Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 22
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ca să nu batem și aici câmpii, repet:   -Duster ph2, Logan/Sandero II, Lodgy, Dokker, Clio 4, Captur, Kaptur4x4 și Lada Vesta și Xray au aceeași arhitectură electronică. -există(e prezentă) funcția

Cautand ceva pe net am dat intamplator peste un manual de Renault Duster care prezinta si optiunea de parbriz incalzit. Ar fi foarte util asa ceva. Stie careva mai multe? Unde s-ar putea gasi, ce modi

Eu prefer workaroundul asta mai ieftin...  

Posted Images

@Cain: workaround-ul tau este valabil cand stai in zone mai civilizate. Altfel, 'minunea' tine doar o noapte. Mie mi-au furat stergatoarele de parbriz originale, au 'testat' vopseaua de pe o usa cu o cheie etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acuma cu usor risc de offtopic, workaround ar mai fi Dr. Marcus care acuma e la 9 lei al Auchan (in sezon era 10 lei) - il recomand cu caldura pt ca folosesc foarte des si l-am comparat cu produse similare: https://www.isay.ro/dr-marcus-ingheata-parbrizul/

 

Plus ca la banii unui parbriz de-ala șmecher cu cablaj si montaj cel mai probabil montezi o alarma cu pornire din telecomanda (pager) si poti sa ai si motorul cald cand pleci de-acasa.

 

#numazic #eumiasdabaniipealtceva

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acuma cu usor risc de offtopic, workaround ar mai fi Dr. Marcus care acuma e la 9 lei al Auchan (in sezon era 10 lei) - il recomand cu caldura pt ca folosesc foarte des si l-am comparat cu produse similare

 

Tot oftopic...Nu stiu la bazbaz benzinar cat de repede se incalzeste pe loc, dar la diesel il tii pornit pe loc ceva timp si nimic, noroc cu siguranta aia din bord. Zeama aia de care zici tocma ce-am aruncat juma' de sticla, la modu' ca am fasait cu ea atunci cand au fost frigurile calumea prin Bucuresti de mi s-a cam acrit, doar facea gheata transparenta. Da, s-a inmuiat si gheata, dar deja era stratul subtirel, cam racletasem grosul. Bine, eu nu stau 20j de minute pana se incalzeste masina nustiuce, doar ii curat geamurile si ma duc in treaba mea. Dar da, nu miroase si nu se incleieaza, nu stiu cu altele cum este. Despre folie pe parbriz, cred ca totusi aia se prinde sub usi, nu o lasi asa, ca se sperie imediat in orice oras, nu doar la Bucuresti. Despre parbrizu' asta, nu stiu cat m-as agita la PH1 pentru un parbriz incalzit...parca sa zic ca ar merge totusi, mai ales la stergatoare :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
    • Bună ziua, cum am zis și titlu am Duster benzina plus gpl , acum de când venit vara îmi urca apa la șase linii chiar și la maxim după scade   ,țin să spun că am termostatul dat jos de pe motor,radiatorul de răcire este nou , sonda de apa am schimbat acum un an,.
×
×
  • Creează nouă...