Sari la conținut

costelandrei20

Members
  • Număr conținut

    247
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    11

costelandrei20 a câștigat ziua ultima dată pe 12 Mai

costelandrei20 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

50 Excelent

Despre costelandrei20

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 09.01.1964

Informații profil

  • Nume:
    Andrei Constantin
  • Interese:
    Munca, familia, pescuit, sport
  • Oraș:
    Braila
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2010

Metode de contact

Vizitatori Recenți Profil

441 citiri profil
  1. costelandrei20

    Preluarea automata a jocului saboti- tambur

    Multumesc, maine o desfac si o aranjez. Fac si fotografii.
  2. costelandrei20

    Preluarea automata a jocului saboti- tambur

    Salutare Cu ceva vreme in urma a aparut un huruit pe spate dreapta ( rulment uzat). Am schimbat rulmentul in regie proprie ( in service 900 de lei 2 rulmenti - originali, ce-i drept ). La remontarea sabotilor sistemul automat de preluare a jocului s-a desfacut, si nu imi dau seama cum trebuie asamblat. Consecinta este ca nu am frana de mana. Are cineva cunostinta unde pot gasi o fotografie DETALIATA a acestui dispozitiv ? Am incercat sa dau jos celalalt tambur, dar e sudat cu rugina pe butucul rotii. Multumesc.
  3. costelandrei20

    Cuplu Strangere Diverse Suruburi

    Multumesc mult. Din pacate e acelasi manual pe care il am si eu, varianta 4x2. Am totusi varianta sa desfac suruburile folosind cheia dinamometrica si sa determin astfel ( aproximativ ) cuplurile de strangere. O zi buna.
  4. costelandrei20

    Manual service Dacia Duster

    Salut. Am cautat in manual o descriere in ceea ce priveste transmisia spate la versiunea 4x4. Nu am gasit decat versiunea 4x2. Aceea fara planetare pe spate. Nu exista in manual si 4x4 ? Sau nu am gasit eu... Multumesc.
  5. costelandrei20

    Cuplu Strangere Diverse Suruburi

    Salutare. Stie cineva ( sau are acces la manualul de service ) pentru modelul 4x4 ? Ma intereseaza care ar fi cuplurile de strangere la articulatii, piulite etc. la rotile din spate.
  6. costelandrei20

    Coduri OE , OEM , Aftermarket

    Distributie si accesorii - cureaua pentru accesorii : Gates 8200 598 964 - rola intinzatoare : Gates 130701192R
  7. costelandrei20

    Coduri OE , OEM , Aftermarket

    Intrucat am ajuns la o varsta la care incep sa pice diverse piese si componente, cred ca ar fi util un topic in care sa punem codurile originale ale diverselor componente. In primul rand ce inseamna aceste coduri. http://clubtech.ro/viewtopic.php?t=2066 Vorbesc de masina mea, 1.6 16 V, motor K4M produsa in noiembrie 2010 Deci : - comutatorul combinat ( lumini - claxon ) are codul 901057668 - bujiile sunt Champion RC87 YCL - radiatorul ( condensatorul ) instalatiei de AC este Valeo M134401 Daca adminul sau altcineva are idei pentru sistematizarea topicului... multumesc !
  8. costelandrei20

