Sari la conținut

costelandrei20

Members
  • Număr conținut

    242
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    11

costelandrei20 a câștigat ziua ultima dată pe 12 Mai

costelandrei20 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

50 Excelent

Despre costelandrei20

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 09.01.1964

Informații profil

  • Nume:
    Andrei Constantin
  • Interese:
    Munca, familia, pescuit, sport
  • Oraș:
    Braila
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2010

Metode de contact

Vizitatori Recenți Profil

385 citiri profil
  1. Coduri OE , OEM , Aftermarket

    Distributie si accesorii - cureaua pentru accesorii : Gates 8200 598 964 - rola intinzatoare : Gates 130701192R
  2. Intrucat am ajuns la o varsta la care incep sa pice diverse piese si componente, cred ca ar fi util un topic in care sa punem codurile originale ale diverselor componente. In primul rand ce inseamna aceste coduri. http://clubtech.ro/viewtopic.php?t=2066 Vorbesc de masina mea, 1.6 16 V, motor K4M produsa in noiembrie 2010 Deci : - comutatorul combinat ( lumini - claxon ) are codul 901057668 - bujiile sunt Champion RC87 YCL - radiatorul ( condensatorul ) instalatiei de AC este Valeo M134401 Daca adminul sau altcineva are idei pentru sistematizarea topicului... multumesc !
  3. Revin : Intr-un final am rezolvat problema AC. Din pacate cu cheltuieli considerabile... 1. Cu radiatorul lipit am fost la un atelier ( la recomandarea unui coleg de serviciu ). Au facut vacuum pana la 1 mbar, au lasat in asteptare 10 min, totul OK. Tinea vacuumul , deci era etansa instalatia. Au programat 530 ml de freon, 100 ml ulei si ceva reactiv / aditiv fluorescent pentru evidentierea eventualelor pierderi. Au incarcat instalatia si au zis sa pornesc motorul. A inceput sa raceasca si presiunea a ajuns pe la 18 bari. Aproape instantaneu a cedat lipitura si freonul a inceput sa ,,fiarba,, pe radiator. Au trecut in regim de recuperare si in final proba m-a costat 154 de lei. 2. Am cumparat radiator nou, acelasi tip cu cel de pe masina, Valeo. Pret 314 lei. Am montat radiatorul pe masina, ocazie cu care am vazut ca o garnitura ( cea mica ) e un pic ciupita. Am luat legatura cu alt specialist frigotehnist, care m-a asigurat ca ma rezolva cu 200 lei. In doua etape. Mai intai, au schimbat ambele garnituri, apoi au umplut instalatia cu AZOT la o presiune de 11 bari. Mi-au sugerat sa o lasam 24 de ore sa vedem daca tine. A tinut. A doua zi au golit instalatia, au tras tot cu o pompa de vacuum, si au incarcat cu freon. Functioneaza perfect, temperatura masurata la bord ( in duze ) ajunge sub 9 grade. Concluzii : -nu incercati lipire chimica. Eventual sudura daca gasiti pe cineva sa se priceapa -cereti sa va incarce cu azot intai. E mult mai ieftin decat freonul -montati o plasa de protectie. Bara fata e prost proiectata si aveti ocazia sa experimentati ,,pietre,, foarte scumpe...aproape de pretul aurului ! Pentru orice nelamuriri va raspund cu placere. O seara buna.
  4. Intre timp s-a mai rupt odata firul rosu, apoi a cedat si firul negru. In final am ,,construit,, doua fire din lite subtiri ( cozi de carbuni de pe la motoare) pe care le-am izolat cu un varnis subtire de la niste casti. Toata constructia foarte flexibila. Vad ca are 4 luni si tine !
  5. Iata cum arata ,,lipitura,, Am probat-o la 5 bari si tine. Sper sa tina si la 20 de bari, se pare ca asta e presiunea maxima in radiator. Si asa arata masca cu plasa pe interior. Urmeaza sa montez radiatorul, sa-l umplu cu freon si sa sper ca s-a rezolvat ! O seara buna tuturor !
  6. Salutare Cu ceva timp in urma am descoperit ca nu mai functioneaza AC. Am gasit radiatorul pocnit bine de o piatra, cu trei conducte indoite, cea din mijloc fiind fisurata chiar langa imbinarea cu coloana. Azi am dat bara jos ( multumesc celor care au postat sfaturi ) si am scos radiatorul. L-am lipit cu poxipol, practic am umplut toata zona lovita. Sper sa tina. Voi reveni cu niste fotografii. De asemenea am montat pe interiorul barei o plasa din sarma subtire cu ochiul de 1 cm. Voi face de asemenea fotografii dupa ce definitivez lucrarea. PS : SFATUIESC PE TOTI COLEGII POSESORI DE DUSTER SA MONTEZE O PROTECTIE PENTRU PARTEA DE JOS A RADIATORULUI. NU E COMPLICAT SI SE EVITA NEPLACERI ( SI CHELTUIELI CONSIDERABILE...)
  7. GPL pe Duster 1,6 16V

    @ BURI - Daca motorul are rampa de injectie ( deci injectie INDIRECTA ) nu ar trebui sa fie nici o problema montarea Gpl. Totusi, da un telefon la Autogas Vernesti si te lamuresc ei. O seara buna.
  8. Bendixul nu cupleaza pe coroana !

    Salut. De atunci ( sunt vreo 4 ani cred ) nu s-a mai intamplat nici macar odata. Intre timp am facut 60 000 km. La Dacia mea veche am rezolvat-o prin schimbarea bendixului, care era uzat. Sfatul meu este sa nu o lasi asa, du-o la doctor. Drumuri bune.
  9. GPL pe Duster 1,6 16V

    Daca ai pus acum gaz, cum ai reusit sa determini consumul ? Nu prea pricep. Mergi un numar de km si fa consumul.
  10. GPL pe Duster 1,6 16V

    Anvelope at ? Ce sunt alea ?
  11. Statii RADIO CB

    Eu intru rar in garajul personal, iar in fata lui am bara de batut covoare la vreo 15 cm de plafonul masinii. Bineinteles, am uitat sa dau antena jos ( ML 100 cu talpa ). Dar, surpriza, nu a patit absolut nimic. Se pare ca bobina aceea e dintr-o sarma foarte elastica.
  12. GPL pe Duster 1,6 16V

    Eu am spus ca NU se justifica economic o instalatie de 9000 - 12000 lei. La 10 000 km / an parcursi o amortizezi in aproximativ 8 - 10 ani. Merita ?
  13. GPL pe Duster 1,6 16V

    A, pai daca nu conteaza pretul...interesati-va de o instalatie Prins. http://www.prinsautogas.com/en/
  14. GPL pe Duster 1,6 16V

    Scumpa la 3000. Am pus BRC in 2013 la 2700 lei. Asta vara pe un Opel Astra cu motor 1.4 Tomasetto la 2500. Au zis ca nu recomanda BRC pentru ca au venit inapoi cu probleme la vaporizator. Deci : LR sau Tomasetto la Vernesti. Daca esti aproape de Vernesti merita. Sunt profesionisti.
×