kyuss

Members
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

kyuss a câștigat ziua ultima dată pe 24 August

kyuss a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

18 Bun

Despre kyuss

  • Rang
    Membru
  • Dată Naștere 05.10.1975

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun
  • Interese:
    astronomie, munti, offroad, meteoriti, metal detecting, etc.

Vizitatori Recenți Profil

355 citiri profil
  1. Pentru cei ce vor sa-si schimbe uleiul la Duster (PH1 1.5 DCI) pot sa adaug putin din experienta mea: - pentru filtrul de ulei: recomand o cheie tip clopot (tubulara de 17 si prelungitor); am incercat si cu cheie de tip lant dar nu a mers datorita spatiului ingust; - protejati zona de sub flltru de ulei inainte de a-l desface, va curge ceva ulei din el, chiar daca ati golit inainte motorul; - cand completati cu ulei, folositi o palnie si nu turnati prea repede uleiul ca sa nu curga pe langa. Succes.
  2. Un Duster De Cluj

    Da, buna idee, o sa le schimb, insa aseara nu eram pregatit cu suruburi noi. Le-am dat cu un spray de ungere inainte sa le pun, erau pline de rugina.
  3. Un Duster De Cluj

    Fara probleme in continuare cu Duster-ul. A sosit si momentul reviziei pe care am facut-o singur (dupa 12.000km - majoritate asfalt cu ceva forestiere si ceva offroad mediu). Filtru aer Mann (inainte aveam un Mahle, ce e cu vreo 5mm mai inalt, am sa folosesc data viitoare MAHLE). Filtrul era plin de mizerie, data viitoare am sa-l schimb la 10000); Filtru ulei original. Ca sa-l schimb am folosit o cheie tip clopot cu tubulara de 17 si prelungitor. Am omis sa protejez zona de sub filtru si am facut putina mizerie. Ulei (ELF 5w30 cu norma RN0720). Am folosit o cheie patrata de 8mm din pacate prea scurta pentru a ajunge prin gaura din scut, asa ca am dat jos scutul pe care l-am curatat si vopsit cu spray negru.
  4. Consum Dacia Duster

    Eu dupa 12.000km cu Duster PH1 am consum mediu de 6.7 mixt. (mers la serviciu 20km zilnic in Cluj, foarte multe trasee spre munti, o tura la mare via Transfagarasan). Merg normal, nu la consum, nu depasesc 120kmh.
  5. Un Duster De Cluj

    N-am mai avut probleme cu Duster-ul. Am deja peste 10000km cu el. Am avut ocazia sa fac si niste offroad prin padure (pe uscat), masina s-a comportat foarte bine, a iesit sifonata doar vopseaua. Totusi, evit sa o bag pe offroad mai dur (nu prea imi surade gandul sa frec burta, pragurile, vopseaua etc - pt aia am Vitara). In weekend s-a varsat o sticla de 2L de apa la picioarele pasagerilor si banuind ca nu se va usca prea repede, am scos mocheta si polistirenul de sub mocheta, uscand toata treaba cu ajutorul soarelui si a unui ventilator electric. Insa am observat o linie de rugina intre podea si prag. Am acoperit cu vazelina canalul respectiv dupa ce am uscat zona. Ar trebui verificat si la sofer..
  6. Anvelope Offroad & All-Terrain AT

    La resapate, Insa Turbo sunt ok, am avut Dakar-uri pe Vitara, la fel am auzit si de Malatesta. Lassa sunt de evitat. Acum pe Vitara am Maxxis 764 neresapate de care sunt deocamdata multumit (sunt mai putin zgomotoase decat Dakar-urile) dar inca n-am apucat sa le testez in noroi. Am vazut ca exista si Maxxis AT 771 cu dimensiunea standard Duster (215/65/16).
  7. Un Duster De Cluj

    Rezolvat cum am ajuns acasa cu becurile stanga spate, pinii mufei erau corodati, am curatat, pus putin wd40 si acum totul merge bine
  8. Un Duster De Cluj

