Sari la conținut

Aikidoro

Members
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Aikidoro a câștigat ziua ultima dată pe 3 Februarie

Aikidoro a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

13 Bun

Despre Aikidoro

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Birmingham
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2018

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Aikidoro

    La cate mii de km adaug fac plinul de ad blue?

    Așa o fi ,cum zici vis a vis de adblue .In mod normal ar trebui să aibe gradatie unde se află și afisajul de combustibil. Stiu ca sună aiurea dar fă-ți o sârmă si măsoară cu ea dacă nu are afișaj pt adblue. La camionul meu un rezervor de adblue, cred ca are 25l, tine 4-6 plinuri
  2. Aikidoro

    La cate mii de km adaug fac plinul de ad blue?

    Poti merge cu ea turată la 2500 intr-o viteza corespunzătoare ,nu sa mergi subturat . Si nu am auzit până acum, dacă motorul nu are putere, sa fie de la adblue. Cine ti-a spus asa ceva ? .
  3. Aikidoro

    GPL pe Duster 1,6 16V

    Multumesc, sper ca duminica sa am masina .
  4. Aikidoro

    GPL pe Duster 1,6 16V

    Salutare,hai cu impresii(consum ,probleme ,etc) de peste iarna ,cum a mers pe gpl la cei cu motorul h4m.Mersi Ps.Nu are rost sa intreb pe cei ce detin" ultimul dinozaur". ???
  5. Aikidoro

    Albinuța mea!

    Salutare,un copil se urca mai usor,si dau si bine. ( Aici gusturile nu se discută) . Dar sant practice din când în când.
  6. Aikidoro

    Scartait dupa pornire

    Rola întinzătoare sau rulment pompă apă ,o părere.
  7. Păi..... Geamurile sant de proastă calitate sau zgariat toate ( nu iti acoperă garanția) Consumul de ulei (care bănuiesc in timp se accentuează) După 25k a început să scoată un sunet un fel de rontait (diesel finuț)in treapta a5 a si a 6 a ,indiferent de viteză. Cei de la reprezentanță nu iau dat de cap. Hill start assist ,funcționează cand vrea, ( când o duc la reprezentanță funcționează,parcă sa imi faca in ciudă). Gențile, au inceput sa se corodeze ( trebuie sa te cerți puțin sa ti le schimbe ) Sant conștient că o sa imi lipsească 1:plierea oglizilor ( aici chiar ai nevoie la cât de șoferi sant ăștia) 2:anularea esp cand ai nevoie ( nu am avut nevoie până acum ) Eu am comandat prestige 4×2 Intra pe forum kia si rasfoieste pe acolo si ai sa vezi ca nu este ce pare . Ori cum 7 ani garantie nu iti da asa de multe bătăi de cap. Probleme reale nu am avut . Si nu in ultimul rand, pur si simplu vreau sa imi schimb masina. Cu ocazia asta ajut si economia noastră cumpărând Duster.
  8. Păi cea mai scumpă a fost 350£ la reprezentanța ( a trebuit schimbat si filtru de benzină). In rest până în 100£ cu tot cu manoperă. Trebuie să spun că în Uk, nu trebuie sa faci revizia musai la reprezentanță ,garajul unde te duci trebuie sa fie plătitor de TVA.
  9. In nici un caz motorină,cu gpl cum o dai iesi mai bine decat motorină. Acum gpl pe injecție directă,nu sânt asa de dezvoltate instalațiile cum sant cele pentru mpi. Sânt instalații care merg in tandem cu benzină si gpl ,daca nu ma insel 20/80% este proportia. Si cele ce merg exclusiv pe gpl ( liquid injection ) dar care costă. Si faza ca in cât timp scoți bani pe instalație. Eu zic cu cât faci mai MULȚI km, cu atâta mai repede scoți bani . Diesel ul nu mai este asa rentabil cum erea o dată ( motorina erea mult mai ieftină decât benzina,întreținerea mai simplă nu aveai filtrul de particule si turbina) dar este decât o parere personală.Gusturile nu se discută Ps.Mi-am asumat consumul, dar kia nu este cea ce se vrea sa pară.
  10. 1.6 Sce, nu turbo sant de părere că într-un final turbina o sa cedeze ca de acolo sant semeringuri ,nu cred ca tine 10 ani o turbina ,bine a fii . Este adevărat, duster ul este mai leneș decât kia ,arată mai din topor, nu are dotările ce le are kia ,este mai simplă, acum cum hotărâți, dar nu gândiți cu inima fiti pragmatici, până la urmă este un obiect de care vă folosiți.
  11. Salutare ,eu am kia 1.6 gdi din 2015 full si trec la duster . Chiar dacă are 6 trepte la 130 ai 3200 rpm,cam cât are si duster ul . In oras iti ia 9/10 ,în afara mers până în 100 iti manaca 6,5l-8l la 130 iti ia 10l la sută dacă ai cutie un 12 l . Ii cam place sa mănânce ulei ,undeva 100/200 ml la 10000km cel puțin a mea,dar alți 250 /500 ml la 1000km. Si gândește-te dacă vrei să o pui pe gpl, costă mult ,de ( injecție directa).
  12. Aikidoro

    Frane spate (interval schimb)

    Salutare,si cele de pe spate ,se verifică din când în când .Si se schimba cand consideri tu sau mecanicul.
  13. Eu nu condam pe nimei ,nu asta am vrut sa spun, sau sa se înțeleagă,doar că este destul de nașpa ,sa verifici uleiul foarte des, mai ales la o mașină nouă. Mi-am spus părerea vis a vis de cele cu turbo,si de ce am ales 1.6 aspirat. Încă o dată, nu am vrut sa se înțeleagă, că judec pe cineva, nu imi permit așa ceva. Sărbători liniștite alături de cei dragi.
  14. Salut ,fără supărare dar deja vad ca ai un stres " verifici aproape zilic uleiul".Asta a fost motivul nr 2 ,de nu am ales motor cu turbina ,benzină sau motorină .Pt, 15 sau 20 de caii putere in plus, si cuplu mai mare ,nu se merita stresul. 1. La pornire o astepti 3/5 min ca de ,turbinei nu ii place sa pornești imediat . 2. Pana se încălzește apa,nu poti depăși 2500 rpm, ca de, turbina..... 3 .După un mers pe autostradă sau susținut, la oprire mai aștepți 2/5 min sa se răcească uleiul ,ca de, iar turbina... 4. Dacă ai motorină și mergi in oraș preponderent, cum majoritatea dintre noi facem, la un moment ,filtru de particule si egr ,te bagă în seamă ,mai cu seamă dacă faci drumuri scurte .Si uite cum mai scoți bani, si timp pierdut, sa cureti egr si filtru particule. Una peste alta, o mașină cu turbo ,in ziua de azi ,se întreține mai greu decât un aspirat . Si dacă plecăm toți(1.2Tce,1.5dci,1.3Tce si 1.6Sce in acelasi timp unde vreti, munte sau mare ,timpii de sosire intre noi ,sant nesemnificativ.
×