Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 26.01.2020 în toate secțiunile

  1. 7 puncte
    Bine v-am gasit, Printr-o ciudata situatia, dupa cel putin 10 incercari cu diverse adrese de email, incercare de contact pentru suport admini forum ( toate fara succes), astazi a mers next next cu acceasi adresa de email :). Pesemne s-au aliniata astrele. Cam de 1 luna conduc masina din titlu. Acum are cam 1000 km. Cica pachetul Orange, care sta sigilat prin casa (n-am ce face cu el ). In afara ca "pentru ca rodaj"n-am apasat pe coada pisicii prea tare, pana acum numai de bine. Bine, si eu nu merg decat extraurban ( e aberant sa stai in oras cu medie de 10 km/h!) . Pentru ca toti intreaba de consum ( sincer, e masina noua ( (bine ca e a "muierii" si n-am platit-o eu ca n-am atatia rinichi) si nu inteleg obsesia asta )- sunt cam cum scrie in fisa ei - 6.4 - 6.1 l / 100 km. In primii 300 km fuse cam 6.7 . Fun stuff - posesor de "patruped", prima chestie a fost sa o "blindez" anti par ( huse, etc). Dupa primul drum am zis sa dau un pic parul de pe huse jos mare-mi fu surpriza - plasticul ala mult hulit de toti este perfect! Se curata intr-o secunda. Nici pe departe cum munceam cu orele in Toyota (2004) sa curat imitatia aia de piele si /sau mocheta. La Duster sunt "super auto lavabile", aproape. Nu place ca nu are contraaripi sau cum s-o numi partea de plastic la pasajul rotilor spate- se vedea tabla chioara.. Cam atat despre masina- doar mai vreau sa mentionez (fara a nominaliza , se stiu ei) calitate umana/tehnica a celor cu care am colaborat (pana sa intru astazi aici ), nick-urile lor fiindu-mi familiare. Tot inainte! In afara de valul de hate pe care il vad in ultima vreme pe online-ul romanesc referitor la Duster ( nu mai zic de "nivelul" celor care il creeaza ) sunt un pic dezamagit de ce vad ca si calitate "intelectuala" a posesorilor. Sa intrebi ce inseamna un bec de pe bord (fie vorba intre noi, arata mai mult decat explicit ) atata vreme cat ai in cartea masinii mura-n gura e cam ..dezamagitor. Mi-a placut ca pe acest forum am vazut multe discutii ok, aproape la nivelul celor de pe forumuri UK, RU, FR. Spor in toate, bine v-am gasit si sa crestem in bucuria de a conduce o masina cinstita si d'acilea de la noi. Doamne ajuta si numai bine, Foxu' maxima asta. Mi-a venit "promotia" pe 7.02.2020. Si e valabila pana pe 31.01.2020. Deh, pesemne ca regizorul e de la "Amintiri despre viitor". Cica am un upgrade (prima data cand ma conectez ) gratis in primele 90 de zile. Pesemne ca o sa mi faca si update de SW la medianav (acum am 1.0.10.2, cel cu care a venit).
  2. 6 puncte
    Inițiatorul are un motor ce necesită ulei cu normă RN0710, unde se încadrează doar 5w40 Elf RN-Tech. 5w30 DPF e doar pentru diesel. Când a apărut 1,3TCe (și mai noul 1,0TCe) Renault a schimbat furnizorul de ulei și norma, astfel că acum ai ulei Castrol 5w30 cu norma RN17 (înlocuiește RN0700+RN0710) pentru benzină. Aveți Fișă de întreținere, ce scrie acolo se respectă, dacă nuse respectă... o faceți pe banii vostrii.
