Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 26.03.2019 în toate secțiunile

  1. 7 puncte
    Cand ai folosit ultima data 4X4 si cam cat la suta din timpul in care conduci Dusterul ai nevoie de 4X4? Majoritatea dintre noi le folosim in oras si mai putin pe drumuri neasfaltate unde si acolo nu e neaparat nevoie de 4X4. Asta nu inseamna ca nu sunt colegi off-roaderi in adevaratul sens al cuvantului insa daca e masina familiei ma cam indoiesc ca iti permiti sa iti bati joc de ea pe nu stiu ce coclauri uitate de lume. Imi place Dusterul ca aspect, imi place motorizare, imi place pentru ca e fiabil si intretinerea e accesibila, imi place ca e versatil pentru drumurile noastre si nu ultimul rand pentru ca e romaneasca si sprijin economia romaneasca.
  2. 5 puncte
    Stolna in week end:
  3. 4 puncte
    Ne apropiem de 5000 km. Cateva imbunatatiri care nu au nevoie de cuvinte, se vad in fotografii. Ce nu se vede. 1. Activare functie ,,Fallow me home,, 2. Senzor ploaie. 3. Cornering Functii activate de un coleg de pe forum care nu mai are nevoie de publicitate(este mult prea ocupat). Glumesc.Desigur Torquemada Urmeaza jantele.
  4. 4 puncte
    Am actualizat Super Mod la v4.0 in special optimizat pentru compatibilitatile cu skin-uri dar si reparat cateva probleme. 4.0ª Revizie Super Mod Standard RO 4.0ª Revizia Super Mod Evolution RO 4.0ª Revizie Super Mod (USB) La fel arhiva cu foldere USB e comuna pentru toate versiunile 4.0 Standard si Evolution si acum contine doua variante de 7Ways pentru teste. Mi sa parut ca una se incarca mai rapid. Sper sa va placa si sa lasati macar cate un feedback.
  5. 3 puncte
    Salutare tuturor. Astăzi am pus folie pe măgăruș.
  6. 3 puncte
    Salutare. Desigur, am adaugat. Multumesc frumos pentru instiintare. Am rugamintea ca oricine vede neregularitati pe forum sa foloseasca functionalitatea de raportare. De asemenea, daca vedeti lucruri care pot fi imbunatatite (de exemplu observ ca se tot discuta despre programul rabla si ma gandeam sa creez o sectiune special pentru acest topic), va rog contactati-ma printr-un simplu mesaj privat pe forum. Este interesul meu si al nostru sa reusim sa facem acest forum cat mai accesibil pentru utilizatorii constanti cat si pentru cei care doar ne viziteaza asa ca va rog nu ezitati sa imi scrieti. Pe aceasta cale, doresc sa multumesc si membrilor activi care sunt "pe faza" si raporteaza de multe ori continutul inadecvat (spam, limbaj licentios etc.). Datorita voua, acest forum este un loc mai bun. "Administratia" NU mai este in silenzio stampa si voi incerca sa raspund cat mai rapid tuturor solicitarilor voastre. Daca nu reusesc in cateva ore, cu siguranta raspund in maxim cateva zile, asta in caz ca nu sunt absolut deloc "prin preajma" in perioada respectivei solicitari. Cu mult respect.
  7. 3 puncte
    Eu cred ca este in functie de tara.Daca locuiesti in cele cu "apa calda" nu primesti roata(doar kit.ul)..La noi primesti roata de rezerva.
  8. 3 puncte
    Am pus stopuri rusia,eleron spate,bec led poziție, leduri interior picioare si plafon.😀 sa vedem ce mai urmează. Am sa vă tin la curent.
