la taierea in varfuri de piatra . E adevarat ca nu am taiat nici un rezervor pina sa pun scutul , dar putem incerca Principiul scuturilor este simplu pt mine , un scut de rezervor din otel costa 300 ron , cam banii pe care-i lasi la 3 iesiri la carciuma . Prefer sa las 3 iesiri la carciuma pa alta data dar sa stiu ca nu ma uit pe sub masina cand da Robert cu ea de pietroaie )
  6. Salutare , Cateva clarificari : - Cain are arcuri de fabrica , din geometria facuta de noi sunt inegale si masina mai are si o descentrare a ungiului de fuga pe fata (pare o fuzeta stramba ) - Am scrie de fiecare data , " se pot monta si arcurile de fabrica " cu anumite precautii - exact la situatiile in care arcurile sunt uzate inegal ( comprimate inegal ) ma refer . - Da, cu amortizoarele Bilstein by Mudster si arcurile H&R NU ESTE NECESARA CORECTIA UNGIURILOR DE CADERE . - Geometria masinii este recomandabil sa fie verificata CA OPERATIUNE DE INTRETINERE , in nici un caz nu face
  7. Salutare , Da, toate lucrarile se fac in service-ul nostru, pt line-x locatia este tot in Bucuresti iar ca si preturi - pentru o masina complet protejata cu Line-x negru pretul este de 1800 eur iar pentru cele cu Line-x colorat difera in functie de suprafetele colorate / negre insa un pret de referinta ar fi in jur de 4500 eur ( preturile sunt promotionale si includ TVA )
  8. Salutare , Multam frumos pt lucrare , se simte imediat diferenta . Astept sa trec prin apa ca sa vad daca mai intra ceva pe la chederul de la usa spate , pe unde deobicei intra apa la trecerile prin vaduri adanci
  9. Mudster

    City Mudster

    Salut @Cain , Si eu multumesc pt solutia cu chederele , chiar fac mare diferenta la zgomotul provenit din exterior . Nu am reusit sa gasesc topicul de care spuneai in care ai deschis discutia chederelor , daca-mi lasi link o sa mut commentul meu acolo
  10. Salut , Amortizoarele astea sunt ulei-gas si sunt estimate la aprox 80.000km Garantia pt ele este de 24 luni .
  11. Salutare , Multumesc @Cain pt review. Cu privire la codificare - amortizoarele Bilstein by Mudster NU sunt nici b4 , nici b6 , nici b12 - sunt facute pe complet alta geometrie , nu au multe in comun cu cele mentionate. Sunt folosite unele piese comune , e firesc sa fie asa , dar toti parametrii - de la lungime , forte, sunt mult diferite . Pentu doritori pot oferi test drive in Bucuresti cu masina noastra DEMO . Costin
  12. Salut , A noastra are ESP . Autoblocantul fata este tot Torsen B ( Quaife ) si functioneaza identic cu cel spate, nu interfereaza in nici un fel cu sistemul electronic al masinii , nu se simte in nici un fel la directie . . Zi-mi tu te rog daca ai intrebari suplimentare . Costin
  13. Salut , Toate produsele sunt in acest moment in stoc, acesta insa poate varia . Preturile sunt finale cu toate taxele incluse . Manopera de montaj difera in functie de nivelul de echipare , cel mai bine ar fi sa iti trimit o oferta personalizata . Cu privire la comportamentul masinii cu diferential - nu vei sesiza ABSOLUT NIMIC pe asfalt , poate iarna sa il simti in conditii de zapada . In teren insa , vei sti cu siguranta ca il ai - in situatiile dificile vei simti un usor " lag " pina se transfera cuplul spre roata cu aderenta . Daca ai timp poti face un test drive pe campurile de l
  14. Salutare , Voi detalia ce se gaseste la Mudster pentru suma totala de doar de dragul comparatiei , sper sa nu fiu iar taxat ca fac reclama : 1. kit suspensie + 5cm format din amortizoare Bilstein by Mudster si arcuri H&R - 670 EUR 2. diferential autoblocant spate torsen B - 657,14 EUR 3. snorkel Airflow - 327,47 EUR 4. troliu Warrior 4500lbs + scripete de 4to + suport troliu - 586 EUR 5. scuturi aluminiu ( Rezervor , Diferential si Motor , identic cu cel de otel vandut de noi la 400 ron , dar confectionat din Al de 6mm ) - 656 EUR 6. anvelope BFG AT KO2 225/75R16 ( 4 buc ) - 634
×
×
  • Creează nouă...