  3. 5 puncte
    Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste 30 ani. Apoi a apărut Solenza. Aceiași indivizi spuneau că Solenza este vai de capul ei, iar Supernova este foarte bună. După care a apărut Loganul, iar paroxismul a atins cote maxime. Până și Oltcitul era văzut ca fiind mai bun, iar când s-a scos Solenza din fabricație a ajuns să fie vândută SH mai scumpă decât fusese nouă. De asemenea când Dacia a scos motorul de 0.9 TCE aceiași indivizi îi cântau prohodul. Nimic nou sub soare și cu acest motor de 1.0 de pe Duster. Istoria se repetă, iar cei mai sărăcuți cu duhul nu învață nimic din ea.
  4. 4 puncte
    Consumul e bun la diesel.Da,cheltuielile cu dieselul sunt mai ridicate o idee fata de benzina.Eu n.am ales diesel tocmai pentru ca nu fac km.Doar in ultimul an am depasit 10.000 km doar pentru ca am iesit in afara tarii.Asadar consumul mai mare..cam 9 media afara nu ma sperie..N.am DPF,ADblue,etc..Motoarele noi diesel sunt din ce in ce mai sensibile..Doar o parere. Masina e luata,asadar vorbim vorbe acum..
  5. 4 puncte
    1. Activezi AA pe navigatie, daca nu este deja activata. 2. Cauti cablu compatibil ( de obicei cel original al telefonului ) si conectezi telefonul cu navigatia prin intermediul cablului. 3. Apare iconita cu AA in dreapta jos si ai cale libera sa faci ce doresti ( AA full options ) Si data viitoare cand o dai pe etnii sau alte porcarii de capitala, ai report
  6. 4 puncte
    Nu pune la suflet,daca citesti ultimele posturi cred ca se inteleg ce am vrut sa spun. Imi pare rau ca nu am dat atentiei formei de exprimare si citarii fiecarui coleg ce postase. Nu ma obisnuiesc inca sa scriu corect ci ma grabesc si iese prost. Idee e simpla si ramane valabila. Dusterul are o pozitie foarte clara in piata. Ai nevoie de ce ofera, e ideal. Ai alte nevoi, ura si la gara . Sau daca ai banu' gros ..ai alte optiuni. Din pacate toate comentariile sunt legate de chestii care sunt default asumate cand cumperi.Marea buba este ca avem un nivel foarte scazut de "inteligenta tehnica" ( ca sa nu zic altfel) si habar n'avem ce ne trebuie si ce achiztionam. Mai e o chestie - suntem diferiti ca generatii deci pt cineva care considera masina asa cum o considera genratiile actuale e greu de inteles de ce noi . "batranii" avem alte abordari . De fapt toti avem dreptate. Daca te uiti insa ce intrebari apar dupa achizitie -te crucesti. Si aia sunt in trafic, cu noi in loc sa fie la scoala ( si la cea de soferi, ulterior). stima.
  7. 3 puncte
    Salutare tuturor, revin cu un update, masina am preluat-o din reprezentata in data de 12.02.2020 dar am hotarat sa scriu dupa ce fac cu ea niste km. Asadar, in momentul de fata am 570 km parcursi, procentul fiind de 40% urban, 60% extra-urban, consumul mediu 6.1 / 100. Modul de conducere si consumul: ( incep prin a preciza ca legat de aceste doua aspecte sunt deschis la sfaturi, fiind prima mea masina cu motor diesel, pana acum am avut doar masini pe benzina ) Pana acum doua zile am condus cu modul ECO activat constant si consumul mediu era de 6 / 100, a crescut la 6.1 dupa dezactivarea modului ECO. Schimbarea