Sari la conținut

Viperr

Members
  • Număr conținut

    67
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

22 Excelent

Despre Viperr

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Salut , ideea nu este rea dar costurile sânt pe măsură , de ce !. Va trebui sa schimbi cutie de viteza ,care la 4x4 are volanta cu masa dubla și nu știu dacă merge pusă pe priza de la motor ,montat cardan , modificat traseu conducte frana ,punte spate , țeavă de evacuare , calculator motor și tracțiune , montat instalație electrică pentru cutie și grup spate ,buton selector tracțiune , manopera destul de mare . Părerea mea este sa vinzi mașină și să achiziționezi una 4x4 .
  2. Salut , Azi am fost la service pentru revizia de 1 an , am vorbit cu inginerul și a zis că se rezolva . A pus calculatorul pe ea și a făcut o calibrare de senzor , într-adevăr există o eroare pe senzor . Daca mașină trece prin pasaj sau zona întunecată aceasta aprinde faza scurta ,la ieșire de 5 maxim 10 secunde trece automat pe poziția de zi , din anumite motive nu a știut să mi zică sa produs o eroare și senzorul trimite comanda eronata către calculatorul de lumini și acesta nu știe ce să facă . După oprirea motorului UCH restarteaza calculatorul de lumini , la următoarea pornire funcționează normal până la următoarea schimbare de lumini după care iar eroare . Ideea este că se pare că sa rezolvat prin calibrare senzor lumini , sper sa nu mai facă figuri. Legat de montarea leduri pe faza lunga , scurta , nu afectează calculatorul daca acestea sânt de vataj mai mic sau egal cu becurile de fabrica .
  3. Salut , senzorul este in parbriz și până acum nu mi a făcut probleme . Aseară mi-am amintit că în vară am băgat în frigider in bricheta din portbagaj și brusc sa aprins faza scurta și faza lunga și la fel nu am putut sa opresc farurile doar cu deconectare baterie . Tind sa cred că este un bag in soft care face aceste probleme , după cum am mai zis , sâmbătă mă duc la service pentru revizie și voi discuta cu inginerul de acolo despre aceste probleme , sper sa existe rezolvare bine daca înțelege inginerul care este problema ...
  4. Salut, O problema am avut si eu , intru in parcare la Mall se aprinde faza scurta cum era și normal, ies din parcare după 2 ore faza scurta aprinsă , afara soare , faza scurta nu se mai stinge . Oprit motor , pornit motor faza scurta nu se stinge , ajung acasă parchez mașină . A doua zi pornesc , totul bine și frumos 5 minute după care se aprinde faza scurta și faza lunga , stingere daca poți . Opresc mașină mă dau jos deconectez bateria , problema și-a revenit . Vine seara se aprinde faza scurta normal , mă dau jos aprind lanterna de la telefon ,luminez senzorul , mașină trece pe lumina de zi. Se pare că este ceva eroare prin soft, ideea este că eu am led pe faza.lunga și nu știu sigur daca afectează sau nu . Menționez că nu am folosit niciodată modul manual al luminilor , doar auto , mașină este octombrie 2018 , daca nu știați 8n momentul in care mașină este oprita cu cheia scoasa și apăsați pe maneta in pozitia faza.lunga , aceasta va intra în lumini de parcare . Sâmbătă mă duc la revizia de an și voi discuta cu inginerul de acolo sa văd că este problema , mai ales că eu am și problema cu fluctuația la relații cad este frig și la 10000 nu știu dacă mai este adblue sau nu..
  5. Am 9800 și nici un semn că nu aș avea adblue , ideea este că prin septembrie la o înclinare mai mare am auzit pompa de adblue că bâzâie mai tare , când am îndreptat mașină nu sa mai auzit , ceea ce mă face să cred că sânt aproape de rezerva . Indicatorul este pe ceasul cu turometru in partea stângă jos , in momentul aprinderii îți scrie și în bord că mai de mers 1000km până la blocare motor , când nu mai ai adblue nu mai pornește motorul...
  6. Salut , nu sânt probleme cu rezervorul de adblue . Acesta este făcut în așa fel sa nu deranjeze cârligul , doar scutul de la rezervor trebuie tăiat . Du-te la Dacia și te rezolva cat ai zice pește...
  7. Eu am avut problema , mi-au făcut update și am 6000km nu am avut problema , se pare că au rezolvat problema ...
  8. Ai mesaj privat de la mine...
  9. Salut , nu are cum sa fie ăla FAP . Filtru de particule este destul de mare , poate fi exact că și la modelul nou , intre motor și habitaclu daca nu este acolo înseamnă că mașina este euro 5 ....
  10. Cumpără can bus pe original , cârligul poate fi orice marca . Garanția nu se pierde doar daca nu ai can bus original și vor trebui tăiate firele sau inserate ...
  11. La diesel cuplu este mai mare , 115 cp la turații mai mici . Benzinarul cuplu mai mic 130 sau 150 Cp la turații mai mari , acum depinde ce faci cu el . Pentru tras clar diesel , pentru alergat benzina....
  12. Salut , acel fâșâit apare de la turbina pentru că este poziționată intre motor și habitaclu , la alte mașini este intre radiator și motor . Daca vă uitați atent veți observa că în imediata apropiere de ieșirea din motor este catalizatorul urmat de filtru de particule ceea la modelul vechi este sub mașină . Sunetul apare peste 1600 1700 de tura , daca este prea turație nu se mai aude așa puternic , pentru un efect maxim zic sa montam un westgate , "glumeam". Nu știu ce este așa deranjant că se aude un suierat , fâșâit sau ceva de genul. Din punctul meu de vedere este bine că avem ceva nou , frumos , ieftin etc . Bafta ...
  13. Salut , Daca vă uitați pe site continental o să vedeți că anvelopele de pe Duster nu sunt de iarna chiar daca au inscripția M+S , sânt anvelope de vara dedicate SUV și MUD + SAND nu SNOW , eficienta mare pe drum acoperit cu apa . Eu am incercat sa scot mașina din parcare cu zăpada nu prea mare și m-am chinuit până sa făcut gheata sub roata , până nu am băgat lopata in funcțiune nu am reușit să ies. Din punctul meu de vedere aceste anvelope sânt praf pe iarna , nu au nici cea mai mică aderenta . Pentru iarna viitoare direct anvelope Nokian ....
  14. Salut , nu ești ghinionist au ele o problema și va și spun de ce ; Normal noua norma de poluare trebuia să intre în vigoare pe 1 ianuarie 2019 , toți producatorii așteptau intrarea în vigoare la aceasta dată . Pentru că parlamentul european a luat decizia să introducă noua lege cu data de 1 septembrie a dat peste cap toate calculele. Renault Dacia a forțat puțin planurile sa nu piardă teren pentru vânzare și nu reușit să termine testele care erau programate să fie finalizate până la 1 decembrie . Prin aceasta forțare nu au reușit să facă toate testele , au dat drumul la livrări și așteptată să vadă toate problemele apărute , se vor remedia pe parcurs . Asta este o informație din interior daca cine mi a zis mă mințit , va mint și eu...
×
×
  • Creează nouă...