Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 18.03.2025 în toate secțiunile

  1. Va salut cu respect. Ma numesc Radu, din Bucuresti si sunt posesor de 2 agregate asa cum scrie si in titlu, ambele ph II, ambele achizitionate de noi de la Dacia si intretinute numai le ei. 1. Extreme, 4x4, 150 CP, benzina, 2022 2. Prestige, 4x4, 110 CP, diesel, 2018, modificat pentru off-road Sa ne auzim cu bine pe topicurile dedicate. Toate cele bune!
    3 puncte
  2. Topic update: pentru aniversarea de doi ani a Portocalei, m-am gandit sa va prezint din nou niste statistici pentru pasionati. RCA pe un an, 974.21 lei, mai ieftin decat anul trecut dar la un alt asigurator. CASCO a ramas la Omniasig, prima de asigurare crescand insa la 629 de euro (3130 lei) majorata in urma daunei de anul trecut. In anul care a trecut am consumat 1261.23 litri de benzina in valoare de 9697.77 lei. Tot in anul trecut am alergat Portocala cale de 15912 km. De aici putem calcula cu regula de trei simpla consumul mediu care este 7.92 la suta. Altceva demn de mentionat nu
    3 puncte
  3. Salut! Nu stiu daca trebuie sa fac toic separat cu iesirile pe care le-am facut de-a lungul timpului, dar momentan las aici cateva filme: 1. Transformarea... 2. Iesirile... Pe masura ce mai editez, mai postez aici. Toate cele bune!
    2 puncte
  4. Am ajuns acasă după plimbarea în Varsovia si un pic prin Romania.Traseul a fost Bucuresti-Oradea,Oradea -Varsovia.Apoi Varsovia-Oradea,Oradea-Deva și Deva-Bucuresti.Am prins iarna autentica în Polonia la intoarcere trecand prin muntii Tatra.La un moment dat in fata era un Caddy cu nr de Bv.Cred ca avea cauciucuri de vara pentru ca ceilalti il impingeau,neputand urca.Am avut un morcov mare dar am trecut cu bine!Am vizitat Varsovia,un pic prin Oradea,Deva,Gradinile lui Zoe,Manastirea Prislop,Cheile Băniței,Lacul Cinciș.Pe Valea Oltului am stat în trafic la greu la întoarcere.. lucrări de asfalta
    2 puncte
  5. Salutare Duster 1.0 GPL împlinește în curând 4 ani și are 65000 Km parcurși. În afară de înlocuirea senzorului de GPL (pe garanție - nici o problemă de atunci) în toată această perioadă am avut următoarele probleme: 1. un bec ars (STOP - frâne) 2 schimbat ștergătoare 3. nimic altceva în afară de punctele 1 și 2 Mașina funcționează perfect. Nu mai dezactivez SS - m-am obișnuit așa și rulez în mod ECO. Punctul forte al mașinii este CONSUMUL - așa cum voi arăta mai jos (calcule făcute cu preț GPL- card reducere 3,43 lei - preț benzină de 95 - 7,23 lei)
    2 puncte
  6. Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză) Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    1 punct
  7. Prafosu' a primit "incaltari" noi: ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.
    1 punct
  8. Daca tot ai facut "trimitere" la acel forum multimarca extern colegul a scris destul de clar acolo inca din primul post "i have intermitent power to glow plugs. and sometimes eror code 038013 Preheating unit diagnostic connection open circuit. .... replace the relay, same problem." ca a inlocuit deja releul de pre-postincalzire (inainte de raspunsul primit acolo ).
    1 punct
  9. Am 3 antifurturi plus huse dedicate pentru ph2.Cred ca merg și la ph1.Antifurturile sunt model 7711239099.Am rămas doar cu cele 3 în urma meseriașilor de la Autosoft.Nu am si "piulita" cu care se desfac antifurturile.Crapata tot de acei meseriași.La una din huse e desprinsa o bretea.Modelul ar fi asta.Se ridica din sector 6 Bucuresti.Nu trimit în tara!