vitezelor o fac la 2500 rpm ( chiar si din prima in a doua ) iar in oras, cand este mai aglomerat, incerc cat se poate, sa merg cu 2300-2500 rpm, in extra-urban rpm-ul este undeva la 2000-2200 si merg cu viteza a cincea si a sasea), ca si viteza maxima, de asemenea urmez sfaturile din manual si nu am depasit 130 km/h, maximul atins fiind 120 km/h. Tinuta de condus: scaunele sunt destul de comode, singurul lucru pe care il am de comentat este ca cei de la Dacia puteau sa ofere posibilitatea de a lasa scaunul soferului cu macar o miscare de maneta mai jos, dar sincer dupa 4-5 zile m-am obisnuit si cu maximul oferit de Dacia. Modul in care se comporta masina pe drum: mie unul imi place, este usor de condus dupa parerea mea si chiar daca este inalta, cu putina atentie si cunoscandu-i limitele poti sa iei virajele mai ample si cu 100 km/h fara sa simti ca fortezi masina foarte mult, virajele mai stranse undeva la 60 km/h, la viraje foarte stranse nu stiu cum se comporta masina deoarece nu am intalnit pe traseele facute pana acum. Pe autostrada masina merge foarte ok si nici nu mi s-a parut ca sunetul exterior ( aer, motor etc. ) se aude deranjant de tare in interior, este mai mult decat ok ( din punctul meu de vedere ). Un lucru deranjant, pe care doar in aceasta seara l-am sesizat sau doar acum a aparut, este ca un sirenaj care se aude cand motorul este pornit chiar si dupa ce opresc motorul dar nu intrerup contactul si pare sa vina de undeva din zona rezervorului sau a sistemului de alimentare cu combustibil ( nu sunt mecanic si nici nu am cunostinte tehnice ) dar sunt curios daca este normal sau daca a mai avut cineva acest sunet si care este motivul pentru care a aparut. Cam asta este experienta cu masina pana in acest moment, per total eu sunt multumit de masina singura mentiune fiind acel sunet amintit mai sus. Sper sa nu va fi plictisit prea tare postarea. 😊
  8. 3 puncte
    Teoria iti da un interval bun in anumite conditii, practic testezi si vezi ce e mai bine pentru masina ta si tine. Mai mult decat e teoretic nu cred ca e bine oricum. Practic eu pe Romania, la 15000Km oras era deja murdar destul si prefer sa schimb filtrele de aer si habitaclu la 8000Km. Asa imi place mie.
  9. 3 puncte
    Salut, deschid acest topic pentru ca sunt proaspat posesor de Duster si vreau sa impartasesc experiente, opinii dar sa si cer sfaturi despre acest model. Este vorba despre un Duster din 2016, 1.5 dci euro 6 DPF, tractiune 4x4, cu 60 de mii de kilometri la bord. Are putine dotari, dar am fost placut surprins sa descopar ca are stop-start si hill start assist. I-am facut schimbul de ulei (elf 5w30 dpf) si filtre, urmeaza revizia de patru ani. Adica schimbarea curelei de distributie, pompa de apa, cureaua de accesorii, role intanzatore, lichid de frana si lichid de racire schimbate. Si clar niste anvelope noi, cele originale , desi mai au profil, nu sunt pe placul meu,f ac si zgomot, clar trebuie schimbate. Mai studiez problema protectiei senzorului de pe galeria de evacuare, cred ca o solutie custom e mai atractiva in comparatie cu un scut de protectie cumparat de pe piata de profil.
