Sari la conținut

Modificari, imbunatatiri Dacia Duster!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 356
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Recomandarea Renault:   http://www.focal.com/renault/en/   pentru boxe

Salutare colegi,   Astazi am montat si eu protectiile la aripi si bandourile pe usi, arata demential. Timp total alocat lucrarii - 3h cu tot cu spalatul masinii... foarte mult mi-a luat cura

Inca cateva poze:

Posted Images

  • 5 months later...

Nu stiu ce modificari au fost necesare la cablaj

Doar stiu ca nu e 100% corect 

Navigatia merge prinde radio, mege gps-ul dar nu functioneaza uau

Legat de cablaj nu am iluminare a butoanelor asta e nemulțumirea mea

Las aici niste poze cu mufele si cu ea

Legat de rama a trebuit sa tai niște ghidaje ce se afla in stânga si dreapta navigatiei

Iar sus la rama exact pe mijloc a trebuit sa decupez rama dar nu se vede fiind pe interior

As face poze dar e înțepenita si nu vreau sa rup ceva , recunosc am fortat putin ieri sa intre in locas pentru a sta fixa pe langa taieturi

Aceasta are prindere de sus care nu e posibila pe modelul asta de Europa dar sta bine daca decupez putin rama cum am spus mai sus(e fixata de nu am mai reusit sa o scot  , dar si cand o scot mai fac niste poze si va explic ce si cum)

Am facut tăieturile fara sa afectez structura in caz ca vreti sa puneti inapoi vechea navigatie

Legat de cablaj ai nevoie de toate mufele cum sunt cele incercuite cu albastru (sunt mufe normale de medianav exact cele ale unitatii nu cablaj)

Iar ale ei arata ca cele incercuite cu rosu

Oricum nu e chiar perfecta adaptare mai e problema cu butoanele si cu fixarea dar daca mai continui proiectul mai anunt update

Pe mine sincer nu ma încântă si probabil revin la cea micuța 

 

 

 

20230809_160547.png

20230809_160210.jpg

20230809_160032.jpg

20230809_155928.jpg

Screenshot_20230809_160834_Chrome.jpg

Am uitat sa precizez ca rama din poza se da jos si este nevoie si de maneta ca aceasta pentru a functiona comenzile de pe volan si din cate am inteles merge si pe duster mai vechi de la 2017 in jos

Oricum asta are mai multe chestij ca unitățile normale de ex ionizator nu stiu ce e si mai ceva asistenta de unghi mort 

Asa nu stiu sa va spun eu asa am luat-o legat de soft nu stiu nimic

E modificat sau nu , ce versiune de harti are etc

20230809_162844.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...

Bine v-am gasit!

Proaspat posesor de Duster 1,3; 150cp; 4x4; an 2022, luat luna trecuta cu 42.000km, garantie 2025.

Primul lucru - i-am facut revizia periodica la reprezentanta, dupa care mici "Imbunatatiri": 

- update media nav si harti

- activare functii

- statie cb + antena mica

- presuri dedicate + tavita portbagaj

- Bandouri laterale + aparetori noroi

- trepte laterale

- tratat / antifonat toata masina pe dedesupt

- paravânturi Heiko

Urmeaza sa comand toate protectiile / scuturi: motor + bara fata; rezervor si diferential. 

Masina are scut motor metalic original, dar nu se potriveste la prinderi cu cel pentru bara. 

Pot spune ca sunt incantat de masina, cu toate ca mi-a trebuit o scurta acomodare - in special cu schimbatul treptelor de viteza si cu tinuta de drum in viraje /  inaltimea masini...

Am vazut pe un grup de FB ca se discuta de faptul ca bullbar si praguri trebuie omologate RAR - in ce priveste pragurile este adevarat ?

Am avut pe alt SUV, am facut RAR si ITP-urile cu el si nu a zis nimeni  nimic de praguri!

P.S. - poza facuta intr-o hala industriala - am decupat fundalul. 

Drumuri bune!

20240216_165334 - Copy.jpg

Editat de diadrian
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
    • Bună ziua, cum am zis și titlu am Duster benzina plus gpl , acum de când venit vara îmi urca apa la șase linii chiar și la maxim după scade   ,țin să spun că am termostatul dat jos de pe motor,radiatorul de răcire este nou , sonda de apa am schimbat acum un an,.
×
×
  • Creează nouă...