Sari la conținut

Dok

Members
  • Număr conținut

    113
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

Dok a câștigat ziua ultima dată pe 8 Aprilie 2021

Dok a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

51 Excelent

2 Urmăritori

Despre Dok

  • Rang
    Specialist chiptuning

Metode de contact

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Din păcate, nu a apărut o interfața care sa citească/scrie calculatorul de injecție EMS 3160. Și noi așteptăm cu interes apariția unui tool care să reprogramaze acest tip de ECU.
  2. Motor 1.5dCi 110CP Siemens SID306 Euro 5 -> 650 lei Motor 1.5dCi 110CP Siemens SID310 Euro 6 -> 950 lei Motor 1.5dCi 115CP Bosch MD1CS006 Euro 6+ -> 1150 lei Motor 1.2TCe 125CP EMS 3150/3155 -> 1250 lei. Motor 1.6i 110CP Valeo V40 -> 550 lei Motor 1.6i 105CP EMS 3120/3125 - 550 lei Contact: 0751.194.100
  3. Aveti dreptate. Pentru motorul 1.3TCE nu exista inca solutie de citire/scriere ECU Continental EMS 3160. Si eu astept cu interes un semn de la producatorii de interfete pentru tuning cu solutie pentru acest tip de ecu. Sunt curios ce s-ar putea obtine din motorul de 1.3TCE pe modelul Duster. Singura varianta de modificare pentru 1.3TCe este cu modul Rapid atasat plug&play. Acest modul se conecteaza la 3 senzori : Boost pressure, manifold senzor si rpm. Pentru alte variante de motorizari Dacia va rog sa ma contactati in PM sau telefonic la 0751.194.100. Oferta mea ramane valabi
  4. Buna ziua, Pentru Duster 1,5 DCI 110 CP ma intereseaza: nu sunt multumit de intarzaierea acceleratiei Un tunnig poate rezolva? Masina are 97000 km A fost folosita doar pe sosea nu a fost expusa unor conditii dificile Eu o am de 10000 km

    Multumesc,

    Silviu Bulgaru

    0744318075

    silviubulgaru@yahoo.com

  5. valic

    Salut. Nu am gasit nicăieri informații despre remapare la 1.6 16v euro6 de 115cp. Puteti sa il remapate? Ce putere si ce moment obțineți? Ce pret are remapate pentru membrii?

    1. Dok

      Dok

      Salut, 

      Pe forum nu am mai postat nimic despre resoftari din lipsa de timp. In portofoliul nostru se afla si motorizarea de 1.6i 115CP.  Cresterile pe valorile de putere si cuplu sunt aceleasi ca la orice motor aspirat, intre 8-10% din cele initiale. Costul pentru aceasta operatiune ajunge la 550 lei. Durata de lucru este de aproximativ 2 ore. 

      Gasesti mai multe informatii si pe site-ul nostru: http://www.obdtuning.ro/ro/chiptuning/dacia-duster-1-6-sce-16v-chiptuning-stage-1-4271

       

      Cu stima,
      Alex Stancu 
      0751.194.100
      www.obdtuning.ro

    2. valic

      valic

      Am resoftat un Duster 1.6 16v euro6 la Doc. Sunt multumit! schimbarea este subtila, nu mai trebuie sa treci in treapta inferioara asa de repede, e un pic mai vioaie, dar este ok! fara sa creasca consumul. Recomand!

    3. VulturulAlb

      VulturulAlb

      Valic, am facut aceeasi resoftare de care spuneti, la aceesi firma pe care o " ajutati subtil" prin intrebarea " tintita"  si apoi postarea dvs de gen" testimonial la comanda". Sunt trucuri de marketing uzuale dar din pacate m-am lasat pacalit pentru ca imi doream un mic salt la cuplul benzinarului meu

      Am facut acest lucru pe acelasi motor 16 valve  ca si dvs acum cca 1-2 luni.. Masina mea e model 2017.

      In primele 1-2 zile masina a  mers excelent, total diferit de cum era inainte, cuplu si putere crescuta sesizabil. Apoi in scurt timp insa a redevenit din nou lenesa.

      Cred ca este ceva legat de soft, mai exact de partea sa " adaptiva " de care am auzit ulterior, specifica celor de la Renault. Probabil ca e mai bine sa nu te bagi acolo si nici cei cu tuning nu se baga- si atunci mai bine spuneau ca nu se poate face tuning si ramaneau onesti. Desigur daca cunosteau partea adaptiva din soft (ca nu zic nimic de ea, poate de fapt o sa afle de aici de pe forum apoi o sa dea lectii ca sa isi consolideze o imagine).

      Insa pur si simplu efectul pe care l-am apreciat foarte mult in primele zile, se simte doar rar, aleator si nu stii daca masina te va ajuta la nevoie chiar daca turezi serios (la o depasire de exemplu).