    Partea inferioara a radiatorului expusa la impact

    Revin : Intr-un final am rezolvat problema AC. Din pacate cu cheltuieli considerabile... 1. Cu radiatorul lipit am fost la un atelier ( la recomandarea unui coleg de serviciu ). Au facut vacuum pana la 1 mbar, au lasat in asteptare 10 min, totul OK. Tinea vacuumul , deci era etansa instalatia. Au programat 530 ml de freon, 100 ml ulei si ceva reactiv / aditiv fluorescent pentru evidentierea eventualelor pierderi. Au incarcat instalatia si au zis sa pornesc motorul. A inceput sa raceasca si presiunea a ajuns pe la 18 bari. Aproape instantaneu a cedat lipitura si freonul a inceput sa ,,fiarba,, pe radiator. Au trecut in regim de recuperare si in final proba m-a costat 154 de lei. 2. Am cumparat radiator nou, acelasi tip cu cel de pe masina, Valeo. Pret 314 lei. Am montat radiatorul pe masina, ocazie cu care am vazut ca o garnitura ( cea mica ) e un pic ciupita. Am luat legatura cu alt specialist frigotehnist, care m-a asigurat ca ma rezolva cu 200 lei. In doua etape. Mai intai, au schimbat ambele garnituri, apoi au umplut instalatia cu AZOT la o presiune de 11 bari. Mi-au sugerat sa o lasam 24 de ore sa vedem daca tine. A tinut. A doua zi au golit instalatia, au tras tot cu o pompa de vacuum, si au incarcat cu freon. Functioneaza perfect, temperatura masurata la bord ( in duze ) ajunge sub 9 grade. Concluzii : -nu incercati lipire chimica. Eventual sudura daca gasiti pe cineva sa se priceapa -cereti sa va incarce cu azot intai. E mult mai ieftin decat freonul -montati o plasa de protectie. Bara fata e prost proiectata si aveti ocazia sa experimentati ,,pietre,, foarte scumpe...aproape de pretul aurului ! Pentru orice nelamuriri va raspund cu placere. O seara buna.
  9. costelandrei20

    [Tutorial] Remediere Problema Claxon - Bloc De Lumini

    Intre timp s-a mai rupt odata firul rosu, apoi a cedat si firul negru. In final am ,,construit,, doua fire din lite subtiri ( cozi de carbuni de pe la motoare) pe care le-am izolat cu un varnis subtire de la niste casti. Toata constructia foarte flexibila. Vad ca are 4 luni si tine !
  10. costelandrei20

    Partea inferioara a radiatorului expusa la impact

    Iata cum arata ,,lipitura,, Am probat-o la 5 bari si tine. Sper sa tina si la 20 de bari, se pare ca asta e presiunea maxima in radiator. Si asa arata masca cu plasa pe interior. Urmeaza sa montez radiatorul, sa-l umplu cu freon si sa sper ca s-a rezolvat ! O seara buna tuturor !
  11. costelandrei20

    Partea inferioara a radiatorului expusa la impact

    Salutare Cu ceva timp in urma am descoperit ca nu mai functioneaza AC. Am gasit radiatorul pocnit bine de o piatra, cu trei conducte indoite, cea din mijloc fiind fisurata chiar langa imbinarea cu coloana. Azi am dat bara jos ( multumesc celor care au postat sfaturi ) si am scos radiatorul. L-am lipit cu poxipol, practic am umplut toata zona lovita. Sper sa tina. Voi reveni cu niste fotografii. De asemenea am montat pe interiorul barei o plasa din sarma subtire cu ochiul de 1 cm. Voi face de asemenea fotografii dupa ce definitivez lucrarea. PS : SFATUIESC PE TOTI COLEGII POSESORI DE DUSTER SA MONTEZE O PROTECTIE PENTRU PARTEA DE JOS A RADIATORULUI. NU E COMPLICAT SI SE EVITA NEPLACERI ( SI CHELTUIELI CONSIDERABILE...)
  12. costelandrei20

    GPL pe Duster 1,6 16V

    @ BURI - Daca motorul are rampa de injectie ( deci injectie INDIRECTA ) nu ar trebui sa fie nici o problema montarea Gpl. Totusi, da un telefon la Autogas Vernesti si te lamuresc ei. O seara buna.
  13. costelandrei20

    GPL pe Duster 1,6 16V

    @ BURI - Daca motorul are rampa de injectie ( deci injectie INDIRECTA ) nu ar trebui sa fie nici o problema montarea Gpl. Totusi, strica un telefon la Autogas Vernesti si te lamuresc ei. O seara buna.
  14. costelandrei20

    GPL pe Duster 1,6 16V

    Ce tip de motor are ?
  15. costelandrei20

    Bendixul nu cupleaza pe coroana !

    Salut. De atunci ( sunt vreo 4 ani cred ) nu s-a mai intamplat nici macar odata. Intre timp am facut 60 000 km. La Dacia mea veche am rezolvat-o prin schimbarea bendixului, care era uzat. Sfatul meu este sa nu o lasi asa, du-o la doctor. Drumuri bune.
×