  10. 3 puncte
    1300km N-am folosit masina cam 2 saptamani. Cand m-am apropit de ea astazi, pace. nici un miau miau, nici o clipire de pozitii. nada. Eram sigur ca a murit bateria..si masina avea 1000km.. scot telecomanda si apas pe "deschidere" voila. masina "a inviat". deci..se pare ca dupa cateva zile intra in "nani mode" smart..Duster
  11. 3 puncte
    Mda...., ati ridicat valuri grele bre, nu gluma!!!! Dupa cate eu cunosc, in R.M. este numai un singur dealer oficial, care are mai multe filiale/oficii prin orasele mai mari, este holdingul DAAC HERMES, un fel de monopol, si ca sa ai o Dacie noua trebuie sa bati pocloane la ei. Evident cu precomanda, cu configurarea care doresti. In dependenta de configurare se stabilesc si termenii de livrare, fiindca daca se doreste un Duster absolut full, apoi dureaza, cand se alege versiunea standart +culoare + pachetul electronic ca in cazul meu (17.600 euro) ai 10-30 zile de asteptat si te faci Dusterist ! Daca esti mai insistent, o poti procura in RO, o introduci la vama, platesti toate taxele, stai o gramada de timp in randuri, si cand doresti sa te folosești de garantie treb sa mergi de unde ai procurat-o, iar daca mai stai in service 2-3 zile, i-ai hotel, mai platesti cartea verde 40 euro +taxa pentru drumuri si esti baiat de nota zece. gata parese ca aici suntem off-topic. Legat de medianav, mi-au spus din start ca harta Moldovei nu e, chiar imi amintesc ca venise-ra si cu ceva propuneri de plata adugatoare, dar am zis ca pentru moment nu prezenta mare relevanta pentru mine. Tendinta era sa am 4x4 si un consum mai redus la petrol (Fordul meu de 12 ani păpa 10-11 l de benzina), iar eu anul acesta vreau sa trec cu traiul la vila, langa r. Nistru. La moment am la bord 4800 km, mai fac 1200 dupa care o sa merg la reprezentanta dupa consultare, unde voi dezbate si tema medianav!
  12. 3 puncte
    De luni 10.02.2020 sunt iar la vanzare barele trsansversale la Lidl. Pentru cine e interesat!
  13. 2 puncte
    Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu demarajul masinii. Si eu sunt incantat de 1.6-le meu aspirat si nu am nici o problema in depasiri. Sunt persoane care au vrut neaparat sa incerce Dacia de 16K pe care mi-am luat-o sa vada de ce ar da cineva atatia bani pe o Dacie si unii au fpost impresionati iar altii au avut doar de comentat. De asta fiecare e liber sa faca ce doreste cu banii lui :-)) @jelly , mult noroc sa ai de ea si rabdare cat mai multa pana iti ajunge! :-)
  14. 2 puncte
    Este recomandat sa distribuim informatii ca acestea in privat. Cine poate sa le ofere, sa mentioneze asta in topic (de exemplu printr-o postare ca aceasta "Pot ajuta eu cu mai multe sfaturi in aceasta privinta, insa va trebui sa ma contactati in privat"), iar cine are nevoie sa contacteze persoana respectiva. Cu stima, Admin ForumDuster
  15. 2 puncte
    Nu poti sti ce iti rezerva viitorul. Poate va face mai multi sau mai putini km. Sau poate va trece la alta. Eu unul de cand am trecut la GPL am facut mai putini km decat pe benzina . Dar am folosit dusterul pe post de soba in noptile friguroase cand eram in varful muntelui si dormeam in el.... @RETSUD sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara evenimente.
  16. 2 puncte
    Stiam ca vazusem un alt documentar despre tipurile de uleiuri de baza si acum l-am regasit. Vizionare placuta pentru o intelegere mai amanuntita: https://www.youtube.com/watch?v=Bo2k8FNaAOw
  17. 2 puncte
    In curand totul se va termina! Revin cu detalii!
  18. 2 puncte
    Asa cum ai zis sigur nu este cea mai buna. Ma ocup cu vanzari piese auto si am client care a mers 7000000 de ex cu Master 2.5td cu ulei semisintetic 10w40.Nu era ulei de calitate superioară ,dar il schimba la timp. Pt schimbul de ulei fiecare(utilizator,producator sau mecanic) vine cu ideile si interesele lui. Recomand sa se foloseasca alt producator de ulei aceeasi norma cand apare o problema de consum,zgomote sau chiar pret prea mare in comparatie cu altul de firma cunoscuta.
