-
Număr conținut
81 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
4
kyuss a câștigat ziua ultima dată pe 18 August 2018
kyuss a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
41 ExcelentDespre kyuss
-
Rang
Dusterist
- Dată Naștere 05.10.1975
Informații profil
-
Interese:
astronomie, munti, offroad, meteoriti, metal detecting, etc.
-
Oraș:
Cluj Napoca
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.5 4x4 110cp
-
An fabricație:
2010
-
kyuss îl urmărește pe MESAJ VERIFICA INJECTIA !, Fluierat diferential fata/cutie, Probleme la directie duster 4x4 benzina și și încă 1 altul
-
Stai linistit, eu dupa Duster am luat un Nissan QQ 4x4 si fluiera transmisia in orice viteza mai rau ca la Duster, e adevarat are 250k. Dusterul avea 110k.
-
Sigur trebuie demontat, sudura ar trebui facuta circular. Teava e are diametru mic si probabil e subtire, deci dificil de sudat.
-
Sudura in aluminiu necesita un echipament mai sofisticat (tig a/c) si experienta. Sigur gasesti pe cineva dispus sa te ajute la un atelier de prelucrari metalice. Dar eu as incerca solutia cu furtun + colier(e), ar trebui sa tina.
-
Legal nu poti sa mergi cu ele, nefiind omologate pe Duster. 225/50/17 sunt mai mici decat cele standard in diametru cu aproape 3cm asa ca ai cu ele garda la sol mai mica cu ~1.5cm, lucru pe care probabil nu il doresti la un Duster. Eu as reveni la cele standard, nu ai probleme cu legea si confortul e mai ridicat (depinde si ce gume pui). La RAR (Itp mai probabil) orice e posibil, suntem doar in Romania.
-
N-am mers din pacate cu PH3. Dar mi-am luat QQ pt spatiul un pic mai mare, trebuie sa transport mai des un obiect maricel si in Duster nu incape.
-
Dupa ceva vreme cu QQ-ul, pot sa-l compar un pic cu Dusterul. QQ are cutia mai lunga si suspensia mult mai tare. 1.6 dci-ul consuma mai putin decat 1.5 dci PH1 in ciuda faptului ca masina are 1.7 tone! Deci ceva nu e in regula cu injectia 1.5 dci de pe PH1 dpdv al consumului, dar asta se stia, a fost rezolvata la PH2. Ma intreb oare nu se poate rezolva din soft la PH1 problema consumului? Sau soft + injectoare? In soft offroad, mai mult sau mai putin asteptat, QQ se comporta bine! Am urcat pe noroi alunecos patinand ce-i drept (normal, gume M+s Michelin Lattitude Cross, nu de offroad) dar fara sa dea inapoi. Singura problema e ca scoti de 2-3 ori mai mult noroi decat din Duster, fiind mai complicat pe la suspensie si bineinteles trebuie sa ai grija la unghiul de atac. In interior, mai confortabil, mai mare, insa cu greieri mai multi si cu scartaituri enervante la fiecare flexare a caroseriei. Sirenaj in sarcina, motor sprinten insa, la 120kmh este mult mai liniste decat in Duster. Una peste alta, ma obisnuisem asa de mult cu cutia Dusterului ca acum nu mi-e la indemana o cutie "normala". Plus plang cu un ochi dupa suspensia mai ok pentru drumurile noastre de la Duster. Am schimbat la ea brate fata, capat de bara, echilibrat roti si tot mai am o problema cu o vibratie, probabil de la cardan/planetara. Dar per ansamblu imi place masina, mai ales ca e de surubarit la ea Oricum, sunt partial dezamagit, subconstientul se astepta mai mult de la Nissan. Cum au zis prietenii de la service, "ti-ai dat Dusterul si ti-ai luat QQ... tot un fel de Duster ti-ai luat"
-
Am luat un Nissan Qashqai+2 1.6dci 2012 4x4 (nevasta n-a vrut sa ramana fara garda la sol si fara 4x4). Nu e ca Dusterul de agila dar e mai potrivita ca masina de familie, oricum faceam doar offroad usor si aici se descurca si QQ.
-
Am vandut Dusterul, dar nu pot sa zic ca nu mi-a placut, o masina cinstita, consumul rezonabil, intretinerea din nou relativ ieftina si simpla. Pacat de micile probleme (injectie, insonorizare mai slaba, consum +1-2 fata de PH2+). M-am obisnuit asa mult cu cutia scurta ca acum am probleme cu noua masinuta
-
Imi pare rau pentru situatia ta. Nu sunt eu mecanic dar imi vine foarte greu sa cred ca o bujie incandescenta se poate "rupe" la un motor nou, dar cine stie prin ce miracol al tehnicii se poate intampla si asta. Cautand pe google "1.5 dci destroyed broken glowplugs" nu am gasit decat faptul ca se pot intepeni si sunt greu de scos, dar nu se rup pur si simplu si distrug motorul... Asta ar trebui sa-ti ridice ceva semne de intrebare. Succes!
-
Alimentez doar de la OMV si n-am mai avut probleme. Am fost in weekend la munte prin pasul Rotunda (drum inchis), traversat fara stres cu Dusterul.
-
Apa in motorina n-ar trebui sa fie detectata in filtru de motorina de acel senzor de pe fund? Mie nu mi s-a aprins niciodata martorul de apa in combustibil.
-
Cea ieftina Am alimentat Golf-ul 10 ani de la statia aia si n-a avut probleme (1.9 TDI ASV), si vreo doi ani cu Passat (2.0 TDI CBAB). Plus ca si Dusterul cam tot de acolo a baut motorina de cand il am.. Ce spuneti ar merita sa o schimb cu un benzinar 1.6 4x4 mai nou 2016-2017? Consumul nu ma sperie, nu fac chiar asa multi km, insa vreau o masina fiabila si relativ usor de intretinut.
-
Domnilor, masina merge perfect acum, alimentez de la OMV (cea scumpa). Tind sa cred ca motorina de la Petrom a fost problema (alimentasem 20L cu o zi inainte) mai ales ca nu am avut nici un martor pornit in bord. Motorasul de 1.5 trage foarte frumos intre 2500-3500 ture. Ati mai avut probleme de acest gen? N-am mai pus demult poze - atasez una cu Dusterul langa startul de traseu spre Pietrosul Rodnei din iarna asta. Pentru asta l-am luat
-
Am programare la Dacia, intre timp masina merge bine, i-am facut un plin cu cea mai scumpa motorina si merge ca noua ??!! Ceva senzor sau combustibil prost? Eu conduc mai batraneste asa, pe la 2000 rpm, o sa o incerc sa-mi schimb putin stilul...
-
Azi dimineata am scos bateria, am curatat bine conectorii, am scos calculatorul de injectie si am curatat bine conectorii. Am observat ca inginerii de la Dacia au pus niste benzi de hartie pe conectori "ca sa stringa mai bine". Am facut si eu ceva improvizatii pentru ca acei conectori sa stea nemiscati. Poate de acolo era problema. Acum masina merge bine ... Ma gandesc sa o schimb cu una mai noua.