    1 punct
  10. Si pe acest forum se gasesc destule informatii competente si experiente legate de circuitul de pre –postincalzire (releu si bujii), probleme, erori, rezolvari, etc. … trebuie doar cautat. Pe pinul 8 =3FF al releului este comanda – releu din calculatorul de injectie, pe pinul 4 = BP35 este + baterie din siguranta de 70A, iar asa cum bine si corect s-a scris anterior bujiile de princalzire sunt alimentate la 4.4 V si NU la 12 V (grija si cand se “verifica” ), atasat si cateva capturi pentru un motor K9K658, poate sunt de folos si altor colegi de forum: PS: am
    1 punct
  11. Bujiile incandescente, la Duster ph2 și Duster ph3 sunt alimentate cu 4,4V nu cu 12V , în plus comanda de alimentare poate fi între 0 și 100% funcție de cerințele calibrării din injecție.
    1 punct
  12. Haha...Dusterul negru a fost vandut, deci ramane doar Prafosu' pentru off-road. Dar...desi urmatoarea masina ar trebui prezentata pe forumurile de Renault, o sa pun si aici cate ceva, avand in vedere ca are motorul de 1.2 de pe Duster/Bigster. Asadar...Renault Rafale PHEV 300, va urma....
    1 punct
  13. La varianta 4x2 nu ai grupul spate unde e acea piesa care se înlocuiește. S-ar putea la tine sa fie o alta problema.
    1 punct
  14. hai mai colega ca este ok aici. Sunt cativa uameni foarte faini care ajuta si raspund. Ba unii chiar "din interior". E adevarat ca moda forumurilor s-a cam dus insa cel putin aici este ce trebuie.Si sper(am) sa ramana (cel putin) asa. Zi faina!
    1 punct
  15. Realizezi ca ai raspuns unui topic vechi de 2 ani si jumatae, nu? Mai bine ii dai omului PM.
    1 punct
  16. Nimic nou pe frontul asta.
    1 punct
  17. Salut. Despre “Am avut o completare cu antigel și … Legat de antigel - sper să nu fie problema de aici: voi urmări cât de repede se consumă antigelul.” daca este problema de acolo cu garnitura corpului iesire apa atunci destul de probabil ca la inceput nu se consuma mult antigel, de obicei doar sucureaza si pierderea este aproape insesizabila in vasul de expansiune, insa se poate vedea sub masina in zona aceea, iar asa cum am mentionat si in acel topic se poate schimba doar garnitura, nu este nevoie tot corpul plus senzorul temperatura (iar eu pe langa garnitura noua eu am aplicat si un strat
    1 punct
  18. Eu am scris destul de clar care pompă, trebuie doar citit și înțeles. Dacă se dorea identificarea sursei de zgomot, sezutul canapelei spate se ridica în 10 secunde și aveai acces la pompa din rezervor de carburant, lucru care se putea face încă înainte de a posta, pentru că tu ai mașina în față și auzi de unde vine sunetul, nu cei de pe forum. Pompa de adblue e corp comun cu calculatorul de adblue și cablaj aferent spre fața mașinii, vine doar cu rezervor, trebuie reprogramată pe mașină și era, pe deviz de garanție prin 2019, doar vreo 5000RON Morala: Dacă aveți garanție folosiț
    1 punct
  19. Ai primit răspuns şi pe forum extern competent, Dacă nu crezi ce răspuns deja ai primit, caută un releu de incandescente şi al tău dai retur dacă nu îţi convine ce vei afla.
    0 puncte
  20. Răspunde şi el unde poate, nu se vede că nu mai vorbeşte nimeni pe aici, se aplică politica pumnului în gură. Forumul ăsta devine praf cum nu mai numesc şi altele dar ştiţi şi voi care sînt alea, rude ( prea ) apropiate Să le fie de bine, eu cel puţin nu am nimic de pierdut.
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

×
×
  • Creează nouă...