  19. 2 puncte
    Va salut prieteni. Am scris cu ceva timp in urma ca voi merge in service cu medianav-ul . Speram sa nu se lase cu cantec. Bineinteles ca s a lasat cu cantec mare. Mi au adus la cunostinta ca nu imi baga masina in service daca nu sunt de acord sa mi inlocuiasca cureaua de accesorii motivand ca trebuie neaparat schimbata ca asa cere producatorul. Mi au spus ca se va schimba pe cheltuiala producatorului drept pentru care am fost de acord. Au tinut masina in service trei ore, nu am avut acces langa masina, nu mi am vazut masina pe monitor. Dupa trei ore am cerut sa mi fie adusa masina imediat, lucru care s a intamplat. Au parcat o in fata service ului si mi au spus sa plec ca nu se poate rezolva cu medianavul. Bineinteles ca am vazut negru in fata ochilor. Am sunat la vocea clientului, am reclamat ce s a intamplat. Am gasit intelegerea necesara la vocea clientului, s a facut constatarea in alt service autorizat cu reprezentantul fabricii de fata, s a schimbat medianav-ul. Nu vreau sa acuz dar pentru toti cei din Bucuresti care mergeti la MERIDIAN VEST din Iuliu Maniu, ganditi va de mai multe ori inainte sa o faceti. Sa nu va para rau dupa aceea.
  20. 2 puncte
    In fisa de intretinere a masinii se precizeza intervalele (perioada de timp sau numar de kilometrii) maxime la care trebuie schimbate anumite componente. Functie de modul de utilizare al masinii acestea pot fi mai dese. Apoi ramane la aprecierea fiecaruia daca doreste sa schimbe mai devreme unele piese. Eu reviziile le-am facut la 6-8 luni si aprox 10-12000km. La primele revizii filtrele de aer si habitaclu (acesta l-am mai schimbat de doua ori intermediar) erau in stare acceptabila. Dar la ultima revizie m-am ingrozit cum aratau. Foarte probabil ca le voi inlocui singur si intre revizii daca tot asa se vor prezenta si nici nu vreau sa ma gandesc la 30000km sau 2 ani (la mine sunt 20k km si 1 an). Plus ca am si piticul cu uleiul (in fisa este acelasi interval) dar avand si turbina si DPF nu va "vedea" mai mult de 10000km.
  21. 2 puncte
    Video in motion, e restrictionat nativ si pe MediaNav-uri la fel ca si pe cele din grupul VAG si nu numai, din motive de siguranta. Dar asta nu inseamna ca nu se poate activa neoficial atat pe unitatile VAG (pe MMI am activat eu) cat si pe MediaNav-uri. Sincer nici eu nu ii prea vad sensul, dar pe MediaNav-uri cand am inceput a baga video clipuri parca nu mi-a displacut. DAR intradevar distrage atentia la condus. Oricum eu nu folosesc cand conduc video. @foxbat de AA cu mirror link mai mult nu stiu ca nu m-a interesat crack-uirea telefonului doar pentru a obtine ceva pe MediaNav.
  22. 2 puncte
    Ca exemplu, asa pentru cultura voastra generala, MirrorLink-ul de pe grupul VAG merge atunci cand esti stationat sau pana la 15 km/h. Dupa viteza respectiva, se dezactiveaza ecranul de MirrorLink. Revii in preconditiile precedente, se reactiveaza MirrorLink. Celelalte sisteme de navigatie montate pe masini sunt identice la comportament - dezactivare in timpul mersului a mirror-ului. De ce ? Pentru siguranta ta, dar mai ales a celor din jur. Nu mai zic de legislatia in vigoare, atat de la noi, cat si din afara in legatura cu sistemele de navigatie si ce ar trebui sa faca ele. Ca si idee, Whatsapp functioneaza pe AA. Momentan nu cred ca functioneaza email-ul, insa probabil pe viitor va fi precum Whatsapp sau mesageria telefonului. Ochii la drum, nu in telefon !
  23. 2 puncte
    Conform noii politici filtrul de habitaclu se schimbă la 30000km sau 2 ani, deci la 1 an îl pot verifica dacă clientul o cere.
