Sari la conținut

VasileT

Members
  • Număr conținut

    31
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

VasileT a câștigat ziua ultima dată pe 26 Septembrie 2019

VasileT a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

10 Bun

Despre VasileT

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Nume:
    Vasile
  • Oraș:
    Cluj-Napoca
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2012

Vizitatori Recenți Profil

917 citiri profil
  1. Sa nu fiu rau de tot, PH2 arata binisor iar PH3 arata chiar bine.
  2. Salutare, Am cumparat un radio Sony DSXA410BT cu bluetooth si am incercat sa-l montez. Din pacate mufele nu se potrivesc, mufa originala de la Duster PH1 (stanga) este mai mare decat cea cu care vine radio-ul Sony (dreapta). Mai jos e fotografia cu cele 2 mufe. Exista vreun adaptor exact pentru aceste mufe? Se pot cupla cumva, fara mânăreli? Asa arata cealalta parte a mufei adaptor de la Radio Sony Asa arata mufa la Radio Sony
  3. Arata foarte bine cu toate modificarile. E modelul si culoarea pe care mi le-am dorit si eu, poate la urmatorul upgrade peste vreo 2 ani. Imi place ca ai colantat grila din fata, e cam cocalaresc cromatul aceste cu care vine din fabrica. De fapt Duster PH1 4x4 are doar vreo 2-3 calitati: e 4x4, are motor fiabil si nu e urat. In rest se pot aduce imbunatatiri de la grila pana la portbagaj.
  4. Revin cu un update despre revizie. Ce am schimbat: ulei motor Elf Evolution Full Tech DPF 5W30 ulei diferential ELF 80W90 (cel vechi era ok dar avea pilitura/span) filtru aer filtru ulei filtru habitaclu FARA filtru combustibil Precedenta revizie a fost acum 12.000 Km (atunci am schimbat si filtrul de combustibil). Cost: 445 ron inclusiv manopera. Manopera a fost ieftina, dar au pus uleiul de motor la 205 lei desi am vazut in magazine online pe la 130. Intr-o alta postare am pus o poza cu uleiurile recomandate de Renault pentru reviz
  5. Asta e coperta interioara de la manualul de intretinere cu care a venit masina mea (din Germania) Cutie Viteze: Elf Tranself NFJ 75W80 Punte Spate / Diferential / Grup: Elf Tranself FE 80W90 Diesel cu filtru particole: Elf DPF 5W30
  6. Din păcate nu am manualul mașinii în limba română. E cumpărat din Germania. Aici pe forum am întrebat o dată dacă are cineva manual în română (e OK și engleză) să văd ce recomandări mai sunt dar nu am primit răspuns. Am găsit un manual de utilizare Duster 2017 în engleză dar nu este nimic despre schimbul de ulei altul decât cel pentru motor.
  7. La 150.000 km ai mei ar trebui să schimb și uleiul din cutie, bănui că nu a fost schimbat, l-am luat la 132.000.
  8. Și atunci de ce producătorul recomandă schimbat uleiul la 20.000? Am înțeles că cei care au probleme cu pompa de ulei tocmai din cauza asta au, că schimbă la recomandarea producătorului și nu la 10.000 km. Schimbul precedent l-am făcut la vreo 15.000 dar acuma o să fiu mai atent și îl fac la 10.000. Mașina are deja 150.000 km și nu vreau să mă risc.
  9. Stergem bruma de pe topic si revin cu câteva noutăți. Am reușit să iau barele transversale de la Lidl dar nu le-am pus ca nu am avut nevoie încă. Mi s-a aprins martorul de Check Engine (motor) si am fost la un diagnostic. Mecanicul nu a găsit nimic dubios, a șters erorile, a făcut un test de drum cu gropi și acelerare-frână etc, retestat si nu a mai apărut eroarea. Aveam ceva bătăi în spate dreapta și am fost la service, schimbat telescoape spate (cel dreapta dus complet) + schimbat capete de bară față stg+dr // regulamentar s-a făcut reglare direcție față și spate + test de dru
  10. scrie ca sunt compatibile cu Duster 3; eu am Duster 1
  11. Le Le urmaresc de de cateva luni. Dimineta am si fost sa iau, urmeaza sa le montez in curand.
  12. Pentru cine e interesat au intrat azi (26 Sept) bare transversale la Lidl compatibile, conform listei de pe ambalaj, cu Duster 1 si 3. Mi-am luat dar inca nu le-am montat.
  13. A venit vremea reviziei anuale, că încă nu am ajuns la 20.000 de km de la ultima revizie. Schimbat ulei și toate filtrele, deși am înțeles că cel de motorină se schimbă la 30.000? Am decis să fac această revizie la reprezentanța de pe Calea Turzii, să am intrare în istoricul oficial Dacia care certifică km. Cost total: 1061. În plus față de revizia obișnuită a trebuit să mufeze proiectoarele, uitate nelegate de un nene în vară. Cele mai scumpe sunt uleiul, 340 lei si filtrul motorină 200. Față de revizia precedentă, acum un an, diferențele sunt semnificative: 195 Ulei 5L
  14. @Kidu calitatea văd că se vede puțin și în preț, care e nițel mai mare la Heko. Astea pe care le-am luat eu sunt prea fumurii, și neavând experiență deloc nu știam la ce să mă uit. Eu zic și că ar trebui inclusiv îngustate spre oglindă să o acopere cât mai puțin. Iar de fumurii doar puțin ar trebui închise, atât cât permite RAR la folii pe geamuri față. O să țin minte recomandarea, merci!
×
×
  • Creează nouă...