Sari la conținut

kyuss

Members
  • Număr conținut

    70
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

kyuss a câștigat ziua ultima dată pe 18 August 2018

kyuss a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

35 Excelent

Despre kyuss

Informații profil

  • Interese:
    astronomie, munti, offroad, meteoriti, metal detecting, etc.
  • Oraș:
    Cluj Napoca
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

739 citiri profil
  1. kyuss

    Un Duster De Cluj

    Cea ieftina Am alimentat Golf-ul 10 ani de la statia aia si n-a avut probleme (1.9 TDI ASV), si vreo doi ani cu Passat (2.0 TDI CBAB). Plus ca si Dusterul cam tot de acolo a baut motorina de cand il am.. Ce spuneti ar merita sa o schimb cu un benzinar 1.6 4x4 mai nou 2016-2017? Consumul nu ma sperie, nu fac chiar asa multi km, insa vreau o masina fiabila si relativ usor de intretinut.
  2. kyuss

    Un Duster De Cluj

    Domnilor, masina merge perfect acum, alimentez de la OMV (cea scumpa). Tind sa cred ca motorina de la Petrom a fost problema (alimentasem 20L cu o zi inainte) mai ales ca nu am avut nici un martor pornit in bord. Motorasul de 1.5 trage foarte frumos intre 2500-3500 ture. Ati mai avut probleme de acest gen? N-am mai pus demult poze - atasez una cu Dusterul langa startul de traseu spre Pietrosul Rodnei din iarna asta. Pentru asta l-am luat
  3. kyuss

    Un Duster De Cluj

    Am programare la Dacia, intre timp masina merge bine, i-am facut un plin cu cea mai scumpa motorina si merge ca noua ??!! Ceva senzor sau combustibil prost? Eu conduc mai batraneste asa, pe la 2000 rpm, o sa o incerc sa-mi schimb putin stilul...
  4. kyuss

    Un Duster De Cluj

    Azi dimineata am scos bateria, am curatat bine conectorii, am scos calculatorul de injectie si am curatat bine conectorii. Am observat ca inginerii de la Dacia au pus niste benzi de hartie pe conectori "ca sa stringa mai bine". Am facut si eu ceva improvizatii pentru ca acei conectori sa stea nemiscati. Poate de acolo era problema. Acum masina merge bine ... Ma gandesc sa o schimb cu una mai noua.
  5. kyuss

    Un Duster De Cluj

    Am luat-o de la mecanici, ei suspecteaza computerul injectiei. Pe drumul catre casa a mai cazut o data in nas. Ce e ciudat ca in bord nu se aprinde nici un martor. Aveti vreo idee ce as putea face?
  6. kyuss

    Un Duster De Cluj

    Raspuns cam sec de la mecanici - injectoare blocate. La ei a pornit dupa diagnoza la sfert. Am sa o programez la Dacia pentru o diagnoza.
  7. kyuss

    Un Duster De Cluj

    N-am mai avut probleme majore cu Dusterul de care chiar imi place, m-a ajutat de multe ori pe la munte cu zapada de anul asta, insa: Ieri dimineata dupa ~5 km in drum spre serviciu mi s-a oprit subit in mers, fara sa se aprinda nici un martor. Ulterior n-a mai vrut sa porneasca, desi invartea bine la automat. Nici un martor aprins. Dupa amorsarea de la pompita de mai multe ori a mai pornit dar s-a balbait imediat si s-a oprit. Am dus-o la mecanici sa vada ce are, dar o sa dureze... E prima masina pe care o posed care ma lasa pur si simplu in mijlocul drumului, mi se pare o problema foarte grava, am avut n Sciroccouri, Golf 4, Logan, Vitara, Passat B7 dar niciuna inca nu m-a lasat in drum. 1.5 DCI la doar 117.000km.
  8. MAK carpeala e ce a facut inginerul de la Dacia cu blocul acela de lumini. Faptul ca lipesti la loc un fir rupt nu mi se pare carpeala.
  9. kyuss

    Primul schimb ulei + filtru ulei

    Eu am platit pentru schimb distributie la Dacia Feleac pt Duster PH1 1.5 DCI 110cp 760 lei. Ciudat sa coste de trei ori mai mult.
  10. kyuss

    Schimbare bec faza scurta dreapta

    Becul e tinut de cele trei cleme indicate cu rosu. Becul ar trebui sa iasa pur si simplu prin tragere si sa intre prin impingere. Daca nu ies se poate impinge putin una dintre cleme cu o surubelnita. Se monteaza cu acea parte retezata in sus, ar trebui sa auzi un click si becul sa nu mai miste in soclu. In imaginea de fata becul nu e pozitionat corect, ar trebui sa fie rotit usor in pozitia indicata de sageata albastra.
  11. Dar de acesta ce ziceti? 4x4, 2016, 1.5 dci, 4500 eur https://www.olx.ro/oferta/diesel-1-5-dci-IDbQA5Y.html#401675caa2
  12. kyuss

    De la RX4 4x2 la Duster 4x4

    Schimba radioul si boxele (dupa mine merita). Capacul portbagajului mie mi se pare ok, se pliaza in doua pozitii si nu incurca daca vrei sa umpli portbagajul pana sus, nu trebuie sa-l lasi acasa. Mai poti sa-l pliezi ca in poza, avand o polita ingusta si putin mai solida. Bordul e intr-adevar super alunecos, cred ca ceva material gen cum se invelesc bordurile masinilor de raliu ar fi bun. Ambreiajul lung si prinde cam sus, dar te obisnuiesti dupa o vreme. Incearca sa ai rezervorul cat mai plin, asa porneste mai usor. Masina e destul de fiabila si ieftin de intretinut, eu in doi ani am schimbat in afara de ulei si filtre: distributie, discuri + placute , bucse bara stabilizare bieletele fata si doua injectoare.
  13. kyuss

    Anvelope iarna Dacia Duster

    Eu am Debica Frigo pe Duster si sunt multumit de ele, am urcat de multe ori prin zapada mare cu ele la munte.
  14. kyuss

    Un Duster De Cluj

    Cu o diagnoza la reprezentanta sau la un service auto bun, sau poti sa-ti cumperi si tu o interfata de diagnoza OBDII chiar si cele ieftine stiu sa citeasca erorile stocate in calculator. Mufa de conectare e in torpedou. Eu am ceva de gen ELM 327 pe bluetooth.
  15. kyuss

    De la RX4 4x2 la Duster 4x4

    Sistemul de franare pe spate nu e cu disc/placute ci cu tamburi. Ai zis ca ai facut revizie - verificare frane. In cartea de service ai trecut intervalul la care trebuie verificat sistemul de franare spate. Cu Dusterul nu vad de ce sa ai probleme la RAR daca starea tehnica e ok.
×