  9. 3 puncte
    Merci! Sa fie! Da, dupa ce incepe rabla o ridic. Nu avea serie de sasiu disponibila pentru culoarea asta (se intampla sa fie neagra in cazul meu dar nu e asta important, putea fi orice nuanta) la momentul cand am facut comanda. Nu am inteles nici eu exact din explicatiile lor...ceva cu unele masini sunt bagate la bursa si dealerii le pot rezerva si de acolo. La data respectiva mi-au zis ca sunt sanse sa fie gata si intr-o luna dar eu imi rezervasem calm pentru 3-4 luni :D. A fost o surpriza placuta de iepuras. Am sa revin cu feedback despre motor. La test-drive am mers cu cel de 150 de cai, am mai luat doua persoane cu mine, care s-au inscris si ei, chipurile interesati de achizitionarea unui duster, unul cu putina experienta de condus, unul cu masina noua (Skoda Ocatavia 1.5 tsi 150 cai) si cu experienta. Masina s-a comportat foarte bine cu 4 persoane in ea. Am testat franarea brusca, accelerarile de pe loc, recuperare din mers mai la 1800 de ture fara sa retrogradez, plecari din panta, mers pe drum cu piatra cubica. La cel de 150 de cai cuplul il are de pe la 2000 de ture cand e plina, odata ce prinde cuplu trage foarte bine. Impresia celorlalti doi a fost la fel de buna ca si a mea. "Incepatorul" a fost impresionat de cat de usor se manevreaza in oras si cat de intuitiva e la condus, "experimentatul" a fost placut surprins de performanta motorului si de controalele/butoanele de la interior. Am decis pentru 1.3 130 de cai, dat fiind ca pana atunci ma hotarasem la 1.6 sce. Sper sa fie fiabila si sa ma bucur de ea cat mai multi km.
  10. 2 puncte
    NEEK , merge impecabil ! Am adaugat pe stick-ul USB hartile, licentele si POI pe care le aveam deja in StorageCard4 iar iGO 8 le vede fara probleme ! La prima lansare de iGO 8 de pe stick am asteptat vreo 10 min pana sa-si dea drumul dar apoi a functionat frumos ! Multumesc !!!
  11. 2 puncte
    Mare e gradina.. In alta dezordine de idei..De ce ar disparea sortimentul de 95?
  12. 2 puncte
    Daca iei 10.000 esti mare..Nu intereseaza pe nimeni ca are casco..etc..E si 4x2...Ramai cu ce ai!Vei pierde mult la ea.Si eu am avut vise erotice de genul asta si m.am potolit.
  13. 2 puncte
    Banii-i dai direct la Renault Commercial Roumanie SRL, nu la dealer, cum din pacate se mai procedeaza la alte marci, de au ramas clienti cu banii dati si fara masina, fiindca dealerul respectiv folosise banii pe alte urgente in loc sa-i vireze importatorului. La Dacia, ca platesti totul o data sau in doua transe, tot aceleasi riscuri sunt, adica zero. Alegerea tine eventual de propriul cash-flow, de calcule si estimari de curs valutar. In al doilea rand, nu conteaza metoda de achizitie sau modalitatea de plata. Timpul de livrare depinde strict de data comenzii, de configuratia aleasa si de stocul disponibil. Nu capata nimeni statut privilegiat pentru simplul fapt ca achita integral la livrare.
  14. 2 puncte
    Trebuia citit înainte de a posta, astfel se citea și postul ăsta din februarie, nu mai apăreau "întrebări" Versiuni de soft Gen1 de la 1.1.3 la 4.1.0 aka Medianav Gen 2 de la 5.2.7 și 7.0.5 aka Medianav EVOlution Gen 3 de la 8.0.5 la 9.1.3 aka Medianav EVOlution Gen4 de la 1.0.0.0 în sus aka Medianav EVOlution cu AndroidAuto
  15. 2 puncte
    Am patit si eu asta,in primii 1400 km,s a aprins de 3 ori.De atunci am aproape 8000 de km si nu s a mai aprins.Este disponibil un nou soft pt modulul de uree.Resoftarea se va face automat cand ajungi in service..revizie sau poti merge direct pt resoftare.Eu nu am facut resoftarea desi lucrez la Dacia:)
  16. 2 puncte
    Am avut aceeasi dilema ... am avut o Skoda Octavia Combi din 2012... 1.6 Turbo! Zic am avut .. e dauna totala si mi-am comandat Duster 1.6 SCe dupa ce am facut tot felul de comparatii si etc. Nu gasesti ceva mai usor de intretinut si la fel de spatios in pretul asta (15.000 - 17.000 EURO). In cazul meu, chiar nu am considerat ca merita sa iau 4x4 si de motorina nici nu mai vreau sa aud. Am avut tot felul de probleme cu Skoda mea pe motorina (EGR, Turbina si etc) si vreau naparat benzinar... si aspirat :-) Sunt curios ce a decis cel care a postat... a trecut ceva din Ianuarie
  17. 2 puncte
    Eu am comandat masina pe 1 martie, azi 2 aprilie a ajuns la dealer. Avantajul meu a fost ca nu aveau serie de sasiu disponibila pentru aceasta culoare cand am facut comanda. Motorul este 1.3 tce de 130 cp, varianta de echipare Prestige si jantele pe 16 inch. Sper sa nu dureze asa mult sa mi se aprobe tichetul rabla.
