Sari la conținut

pedrovl

Members
  • Număr conținut

    100
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

pedrovl a câștigat ziua ultima dată pe 11 Iulie 2018

pedrovl a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

9 Neutral

Despre pedrovl

  • Rang
    Senior

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Foarte frumos ! Nu imi pare rau ca am participat si felicit organizatorii, deopotriva si castigatorii (chiar daca unii au bari de inox de nu mai au ce face cu ele.... ). pe scurt: 1. locatia interesanta 2. hotelul foarte bun 3. mancarea excelenta 4. apa care curgea dupa dus in baie....cam multa 5. concursul contra timp - putin cam anost, scurt si pacat ca nu s-a gasit o posibilitate de intoarcere in drift...(macar asa de fun...) 6. nu am inteles exact cum s-a desfasurat concursul de miss dusty...masini curate vs masini murdare, nr de accesorii vs preferinte ....etc. oricum interesanta
  2. multumesc tuturor. macar nu m-am bucurat de atatea mishto-uri ca pe forumul dacia....am rezolvat cu sticla de apa calda dupa care am dus masina la un control la service si a ramas acolo peste noapte ca sa se usuce. e ok. nu inteleg inca ce e cu schimbatorul. daca la multi nu se manifesta...de ce la asta se intareste in halul asta....cred ca dupa drumul de bucuresti de maine ii schimb uleiul in cutie.
  3. Stie cineva cum pot debloca roata dreapta spate care a ramas blocata (nu stiu daca din ferodou sau cablul) din cauza gerului? Am facut prostia de a spala masina acum 2 zile si nu am mai mers prea mult cu ea. (e masina sotiei si nu face prea multi km). Am incercat azi de 2 ori sa dau inainte si inapoi, am lasat frana de mana de 20 de ori jos dar nimic. roata dreapta spate pleaca taras...nu stiu cum sa fac sa o deblochez...in valcea sunt -12 grade si probabil azi noapte a fost mult mai frig...cei care se pricep primesc multumirile mele. acu` sa nu ma certati ca am spalat masina ca stiu...nici fr
  4. Am observat cu oarecare dezamagire ca postul despre intalnirea din februarie de pe dacia forum a fost inchis. in acest fel intalnirea si asa destul de saraca (dupa cum incercau unii sa ne/va irite cum ca ar fi avut in trecut 10 participanti) se poate transforma intr-un "fis" sau oricum al sau succes ar putea fi umbrit de comportamente (cel putin in scris din ce se vede pana acum) nelalocul lor....pentru o atmosfera ce se doreste destinsa, sportiva, explorativa, sociala...etc. Poate amenda primita prin inchiderea postului pe cel mai prolific forum Dacia va mai reduce putin partea negativa a
  5. Inspirat de alegerea lui Luciango, am pus si eu scutul la diferential si e chiar o alegere buna. Am facut un mic exces si l-am comandat si pe cel de motor si cutie dar am constatat ca e cam la fel cu cel original asa ca daca cineva are nevoie....poate il dau ceva mai ieftin. Oricum merita si e foarte interesant si cel care acopera rezervorul....se mai poate gasi???
  6. prima revizie facuta 20.000 de km de cand e masina si practic la 10.000 de km de cand e motorul cel nou. Ulei elf 5w30 (motorul este fabricat in Franta si am fost sfatuit de servic e sa merg cu elf) filtru ulei filtru aer filtru polen manopera total = 380 lei tva inclus
  7. oare asa sa fie? sau vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acri..... Eu plec maine la Frankfurt la salon si o sa ma uit mai bine dar pana una alta....arata prea frumos pentru tara asta plina de carcotasi....nici nu ma mir ca nu vine Elia pe pamant romanesc.
