costelandrei20

Members
  • Număr conținut

    230
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    7

costelandrei20 a câștigat ziua ultima dată pe 8 Iulie

costelandrei20 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

42 Excelent

Despre costelandrei20

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 09.01.1964

Informații profil

  • Interese:
    Munca, familia, pescuit, sport

Metode de contact

  1. Statii RADIO CB

    Eu intru rar in garajul personal, iar in fata lui am bara de batut covoare la vreo 15 cm de plafonul masinii. Bineinteles, am uitat sa dau antena jos ( ML 100 cu talpa ). Dar, surpriza, nu a patit absolut nimic. Se pare ca bobina aceea e dintr-o sarma foarte elastica.
  2. GPL pe Duster 1,6 16V

    Eu am spus ca NU se justifica economic o instalatie de 9000 - 12000 lei. La 10 000 km / an parcursi o amortizezi in aproximativ 8 - 10 ani. Merita ?
  3. GPL pe Duster 1,6 16V

    A, pai daca nu conteaza pretul...interesati-va de o instalatie Prins. http://www.prinsautogas.com/en/
  4. GPL pe Duster 1,6 16V

    Scumpa la 3000. Am pus BRC in 2013 la 2700 lei. Asta vara pe un Opel Astra cu motor 1.4 Tomasetto la 2500. Au zis ca nu recomanda BRC pentru ca au venit inapoi cu probleme la vaporizator. Deci : LR sau Tomasetto la Vernesti. Daca esti aproape de Vernesti merita. Sunt profesionisti.
  5. Statii RADIO CB

    Eu iti recomand ce am eu : Albrecht 6110 cu antena ML 100 . Cu talpa magnetica montata pe mijlocul plafonului, definitiv. Nu vreau sa o tot dau jos / sus. Statia montata in dreapta ,,tunelului,, ( pe partea pasagerului ). Microfonul l-am intepenit intr-un locas de vreo 3 mm langa radio. Mpontajul / calibrarea antenei in regie proprie. Pret : 500 lei ( inclusiv SWR-metru Farun ). Statia bate 5- 8 km, suficient sa stiu ce e in fata. Nu vreau sa aflu ce e pe partea intunecata a lunii ! Fac frecvent drumul BR - BUC. si n-am luat nici un radar in trei luni. Succes. PS : vezi si niste poze cateva pagini in urma.
  6. Consum Dacia Duster

    Eu zic ca nu e posibil, e totusi o matahala de masina, asta e consum pentru masini gen Peugeot 206, Opel de mic litraj etc. Nu pentru Duster.
  7. Radio Codat

    La reprezentanta cu VIN-ul si dovada ca esti proprietar. Daca dai peste un tip amabil nu costa, eventual te duci cu o ciocolata.
  8. Bujii

    Salutare. M-am hotarat sa schimb bujiile, deoarece am peste 52000 km. Mentionez ca motorul mergea excelent. Bujiile originale sunt Champion RC87YCL. Am pus bujii Bosch Articol №: 0 242 235 666 FR 7 D+, Blister N01 - FR 7 DC. Le-am reglat distanta la 0.7 mm ( pt. Gpl ). Bujiile le-am schimbat eu impreuna cu fratele meu. E relativ usor. Scule necesare : chei fixe, tubulara din teava de 17, cheie dinamometrica, lanterna, surubelnita etc. Inainte de desfacerea bujiilor suflati bine si curatati zona, altfel e posibil sa patrunda mizerie in motor. Pentru extragerea bujiei vechi si montarea celei noi am folosit un tub de cauciuc. Bujiile vechi erau cam afumate, se vede in fotografii. Bujiile Bosch se strang la un cuplu de 28 Nm. In final motorul a pornit si...gata ! O seara buna !
  9. Statii RADIO CB

    Felicitari ! Chiar e o problema prinderea, depinde si cat de mare e statia. Unii au montat-o sub scaun. Dar cum umbli la butoane ? Pe bord, dar e prea vizibila si in plus trebuie sa dai niste gauri. Ar mai fi varianta torpedoului, eventual cu cablurile scoase pe jos. Ce statie / dimensiuni este ?
  10. Statii RADIO CB

    Asta se poate, dar o dau eu jos (spicul ) , nu imi trebuie in oras. Ideea era sa nu tot dau jos talpa magnetica de pe masina.
  11. Statii RADIO CB

    Tocmai asta am vrut sa evit, pune / ia talpa de pe masina. Puteam sa fac o montura fixa, dar nu am vrut sa mai cheltui niste bani in plus. Cablul nu e strans sub cauciucul ala, nici vorba sa faca un contact electric cu masina acolo ( o alta masa ). Am ales solutia asta cu bara din doua motive : e oarecum un soi de antifurt, nu se poate trage usor antena de acolo, si antena ramane acolo indiferent de viteza, de eventuale lovituri ( crengi de copaci ). O voi vopsi ca sa imbunatatesc un pic si aspectul.
  12. Statii RADIO CB

    @ caphonne - asta sa fie oare cauza pentru care mi s-a ,,stricat,, SWR ? Nu l am intins, a ramas cu bucla aia. Il voi prinde cu niste soricei de bara.
  13. Statii RADIO CB

    Voi pune fotografii. Nici mie nu imi e clar ce e aia pad magnetic. Nu e tot un cauciuc ? Imbraca talpa magnetica ? Cauciucul de 5 mm nu l-am mai pus. Sunt convins ca se va topi cauciucul original si se va lipi de plafon dar il las asa, nu mai pleaca de acolo.
  14. Statii RADIO CB

    Cablul are cam 5 mm, nu pateste nimic. La fel chederul, e suficient de ,,buretos,, ca sa zic asa, permite fara probleme cablul. Din pacate la mine a aparut o alta problema. Ieri am fixat definitiv talpa exact pe centrul plafonului. Am trecut peste ea o bara rectangulara de sticlotextolit pe care am prins-o de barele longitudinale. Aseara am incercat sa calibrez antena si surpriza e ca SWR nu scade sub 1,3 in canalul 22. Cu talpa data vreo 15 cm mai in spate aveam 1 si un pic. Abia misca acul. Acum o las asa, se aude bine la cativa km. Sub talpa nu e indicat sa bagi nimic, am incercat sa pun un cauciuc de vreo 5 mm grosime, estetic, elegant, rezistent la temperatura. Strica SWR, se duce peste 3. Sigur cauciucul original se va lipi de plafon. Si inca ceva: atentie maxima la surubul de reglaj, are inbusul fragil, am reusit sa-l rotunjesc. O sa pun un surub clasic cu cap de surubelnita. Sper ca v-am fost de ajutor cu experienta mea. Voi reveni cu fotografii dupa ce termin lucrarea ( vreau sa vopsesc bara si antena ).
  15. Statii RADIO CB

    Da, sunt doua holzsuruburi prinse in plastic. Tin fara probleme. Si era sa uit. Cablul de legatura de 4 m ajunge la limita asa cum am montat eu. Sau poate nu are 4 m, ca nu l-am masurat. Ar fi trebuit un metru in plus.