Sari la conținut

Viperr

Members
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

9 Neutral

Despre Viperr

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Viperr

    E posibila modificarea unui 4x2 in 4x4?

    Părerea mea este sa o vindeți pe aceasta și să luați una 4x4 . Că și preț de omologare pentru seria de șasiu ajunge undeva la 4000 Ron . Trebuie omologare individuala pe seria de șasiu , aceasta fiind omologata pe 4x2 . Bafta,
  2. Viperr

    Bluedci, la rece intrerupe

    Este aberant să iasă așa din fabrica , dar daca spuneți și ale voastre fac așa insemna că așa este facuta mașina mai bâlbâită . Asta este ,știi am o vorbă "mi-am luat fapta " bani sânt dați mașina este la mine acum sa vedem ce și cum va fii. Ideea este să scrieți în continuare să vedem cate mașini sânt așa ..
  3. Viperr

    Bluedci, la rece intrerupe

    Nu este nici o diferență , tot așa face până se încălzește puțin sau daca accelerez puțin . Sâmbătă când au fost -16 grade am pornit motorul și am plecat direct sa vad ce se întâmplă , mașina a dat în nas de câteva ori exact cum nu ar avea motorina . Ideea este că această fluctuație se simte și în turația ventilatorului din habitaclu , când o ia tare când încet . Aberant să facă mașina așa , mai ales că este noua , răspunsul inginerilor toate fac la fel ..
  4. Viperr

    Bluedci, la rece intrerupe

    Salut , daca am deranjat că am deschis un nou topic cu un nou defect îmi pare rău , dar nu vad normal sa amestecam toate problemele intrun singur topic , fiecare problema cu topicul ei așa vad normal. Faza este că am fost special la service sa ascult o mașină nouă cu 2 km la bord , același sintome la pornire , aceleași fluctuații . Toată treaba durează mai puțin că la mine, asta este toată treabă , azi incerc sa vad daca un Mercedes A clase pornește la fel dat fiind faptul că este același motor. Nu este normal sa fluctueze la pornire la rece , am avut Opel , Mercedes , Logan ,Subaru și nici una nu a fluctuat la pornire la rece și au fost pornite și la -25 g , problema mare cu Dacia..
  5. Viperr

    Bluedci, la rece intrerupe

    Salut, de când am cumpărat mașina și a început frigul am observat că la pornire are o fluctuare a motorului care durează destul de mult . După problema cu Adblue care se pare că a fost remediata fluctuația nu a dispărut , am vorbit cu inginerul de la service și mi-a spus că așa fac toate modelele cu Adblue . Acum întreb proprietari de blue dci , aveți fluctuații la pornire la rece? Daca da, cat durează aceasta fluctuație .. Mulțumesc,
  6. Viperr

    Activare funcții Duster 2018

    Ștergătoare automate , am înțeles că se montează un senzor in bord și maneta de ștergătoare și ai mod Auto. La confort ai display mic și nu ai temperatura. Apropos la prestige te anunță daca nu ai centura spate? Cu geamurile am înțeles , mașina nu are modul confort. Pozitia se poate activa oare.?
  7. Viperr

    Activare funcții Duster 2018

    Salut , cum sânt nou proprietate de Duster model Comfort doresc sa activez anumite funcții . Acum întreb și eu exista cineva care știe să activeze cate ceva la acest model și anume ; Aprindere poziții la deblocarea ușilor mașinii. Închiderea geamurilor din cheie . Fallow me home Cornering Temperatura motor Am înțeles că cineva a montat ștergătoare automate .. Mulțumesc,
  8. Nu are treabă regenerarea cu Adblue , acesta distruge particulele NOX , regenerarea distruge particulele de funingine care sânt cancerigene. Dacă Adblue nu funcționează regenerarea se va face doar că ne avertizează că există probleme de poluare . La dusterul vechi euro 5 avea filtru de particule și NOX trap , pentru a scoate euro 6 au băgat și filtru de particule și Adblue.
  9. Mi-e mi-au spus că ar fi o problema de softul Adblue care este dezvoltat de Bosch , eroare de comunicare între porturile calculatoarelor unu Bosch și altul continental . Acum daca au mințit, va mint și eu . Ideea este că vom avea de tras cu acest sistem exact cum au fost și sistemele de la camioane . Până la rezolvare au durat 2 ani , sper sa avem noroc și să se rezolve mai repede.
  10. Aceleași sintome am avut și eu , am fost la resortat și nu au mai apărut , acum așteptăm să vedem când apar și ce mai apar.
  11. Viperr

    camera marsarier de origine dacia duster

    Pentru Duster 2019 camera + bandou + navi + montaj care ar fi prețul ? Mă pot deplasa la Pitești...
  12. Pai tu crezi că românul înlocuiește așa ceva "NEVER" , anulare filtru particule atât fizic cât și din soft la orice mașină . Treabă românească , merge și așa . Dar gata să terminat cu merge și așa , mai nou nu mai treci ITP-ul daca ai mașina cu filtru de particule și nu scoate noxele. Pe modelele cu Adblue ceva mai complicat că trebuie să anuleze și sistemul de Adblue și sincer chiar sânt curios daca cineva va face așa ceva . Din punctul meu de vedere nu as face așa ceva niciodată ...
  13. Pai nu trebuie sa manaca și gura lor ceva , daca ar fi pus martor nu ai mai merge la service pentru înlocuire filtru particule la înfundarea acestuia ...
  14. La Dacoserv militari , dar peste tot trebuie să știe să facă acest lucru ..
  15. Pai , exact ce am scris mai sus upgrade soft . Nu mai turați motoarele aiurea la 4000 rpm , regenerarea se face cand in filtru de particule nu este egala presiunea de intrare a gazelor cu cea de ieșire a gazelor și când temperatura este optima pentru regenerare . Degeaba turam motorul daca nu necesita regenerare că senzorii amont și aval nu au detectat presiune inegală in filtru. Țineți cont că sânt mașini noi și sânt altfel gândite decât modelele vechi cu filtru de particule , acestea pot face in orice moment fara sa necesite o anumită turație sau viteza . Ex: La Opel Astra H făcea regenerarea și când era în relantiu sau la turație mica , doar că vedeam pe consumul instant de la 0.4l/h la 3.4l/h și știam că face regenerate plus că porneau ventilatoarele exterioare . La grupul Renault am înțeles că au reușit să facă această regenerare insesizabila pentru a nu deranja persoanele din interior , marele avantaj este că dacă oprești motorul in timpul regenerării aceasta se va relua când filtrul atinge temperatura optima , ceea ce multe mașinii nu fac acest lucru. Un avantaj pentru protejarea filtrului pentru a nu se infunda repede..
×