Sari la conținut

cristic1982

Members
  • Număr conținut

    260
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

cristic1982 a câștigat ziua ultima dată pe 15 Ianuarie

cristic1982 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

47 Excelent

Despre cristic1982

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun
  • Interese:
    Duster
  1. Duster Pick-Up

    Pentru carat spuneam sa pastrezi suprastructura. Depinde si ce vrei sa faci cu masina in timp. Eu as pune o suprastructura precum cea pentru autocaravane. Daca te uiti pe Google dupa overland camper pick-up o sa gasesti. Dar dupa cum am spus, depinde ce vrei sa faci cu masina in timp. Sa o folosesti sanatos si fara evenimente neplacute.
  2. Duster Pick-Up

    Mai repede iti pui camera pentru marche-arriere. Oricum depinde de destinatia finala a masinii. PS. Faina masca jeep-style. Cand am cumparat-o pe a mea (masca), oscilam intre modelul tau (cu marginile cromate) si ceea ce am cumparat.
  3. Un Duster de Pitesti

    E acelasi scut, doar ca brida dinspre roata dreapta spate nu s-a potrivit. Asta este, am rezolvat.
  4. Duster 2, 1.5dci 4x4

    Evident daca spune unul cu acces la informatii inseamna ca asta e adevarul absolut. Daca te-ai documenta, ai intelege ca facelift in domeniul auto e mai putin decat trecerea de la duster 1 la duster 2, deaceea am facut analogia cu octavia si golf, care impart exact aceasi platforma. Acum dupa parerea ta, de purtator de opinie, in afara de citatul din torquemada, ce alte aspecte califica acest model ca un facelift? Ce piese de caroserie sunt interschimbabile intre duster 1 (ph1 si ph2) si duster 2? Daca tot iti sustii afirmatia, te rog sa o faci pana la capat. Citat de pe wiki: "A facelift retains the basic styling and platform of the car,[3] with aesthetic alterations, e.g., changes to the front fascia (grille, headlights), taillights,bumpers, instrument panel and center console, and various body or interior trim accessories. Mechanical changes may or may not occur concurrently with the facelift (e.g., changes to theengine, suspension or transmission)."
  5. Ca sa fie relevant clasamentul, trebuiau testate anvelopele pe acelasi traseu, in acelasi timp si in aceleasi conditii pentru a avea repetabilitate si relevanta. Restul e can-can si impresii subiective. Deasemenea un profil ca cel intalnit pe continental ATR nu va performa niciodata mai bine in noroi sau pe iarba precum cel de la KO2, indiferent de parerile subiective in urma unor experiente in conditii diferite.
  6. Duster Edition ONE

    Frumoasa, sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
  7. Duster 2, 1.5dci 4x4

    Nu est nici un ph3, nefiind un facelift ci un model nou care utilizeaza aceasi platforma. Inainte de a emite astfel de afirmatii mai bine va documentati ce inseamna un facelift la o masina. Pe acelasi principiu octavia e un facelift de Golf sau de Audi a3...
  8. Duster 2, 1.5dci 4x4

    Legat de plecarea de pe loc cu treapta a 2-a: o faci doar pe plat cu masina goala (sofer + maxim un pasager sau echivalent de bagaje), in rest (chiar si o panta usoara) folosesti treapta 1, altfel dauneaza sanatatii ambreiajului.
  9. Un Duster de Pitesti

    Nu cred ca e produs de ei, ci de cei din zona cv-hr care fac scuturi metalice. E un model mai vechi. Problema e o brida care nu pica cum ar trebui, dar am rezolvat.
  10. Un Duster de Pitesti

    Asta seara am montat si scutul pentru rezervor (cumparat de la Mudster shop). Nu s-a potrivit perfect, fiind nevoit sa mai dau o gaura in el, sa folosesc un surub mai lung cu niste distantiere etc. Dar ma declar multumit de rezultat. Poze nu am facut, fiind ocupat cu probele de asezare pe pozitie. Pentru montaj e nevoie de 2 persoane.
  11. Duster 2, 1.5dci 4x4

    Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Niste poze ar fi interesante.
  12. Tratare Zgarieturi Superficiale

    Poti sa speli bine zona si sa acoperi cu ceva antifon cauciucat (gen teroson) in mai multe straturi cu timp de uscare intre ele, acum fiind rece. Eventual peste antifon poti sa mai dai cu ceara pentru a respinge apa. Acolo e dat cu mastic de caroserie, grunduit peste, aplicat un antifon si vopsea peste. Deci sa te apuci sa reiei procedura e mai dificil si fara rezultat, pentru ca nu ai unde sa o faci corect.
  13. Sfat achizitie

    E prea scumpa pentru kilometrajul pe care il are (250k km). Poti sa verifici admisia dupa turbo daca are ulei pe ea, astfel iti dai seama daca e pe duca turbocompresorul, sau sa te uiti la furtunul care intra in intercooler. Pentru ambreiaj e mai dificil sa iti dai seama in ce stadiu e, daca inca nu are probleme grave. Oricum masina e dubioasa din start, cu km ascunsi.
  14. GPL pe Duster 1,6 16V

    Mie la un megane 4, la reprezentanta mi-au propus sa monteze ei GPL cu "pastrarea garantiei" (nu stiu daca au vreun acord al producatorului). Nu am mai montat, fiindca am cumparat versiunea diesel.
  15. Apa in habitaclu

    Puteti sa verificati si pe la barile de pavilion. Se dau jos si se pun putin mastic de geamuri in locurile unde se fac prinderile.
×