Sari la conținut

cristic1982

Members
  • Număr conținut

    381
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    11

cristic1982 a câștigat ziua ultima dată pe 4 Noiembrie 2018

cristic1982 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

82 Excelent

Despre cristic1982

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Interese:
    Duster

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. cristic1982

    Un Duster De Cluj

    Eu în 90% din alimentări, bag până la buză, 150k km și merge ca în prima zi.
  2. cristic1982

    Primul schimb ulei + filtru ulei

    Dacă salariul minim a crescut și dacă ai angajați cu salariul minim și angajați cu salariul minim+5 sau +10%, trebuie să le crești tuturor salariile pentru a îi motiva. Altfel pe cel care era puțin mai bun și căruia trebuia să îi dai 5-10% în plus, cum îl mai motivezi când ajungi să îl plătești ca pe cel care nu face mare lucru? Evident că ăia de pun ștampila că îi mint frumos unii pe la A3 sau RTV nu gândesc așa departe...
  3. cristic1982

    Martori esp și multifuncțional aprinși

    Dacă ți s-au aprins martorii respectivi pe bord, trebuia să găsească ceva defecte memorate în unele calculatoare ale mașinii. Tu ai niște defecte funcționale (nu electrice) care apar atunci când întâlnești condițiile de diagnoză, iar când oprești motorul și îl repornești rămân stinse atât timp cât nu întâlnești condițiile de diagnosticare. Vrei să vezi ce are: mergi la o reprezentanță competentă sau găsești pe cineva cu un program de diagnoză cum trebuie (clip sau ddt2000).
  4. cristic1982

    Martori esp și multifuncțional aprinși

    Dacă un defect apare, chiar dacă atunci când repornești motorul nu se mai aprinde nimic pe tabloul de bord, el rămâne memorat în calculator impactat până îl șterge cineva. => Dacă chiar îți făcea diagnoză atunci citea defectul (atenție trebuie verificate toate calculatoarele) Deci după cum arăta poza cu tabloul de bord, sigur trebuia să vadă ceva, măcar memorat (este imposibil să nu fie nimic memorat). De aceea îți recomand să mergi la o reprezentanță, mai ales dacă ești în garanție.
  5. cristic1982

    Martori esp și multifuncțional aprinși

    Problema ți-a apărut și când era frig afară sau doar de când s-a încălzit? Mă refer la limitarea de la 3500 rpm și martorul in zig-zag. Oricum trebuie să faci o diagnoză cum trebuie pe toate calculatoarele mașinii.
  6. cristic1982

    Martori esp și multifuncțional aprinși

    Dacă nu faci procedura de resetare interval de service, mașina nu știe că ai schimbat uleiul. Dpf este filtrul de particule. La ce viteză ți se aprinde martorul?
  7. cristic1982

    Martori esp și multifuncțional aprinși

    Inhibă RV/LV, nu esp. In fine, până nu face o diagnoză cum trebuie, vorbim vorbe.
  8. cristic1982

    Martori esp și multifuncțional aprinși

    La fază 1 trece în 4x2 dacă e decuplat sau fir rupt pe TdB. Are logică ceea ce spui pentru diluție legat de limitarea de regim, dar din ce țin minte nu inhiba esp-ul.
  9. cristic1982

    Martori esp și multifuncțional aprinși

    Chiar dacă martorii sunt stinși, pana/penele trebuie să rămână memorate intr-unul din calculatoare (motor, habitaclu sau abs/esp). Cum a spus torquemada trebuie diagnosticat cum trebuie. Grupul spate nu cred că este deoarece trebuia să îl treacă în 4x2 și pe TdB (el fiind pe auto chiar și cu pana prezentă). Posibil ceva pe uch sau calculator abs.
  10. cristic1982

    Probleme motorul rece

    Ba am incercat și merge să mențin turația la 1500 rpm în gol, dar nu vad logica de a face asta. Eu am spus că dacă valoarea de cuplu cerută de poziția de pedală pe care o aplici este mai mare decât cuplul necesar pentru a menține turația de 1500 rpm la mers în gol, atunci motorul se va accelera. Dacă tu apeși prea mult, sigur că se accelerează...
  11. cristic1982

    Probleme motorul rece

    Păi e logic ca turația motorului să crească: - tu atunci când apeși pe pedală ceri un cuplu motor, în funcție de cât apeși poți să ceri mai mult sau mai puțin cuplu motor - daca la poziția pe care o impui pedalei de accelerație, cuplul generat este mai mare decât cuplul necesar pentru a menține turația de 1500 rpm atunci motorul accelerează - trebuie să te gândești că echivalența între poziția pedalei și cuplu motor este aceași indiferent că ești cu motorul în gol sau in sarcină Când motorul este rece (<0 C) o fluctuație a regimului este oarecum normală, deoarece frecările interne ale motorului sunt mai mari, iar reglajul de compensare a acestora este dificil de realizat. Unii constructori pun un filtru la poziția acului de la turometru și chiar dacă ai fluctuație de regim nu mai bagi de seamă.
  12. cristic1982

    Activare funcții Duster 2018

    Păi spune unde este scris că există canbus pe becuri?
  13. cristic1982

    Un Duster de Pitesti

    Schimbat discurile și plăcuțele : ODO 148728 km. Anvelopele kleber krisalp hp3 se comportă bine, chiar dacă sunt subviratoare pe uscat (comparativ cu primacy3). Le-am testat și la o frânare de urgență pe uscat și au oprit mașina foarte bine (a intrat foarte puțin abs-ul). Sunt net peste continental-urile care sunt montate în serie în toate condițiile întâlnite pe stradă. Să văd cât de repede îmbătrânesc. Momentan au 5000 km.
  14. cristic1982

    Problema pornire

    In primul rând trebuie văzut ce defect ridică (rămâne memorat în memoria calculatorului de 4x4), dar probabil ceva pe ETC legat de contact electric. Trebuie făcută o analiză a mașinii, inclusiv pe cablaj. De când ai problemele astea cu ea?
  15. cristic1982

    Problema pornire

    Ce istoric are mașina? După ceea ce spui este ceva (în ECU) ce nu autorizează injecția la pornire. Posibil senzori de poziție axă cu came sau de pe volant, desi asta trebuia să aibă probleme și pe urmă, dar încurcate sunt căile Domnului :d. Deasemenea nu înțeleg de ce ai pus supape de sens după pară și între filtru și pompă, se descărca circuitul? A fost lovită sau ceva de genul?
×