Sari la conținut

Modificari, imbunatatiri Dacia Duster!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 356
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Recomandarea Renault:   http://www.focal.com/renault/en/   pentru boxe

Salutare colegi,   Astazi am montat si eu protectiile la aripi si bandourile pe usi, arata demential. Timp total alocat lucrarii - 3h cu tot cu spalatul masinii... foarte mult mi-a luat cura

Inca cateva poze:

Posted Images

  • 5 months later...

Nu stiu ce modificari au fost necesare la cablaj

Doar stiu ca nu e 100% corect 

Navigatia merge prinde radio, mege gps-ul dar nu functioneaza uau

Legat de cablaj nu am iluminare a butoanelor asta e nemulțumirea mea

Las aici niste poze cu mufele si cu ea

Legat de rama a trebuit sa tai niște ghidaje ce se afla in stânga si dreapta navigatiei

Iar sus la rama exact pe mijloc a trebuit sa decupez rama dar nu se vede fiind pe interior

As face poze dar e înțepenita si nu vreau sa rup ceva , recunosc am fortat putin ieri sa intre in locas pentru a sta fixa pe langa taieturi

Aceasta are prindere de sus care nu e posibila pe modelul asta de Europa dar sta bine daca decupez putin rama cum am spus mai sus(e fixata de nu am mai reusit sa o scot  , dar si cand o scot mai fac niste poze si va explic ce si cum)

Am facut tăieturile fara sa afectez structura in caz ca vreti sa puneti inapoi vechea navigatie

Legat de cablaj ai nevoie de toate mufele cum sunt cele incercuite cu albastru (sunt mufe normale de medianav exact cele ale unitatii nu cablaj)

Iar ale ei arata ca cele incercuite cu rosu

Oricum nu e chiar perfecta adaptare mai e problema cu butoanele si cu fixarea dar daca mai continui proiectul mai anunt update

Pe mine sincer nu ma încântă si probabil revin la cea micuța 

 

 

 

20230809_160547.png

20230809_160210.jpg

20230809_160032.jpg

20230809_155928.jpg

Screenshot_20230809_160834_Chrome.jpg

Am uitat sa precizez ca rama din poza se da jos si este nevoie si de maneta ca aceasta pentru a functiona comenzile de pe volan si din cate am inteles merge si pe duster mai vechi de la 2017 in jos

Oricum asta are mai multe chestij ca unitățile normale de ex ionizator nu stiu ce e si mai ceva asistenta de unghi mort 

Asa nu stiu sa va spun eu asa am luat-o legat de soft nu stiu nimic

E modificat sau nu , ce versiune de harti are etc

20230809_162844.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...

Bine v-am gasit!

Proaspat posesor de Duster 1,3; 150cp; 4x4; an 2022, luat luna trecuta cu 42.000km, garantie 2025.

Primul lucru - i-am facut revizia periodica la reprezentanta, dupa care mici "Imbunatatiri": 

- update media nav si harti

- activare functii

- statie cb + antena mica

- presuri dedicate + tavita portbagaj

- Bandouri laterale + aparetori noroi

- trepte laterale

- tratat / antifonat toata masina pe dedesupt

- paravânturi Heiko

Urmeaza sa comand toate protectiile / scuturi: motor + bara fata; rezervor si diferential. 

Masina are scut motor metalic original, dar nu se potriveste la prinderi cu cel pentru bara. 

Pot spune ca sunt incantat de masina, cu toate ca mi-a trebuit o scurta acomodare - in special cu schimbatul treptelor de viteza si cu tinuta de drum in viraje /  inaltimea masini...

Am vazut pe un grup de FB ca se discuta de faptul ca bullbar si praguri trebuie omologate RAR - in ce priveste pragurile este adevarat ?

Am avut pe alt SUV, am facut RAR si ITP-urile cu el si nu a zis nimeni  nimic de praguri!

P.S. - poza facuta intr-o hala industriala - am decupat fundalul. 

Drumuri bune!

20240216_165334 - Copy.jpg

Editat de diadrian
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze.    Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.
    • Multumesc.  - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 
    • Păi e cu cântec: - instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață, a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig) b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui. c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.
    • Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt. Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans.  Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.
×
×
  • Creează nouă...