Sari la conținut

apasaciu

Members
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

1 Neutral

Despre apasaciu

  • Rang
    Nou venit
  • Dată Naștere 04.11.1980

Informații profil

  • Nume:
    Andrei
  • Interese:
    masinile, chitarile si muntele
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Nu posed un Duster
  • An fabricație:
    2016

Vizitatori Recenți Profil

254 citiri profil
  1. Salutare! Eu se pare ca am rezolvat problema. Ca si solutie, la mine fiind vorba de cablul din dreapta, cel responsabil de miscarea stanga/dreapta a schimbatorului, am desfacut acel capacel de pe cablu, am dat de mai multe ori cu WD40 in acea zona in timp ce miscam si maneta schimbatorului. Accesul la cabluri a fost foarte usor, ridicand doar rama si mansonul schimbatorului peste nuca. Dimineata, desi erau -4, nu inghetase nimic, iar schimbatorul mergea foarte usor. Stiu ca nu arata exact la fel ca la duster, dar cautand o poza cu timoneria mai sus amintita pentru 4x4, am vazut ca are aceleasi
  2. Asa este, dar cautand pe net, am gasit doar la un A4 si la duster problema asta. Banuiesc si eu cablurile, dar nu stiu cum sa actionez, de aceea caut pe unde pot informatii. Nu as vrea nci sa schimb toata timeoneria pentru un cablu. Am facut conturi pe forum inclusiv pe forumuri frantuzresti. Ma sperie lipsa de informatii/discutii pe gama Renault. Sunt proaspat posesor de Renault, si nu stiu pe unde sa gasesc cate una alta.
  3. Salut @t0rquemada Legatura zic eu, ar fi aceeasi problema, timonerii similiare, masini inrudite si de asemenea foarte putine informatii pe net. Sper sa nu deranjeze atat de tare intrebarea mea. Stiu ca intai de toate incercam sa ne ajutam. Daca deranjeaza atat de tare, se poate sterge postul si contul. Multumesc
  4. Salutare! Am patit si eu la fel astazi, la un grand scenic 3, tot cu timoneria pe cabluri. @costelandrei20 - tu ce ai rezolvat? ai aapucat sa desfaci? daca da, ce ai gasit pe acolo in neregula?
×
×
  • Creează nouă...