Sari la conținut

Modificari, imbunatatiri Dacia Duster!


Postări Recomandate

La 08.05.2024 la 14:32, vsebas a spus:

La mine o las asa, am insa un amic cu PH2 si ma intreba daca poate baga delay sa ude intai parbrizul si apoi sa baleieze stergatoarele. La el ,acum, pornesc stergatoarele pe uscat si e enervant.

Nu ai ce modifica, e read-only. Nici dacă ai calculator dedicat, ceea ce la Duster ph2 nu o să vezi, nu poți modifica prea multe.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 356
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Recomandarea Renault:   http://www.focal.com/renault/en/   pentru boxe

Salutare colegi,   Astazi am montat si eu protectiile la aripi si bandourile pe usi, arata demential. Timp total alocat lucrarii - 3h cu tot cu spalatul masinii... foarte mult mi-a luat cura

Inca cateva poze:

Posted Images

Acum 14 ore, Gil26 a spus:

Referitor la "identificarea ecu cu verde" in derivatele DDT2000 (RenOLink, ddt4all, mod DDT, etc.) identificarea fisierelor corespunzatoare calculatoarelor masinii se face dupa criterii diferite, functie de cum au considerat si dezvoltatorii acestor programe, iar mai important ca apar sau nu cu verde (asta se poate face si modificand fie in program, fie fisierele din bazele de date, fie autoident-urile, etc.) cred ca sunt comenzile trimise si raspunsurile primite (se pot crea chiar si fisiere doar cu acestea, avand doar un ecran-doua) si trebuie avut grija \atentie cu acestea mai ales cand se fac modificari.

Da, a dat identificare perfectă un UPC -EMM primul care l-a găsit în listă, din 2013. Era perfect doar că nu ştia de auto_wiper. Cu alt xml, de fapt toate începând din 2019 erau şi mai "perfecte", ştia auto_wiper. Mai găndim şi noi ... altfel murim cu perfecţiunea în braţe

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este foarte clar pentru toata lumea ceea ce ai scris, dar daca tot n-ai ce face si tot in limba romana ai scris destul de clar si asta:

La 27.02.2024 la 15:08, PufarinaUcigasa a spus:

Vezi sa nu se fi jucat cineva prin codarile masinii si sa-ti fi modificat parametrul descris mai sus. Comportamentul nu e normal.

Practic, intre 750-1000 ms delay e suficient. Nu mari timpul, pentru ca nu o sa vezi o perioada si mai mare de timp.

Atat eu cat si colegii @alfabit si @t0rquemada am scris ca acel timp \delay este doar read only si NU se poate scrie \modifica, doar ca ex (subliniez asta) atasat. Totusi poate mai primim mura-n gura si ne explici cum cineva s-a jucat prin codarile masinii colegului @diadrian si a modificat parametrul descris mai sus  si mai ales cum poate colegul sau ceilalti sa mareasca acest timp, adica ceea ce am si subliniat in postul tau scris foarte clar in limba romana.

Multumim (si colegul @vsebas a intrebat si este interesat de aceasta modificare) anticipat pentru detalii.

EcranDDT.png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Orice nu e din fabrică, în configurația respectivă, e modificare. Care și cum interacționează între ele (modificările) e altă discuție.

În altă ordine de idei poate reușim și noi să scriem un post fără a-l edita, abuzul de edit ridică întrebări.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze.    Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.
    • Multumesc.  - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 
    • Păi e cu cântec: - instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață, a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig) b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui. c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.
    • Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt. Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans.  Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.
×
×
  • Creează nouă...