      Cred ca pur si simplu la calculatoarele acestea mai au de lucru domnii cu tuningul, sau poate ar fi bine sa testeze mai clar si recunoasca ca nu se baga, ca Renault au fost " atenti" sa "protejeze" Dusterul de noi "romanii descurcareti" ca sa nu egalam modele Renault sau Nissan la performante cu un Duster, pentru ca ei le dau mai scump si le-am strica afacerea. Cei care nu au reusit sa fie mai buni decat cei de la fabrica mai bine nu ar taxa  fara sa livreze cum mi-au facut mie.. Din pacate insa am platit deja ( pacalit de postarea la comanda mentionata)  si nu am primit ceea ce am platit decat pentru 1-2 zile- ca un fel de test drive. E simplu sa faci un cont fictiv si  sa pui un testimonial inventat chiar daca ai masina aceea sau nu, ca nu te verifica nimeni.

      Ce ar fi insa sa fim onesti cand nu am mai facut tuning la o versiune anume? si sa recunoastem ca e experimental pe banii clientului, in loc sa ne aruncam la pret (pentru ca apropos a fost mai scump decat se spunea pe forum, dar in schimb, ce sa vezi... nu functioneaza). In schimb softul nou mi-a zapacit afisarea rezervorului, a tipat alarma  ca nu are benzina desi era 1/2 rezervorul si altele.

      Mai bine ceream o copie a softului original preventiv ca cine stie ce mai apare in timp.

  6. Intr-un final, problema plecarii in rampa nu este legata de resoftare. Am testat si eu masina si pleaca foarte lejer din rampa atata timp cat in 4x4 lock nu sunt blocate rotile spate cu frana de mana. Am impresia ca este o protectie pentru transmisie atunci cand senzorii ABS simt ca rotile spate sunt blocate cu frana de mana.
  7. Recomand la masini cu filtru de particule, cel putin o iesire de 30-40 minute PE SAPTAMANA in afara orasului pentru regenerare corecta. O masina cu dpf care merge numai in oras, pe distante scurte (acasa-munca-acasa) are nevoie de regenerari corecte. Mers la consum foarte mult timp inseamna si neindeplinirea conditiilor corecte de regenerare dpf.
  8. Oferta este de 650 lei pentru remapare la motorizarile 1.5dCi la modele Dacia Duster. Variantele de motorizari la care nu putem aplica cresteri de performanta se gaseste aici: http://www.obdtuning...ia/duster-2010/ De asemenea, pentru cei care inca nu stiu lista dealerilor Obdtuning din tara: http://www.obdtuning...g/retea-dealeri DATE DE CONTACT: Informatii si programari chiptuning: 0751.194.100 Programari anulare filtru de particule: 0758 908 619 / 0726 486 395 Program de lucru: 09:30-18:00. Facebook: https://www.facebook.com/obdtuning.ro | https://www.facebook.
  9. Dok

    Resoftare

    Rezistorul ala nu face mare lucru, iar la motorul tau o crestere de presiune in rampa este detectata de ecu si te baga in limp mode sau taie injectia. In plus, daca nu apar modificari si pe alte mape sau limite din software, vei distruge filtrul de particule din cauza fumului in exces.
  10. Dok

    Resoftare

    1. Da, se poate face remapare si la aceasta motorizare. Am deja in portofoliu si variantele Euro 6. 2. Fisele dyno difera de la o masina la alta. Putem face direct pe masina ta si vedem exact graficul motorului tau. 3. Nu te costa nimic revenirea la valorile de fabrica. Ti-am trimis PM cu oferta de pret.
  11. Dok

    Resoftare

    Sunt in vacanta acum. Revin marti la munca. Mai pe seara am sa va raspund la mesaje in detaliu, acum va scriu de pe mobil. Va multumesc pentru intelegere, Alex
  12. Modificarile se fac pe toate mapele din ecu, inclusiv pe cele ale butonului eco. De fapt, butonul eco face selectie pe un alt set de mape mai "moi" astfel incat timpul de raspuns al motorului creste si valorile de injectie scad. In principiu, butonul isi pastreaza aceeasi functie si se va simti diferenta cu el ON sau OFF ca si inainte de tuning.
  13. Am sa bifez si eu cu raspunsuri in functie de cum le-ai postat intrebarile: 1. Nu. N-am intalnit aceasta problema la vreun model Dacia dupa remapare. 2. Nu, daca modificarea este facuta corect 3. Nu, niciun model Duster diesel modificat de noi n-a revenit cu vreo problema a filtrului de particule. Daca se aplica punctul 2 cu siguranta nu apar probleme. 4. Nu. Momentan nu avem un dealer pe zona Cluj. Lucram si la varianta gasirii unui colaborator zonal. Cel mai apropiat dealer se afla la Timisoara sau Valcea. Butonul ECO va functiona in continuare si nu anuleaza cresterea de put
  14. Cred ca nu ai urmarit deloc discutiile despre tuning la Duster. Chiptuning este acelasi lucru cu resoftarea. Inca se foloseste termenul de chiptuning la modificarile de putere pentru modele dupa 2000. In fapt generatiile noi nici nu mai au asa zisele "chip-uri" de memorie care se scoteau pentru a fi reprogramate. Acum toate mapele si instructiunile motorului se afla in microprocesor. Mie in lista de aplicatii din NewGenius si NewTrasdata apar si motorizarile benzina euro 6.
×
×
  • Creează nouă...