Sari la conținut

kyuss

Members
  • Număr conținut

    43
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

kyuss a câștigat ziua ultima dată pe 6 Aprilie

kyuss a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

25 Excelent

Despre kyuss

  • Rang
    Membru
  • Dată Naștere 05.10.1975

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun
  • Interese:
    astronomie, munti, offroad, meteoriti, metal detecting, etc.
  • Oraș:
    Cluj Napoca
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

517 citiri profil
  1. Un Duster De Cluj

    Am incercat si cu OMV, pompa mai noua. A sosit si timpul reviziei. Am gasit cativa picuri de ulei pe cutia de viteze, voi acorda putina atentie aici in viitor (verificare nivel/completare). Cum arata filtrul de aer dupa 11000km din toamna pana acum:
  2. Un Duster De Cluj

    Am schimbat cu o statie Rompetrol mai noua, insa la prima impresie masina mi se pare mai lenesa !?! O sa incerc si cu o statie noua Gazprom.
  3. My Duster

    Nasol, al meu tot la reprezentanta dar a iesit relativ usor cu sistemul asta, fara alte prelungitoare.
  4. Un Duster De Cluj

    Am desfacut azi filtrul de motorina, cu aprox 23k km, doar petrom... arata ingrozitor, am sa-l schimb mai des.
  5. Revizii Dacia Duster

    Scuze de off-topic: Ce e ciudat e cum s-au distrus prezoanele originale. Acolo fabrica pune otel de calitate, e foarte greu sa le strici. Am avut si masina din 1978 si prezoanele erau in stare perfecta.
  6. Schimbare distributie, schimbare curea accesorii

    Eu am schimbat distributia la scurt timp dupa ce l-am cumparat (1.5 dci insa), tot din 2010, in 2017, pe la 80.000km la reprezentanta. Si eu as schimba-o in locul tau cu prima ocazie.
  7. Un Duster De Cluj

    Profitand de timpul liber (si de vremea urata) am schimbat discurile si placutele de frana. Pentru a da jos port-etrierii e necesara o cheie buna de 18 si probabil un prelungitor. Discurile vechi (probabil originale, ~100k km) erau pline de rugina insa nu erau chiar distruse. A fost necesar un ciocan maricel pentru a le convinge sa iasa de pe butuc. Din patru suruburi noi de prindere a discurilor pe butuc am avut doar unul, restul pierzandu-se probabil prin duba fan-curier.
  8. Un Duster De Cluj

    Am lucrat azi dupa serviciu putin la Duster: - am schimbat filtrul de motorina - fara probleme, amorsarea cu pompita a durat destul de putin si motorul a pornit ca de obicei. Am observat lipsa unui surub din cele trei ce prind filtrul si clemele de sustinere a cablului de la mufa senzorului de apa rupte. - am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare si bieletele antiruliu. Am avut nevoie de o tubulara de 13 la bucse si o cheie buna de 16 plus un set de inbusuri la bielete. Fara probleme deosebite, insa pentru a desface un plastic din carenaj a trebuit sa folosesc o panza de bomfaier si multa rabdare... Dupa care am iesit la o proba si cloncanitul a disparut. Pe piesele vechi nu se vedea uzura, insa e clar ca ele au fost de vina.
  9. Un Duster De Cluj

    Pai se pare ca le voi inlocui singur pana la urma, devizul de la Dacia mi s-a parut cam maricel. Oricum mai am "pe stoc" discuri+placute plus ulei/filtre de schimbat.
  10. Un Duster De Cluj

    Am trecut de 100.000km cu Dusterul, o singura problema aparuta, din cauza ca n-am facut (inca) revizia la frane (urmeaza discuri/placute noi pe fata, inca discurile sunt cele originale). La un tambur spate s-a blocat levierul franei de mana. S-au curatat ambii tamburi si s-a reglat frana de mana (acum prinde mult mai jos, inainte abia prindea trasa la maxim). Mai am un cloncanit teribil de enervant pe denivelari cred de la bucsele barei stabilizatoare fata si mecanicului meu ii este lene sa le schimbe asa ca am programat-o la Dacia Feleac. Am schimbat si sistemul audio cu un JVC de 200 lei si ceva boxe mai acatarii. Diferenta fata de original e enorma, fara nici o izolare.
  11. Probleme functionare motor

    @cosminelll ai incercat sa amorsezi motorina cu pompita din stanga motorului inainte de pornire? O alternativa ar fi sa ai rezervorul cat mai plin. La mine functioneaza.
  12. Noul membru a ajuns

    Cu viteza a 6-a e chestie de obisnuinta. Si eu am bagat din greseala a 4-a la inceput de cateva ori. Cu ambreiajul sus, asa e si la mine, dupa un an de Duster inca nu-s 100% obisnuit cu el, tot as prefera sa fie mai jos. Cu ledurile aceeasi problema o am si eu, nu ma deranjeaza. Claxonul meu merge ok. Consumul cred ca e normal, la PH1 e putin mai ridicat. Arata bine, sa te bucuri de ea.
  13. Recomandare filtre si ulei

    Eu sunt la al doilea schimb cu ELF Full-tech FE 5W-30 DPF si sunt multumit, nu a trebuit sa completez. Restul le-am comandat de la @planetara.
  14. Consum Dacia Duster

    A mea estimez ca papa prin oras cam 8-9 si prin afara 6.5-7. Acum Am o medie de 7.8% (cu vremea asta urata fac mai mult oras). Nu inteleg de ce e necesar sa avem ironii de genul de mai sus. Uneori chiar scade consumul cand merg la munte - de ex. Cluj - Fagaras cu 2x40km de forestier consumul mi-a scazut de la media din oras.
  15. Pentru cei ce vor sa-si schimbe uleiul la Duster (PH1 1.5 DCI) pot sa adaug putin din experienta mea: - pentru filtrul de ulei: recomand o cheie tip clopot (tubulara de 17 si prelungitor); am incercat si cu cheie de tip lant dar nu a mers datorita spatiului ingust; - protejati zona de sub flltru de ulei inainte de a-l desface, va curge ceva ulei din el, chiar daca ati golit inainte motorul; - cand completati cu ulei, folositi o palnie si nu turnati prea repede uleiul ca sa nu curga pe langa. Succes.
×