    Alte doua mici probleme aparute: 1). indicator bujii aprins in mers, a aparut o singura data, m-a cam speriat dar nu s-a mai intamplat; 2). probleme la blocul de lumini spate stanga. aseara nu mai mergea becul de pozitie/frana, l-am scos afara, arata nears, l-am testat la 12v si intr-adevar, becul e ok. Am masurat tensiunea in locasul becului, 0 volti. Dupa ce am montat la loc ansamblul, becul tot nu merge si in plus semnalizarea stanga merge cu viteza mare, probabil e un scurt in mufa, voi investiga. deocamdata ma duc fara sa semnalizez stanga. In rest, masinuta merge bine, face destul de des offroad soft prin Apuseni, garda la sol si tractiunea 4x4 ne ajuta sa ajungem mai repede in trasee.
  9. Intalnirea Locala Cluj

    As veni si eu dar nu cred ca pot ajunge duminica asta. Cunosc si eu trasee prin nordul Clujului, zona Chinteni pe care le-am batut mai mult cu Vitara.
  10. Un Duster De Cluj

    Intre timp m-am uitat si la Duster-ul vecinului, tot 1.5 dci 110cp, jocul de la radiator este aproape identic. El reclama altceva - faptul ca ii vibreaza teava de admisie aer la ralanti. In fine, m-am lamurit ca nu e mare problema.
  11. Un Duster De Cluj

    La Dacia Feleac au observat si ei ca suportii inferiori de la electroventilator sunt rupti. Motivul nu se cunoaste. Ideea e ca masina nu se comporta asa cand am cumparat-o. Eu suspectez interventia unui mecanic Dorel (ultima revizie a fost facuta tot la ei). Piesa nu se poate schimba decat in intregime si costa undeva la 1800 ron!? In sfarsit, atasez o poza in care se vad suportii (ce la mine sunt rupti) in partea de jos.
  12. Un Duster De Cluj

    Am o programare azi la Dacia. Aseara m-am uitat putin prin compartimentul motor, am observat ca radiatorul are un joc destul de mare in partea de sus unde e prins cu doua cleme dar jocul acolo e foarte mare. Sa fie acesta de vina oare? In rest, masina a parcurs cu bine Cheile Pociovalistei (cu 2x4). Am intrat si pe un drum lateral abrupt si plin de zapada cu 4x4, fara probleme.
  13. Un Duster De Cluj

    OK Multumesc de raspunsuri. Va tin la curent cu ce rezolv.
  14. Un Duster De Cluj

    Dragi colegi Duster-isti, cine ma poate ajuta cu un diagnostic la problema urmatoare. Pe viraje stranse luate mai tare, la "salturi" peste denivelari sau la accelerari bruste,se aude un zgomot pe care pot sa-l aseman unui suierat ce vine din fata. M-as duce la Dacia dar nu stiu daca ma vor ajuta pentru atat. Mi-e frica doar sa nu se agraveze si sa "stric" ceva important. M-am uitat la tamponul motor de pe partea pasagerului si pare ok (cauciucul nu e rupt). In rest, masina merge impecabil. Consum mixt 7,4.
  15. Un Duster De Cluj

    Problema cu pornirea se pare ca a cam disparut o data cu inlocuirea filtrului de motorina. Un vecin are aceeasi masina si a avut si el aceeasi problema, deci doua Dustere 1.5 dci 110cp intalnite in mod absolut intamplator cu aceeasi problema ma face sa cred ca aceasta nu e chiar atat de rara. Am mai cumparat un filtru de polen pentru a-l inlocui pe cel ieftin luat de la @planetara. Am insa o noua semi-problema: in mers, la accelerare puternica sau la saltul peste un obstacol, se aude pentru cateva fractiuni de secunda un sunet ca un suierat, nu imi de unde provine. Nu pare a fi turbina deoarece se intampla si la saltul peste un obstacol mic (>40kmh). Si o poza din statiunea Izvoare, am parcat unde era zapada mai mare