Sari la conținut

costelandrei20

Members
  • Număr conținut

    287
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    13

costelandrei20 a câștigat ziua ultima dată pe 14 Iunie 2020

costelandrei20 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

62 Excelent

Despre costelandrei20

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 09.01.1964

Informații profil

  • Nume:
    Andrei Constantin
  • Interese:
    Munca, familia, pescuit, sport
  • Oraș:
    Braila
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2010

Metode de contact

  • Yahoo
    costelandrei20@yahoo.com

Vizitatori Recenți Profil

1.760 citiri profil
  1. @ taviro - La momentul cand scriu, pentru Duster din oct. 2010 acela e singurul catalizator aflat pe stoc. Mai sunt pe anumite siteuri intre 1600 si 2400 lei, dar sunt pentru modelul produs din 2011 aprilie. Nu, nu am incercat cu benzina mai buna. Dar odata pornita masina merge impecabil. Masina are GPL din 2013. Oricum, intre timp masina a fost pornita. Au resetat calculatorul, mi - au spus ca din cauza evacuarii deficitare calculatorul a fost inhibat ( ?! ). Urmeaza luni sa dea jos catalizatorul. Vom vedea atunci cum arata. Fac si niste fotografii. Am gasit o firma care se ocupa cu curatare
  2. 1.E logic, daca teava e infundata... Intrebarea era daca evacuarea infundata poate duce la nepornirea motorului. Da sau nu ? 2. Evacuarea e gaurita si iesea fum inclusiv pe la racordul acela. Eu cred ca mecanicul vrea sa ma tepuiasca putin...
  3. Simptom : Duster 1,6 16 V 4x4 din 2010 cu GPL ulterior in 2013. Cam 145 000 km. Tobele cam gaurite, martor check engine aprins in bord. De 6 luni pornea usor la prima pornire, apoi foarte greu dupa oprire. Dusa la APAN si pusa pe tester totul perfect, mai putin sonda lambda (check engine...) De sambata nu a mai pornit deloc. Ca si cum as fi pus apa in loc de benzina. Dusa la service mecanicul imi spune ca a pornit-o dar...Prin catalizator nu trec gaze si trebuie schimbat. E ieftin, doar 9970 lei !!! Intrebare : 1. Poate fi real asa ceva ? Nu porneste din cauza catalizatorului ?
  4. Salut. Deocamdata ce pot spune : am vorbit cu un mecanic , era sigur ca sunt de vina cele doua cabluri care leaga timoneria de cutie. Trebuie schimbata timoneria. Vreo 6, 7 sute cu manopera inclusa. Nu cred ca are dreptate. Problema cred ca e chiar la maneta de viteze. Pana se incalzeste, cutia intra in 1 -2 sau 3 - 4, depinde cum a prins-o inghetul. In schimb NU se misca transversal ! Incalzita chiar la maneta cu un foen se deblocheaza in 5 secunde. Voi incerca sa desfac timoneria sa vad care e problema acolo. Dar cand se va incalzi afara. Si voi scrie pe forum. O zi buna.
  5. @NicPai ce ai aratat este masca pentru iarna. Nu protectie contra pietrelor. Paravantul s-ar putea dovedi util pentru incalzirea mai rapida a motorului. Si vara il dai jos ? Sau cum ? Eu am rezolvat problema pietrelor ieftin si cu putina munca ( dat jos bara si remontat ).
  6. Posibil sa gasesti. Dar e mai sanatos sa pui plasa metalica pe interiorul barei.
  7. O sugestie pentru noii posesori ( si nu numai ) : montati in bara din fata plasa cu ochiul de 1 cm. Nu stiu cum e la Ph2, la Ph1 e prost proiectata bara. Nu afecteaza racirea, dar protejeaza radiatorul de aer conditionat. Eu am luat o piatra si . m-a costat vreo 600 inlocuirea, freonul, manopera.
  8. Multumesc, la prima dezghetare o pun pe groapa si verific burdufurile. Eventual le usuc cu un incalzitor si mai vedem.
  9. @ cristilva In aceasta iarna mi s-a intamplat acelasi lucru. Maneta blocata, se dezgheata dupa cateva minute de mers. Cum ai rezolvat-o ?
  10. Amortizarea ( in cazul meu ) s-a produs in aproximativ 25 mii km. Pret 2700 cu o rata de amortizare de ~ 11 lei / 100 km. Merita oricum sa iti pui gpl, chiar daca mergi sub 10 mii pe an.
  11. Succes ! Eu stiu ca orice instalatie porneste pe benzina si trece apoi pe gaz. Gaz si benzina SIMULTAN ESTE IMPOSIBIL. Instalatorul pacaleste calculatorul care stie ca e tot pe benzina, dar consum de benzina nu exista.
  12. @ Stanion - ce e in neregula ? E normal sa consume 10 l benzina la 1500 km. E chiar super ! Eu pe medie consum 1.7 l / 100 km ( vara - iarna ) Pornirea e obligatoriu pe benzina si trecerea pe gpl la 30 grade temperatura apei. E adevarat ca la alte instalatii trece pe gpl la o accelerare ( turare) puternica a motorului. @ Radu 29 - oprirea / pornirea pompei se face automat ? Sau ti-a pus un buton din care opresti / pornesti pompa ? Ca daca nu e automat, e cam aiurea sa ai nevoie de benzina si sa ai pompa oprita ( de ex se termina gazul ). Cum e ?
×
×
  • Creează nouă...