Sari la conținut

standdupp

Members
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

standdupp a câștigat ziua ultima dată pe 4 Octombrie

standdupp a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

6 Neutral

Despre standdupp

  • Rang
    Membru
  • Dată Naștere 09.04.1998

Informații profil

  • Oraș:
    Cluj
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2011
  1. Salutare dusteristi

    Te salut tot din Cluj, tot recent posesor de Duster 1.5 dci, 4x4, de 3 luni si vreo 5.000 km parcursi
  2. Intretinere faruri contra matuirii

    O sa merg sa aplic folie pe ele. Mersi.
  3. Salut, Vreau sa va intreb daca intretineti in vreun fel farurile la Duster pentru evitarea matuirii. Oare acele folii ce se gasesc de cumparat pentru aplicarea pe faruri sunt de folos ? Sau exista alte solutii pentru asa ceva? Stiu ca daca sunt matuite si se face polish tine cam 2 luni si apoi sunt la loc si de aceea as vrea sa evit acest lucru. Astept raspunsurile voastre. Mersi.
  4. A folosit cineva acest device pt diagnoza ? http://icarsoft.ro/index.php?route=product/product&product_id=51
  5. M-a ajutat un coleg cu un device cu wireless si am sters si erorile. Practic l-a bagat in mufa din bord si cu telefonul s-a conectat la el prin wireless. Cica e ceva mai profi decat cel cu bluetooth. Eventual ii cer un link de unde si l-a cumparat si daca vreti va spun si voua. Am vazut ca arata foarte multe detalii, inclusiv turatiile cand mergea motorul.
  6. La Stelco am fost in Cluj pe Campina. Cred ca eroarea in bord a ramas cum au desfacut filtrul si clar trebuie resetata.
  7. Am revenit si de la serviceul pentru tobe. Tabla care inveleste diltru de particule era praf, coapta toata si a trebuit inlocuita. A dat-o jos, a inlocuit-o, a sudat-o, a vopsit-o si pare ok. Acum problema e ca am ramas in bord cu eroarea de Check injection aprinsa si trebuie sa vad cum sau unde o pot reseta. Probabil de la cum au desfacut baietii pe acolo a ramas eroarea. Daca stie cineva cum pot reseta acea eroare fara sa merg sa o pun pe un tester cumputerizat va rog sa imi spuneti.
  8. Am revenit de la mecanic. Problema e ca tabla care inveleste filtrul de particule este desprinsa de la imbinarea sudata de fabrica. Sper ca voi reusi sa rezolv problema prin sudare, si ca nu trebuie sa schimb filtrul de particule. Maine o sa merg la un service specializat pe asa ceva sa vedem ce se poate face. Daca aveti sugestii/idei va rog sa imi scrieti.
  9. Am mers acum pana la masina sa mai pornesc odata. Ce iese este fum de esapament dupa miros. L-am sunat pe mecanic si a zis ca e posibil sa fie ceva garnitura ca daca e cald motorul se dilata si acel fum nu mai iese.. Am ramas ca merg maine sa ii las masina si sa o porneasca dupa cateva ore sa vada exact si el.
  10. Acum am sunat mecanicul si acelasi lucru mi l-a spus cu antigelul. A zis sa verific nivelul la antigel, ce-i drept ca dupa schimbul distributiei a mai tot necesitat sa mai adaug cate putin antigel , dar initial ma gandeam ca din cauza ca nu a reusit sa aeriseasca bine intalatia. La fel mi-a zis ca e posibil sa ajunga antigel pe galeria de evacuare. Dar e posibil ca acel antigel sa faca asa fum ? intreb pentru ca nu stiu, nu dati cu pietre
  11. In mod sigur voi merge la un atelier. Am vaga impresie ca dupa ce am facut schimbul distributiei e asa, dar nu sunt sigur. O sa merg la mecanic sa ii zic sa se uite.
  12. Daca ar fi EGR infundat nu ar trebui sa scoata acel fum tot timpu? La mine il scoate doar cand pornesc dimineata. In rest nu am treaba.
×