  8. la punctul 2 am vrut sa spun ca mi se pare interesanta chestiunea cu gazul dar ......
  9. 1. Dupa primul schimb de ulei am avut si prima surpriza : Rm. valcea - Sibiu dus/intors - mers 80 - 90 kmph cu cateva excese la 120 kmph + Ac = 6.5l/100 km. Deci...se poate (daca nu ma agitam de cateva ori incurcat de oarece prosti sunt convins ca aveam un consum mai mic) 2. Chestiunea este interesanta...dar fiind masina sotiei nu se fac plinuri saptamanale si deci nu e foarte important 3. Am mers cu maxim 185 kmph in Grecia dar usor in coborare as putea spune si cu Ac-ul pornit. Probabil eroarea e de la bord intrucat cartea da 168 ...parca. Oricum vantul nu batea deloc 4. Pe orice autost
  10. si eu sunt curios de nu mai pot cand si cum va scadea. Am vandut Dusterul diesel la 75.000 de km si am pastrat Dusterul pe benzina pt ca era nou. I-a fost schimbat la 10.000 de km motorul cu unul frantuzesc 100% si dupa cca.6000 de km rulati mi-a venit si softul din franta. In acest moment are 10.000 de km cu motorul cel nou si NU am senzatia ca s-a lasat deloc. Am fost in grecia - thassos (2200 de km cu toata fataiala) si am avut : Rm - Valcea - Pitesti - 6,9 l/100 km Pitesti - Bucuresti - 7,9l/100 km (pe autostrada consuma cel mai mult - normal de altfel) Bucuresti - Giurgiu - 7,8l/100 km
  11. eu am schimbat ambele planetare fiind unul din ghinionistii care a apucat o masina cu planetare avand cotele gresite (se pare ca unul sau mai multi cretini de la piese din uzina au comandat pentru un numar necunoscut mie de masini niste planetare care nu sunt de acolo). mi le-au schimbat fara probleme si acum masina merge foarte bine. am 57.000. zgomotul in viraje descris de voi este exact la fel si la mine. doar ca mi se pare ca a mai avansat putin ca si cum ar fi ceva desfacut nu stricat sau fragil. la benzinarul 4x4 sotiei nu face asa. are doar 9000 ce-i drept....daca aflati de unde e
  12. de acord cu tine andone dar asta inseamna ca esti cumintel . si eu in rodaj la dci aveam 5,5 - 5,8l/100 km. Acum la 46.000 de km daca sunt cuminte scot si 5,4 (mai jos nu am reusit) . Acum iarna am cam 7. In general cu dci-ul am o medie (cam 75% extraurban si 25 % urban) de 6,2 - 6,5 l/100 de km. Cu benzinarul sotiei (eu ii fac primii 5000 - 6000 de km) am 3600 de km si in primii 3000 am avut 7,8 fara nici o resetare cu un minim de 7,4 si un maxim de 8,1. In ultimii 6-700 km de cand am resetat am avut un minim de 7,3 si acum are 8,2 dar am mers cam 60% extra si 40% urban (valcea - brasov cele
  13. Destul de pertinent comentariul tau dar imi permit si eu 2 corectii: 1. in nici un caz un benzinar nu e o investitie proasta doar pentru ca are un consum mai mare si asta nu are legatura cu a fi sarac pt achizitii proaste......(eu am 2 dustere, unul dci si un benzinar deci imi permit sa comentez) 2. chestiunea cu 4,8 l/100 de km la 120 kmph este o mica vrajeala care nu tine decat la oameni care merg cu masina duminica. eu sunt dispus sa-ti fac cadou o masina daca tu imi resetezi cb la intrarea pe orice autostrada vrei tu (doar sa nu fie in coborare toata) si dupa fiz 100 de km fara sa
  14. luat azi dusterul nr. 2 pe benzina, laureate, 4x4 facut primii 400 de km - vl - bucuresti = 7,8 l/100km (min 7,4 - max 8,1) foarte multumit. se pare ca la un mers atent se poate scoate ce scrie squirrel fara probleme. este chiar ok.
×
×
  • Creează nouă...