Sari la conținut

alfabit

Members
  • Număr conținut

    57
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    9

alfabit a câștigat ziua ultima dată pe 8 Mai

alfabit a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

35 Excelent

Despre alfabit

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 4 Martie

Informații profil

  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115 4WD

Vizitatori Recenți Profil

390 citiri profil
  1. Alimentările de +12v se verifică cu lampa de control ( cu bec min. 5W ) nu cu aparat de măsură digital care te poate păcăli foarte uşor.
  2. Având în vedere că ajutorul de stat pentru motorina utilizată în agricultură a fost prelungit până în 2026, alegerea motorizării devine evidentă.
  3. Măi, dar nu vă mai certaţi, sunteteţi doar băeţi inteligenţi, ne mai citesc şi alţii şi de peste hotare, faceţi de ruşine ditamai fourmul de dusterişti, .... adică faceţi de ruşine dusterul ...
  4. Site-ul e corect, pretul cam nesimtit, Am COC şi de la fostul Stepway 2017, nu a folosit la nimic, nu l-a cerut nimeni, l-am păstrat când am vândut, se pare că trebuie doar pentru înmatriculare pe Europa ( export, nu a fost cazul ) Gile şi tu ar trebui să ai la Sandero tău.
  5. Pune furtunele la loc cum au fost ( de ce au sărit de la locul lor doar tu poţi să ştii ... Au sărit aşa degeaba, nu aveau altă treabă ... ) Se sting martorii avarie e bine, dacă nu mergi la un tool de diagnoză să ţi le stingă meşteru` cu laptopul
  6. Da, astea 3 modele noi de care ştii şi tu, în plus SuperNova şi Solenza, anii 2001/2005 ( vândute 2012 ), atunci am luat virusul Dacia, pe vremea aia se mai găsea sprijin oficial, în 2002 am cumpărat de la magazinul Dacia pe şos. Mihai Bravu ( dacă ştii ce zic ) Manualul de reparaţie Dacia SuperNova MR524, manual tipărit pe hărtie, lumea nu prea mai ştie ce e aia.
  7. Renault niciodată nu a încurajat posesorii să repare singuri, totul a fost/este contra lor, Doar reparaţii aşa zis ``conforme`` la service-urile autorizate pe bani adevăraţi. Nu vă faceţi iluzii, sau nu ştiaţi ce aţi cumpărat ? Alţii ştiu precis de ce au cumpărat Renault, să nu se plictisească forever.!
  8. Cureaua accesorii care patinează se aude un scârţâit foarte pronunţat, nu pocnituri ş.a.m.d. Poate cineva care nu are Duster ne luminează în problema ta. >>zic şi eu !! << L.E. am înţeles greşit eu, nu sunt pocnitori, poate petarde, cum a spus iniţiatorul "exact cum a zis" ...
  9. Da, despre tine şi atitudinea ta eu nu mai am ce comenta, , sper doar iniţiatorul să aibă un folos după tine, Noi DECÂT prieteni când ne întilnim. Oriunde ne vom nimeri Hai că mi am mai făcut şi azi un prieten !
  10. Da, m-am uitat foarte atent şi nu am înţeles nimic ce caută imaginile 61A, poate ne explici tu ce ar trebui să înţelegem
  11. Revizuieşte te rog postul şi imaginile de mai sus, ai acolo două componente distincte, cp.1158 FAN SPEED RESISTANCE UNIT şi cp.1113 HEATING RESISTORS ( imaginile 61A ) cp.1158 face variaţia vitezei ventilatorului de interior, cp. 1113 rezistenţele de încălzire suplimentară. cp 1113 prezent la diesel şi la doar la unele modele pe benzină (e.g. k4m ) Dacă se doreşte pot veni şi cu schema de la cp.1113 dar nu ăsta e scopul discuţiei. Arată iniţiatorului procedura de demontare a cp.1158, trebuie să fi contorsionist să umbli acolo.
  12. Blocul ăla de rezistenţe e mai greu de extras din locaşul unde e montat decât de reparat, necesar doar o siguranţă termică, Folosirea în loc de siguranţă termică a unei sârme ordinare nu recomand, pericol de incendiu !
  13. La Loganul ăla de l-am vândut mi-am dat seama că este din softul injecţie deconectând cupla de pe alternator ( mufa cu 2 fire, un fir pentru LED martor în bord, celalalt comanda dinspre injecţie ) Alternatorul fiind controlat direct de ecu injecţie, prin deconectarea firului de control dinspre injecţie motorul s-a accelerat în jur la 2000 rpm, turaţie perfect stabilă, ecu încerca să comande alternatorul dar nu reuşea fiind deconectat. Asta se întâmplă, injecţia caută să menţină încărcarea bateriei în anumiţi parametri, şi ridică sau coboară turaţia motorului implicit a alternatoru
  14. Da, a dat identificare perfectă un UPC -EMM primul care l-a găsit în listă, din 2013. Era perfect doar că nu ştia de auto_wiper. Cu alt xml, de fapt toate începând din 2019 erau şi mai "perfecte", ştia auto_wiper. Mai găndim şi noi ... altfel murim cu perfecţiunea în braţe
  15. Am reuşit să scap de auto-wipe, identificarea BCM cu verde, potrivirea perfectă nu permitea dezactivarea auto_wiper Cu alt xml mai nou am scăpat de belea. Asta e cu identificarea ecu pe verde, mai trebuie încercat, pâna la urmă merge, dar fiecare e pe barba lui.
×
×
  • Creează nouă...