  18. 2 puncte
    Imi pare rau pentru situatia ta. Nu sunt eu mecanic dar imi vine foarte greu sa cred ca o bujie incandescenta se poate "rupe" la un motor nou, dar cine stie prin ce miracol al tehnicii se poate intampla si asta. Cautand pe google "1.5 dci destroyed broken glowplugs" nu am gasit decat faptul ca se pot intepeni si sunt greu de scos, dar nu se rup pur si simplu si distrug motorul... Asta ar trebui sa-ti ridice ceva semne de intrebare. Succes!
  19. 2 puncte
    Iti trebuie tot baterie pt masinile cu SS: fie EFB, fie AGM. Ideea e ca la masinile cu SS incarcarea (managementul) bateriei functioneaza altfel decat la cele fara SS (s-a mai explicat treaba asta pe forum). PS. Discutia ar putea fi daca merita o baterie AGM sau e de ajuns una EFB....
  20. 2 puncte
    Alimentez doar de la OMV si n-am mai avut probleme. Am fost in weekend la munte prin pasul Rotunda (drum inchis), traversat fara stres cu Dusterul.
  21. 2 puncte
    Asa e, e vorba de jante, m-au costat 1600 de lei plus capacele centrale 150 de lei. Nu sunt de la planetara, le-am gasit in alta parte si mi-au venit mai repede.
  22. 2 puncte
    "Incaltari'" noi:
  23. 2 puncte
    Nu a contestat nimeni ca n-ai avea bani insa mi se pare inconstienta sa nu iti faci CASCO la masina noua dar ma rog, e decizia ta. Bine ca ai reusit sa cureti masina.
  24. 2 puncte
    DCH din cate stiu sunt acceptate doar cateva stick-uri modem USB, dar nici nu am incercat. Am vreo 2 modem-uri USB. Legat de iGO Primo iti pot arata ceva interesant: Aceasta este chiar navigatia MediaNav-ului pe care sa aplicat un skin Carbone si a deblocat aproape toate functiile iGO Primo. Eu pe al meu asa il am facut si chiar imi place cum arata. De fapt nngnavi e chiar un iGO Primo. De NextGen e deja prea mult.
  25. 2 puncte
    Anvelope PREMIUM sau de BUGET, ce si cum alegem? La fel ca si la alte produse si la anvelope de cele mai multe ori pretul se reflecta in performantele si calitatea acestora. Atunci cand intentionam cumpararea de cauciucuri de vara, iarna sau all season intodeauna incercam sa alegem o varianta cat mai buna avand in vedere bugetul de care dispunem. In functie de buget, avem cam intre 3 variante: - daca bugetul este nelimitat, atunci alegem o varianta premium (Michelin, Goodyear, Dunlop, Pirelli, Nokian, etc) si cu clase de performanta de top, sa zicem clasa A sau B la consum si clasa A la aderenta; - daca bugetul este unul mediu, atunci ne vom orienta catre o clasa medie de anvelope gen Falken, Hankook, Kumho, Nexen, etc... si cu clase de performanta aproape la fel de bune ca si la cele premium; - daca bugetul este unul mai redus, atunci alegem fie o anvelopa de buget a unui producator renumit de cauciucuri dar cu clase de performanta mai slabute, gen Taurus By Michelin, Debica by Goodyear, Matador by Continental, etc... fie alegem o anvelopa de buget cu clase de performanta mai bune dar care nu e facuta de un producator la fel de renumit gen Sailun, Rovelo, GT Radial, Kama, Windforce, etc. Mai trebuie avut in vedere faptul ca atunci cand este vorba despre cauciucuri de iarna performantele acestora nu mai sunt chiar ca ale anvelopelor de vara intrucat cauciucul este mai moale pentru a fi aderent iarna si in mod implicit clasa de Consum nu mai este A nici macar la anvelopele premium, ci B sau chiar C la avelopele premium, ajungandu-se pana la G la anvelopele de buget. Daca vreti sa va cumparati un set nou de anvelope sau jante incercati sa cautati si pe vadrexim.ro, veti gasi super preturi la toate tipurile de anvelope si jante auto.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×