Sari la conținut

mpaun

Members
  • Număr conținut

    34
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

5 Neutral

Despre mpaun

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 25.10.1993

Informații profil

  • Nume:
    Paun Mihai Aurelian
  • Oraș:
    Targsoru Vechi Prahova
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2019

Metode de contact

  • Skype
    paun.mihai9

Vizitatori Recenți Profil

941 citiri profil
  1. Masina s-a vandut. Se poate inchide. @foxbat noul proprietar a luat si celalalt set de roti.
  2. Update Km azi: 45202 PS: se evapora benzina din ea
  3. Salutare. Daca cine va lua masina nu vrea jantele, te voi anunta cu siguranta. As prefera totusi sa plece impreuna. De inlocuit ... ceva ce nu e SUV, e vagon (break, variant, estate cum vrei sa-i zici) si optional automat. Nu-s hotarat inca.
  4. Salut. De vanzare Duster 1.3 TCE 150CP 2019. Prestige, Orange Atacama Unic proprietar, fara incidente. Km actuali: 45000 Set aditional de jante Cyclade 16 cu cauciucuri de iarna 215/65/16 DOT 2019. Jantele pentru iarna le-am cumparat noi anul trecut. Pret negociabil: 16000 Eur.
  5. @PufarinaUcigasa nu folsim mai deloc recircularea. Multumesc pentru raspunsuri. Inteleg ca e o problema a design-ului si nu prea are rezolvare definitiva. Pacat ca exista astfel de probleme ... minore (sa le zicem) dar deranjante. Duster este totusi modelul de top din oferta Dacia... Oare faceliftul din 2022 a primit o rezolvare pentru asta ?
  6. Am inteles. Deci sa inteleg ca producerea acelui dop de gheata nu afecteaza in timp compresorul ?
  7. Salutare. Intampin si eu unul din comportamentele descrise pe aici cu AC-ul. La mers mai lung de 2-3 ore dintr-o data nu mai baga aer orice i-ai face. Deschid capota, ma uit la conducta aia de AC si e efectiv dubla in grosime de gheatza/bruma. Daca astepti sa se topeasca bruma aia, pornesti AC-ul si ai aer din nou. Excludem modul ECO. Am fost odata pe perioada garantiei si mi s-a zis: 'Domne pare ca baga aer rece, deci n-are nimic'. Agentul frigorific a fost verificat si era ok. Cum puteam sa ii demonstrez ca daca mergi mai mult cu ea se intampla fenomenul asta? Acum masina a i
  8. Clar nu are legatura cu lag.ul turbinei. Lag.ul il ai la inceput cand accelerezi. Eu eram deja in repriza de ceva timp. Am patit.o si eu si tatal meu (el merge mai des cu ea). Am crezut ca i se pare, ca poate era pe eco sau poate nu era in turatia de cuplu sau poate avea limitatorul de viteza setat. O sa fac o programare curand pentru ca initial voiam sa astept urmatoarea revizie sa le semnalez problema. @PufarinaUcigasa Am avut interventie in service pentru indicatorul de combustibil. Am mers de cateva ori, au schinbat si sonda din rezervor ca in final sa isi dea seama ca
  9. Uite ca nu am realizat asta. Stiu ca eram cu piciorul la maxim in timp ce masina accelera si dintr-o data s-a taiat. Am simtit, dar am tinut in continuare piciorul pe acceleratie si nu-si revenea (cred ca am sarit de o secunda lejer) In acel moment m-am panicat putin ca eram in depasire, am retrogradat in treapta 4 si am accelerat din nou maxim. Nu s-a mai repetat atunci si nici pe tot parcursul calatoriei. Faza asta imi aduce aminte de faimosul limp-mode de la Golf 4 ALH: ba debitmetru aer, ba actuatorul turbinei. Senzatia e aceeasi, lipsa putere dintr-o data. Dar acolo trebuia rep
  10. Inainte sa merg la garantie, o sa descriu problema si aici. Poate cineva s-a lovit deja sau se va lovi si de aceasta problema. Se intampla cateodata sa mi se taie brusc acceleratia (ca un limp mode) chiar daca tin piciorul la maxim pe pedala. Nu apare nimic in bord, totul se comporta normal daca accelerez din nou sau schimb viteza. Acum are fix 20.000 de km masina, dar problema asta se intampla de pe la 10.000, ce-i drept foarte rar (poate o data la 3-4000 de km). Desi nu pare cine stie ce, e destul de periculos. Ieri, de exemplu a ingenunchiat fix in depasire la aproximat
  11. Am facut upgrade-ul la 1.0.13.3 cu succes. Dupa upgrade au mai fost doua actualizari minore sugerate de toolbox. Le-am facut si pe acelea. Acum vom vedea daca se mai reproduce problema cu pornitul. Cateva observatii: - Stick-ul a mers cu format FAT32 - Nu mi-a mers cu stick de 128 de GB. Am folosit unul de 32 GB. - Nu mi-a mers exportul de configuratie din MediaNav cu usa deschisa. - Dupa actualizarea softului, am exportat din nou configuratia pe stick sa vad daca mai e necesar un update. Am deschis toolbox, mi-a aratat ca sunt necesare inca doua actualiz
  12. Merci de info @t0rquemada Din ce motive se poate opri aparatul in procedura de upgrade ? Din ce am vazut se opreste dupa ceva timp daca ai motorul oprit pentru a evita descarcarea bateriei. Ma gandesc ca aceasta functie nu se aplica in cazul procedurii de upgrade. Oare ? Ar fi mai ok sa o fac cu motorul pornit sau un redresor pe baterie ? Treaba e ca nu stiu cat dureaza upgrade-ul.
  13. Merci mult. O sa incerc upgrade-ul. Eu credeam ca firmware-ul aparatului si soft-ul instalat sunt doua lucruri diferite. Sper ca partea de harti nu e afectata de un banal upgrade.
  14. @Stef13 Nu am avut masina in momentul postarii sa verific. Acum m-am uitat si versiunea de de soft este: 1.0.13.1 Cum se poate verifica versiunea de firmware ? Se poate face upgrade si la soft si la firmware acasa ?
×
×
  • Creează nouă...