  24. 2 puncte
    @foxbat Navigatiile de pe grupul VAG au deja optiunea de SCREEN MIRRORING pe langa Android Auto si CarPlay. Adica, navigatia in sine are ceva built-in. Comparam mere cu pere
  25. 2 puncte
    @foxbat Da, o sa fie Castrol. Cat e in garantie, pui OBLIGATORIU uleiul care respecta norma. Faptul ca iti RECOMANDA Castrol asta nu inseamna ca esti obligat sa-l pui.
  26. 2 puncte
  27. 2 puncte
    Eu am gasit pe OLX un circuit care se monteaza. Acest circuit permite dezactivare/activare. Momentan este in pozitia dezactivare. Cand pornesc motorul, dupa 3 secunde se aprinde led-ul rosu din dreptul butonului S&S.
  28. 2 puncte
    @Gil26 pentru Logan si altele merge asa, dar pe Duster din pacate nu (cel putin pe al meu nu). Am mai facut la vreo cateva si a fost la fel. Acea procedura standard, nu se aplica si la Duster. Pentru cei ce fac caetva porniri pe zi chiar nu e nici o problema. In schimb pentru taximetristi sau altii cu distributie pe oras, te omoara cu aproape 100 porniri/zi.
  29. 2 puncte
    Eu, personal, la al meu duster, când forțez alimentarea, după primul click la pompa, al doilea, al treilea click, îmi rămâne blocat indicatorul de carburant pe bord, dacă alimentez normal, pana la primul click e ok, nu mai am problema asta...
  30. 2 puncte
    La mine a devenit reflex ca dupa pornirea motorului sa il dezactivez din buton si deocamdata nu ma deranjeaza asta. Dezactivarea permanenta este prezentata in cateva tutoriale pe forumuri. Dar S&S este prezent in multe locatii ale softului masinii. O solutie eleganta propusa de un coleg de forum este inhibarea S&S (echivalenta cu dezactivarea) cu ajutorul unei interfete ELM si softului ddt4all. In ECU BCM \ Energy Management \ EEM General configuration se modifica E_B_STOPSTARTINHIBIT_CF in True (captura este de pe masina mea). Solutia aceasta a fost testata de mai multi useri.
  31. 2 puncte
    Apropo de pavele, ma bag si eu in vorba, nu e mai comod a citi cifre? Eu am pus un multiplexor BIC in torpedou pe OBD facut, si pe MediaNav imi schimba cand temperatura exterioara cand cea a motorului. Unde mai pui ca pentru liniutele din bord trebuie musai sa ai masina dupa Noiembrie 2017, pe cand cu acest multiplexor merge chiar si pe cele vechi. Avantaj cei ce au MediaNav in acest caz ...
  32. 2 puncte
    Îți scapă, după 8 ani de existență 0,9 TCe( H4B 400/408/410) nu ai aflat că are injecție indirectă, la fel ca noul 1,0TCe(H4D 450) și recentul 1,6 SCe (H4M 738/740gpl) H4M 738 e codul, că a scris rar-ul pe carte H4M D7 e irelevant :)
  33. 2 puncte
    Zice bine taviro! Injectie directa au celebrul si economicul 1.2Tce,1.3Tce.citandu-l pe @t0rquemada
  34. 2 puncte
    1.6 k4m, 1.6 SCE, motoare aspirate precum si 0.9 Tce turbo sunt cu injectie indirecta. Amestecul de combustibil este injectat in galeria de admisie si nu direct in cilindru. Sunt cele mai "economice" motoare din gama Dacia ....pe GPL . Eu am consum de 9-10L GPL la drum lung, mers normal, schimbat la 3000+ ture si urcat la 5000+ in depasiri, dar pe motor K4M. 1.6 Sce este chiar mai economic.
  35. 2 puncte
    E un motor cu injectie Directa..Eu parca asa stiu. 0.9 Tce este motor cu injectie indirecta.
