Sari la conținut

Duster 1,33 TCE 150 4x4 SL orange


Postări Recomandate

Dragi prieteni,

Ma numesc Florin si as dori sa va prezint Dusterul meu 1,33 TCE 150 fabricatie 2020 culoare beige dune, versiune SL orange – toate optiunile, mai putine piele

Am atasat poze cu lateralul masinii, precum si o poza sub masina unde se poate vedea diferenta fata de diesel (care are clapeta EGR destul de expusa)

Masina se comporta foarte bine, am in prezent 6650 km cu ea.

Este peste asteptarile mele, (vin de pe un logan 1,5 dci cumparat de nou care in 14 ani si 200000 km s-a comportat exemplar) masina merge foarte bine.

Consumul este decent, trebuie insa sa mentionez ca am un stil de condus calm, iar drumurile pe care le fac nu includ zone foarte aglomerate (in Timisoara)

Consum pana acum:

- in oras 7,5l/100 fara clima – citire CB

- in afara localitatii: 7.0 l – citire CB - Thassos –Timisoara (aproximativ 975 km) 2 adulti + 1 copil + bagaje  viteza pe autostrada max 130km/ora – clima pornita 95% din calatorie

- in afara localitatii autostrada + drumuri judetene (585 km): 6,49 clima pornita 100% din calatorie (consum facut la pompa)

Ce am adaugat pana acum la ea:

-          husele originale (cod 8201701571) le-am montat eu, mi-a luat ceva timp, insa sunt foarte multumit de ele

-          Covorul de cauciuc in portbagaj (cod 8201699849) rezistent si foarte util

Ce imi place la ea:

-          Garda la sol -  perfecta pentru parcari, iesiri pe teren accidentat, zapada fara a avea emotii ca lovesti partea inferioara a masinii

-          Scutul metalic – perfect pentru drumurile noastre si iesiri in teren accidentat (drumuri de tara)

-          Directia electrica – merge usor, este perfecta pentru oras, parcari, offroad

-          Pozitia inalta la volan – ofera un plus de confort in timpul condusului

-          4x4 – abia astept sa il testez la iarna – in prezent folosesc masina doar in modul AUTO

-          Suspensie independenta spate – masina sta foarte bine pe sosea dupa aparerea mea 

-          Motorul de 1,33 tce (150cai si 250 Nm) este perfect pentru cele 1400 kg ale Dusterului! Trage de pe la 1700 ture, impreuna cu cutia de viteze permite schimbarea treptelor la turatii destul de mici fara sa protesteze (nu iau in considerare indicatorul de schimbare treapta, schimb ceva mai sus).

-          Etajarea cutiei de viteze – asta o pot trece si la plusuri si la minusuri (am sa o las la plusuri) viteza 1 este scurta, insa e perfecta pe teren accidentat

Odata cu etajarea scurta a cutiei de viteze Dusterul devine o masina pentru oameni calmi (cum sunt si eu) intentiile de raliu le poti lasa linistit deoparte (poate doar in viteza 5 la depasiri :-))

Ce nu imi place la ea :

-          Singurul lucru negativ ar fi vibratia/zgomotul (si parca o ezitare) in acceleratie in viteza 5 si 6 la intre 1900 si 2100 turatii (vibratia apare si in viteza 4 daca masina e incarcata si urca o panta mai abrupta)

-          Vibratia apare e pe o frecventa intre 67 si 69 herti, apropiata de turatia cardanului la acea viteza (100km/ora) Demontat cardan, nu se aude nimic. Schimbat cardan, face la el. :-)

Probabil cardanul doar preia vibratia si o transmite mai departe catre caroseria masinii.

Am pus un link catre un filmulet poate stiti deja despre ce este vorba si ma puteti sfatui ce sa fac mai departe. 

Link: https://youtu.be/YHPpH8-Nd6I 

Voi reveni cu date noi, de indata ce mai fac kilometri. :-)

20200811_131406.jpg

20200801_125232.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru Romania nu exista pornire motor de la distanta din MediaNav sau cheie.

Dragi prieteni, Ma numesc Florin si as dori sa va prezint Dusterul meu 1,33 TCE 150 fabricatie 2020 culoare beige dune, versiune SL orange – toate optiunile, mai putine piele Am atasat poze

Am fost azi la constatare. Scurgerea pare a fi pe la un simering al cutiei de transfer. Voi avea mai multe detalii saptamana viitoare cand sunt programat pentru demontare. 

Posted Images

Salut Florin. Văzând filmul, constat că ai sirenaj mai urât decât cu ce eram eu obișnuit. Iar zgomotul ala în accelerare e dubios de tot, n-am mai auzit asa ceva, probabil vine de la cutia de viteze sau de la transmisie. Sper ca ai luat garanție extinsă. Motorul sunt convins ca e super.
Consumul afișat de CB însă nu e real. Gândește-te că pe autostrada, nedepășind  130 km/h, Duster 1.2 tCE are un consum mediu real (măsurat la pompă) de 9% iar 1,.5 dCI undeva la 7.5%, computerul de bord indicând cu 1 litru mai puțin, zic din propria-mi experiență.

Culoarea e interesantă, destul de rar întâlnită :)

Mai ține-ne la curent.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns! La mine pare un sirenaj pe accelerare! :-) Mai am o înregistrare din exterior din zona motorului. (Intr-un alt format - din pacate nu este un format acceptat)  se aude parca e o rasnita de cafea. :-) Culmea e ca sirenajul "clasic" mi se pare bine controlat (cel putin pe mine nu ma deranjeaza). Garantie extinsă voi lua cu siguranta. 

