Sari la conținut

sebiag

Members
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

sebiag a câștigat ziua ultima dată pe 23 Septembrie

sebiag a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

11 Bun

Despre sebiag

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Pitești
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115cp

Vizitatori Recenți Profil

250 citiri profil
  1. Salutare tuturor, Dupa mai bine de un an de utilizare, vin cu noi impresii, si intrebari, la care nu am primit raspunsuri in reprezentatia Dacia. Aspectele pozitive, menționate in primele posturi se pastreaza si nu voi mai insista asupra acestora. Cert este ca , pana la acest moment si 20k km nu am avut nici o eroare in bord sau defectiune majora. La sfarsitul lunii iunie am efectuat revizia anuala si s au inlocuit filtrele si uleiul motor. S au verifica toate strangerile pe suspensie, motor , etc. Mentionez, insa, aspectele negative si nedumeririle pe care le am cu privire la f
  2. Dupa parcurgerea a cca 350 de km, ieri si azi, in regim mixt , urban si autostrada, va prezint modificarile de comportament ale motorului, dupa acel update de soft: - se simte clar ca puterea motorului a scazut sesizabil, dar cred ca e ceva legat de hp, deorece cuplul pare acelasi in jurul plajei de 1800-2000 turatii. Suspectez si ceva parametri schimbati la turbina, deoarece, parca nu se mai aude acel suierat specific pe decelerare, intre trepte. - motorul este mult mai zgomotos, nu stiu cum sa va explic, sunet gen diesel VW, cu frecventa mai joasa. Acum nu stiu daca acest sunet p
  3. Stiu ce spui, aceeasi reactie am avut si eu, dar mi a cerut manualul si mi a aratat. Acum sunt acoperiti... Stiu ce spui, aceeasi reactie am avut si eu, dar mi a cerut manualul si mi a aratat. Acum sunt acoperiti...
  4. Este vorba de exact martorul din imagine, desi a mea este diesel. Nu am mai vazut acest martor pana acum, nu se aprinde nici la punerea contactului. Nu s a mai aprins nici un alt martor suplimentar, iar aceasta a stat aprins, exact pe perioada in care ventilatorul radiatorului functiona in turatia maxima.
  5. Update dupa 7500 de km: Per ansamblu masina se prezinta bine. Am inlocuit uleiul si filtrul pentru ca avea un nivel scazut aproape de minim, nivel care a putut fi observat pe joja problema, abia dupa ce s-a innegrit. Atasez si imagini cu nivelul uleiului vechi. Rog, daca stiti, la acest motor, sa mi spuneti care este cantitatea de completat intre minim si maxim. Nu stiu daca asa a fost de noua. Ramane sa urmaresc , daca dupa noul schimb, motorul consuma ulei, conform spuselor tehnicianului de service si manualului, pana la 0.5 litri/1000 km. S a folosit Dacia Oil Plus 5w30 RN17,
  6. Salut, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Pentru inchiderea mai ok a usilor, pentru un grad superior de confort acustic si pentru a nu se mai murdari pragurile in interior, iti recomand sa inlocuiesti chederele exterioare de pe usa cu cele originale pentru 4x4, care se prelungesc si in partea inferioara a usii. Usile sunt deja pregaurite pentru clipsuri , nu trebuie sa faci modificari si nici nu vei sta cu grija ca unele aftermarket se vor dezlipi in timp. Acum legat de asistenta la plecarea in rampa, este o succesiune a etapelor pentru a functiona: in rampa, cu piciorul
  7. O noua chestie sesizata: in ultimele zile , cu dimineti cu temperaturi negative , la parcurgerea primilor cca 15 km, la franare pt oprire, cand masina face balans din inertie ,catre inainte, dar numai in acel moment, se aude un zgomot , huruit slab dar sesizabil, parca ceva intra in rezonanta, atinge ceva. Dupa ce se redreseaza la orizontala in pozitia normala, sau la franari usoare doar pentru reducerea vitezei, acest zgomot nu apare. Dupa ce se incalzeste motorul si afara, sau de exemplu , seara la intoarcerea de la job, nu se mai aude. Am verificat in compartimentul motor subansamblele car
  8. NU CITA ULTIMUL MESAJ! Deci Dusterul meu 1.5 dci 2WD are loc de roata de rezerva /oala in portbagaj. Sa fiu eu norocos sa nimeresc un model unic?!...
  9. Sandero a fost vandut cu cca 150.000 km. Chederele de care iti spuneam, se monteaza suplimentar pe usi, in locul celor existente, dar sunt diferite pentru ca se prelungesc si in partea de jos a usii , pe praguri, fata de cele cu care a venit masina. Usile sunt deja gaurite, unde se clipseaza. Cu siguranta intra si roata de dimensiuni normale in portbagaj, pentru ca loc este destul. Cu privire la 4WD, inseamna m am inselat asupra locului rotii de rezerva, datorita faptului ca portbagajul este diferit. Scuze!
  10. Salut, avand in vedere ca nu este 4WD, portbagajul este normal, cu oala pentru roata de rezerva. In lacasul respectiv, masina a venit cu kit de reparație roata, așezată in suporti de polistiren pentru a acoperi golul. Eu l am scos si am cumparat o rezerva slim, care a intrat perfect fara nici o modificare. Mai mult, suportul de polistiren era fixat cu surub si piulita de plastic care s a asezat perfect pe rezerva cumparata separat, impreuna cu cric si cheie de roti. Am incercat de la comanda sa optez si pentru rezerva, cric si cheie, dar nu este posibil in configuratia aceasta la Dacia, nu st
  11. Întrebare posesorilor de 1.5 dci , cu joja/buson: Voi cum determinați nivelul uleiului pe joja? Eu nu reușesc sub nici o forma sa imi dau seama unde se situeaza...
  12. Aspecte pozitive: - per ansamblu, Dusterul se prezinta si se comporta foarte bine, constat o evolutie imensa pentru Dacia, fata de modelele anterioare. - caroseria inchegata si habitaclul foarte bine insonorizat, peste alte brand uri considerate superioare Daciei. - motorul destul de elastic pentru un diesel, zgomot redus, rafinat, consumul foarte redus, cuplu multumitor. - transmisia etajata corect, timonerie destul de precisa, mult mai confortabila fata de varianta diesel 4WD, cu trepte mai lungi, adaptata mai bine traficului urban. - tinuta de drum decenta pentru
  13. Dupa o experienta de 10 ani, foarte ok, mai ales dpdv financiar, m-am despartit de Sandero Stepway 0.9 tce. Dupa indelungi analize ale pietei de autoturisme noi, am ales sa raman fidel brand ului Dacia, principalul motiv fiind ca , inca produc masini old school, cumva spre analogice, precum in perioada de aur din industrie , 2000-2005, dar cu influentele necesare de modernism. In consecinta, din luna iulie 2023, sunt proaspăt posesor de Duster, model Journey, 1.5 blue dci, culoare alb. Nu mai enumar dotarile, pentru ca le cunoasteti, dar menționez ca am adaugat ca accesorii aparatori de noroi,
  14. Intrebare pt. Duster 2023 1.5 blue dci: Am observat ca in fata radiatorului, in partea de jos, sunt montate un soi de clapete/lamele orizontale. Care ar fi rolul acestora?
×
×
  • Creează nouă...