Sari la conținut

cristic1982

Members
  • Număr conținut

    372
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    11

cristic1982 a câștigat ziua ultima dată pe 4 Noiembrie 2018

cristic1982 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

80 Excelent

Despre cristic1982

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Interese:
    Duster

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. cristic1982

    Probleme motorul rece

    Ba am incercat și merge să mențin turația la 1500 rpm în gol, dar nu vad logica de a face asta. Eu am spus că dacă valoarea de cuplu cerută de poziția de pedală pe care o aplici este mai mare decât cuplul necesar pentru a menține turația de 1500 rpm la mers în gol, atunci motorul se va accelera. Dacă tu apeși prea mult, sigur că se accelerează...
  2. cristic1982

    Probleme motorul rece

    Păi e logic ca turația motorului să crească: - tu atunci când apeși pe pedală ceri un cuplu motor, în funcție de cât apeși poți să ceri mai mult sau mai puțin cuplu motor - daca la poziția pe care o impui pedalei de accelerație, cuplul generat este mai mare decât cuplul necesar pentru a menține turația de 1500 rpm atunci motorul accelerează - trebuie să te gândești că echivalența între poziția pedalei și cuplu motor este aceași indiferent că ești cu motorul în gol sau in sarcină Când motorul este rece (<0 C) o fluctuație a regimului este oarecum normală, deoarece frecările interne ale motorului sunt mai mari, iar reglajul de compensare a acestora este dificil de realizat. Unii constructori pun un filtru la poziția acului de la turometru și chiar dacă ai fluctuație de regim nu mai bagi de seamă.
  3. cristic1982

    Activare funcții Duster 2018

    Păi spune unde este scris că există canbus pe becuri?
  4. cristic1982

    Un Duster de Pitesti

    Schimbat discurile și plăcuțele : ODO 148728 km. Anvelopele kleber krisalp hp3 se comportă bine, chiar dacă sunt subviratoare pe uscat (comparativ cu primacy3). Le-am testat și la o frânare de urgență pe uscat și au oprit mașina foarte bine (a intrat foarte puțin abs-ul). Sunt net peste continental-urile care sunt montate în serie în toate condițiile întâlnite pe stradă. Să văd cât de repede îmbătrânesc. Momentan au 5000 km.
  5. cristic1982

    Problema pornire

    In primul rând trebuie văzut ce defect ridică (rămâne memorat în memoria calculatorului de 4x4), dar probabil ceva pe ETC legat de contact electric. Trebuie făcută o analiză a mașinii, inclusiv pe cablaj. De când ai problemele astea cu ea?
  6. cristic1982

    Problema pornire

    Ce istoric are mașina? După ceea ce spui este ceva (în ECU) ce nu autorizează injecția la pornire. Posibil senzori de poziție axă cu came sau de pe volant, desi asta trebuia să aibă probleme și pe urmă, dar încurcate sunt căile Domnului :d. Deasemenea nu înțeleg de ce ai pus supape de sens după pară și între filtru și pompă, se descărca circuitul? A fost lovită sau ceva de genul?
  7. cristic1982

    E posibila modificarea unui 4x2 in 4x4?

    Vezi că mai este și ceva tablarie ce trebuie schimbată. In plus nu știu dacă lonjeroanele spate sunt la fel.
  8. cristic1982

    Problema la motorul 1,5 diesel 4*4

    Se poate schimba. Ciudat că a fost schimbată deja pompa și tot face. Ori este o problemă electrică (cablaj) ori de regulator de presiune. Mașina trebuie analizată cum trebuie. Daca ești din Pitești te pot îndrepta spre cineva care poate a analiza cum trebuie subiectul.
  9. cristic1982

    Duster 1.5 blue dCi 115 4x2

    Când aveți astfel de mesaje aprinse înseamnă că stilul vostru de conducere nu a fost suficient pentru a reuși să realizeze regenerare filtrului de particule sau a celui de NOx. Adică ați mers destul de subturat sau cu porniri/opriri dese, iar temperatura motorului nu a fost suficient de mare cât să poată lansa regenerare. Va recomand ca, periodic, să mergeți constant pe un drum interurban sau autostradă la viteza/turație constantă (turație de obicei mai mare de 2000-2500 rpm pentru a avea temperatura de combustie mai mare).
  10. cristic1982

    Compresor AC

    Nivelul de freon și ulei a fost verificat? De reparat se poate repara (trebuie căutat pe net), iar reprezentanțele ar trebui să aibă și compresoare recondiționate in schimbul celui defect al tau plus o diferență.
  11. cristic1982

    Scut senzori adeblue esapament

    Ești sigur că îl agăți când mergi pe macadam (care se numește și drum forestier sau de țară )? Nu știu dacă sunt încă disponibile astfel de scuturi, dar merită să întrebi la cei ce vând deja alte tipuri de scuturi (mudster de ex.).
  12. cristic1982

    zgomot / bataie la plecarea de pe loc

    Stai liniștit, este de la esp (așa se inițializează sistemul la fiecare pornire a motorului). Am mașina din 2010, am acest zgomot de la început, nu s-a rupt nici o planetară (in mod sigur nu este de acolo zgomotul).
  13. cristic1982

    Antena radio scurta.

    Dacă ai Duster nou, atunci poate apare una tip aripă de rechin că accesoriu. Când și la câți bani, nu cunosc.
  14. cristic1982

    Solutie antigel Duster

    Lichidul cu care vine mașina este compatibil cu toate temperaturile întâlnite de mașina ta. Când completezi sau schimbi lichidul de răcire trebuie să utilizezi un amestec de antigel tip D (cel recomandat de Dacia/Renault) și apă distilată in proporția indicată pe bidonul de antigel (corespunzător cu temperaturile minime întâlnite). Dacă completezi doar cu antigel ajungi în situația în care lichidul tau de răcire (ăsta este scopul lui) nu mai răcește corespunzător. Dacă completezi doar cu apă distilată ajungi in situația în care există riscul de îngheț la anumite temperaturi. De aceea îți recomand să iei un bidon mare de apă (10 l de ex.) , faci amestecul în el și transferi in bidoane mai mici (când stochezi pe termen mai lung și ți unul în mașină pentru a completa).
  15. cristic1982

    Un Duster de Pitesti

    Azi am rulat aprox. 20 km in condiții de iarnă pe zloată și zăpadă. Anvelopele de comportă ireproșabil pe zăpada asta (plină de apă), atât în curbe cât și la frânările realizate (nu am pus, încă, frâne de urgență). Deasemenea nu mi-a intrat niciodată controlul tracțiunii. Acum să văd cum îmbătrânesc și cât de repede.
×