Consumul il voi comunica de acum încolo doar de la plin la plin. (Mi-am instalat o aplicatie dedicata) Aici trebuie sa mai mentionez ca presiunea in pneuri o tin la 2,4 bar in loc de 2,2

P.S. mi-am.mai adus aminte de ceva pozitiv:  cele 4 camere si senzorii de parcare sunt perfecte la parcari (si nu numai)! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul e celebrul sirenaj. Vibratia iti dai seama ca nu avem cum sa o vedem pe filmare...

Momentan, singura "solutie" la sirenaj este schimbarea cutiei de viteze, insa, e cu noroc; posibil sa scapi, posibil sa fie mai grav cu noua cutie.

Ce iti mai recomand sa iti iei :

- scutul motor care acopera si partea de radiator din fata - 8201700404

- protectiile ce vin pe exteriorul pasajelor de la roti, pe aripi si spoilere ( extensii aripi ) - ATENTIE, sa fie cu decupare pentru senzorul de unghi mort - codul e pentru pachetul Off-road complet, care contine si banodurile de pe portiere - 7711785811. Se pot lua de la baieti de pe olx, doar o parte din ele

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, la mine sirenajul se aude (pe inregistrarea audio din zona motorului) ca un polizor unghiular la turatie redusa. (Zgomotul polizorului mi se pare mai apropiat decat cel al rasnitei de cafea menționată de mine mai sus) 

As schimba cutia daca as avea garanția că primesc una mai buna. Momentan nu ma risc. :-)

La protecțiile de aripi m-am gândit, însă am avut îndoieli ca poate se dezlipesc in timp, sau sta apa si apare un mediu propice pentru aparitia ruginei, apoi am vazut alinierea dintre bara fata si aripa si m-am linistit complet. (Am pus cateva poze mai jos)

Eventual daca spuneti că ați avut experiențe bune cu ele...am sa ma gandesc din nou :-)

Scutul 8201700404 mi se pare cel mai bun si obligatoriu pentru cineva cu intenții serioase in offroad.

Momentan frecventez doar drumuri de pământ sau macadam unde scutul de fabrica mi-e suficient.

20200821_103423.jpg

20200821_103641.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa rugineasca, daca ele sunt lipite pe exterior?!

Vad sa rugineasca mai repede fara ele puse pentru ca in zona pasajelor de la roti vor sari pietre iar acele zone sunt neprotejate. Cu atat mai mult cele din fata care au deja gaurile de prindere din metal, vopsite ce-i drept, dar totusi in interiorul pasajului rotii. Nu mai zic de alea de pe spate, care la nivelul pragului, vor face 100% rugina fara o protectie.

Masinile care vin cu ele deja montate, gen Stepway sau alte marci ( T-Cross, XCeed etc.), cum de nu sunt ruginite ? 

Si ca experienta, pot spune o intamplare cu vechiul Stepway. Soferul nu si-a tinut banda si i-am zgariat portiera + aripa fata. Eu nu aveam decat zgarieturi superficiale pe bandoul pe plastic, rezolvate foarte simplu.

Iar la experiente cu scutul, alta intamplare, de data asta cu Dusterul. Drum ingust, canale de scurgere de 1m pe laterale, 1 banda, trebuia sa intorc ( drum de tara asfaltat ). Gasesc un loc de intors, dar era si un cap de pod. Intorc si aproape termin manevra insa m-am grabit la ultima manevra si cand eram cu fata spre sant am pus frana sa nu pic si masina s-a lasat cu botul fix in capul de pod. Spoilerul s-a flexat, de am zis ca l-am spart, insa am ramas cu zgarieturi. Ideea e ca acel cap de pod avea un ciment ieftin/prost, care la impact s-a crapat si o parte s-a desprins. Cu scutul metalic sigur sfarmam betonul si nu ramaneau decat niste zgarieturi superficiale.

Partea frontala la Dusterul de acum este foarte prost gandita, mai exact spoilerul. Nu numai o data am vazut ca unele elemente ( de exemplu, ornamentele gri din fata, unde sta numarul ), in partea de jos sa fie sarite din lacas si sa trebuiasca impinse inapoi in cleme... 

Un ultim sfat - prinde capacele din spoilerul fata, din dreptul proiectoarelor. Leaga-le cu niste coliere de plastic, altfel ai sa ramai fara el la un moment dat :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi! Sunt foarte utile, mai ales acum la început de drum. 

Mi-am programat deja pe maine sa asigur capacele din spoilerul fata. :)

Prinderea protectiilor laterale de la Sportage sau Tiguan (la astea m-am uitat eu) sunt diferite fata de cele de la Duster, iar cel putin la Tiguan sunt cu siguranță prinse în cleme si pot fi usor înlocuite in cazul unui eveniment nedorit, revopsire etc,  (mi se par soluții mai bune) solutii pentru care trebuie sa platesti chiar daca faci sau nu faci offroad. La Duster macar ai posibilitatea sa alegi. :)

La protectiile de aripi teama cu rugina era in cazul in care se dezlipesc de pe caroserie pe o anumită porțiune si intra pe acolo apa, nisip sau sare iarna si se usuca greu zona dintre tabla si protectie ( sunt doar pitici de-ai mei :-)).

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La protectiile laterale, daca se instaleaza corect ( curatat zona, degresat si apoi aplicate bandourile ) nu au cum sa se dezlipeasca si sa intre praf/mizerie care ar urma sa frece de vopsea si sa rugineasca. De asta ti-am si propus sa faci asta in regim propriu, ca nu e graba si e destul de usor.

Protectiile la Duster se fixeaza cu banda dublu adeziva ( foarte buna ) tocmai pentru a putea fi putin flexibile in cazul unui eveniment nedorit si se pot inlocui/da jos ulterior. Unele se mai fixeaza cu niste cleme suplimentare din plastic/metal.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...