-
Număr conținut
61 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
5
Auras a câștigat ziua ultima dată pe 16 Iunie
Auras a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
12 BunDespre Auras
-
Rang
Dusterist
Informații profil
-
Oraș:
Craiova
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.5 4x4 110cp
-
An fabricație:
2018
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
-
Am gasit problema. A fost o alta surpriza neplacuta lasata de baietii din service (reprezentanta Dacia) de acum 2 ani, cand s-a reparat masina dupa accident. Cablajul de carlig care trebuia sa fie la tripla din dreapta, fusese tras tot in stanga, culmea, si conectat. Deci ambele cablaje pentru triple erau conectate la o singura tripla, cea din stanga. Am tras cablajul la loc in dreapta si totul este functional acum.
-
Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, b
-
Multumesc. - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional.
-
Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sun
-
Nu am gasit baterie cu 720A, singura cea mai apropiata a fost aceasta Varta. Citisem pe alte topicuri despre setarile din softul masinii, si probabil o sa schimb setarea cand ajung in vre-un service care are si interfata sa faca asta. In urma cu vreo 2 saptamani, am uitat cheia pe accesorii si dimineata bateria a fost goala. Am pus-o pe redresor si s-a incarcat, si a mai tinut pana zilele trecute cand nu a mai avut curent sa porneasca, dar totusi a mers deschiderea centralizata. Cand am incarcat-o pe redresor am verificat in fiecare element lichidul si a fost la nivel. Dar ca si simp
-
Un update in istoricul Duster-ului meu. M-a lasat bateria originala, dupa 6 ani. Am cumparat o Varta Blue EFB, 70Ah, EN 760A ca nu am gasit alternative cu aceleasi caracteristici.
-
Da, este o solutie dar din pacate pana acum nu am gasit nimic.
-
Salutare, stie cineva de unde as putea cumpara soclurile pentru becurile pe mersul inapoi si ceata, cele care sunt in partea de jos in bara spate? Au ruginit f tare si unul dintre ele are un pin rupt (nu am idee cum s-a intamplat asta, cel mai probabil in service cand au umblat la bara spate pt revopsire/inlocuiri). Am intrebat la un magazin dar zic ca nu se gasesc separat, ci numai impreuna cu catadioptrii. Am pus si o poza.
-
Scuze, dar nu vreau sa mai revad momentul. Imagineaza-ti un tir "infipt" frontal pe laterala dusterului, ca si cum dusterul s-a pus de-a latul in fata lui sa il opreasca. Am avut mare noroc, putea fi foarte rau. Noi fara nici o zgarietura, doar sperietura, masina cu daune minimale, am venit pe roti cu ea acasa.
-
Un tir m-a acrosat pe laterala, m-a intors in fata lui cu laterala pasagerului si m-a impins cativa metri buni pana s-a oprit. O masina mai mica fie s-ar fi rostogolit, fie era sub tir.
-
Update la 82000 km (5 ani) si dupa un accident urat pe autostrada in Bulgaria in care am avut daune pe laterala pasagerului si ceva frontal. Din fericire au fost decat daune materiale la masina, toti pasagerii fara nici o zgarietura. Problemele au fost decat la exterior, nimic la motor sau parte de rulare. A contat f mult marimea Dusterului, daca era un turism era mult mai nasol. Am reparat pe Casco, insa nu prea sunt multumit, oi fi eu prea pretentios. Am revenit sa vada daca pot adresa din nemultumiri....insa nu s-a putut. O chestie care imi sta pe creier este distanta de cativa mm la i
-
Legat de pretul de manopera, cei din reprezentante au preturi uriase. Cazul meu concret, masina din 2018, iesita din garantia standard de 3 ani. Anul acesta trebuia sa schimb si distributia si am zis sa cumulez cu schimbul normal de filtre si ulei, urma sa plec si in concediu. Am zis sa incerc la reprezentanta, fiind vorba de distributie. Pret total distributie si schimburi oferit de reprezentanta - 4200 lei. Pret oferit de un service multimarca cu factura, deviz si garantie - 2600 lei. Si in pretul asta am inclus si schimb de placute de frana. Piesele fiind aceleasi, de origine. Nu regre
-
Si rotile de iarna, cauciucuri DEBICA FRIGOHP2 pe 16.
-
Salutari dupa 70000 km si 4 ani Scriu cateva impresii si problemele intampinate in acest timp. Probleme tehnice mari nu am avut, pe garantie chiar nimic. - Schimbat anul acesta distributia si placutele de frana pe fata. - Schimbat flanse telescoape. Chiar in concediu incepusera sa "tzacane" prin denivelari si la schimbare directie. - Schimbat recent capacul la termostat, din cauza pierdere lichid racire. - Am mers pana acum cu cauciucurile AllSeason cu care a venit, urmeaza sa pun JANTE pe 16 cu cauciucuri dedicate de iarna (o sa revin cu poze). La primavara va trebui
-
Nu stiu, nu am avut Renault, inainte de Duster am avut Opel. Asta inseamna ca avertizarea o primesti cand deja temperatura apei creste si se aprinde martor in bord.