  36. 2 puncte
    Daca folositi ECO si nu se trage tare de motor atunci e cat de cat ok acel consum pe 1.33. Pe talpa si depasiri la greu pe non ECO nici in vis ce e mai sus. Consumul trebuie numai la pompa pentru certitudine, afisajul de CB e mai mult orientativ intrucat inca sunt probleme cu sondele de carburant. A mea pe diesel din 2018 are eroare de 1 L in plus la pompa fata de ce e afisat pe CB. 1.6 e un motor aspirat cu injectie indirecta care 'suge' aer + carbutant, unul care in timp si-a dovedit fiabilitatea. 1.33 e un motor caruia i se 'impinge' aerul fortat prin turbina, amestecandu-se cu carburantul in camera de ardere, un agregat ce nu-i se stie inca fiabilitatea, trebuie urmarit la 100k / 200+ k.
  37. 2 puncte
    Doamne ajuta. Sa ne bucuram cu toti de drumuri si de masinile noastre. Stima.
  38. 2 puncte
    Configuratorul e orintativ (mai trebuie și citit ce scrie pe acolo, nu doar dat click aiurea) și nu are valoarea unei serii de șasiu (din care poți vedea inclusiv dacă e BAV / BAVN). Momentan pentru vehiculele vândute pe teritoriul RO ai numai BAVN @gherundii nu a precizat de unde a cumpărat mașina (masina comandată de dealer pentru MD, sau comandată în pentru RO și apoi dusă în MD ), deci conținutul adaptat zonei de livrare rămâne în picioare. Pe de altă parte în pachetul oficial nu ai Moldova nici în pachetul EEU și nici separat (poza 3).
  39. 2 puncte
    bun venit in lumea forumistilor @gherundii. Expresia e ca te poti alege cu o unitate de navigatie ca o "caramida", buna de pus la temelia casei. @foxbat vezi tu, daca citeai bine inainte si aici (inainte de a crea un nou topic) si in alte parti ai fi vazut spre exemplu:
  40. 2 puncte
    Te cred @gherundii, si stiu ca la anumite pachete (sau modele - in afara de Essential si Comfort cele mai de baza) ai deja inclusa navigatia cu RO implicita. Tu ai ales un astfel de model peste medie.
  41. 2 puncte
    De anul asta pentru fiecare masina produsa cu noxe peste 110 g co2 renault plateste o amenda de 1.629 de euro care va intra in pretul masinii. Acum cautati ce motorizari raman sub nivelul asta de noxe, nici 1,5 dci nu se incadreaza. Doar asta de 0,999 cm3, plus varianta pe gpl.
  42. 2 puncte
    @foxbat versiunea ta chiar e 1.0.10.2, poate 1.0.13.2 ... ? Cred ca mergea foarte bine pe topicul cu 1.0.13.1 ca se vorbeste de acelasi tip de unitate. Succes la trecerea la 1.0.13.3 si poate ne dai cateva impresii cum a fost inainte si dupa. Multi au MediaNav-ul nou dar nici macar nu stiu cat de bine functioneaza navigatia lui originala. Mai mult de Android Auto, Car Play si SIRI nu se poate. Iar acestea au limitarile lor, probabil cum ti-ai dat seama deja.
  43. 2 puncte
    Si la un Sandero Stepway 0.9 tce, MY2019, am intalnit problema asta. Dupa o resetare a computerului de bord finalizata cu rezultat pozitiv doar pe termen scurt, maine va merge din nou in service fiindca cei de la reprezentanta au spus ca a aparut o solutie tehnica (probabil un update ceva).
  44. 2 puncte
    Ce limba română e asta ? Chiar nu poți scrie succint și clar neclaritățile ?
