
tavy72
Members-
Număr conținut
23 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Reputație Comunitate
6 NeutralDespre tavy72
-
Rang
Dusterist
Informații profil
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.6 4x4 114cp
-
An fabricație:
2017
Vizitatori Recenți Profil
1.005 citiri profil
-
Și dacă mai ține pandemia vreo 2 ani, mi-am pus degeaba GPL
-
La mine este Ok, din iunie 2019. E drept că de când cu pandemia am mers destul de puțin (un concediu la Eforie Nord și unul la Rânca, fără prea multe ieșiri în weekend ca în anii obișnuiți). Trebuie să-ți faci un calcul dacă merită. Eu estimasem că fac 20.000 km pe an și după 1 an și 8 luni am doar 15.000 și la așa puțini km nu se merită (trebuie să-ți scoți banii pe instalație și să ții seama de disconfortul pierderii potbagajului).
-
Se pare că e și greu să întâlnești dacă te uiți câte stații OMV au GPL https://www.omv.ro/services/downloads/00/omv.ro/1522147990465/lista-statii-de-disctributie-cu-gpl
-
Multe benzinării Rompetrol (nu toate) au și GPL, în plus sunt multe stații Rompetrol care au doar GPL, achiziționate de Rompetrol prin 2010, din ce citesc pe net (Rompetrol Gas). În ce privește prețul, nu este singurul criteriu, și la benzină și motorină au prețuri mai mari și tot de acolo alimentez (mai am un Logan diesel pentru navetă). Nu toți partenerii Rompetrol au preturi mult mai mari decât Rompetrol dar, când am fost în nordul țării în concediu, am remarcat că într-adevăr pe acolo prețurile la parteneri Rompetrol sunt mult mai mari, probabil din combinația ardeleni + lipsa st
-
O să alimentez de preferință de la Rompetrol. Folosesc Rompetrol pentru benzină și motorină de ani de zile și sunt foarte mulțumit, sper că e la fel și pentru GPL.
-
Montat ieri GPL la Vernești Landi Renzo EVO Emulator nivel benzină kit protecție supape - Flashlube Total 3.750 RON Făcut plinul la Buzău (Rompetrol) și la Giurgiu (tot Rompetrol), distanța 170km, mers potolit, foarte potolit (obosit, m-au chemat la 8:00 și veneam de la Giurgiu), peste 1.5h traversare București, foarte aglomerat. La Giurgiu am alimentat 12.7l, consum cca. 7.5%. Calculatorul de bord afișa un consum de 13.5l. Pompa nu a sărit nici la Buzău nici la Giurgiu, au oprit-o la ceva timp după ce a început să meargă foarte greu, din cauza asta nu sunt
-
Dacă există dedicate pentru GPL! Eu nu știu, tu știi? Relevant e și cât costă piesele + manopera, dacă știi cumva ar fi util să ne spui și nouă.
-
Interesant! Pe de altă parte ar fi interesant ce înțeleg ei prin „durata de viață a chiuloasei", se referă la garnitura de chiuloasă, include și supapele, cam la ce costuri ajunge reparația. Pentru că, dacă într-adevăr, la 100.000 de km trebuie făcută o intervenție majoră la motor atunci costurile acestea trebuie scăzute din economia care o faci din prețul GPL/benzină. Poate este cineva pe aici care știe un ordin de mărime pentru costul înlocuirii supapelor, a garniturii de chiuloasă, sau ce se mai poate deteriora dacă folosești GPL. Pentru că una ar fi ca la fiecare 100.000 de km să
-
Destul de probabil ca cei de la AGR sau Vernești să nu spună despre cei care au avut probleme. Din acest motiv am întrebat aici. Mai ales vroiam un feedback pozitiv sau negativ despre AGR pentru că aici s-a vorbit, destul de pozitiv, despre Vernești dar pentru minie este puțin peste mână. Poate ne mai spune ciortanionut cum merge după încă, aproape, 4 luni.
-
Nimic aici din februarie ... ceva noutăți? Azi am făcut revizia la 2 ani, 32.600 km, mă gândesc serios săptămâna viitoare să pun GPL și mă gândeam la https://www.monteazagpl.ro/instalatii-gpl-dacia/duster-4x4/duster-4x4-2010-2016/kit-gpl-dacia-duster-4x4-16-4cil-orice-an-rezervor-ti-53l-205296-d dar cei de la revizie m-au pus serios pe gânduri, ziceau că au acolo un Duster ca al meu cu supapele arse și că ar fi de la GPL. I-am întrebat câți km avea Dusterul acela pe GPL și au zis că peste 100.000 de km. O altă întrebare ar fi, risc mult dacă nu mă duc la Vernești și mă duc la linkul
-
Chiar nu este o improvizație, așa funcționează ștergătoarele Valeo folosite în tutorial, folosind adaptoare. Tutorialul te învață cum șă faci un adaptor cu care ștergătoarele respective nu vin din fabrică. Adaptorul astfel fabricat este la fel de bun ca unul original Valeo și a trecut proba timpului pentru că eu îl folosesc din octombrie 2017 fără a fi nevoie să-l înlocuiesc. Dacă nu dispui de îndemânarea necesară pentru fabricarea adaptorului, sau ai prea mulți bani și timp puțin poți apela la un atelier mecanic care să-ți fabrice adaptorul. Prin utilizarea adaptorului se ating două
-
Să nu uitați de varianta de a adapta ștergătoarele Valeo
-
Conform https://ro.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum argumentul că la majoritatea mașinilor comutarea fazei lungi se face prin împingerea manetei este o eroare de argumentate. Eu am venit cu argumente ce țin de persoana mea, nu am afirmat că este valabil pentru toată lumea, pentru mine este mai ușor ca la Logan și în această idee mă interesam dacă aș putea face acestă modificare la mașina mea. În ce privește jignirea cu problema dintre volan și spătar nu știu are loc aici, mie nu mi se pare fair-play. Am spus foarte clar că folosesc un Logan de 10 ani, pe care încă îl folosesc și
-
Păi ținând cont că de Luni până Vineri folosesc Logan-ul (naveta, ce să faci, nu merită folosit Duster nou la asta) pe care-l am de 10 ani, și în weekend folosesc Duster-ul, dacă mut claxonul pe manetă ca la Logan nu poate fi decât bine, aplicând raționamentul lui 22DCI.
-
Mă întreb dacă merge înlocuită maneta de lumini de la Duster cu cea de pe Logan. Mai exact mă deranjează modul de comutare de la fază scurtă la fază lungă. La Duster se face trecerea la fază lungă prin împingerea manetei și revenirea la faza scurtă prin tragerea manetei. La Logan trecerea se face în ambele sensuri prin tragerea de manetă spre tine. Mai mult, pentru că maneta de Logan ale și buton de claxon ar fi interesant să funcționeze claxonul și de pe volan și de la manetă. La Duster este deranjant că poți atinge uneori maneta și să treci în fază lungă fără sa vrei sau să decla