Sari la conținut

dorind

Montare oglinzi electrice in locul celor manuale

Postări Recomandate

Salutare !

Detin un Duster 2 cu oglinzi cu reglaj manual . Din motive lesne de inteles , m-am decis sa schimb oglinzile cu reglaj manual cu unele cu reglaj electric si incalzite. Nu neaparat cu camere incorporate!

Am desfacut plasticul din bord si am gasit mufa de la butonul de reglaj ( asa cel putin asa cred eu ca este).

De cateva zile tot caut butonul si nu gasesc ceva care sa se potriveasca , cel ofertat avand alta mufa.

Ma poate ajuta cineva cu un cod al butonului.

mufa buton oglinzi duster 2.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aia nu e mufa pentru joystickul de oglinzi și nici pentru butonul de blindspot warning. Se potrivește la butonul de GPL.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc !

Cautam ca disperatul buton . Intre timp am desfacut fata de usa si am avut o surpriza neplacuta : se pare ca masina nu e precablata si deci va trebui sa cumpar si cablaj cu totul !!!

Daca ma poti ajuta cu un sfat de unde sa cumpar sau chiar sa le montez sau o schema electrica .

Multumesc anticipat

usa1.jpg

usa2.jpg

usa3.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Era evident, nici nu trebuia dată fața de ușă jos.

În zona joystick-ului, vezi poză, cauți încă 2 mufe orfane, pui o poză cu tabloul de siguranțe habitaclu și abia apoi ne lămurim dacă ai precablare sau nu .

Momentan am spatiul de atasamente ocupat și nu mai pot posta poze.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incearca de la @PLANETARA sa cumperi.Poate are.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@t0rquemada atasez poze cu tabloul de sigurante . M-am tot uitat si nu am vazut mufe care sa atarne pe acolo nejustificat asa cum era mufa aia.

@Mak  asa cred ca voi face intr -un final, dar mai intai sa ma lamuresc totusi cam ce am de facut.

bord1.jpg

bord2.jpg

bord3.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În poza 1, jos între releele pătrate și cel dreptunghiular ai 4 locașuri de siguranțe pe orizontală, cele lipsă sunt pentru oglinzi. După cum se vede din poză în locașurile lipsă nu ai pini, deci nu ai nici cablajul intern.

În poza 2 e un fir deasupra uch-ului ce vine spre fotograf. Ce are la capăt?

Dacă ipoteza mea e corectă trebuie 2 instalații de uși + instalația de habitaclu + joystick

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Firul ce vine spre fotograf e mufa aceea pe care eu am banuit ca e joystick .

Deci trebuie sa comand si instalatia de usi ! :hmm:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Deoarece ma intereseaza tema, un coleg de club din HU ( Dacia guru ) recomanda firma si acest tip de  Cruise control. Pret informativ 150.000 HUF care inseamna apox 500 euro. https://tempomatbeszereles.hu/en/galleries/tempomat-beszereles-dacia-duster-2013/    montaje pe Dacia:   https://tempomatbeszereles.hu/en/referenciak/#filter-dacia
    • @domnulnopcea Cuplul la Duster, la 1.5 dCI si 1.3 TCe, e ok de la turatii foarte joase. De asta, ar trebui sa aplici 2 metode de condus : 1 - schimbat foarte rapid - de exemplu, in maximum 20 m, sa fii deja ~ 40-50km/h, in treapta 4 2 - schimbat in jurul valorii de 3200-3500 rot/min. Din treapta 1 in 2 este posibil sa simti smucitura, dar in rest n-ar mai trebui. Dusterul se conduce mai "special"...treapta 1 e pe post de reductor
    • Daca ridic piciorul exagerat de repede de pe ambreiaj, da, e normal sa bruscheze. De fapt e un fel de frana de motor. In rest eu nu am sesizat vreo problema. Intra perfect in orice viteza, chiar si la 70km/h in tr2  nu bruscheaza, nu agata,doar tiuie... Sincer eu am condus doar benzinare. Iti recomand sa "gadili" un pic ambreiajul cand schimbi in tr inferioare.
    • Salut, eu nu intampin nici un fel de zgomot insa in unele situatii intra mai greu in viteza 1, in special cand plec de pe loc. Dupa ce bag in a 3 si apoi in 1 totul merge ca uns. am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca e complet normal. si eu am acealasi motor ca tine @Amiralul as dori sa te intreb daca tu simti o mica bruscare atunci cand schimbi viteza in treptele inferioare (1, 2, 3). cei de la reprezentanta mi-au spus ca e totul normal. eu vin de pe un motor diesel de laguna 2 unde nu era aceasta bruscare. m-am interesat si multi mi-au spus ca se datoreaza faptului ca duster nu are volanta dubla... mai experimenteaza cineva aceasta bruscare?
    • Salutare, Sunt proaspat posesor de Duster 1.3 TCe 150hp 2WD. Sunt foarte multumit de masina. Motorul trage mult mai bine fata de diesel sau de fostul 1.2 TCe. Stiu ca au existat cateva probleme izolate de sirenaj a cutiei de viteze pentru versiunile diesel. De ce ceva timp aud si eu acel tiuit puternic la accelerari bruste peste 4200 rot/min. In tr 2 se aude cel mai strident.  Nu exista pierderi de putere sau ezitari, dar nu stiu cum va afecta cutia pe termen lung. Ma mira faptul ca benzinarul are astfel de probleme (cu atat mai mut cel de 150hp). Eu nu as da cutia jos chiar si pe garantie daca as sti ca nu e problema serioasa si poti ignora acel sunet + ca nu ai de ce sa treci de 4000 de ture cu 1.3 tce, trage suficient de bine in plaja 2000-4000 (like a diesel  ). Mai are cineva asa ceva? 
×
×
  • Creează nouă...