  45. 2 puncte
    Au trecut 8 ani si face la fel. Si pe benzina si pe GPL. Intre 1000 si 1500 cu pedala de acceleratie nemiscata fluctueaza turatia. Mai sus se stabilizeaza. Si relantiul sta cand la 700 cand la 1000 dupa reguli doar de calculator stiute. Pe mine unul insa nu ma deranjeaza. https://youtu.be/D-sJD8_WBXc
  46. 2 puncte
    Te ajut eu cu manualul de utilizare in limba romana daca despre el este vorba. Te rog sa-mi trimiti un mesaj privat cu adresa ta de email.
  47. 2 puncte
    La diferential, cu cât mai des, cu atât mai bine,si la 60000 stiu ca se schimbă la automate ( nu la toate). Ideea este sa schimbi cu câteva mii mai devreme, decât spune producătorul .
  48. 2 puncte
    Intalniere de iarna Olanesti - Valcea - Februarie 2020 ( Reiterez, mai jos, propunerea lui Cornel care pare atractiva: ) https://forumduster.ro/profile/6350-cornel/ Stimati colegi Dusteristi, Avand in vedere ca de la intalnirea din vara din Delta Dunarii nu ne-am mai vazut, ce-ar fi sa facem o intalnire de iarna . In acest sens , am amorsat ideea de a face o intalnire de socializare in statiunea Olanesti -Valcea( eu fiind din Ramnicu Valcea), prezentandu-va mai jos o oferta de pret a unui amic care are un hotel cu 45 camere. La prima strigare pretul este de 315 lei/persoana/sejur. Cred ca as mai putea negocia un pic. Partea buna , ne lasa cu "combustibilul" de acasa, deci fiecare isi aduce ce doreste si cat doreste. Pentru sambata seara se poate face o cina festiva si un DJ sau o formatie care pentru 10 lei de persoana ne canta pana dimineata ( asta este optional) . Ca data, cred ca in luna februarie ar fi bine, poate pana atunci va ninge si in zona noastra, sa putem face o iesire la zapada. Deci....dragi colegi dusteristi, daca credeti ca ideea este interesanta , astept de la Dvs. pareri, opinii , sau ....negatii. Pot fi contactat pe maill : [email protected] ; [email protected] sau telefonic 0748196717 O saptamana plina de bucurii. Cornel Georgescu La 06/01/2020 16:58, Hotel Suprem a scris: > Referitor la solicitarea d-voastra, cazare 2 nopti cu mese incluse si > acces Spa- grup Duster, va inaintam oferta noastra dupa cum urmeaza: > > - cazare cu acces Spa - 70lei/pers/noapte > > - mic dejun: 20 lei/ pers/zi > > - pranz: 45 lei/pers/zi > > - cina- 45 lei/ pers/zi > > Daca se doreste intrarea cu cina si iesirea cu mic dejun, 2 zile de > cazare, tariful este de 315 lei/pers ( tariful include TVA). > > In eventualitatea in care oferta noastra prezinta interes vom stabili > de comun acord perioada , urmand ca ulterior sa se faca rezervarile in > baza avansurilor virate in contul nostru bancar. > -- Va multumim. O zi buna ! Cu stima, https://hotel-suprem-olanesti.ro/tarife-si-oferte/ Departamentul Receptie 0250 775 157 0745 669 670 Citează
  49. 2 puncte
    Am gasit rezolvarea, duza respectiva se poate scoate cu mana daca tragi putin mai tare. Recomandabil ar fi sa nu faceti asta cand este minus afara si atentie la garnitura de etansare, sa n-o pierdeti. Bine ca nu m-am dus la reprezentanta ca ma faceam naibii de ras.
  50. 2 puncte
    La salonul auto de la Bruxelles din acest an a fost prezentat Duster TCe 100 Eco-G. Este TCe ul de anul trecut cu combustibil mixt benzina si LPG, 100 cai. 170 Nm ( fata de precedent 160 Nm ) Se pare ca este raspunsul Daciei la normele severe de poluare. https://autoblog.md/premiera-dacia-introduce-motorizarea-tce-100-eco-g-pe-duster-si-ulterior-pe-aproape-toate-modelele-din-gama/
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...