Against
Members-
Număr conținut
12 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
1
Against a câștigat ziua ultima dată pe 18 Septembrie
Against a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
8 NeutralDespre Against
-
Rang
Dusterist
Informații profil
-
Oraș:
Bucuresti
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.5 4x4 110cp
-
An fabricație:
2018
Vizitatori Recenți Profil
391 citiri profil
-
Exact asa, intai am rezolvat problema variatiilor de putere (EGR), am mers asa vreo luna, apoi am facut Stage 1 cand am vazut ca totul e constant.
-
Cu ajutorul OBD Tuning am ajuns la capat. Problema s-a identificat intr-unul din EGR-uri, dupa dezactivarea lor de control. Mai simplu: Am dezactivat EGR-urile si masina mergea ff bine apoi ff prost. Ne-am uitat si unul dintre ele ramanea deschis, desi fusese anulat. Mia mult, la oprire masina facea un fel de check si le deschidea si inchidea de trei ori. Posibilitatea scoaterii mufei nu exista deoarece apare eroarea "verifica Start/Stop", probabil ECU face o verificare de voltaj pe componente la pornire si daca nu gaseste mufele respective, da eroare. Rezolvat cu dezactivare din soft (ECU nu
-
Iti multumesc pentru raspuns, este foarte bine elaborat si dovedeste o adanca documentare. Ai perfecta dreptate in majoritatea aspectelor, as vrea sa precizez ca postarile astea sunt mai mult un jurnal sa ajute pe altii, poate vor putea arde niste etape, e clar ca la noi e un caz special, asa ca imi permit sa punctez: I. Noi folosim masina asta (si masinile in general) ocazional, nu mai conducem in Bucuresti, asa ca intre constatari se scurg saptamani / luni cateodata. II. Venim de pe masini mai puternice dar al caror rost nu l-am vazut, in continuare acest D2 mi se pare un best buy si sti
-
Am senzatia ca nu urmeaza doar pct. 5, mi-e teama ca vor mai fi si altele... Pct. 5 - Pus iar testerul pe ea pentru verificat turbo, geometrie turbo, etc. Niciun mesaj de eroare, totul in parametri. Dar, la proba de drum inginerul imi zice - "tu nu auzi acel fasait cand nu trage? Uite, cand nu trage accelerez si cu cat accelerez mai tare, fasaie mai tare. Iau piciorul de pe acceleratie si nu mai fasaie". Dupa o vreme - "uite, acum masina te baga in scaun, accelerez si nu se mai aude fasaitul, vezi? Trebuie vazut de unde vine sunetul, pe undeva, pe un circuit scapa presiune. Masina are to
-
Increfuckindibil. In seara asta iar trage ca o mata moarta. Acceleram si ceva zici ca inchide gazul si limiteaza masina. zdrang! - no gas for you. Dar literalmente simti ca ceva taie din gaz (aer) si se tureaza mai greu. !@$!@#$!@#$#! Daca o calc usor, prinde viteza linistita. Daca o calc brusc....
-
M-as uita la vacuum (solenoidul turbo). Pe loc il poti testa dupa ce pornesti motorul vazand daca trage tija de pilotaj pana la capat in jos. La mine asa se manifestau problemele de dat in bot la talpa.
-
Dupa schimbarea senzorului MAF zici ca i-am pus 50 de cai in plus. Cum am ajuns aici? Am fost la RenoGarage (tx , Bogdan!) si mi-au zis ca e o diferenta foarte mare intre cat aer intra in masina si cat iese, ori e infundat catalizatorul / toba / traseul, ori.... Cum astea nu erau infundate, cum voletul de evacuare lucreaza liber, cum catalizatorul zice ca nu are cenusa, imi ramasese sa verific sonda lambda si debitmetrul. Am zis sa incerc cu debitmetrul intai, poate poate. L-am comandat si.... alta masina!!! fara lag (nici intr-a cincea, nici intr-a sasea), are un demaraj de scartaie rotile s
-
Against îl urmărește pe Lipsa putere viteza 5-6 (1800-2100 rotatii)
-
Eu am avut mai multe probleme cu ea, FARA niciun mesaj de eroare in bord vreodata. Masina si-a imbunatatit simtitor functionarea de la o schimbare la alta, dupa cum urmeaza: 1. inlocuire pompa vacuum (cea originala era praf, cu urme de uzura in ea) - cea second e in stare mai buna decat cea noua. 2. inlocuire senzor pilotaj turbo (cel original agata si ba inchidea turbina, ba ramanea deschisa, ba , ba, ba) 3. inlocuire supapa PCV - cea originala s-a copt, nu mai inchidea si arunca ulei in admisie. Aici pot spune ca s-a vazut cea mai mare diferenta, dupa ce am oprit scaparile de
-
La mine au fost doua probleme, limitarea la acceleratie (acceleratia extrem de greoaie cateodata) si datul in nas intr-a cincea, pe la 2000-2200 rpm. Pana acum am reusit sa elimin doua cauze, masina este cu totul alta. 1. Un por inainte de clapeta de sugrumare de pe evacuare: https://www.youtube.com/watch?v=fWdT2N1k_78 2. Prea mult ulei in motor. Verificat la rece de mai multe ori, am scos 600ml, acum arata joja punctul de maxim si masina trage de rupe. A, dupa a doua faza masina consuma si mai putin cu cam 0.5 - 1 l.
-
Asa mi-au spus si mie legat de datul in nas si lipsa de putere din cand in cand - sa nu fie regenerarea. Cum noi mergem cu masina doar in afara orasului, aflam de la o saptamana la alta daca mai da in nas sau nu. Deocamdata da.
-
Salut, s-au rezolvat întreruperile la voi? Noi avem masina din 2018, are 32000 km si tot asa face, indiferent ce am incercat. Doar treapta 5, coasting pe la 2000 2100 rpm.
-
1.5 dci 4x4. da in nas inca de noua. undeva la 2000 - 2100rpm, doar in treapta a 5 a, are un moment, din cand in cand, in care taie pentru o fractiune de secunda gazul. Se intampla mai ales la mers constant (coasting), sau accelerare usoara. de 2 ani incoace s-a schimbat pedala de acceleratie, s-au facut toate update-urile de soft, etc etc etc. Problema ramane. Mai are momente in care accelereaza foarte, foarte lent, apoi, 5 minute mai târziu, totul ok. Atunci cand accelereaza lent am senzatia ca daca calc pedala se infraneaza, daca ii dau motorina doar cat trebuie mentine viteza pana ii