Sari la conținut

jelly

Members
  • Număr conținut

    61
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    7

jelly a câștigat ziua ultima dată pe 16 Iunie

jelly a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

88 Excelent

1 Urmăritor

Despre jelly

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 10.10.1870

Informații profil

  • Nume:
    Jelly®
  • Oraș:
    București
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.0 TCe GPL
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

226 citiri profil
  1. jelly

    Un nou membru pe GPL

    La mine nu agață, deocamdata e bine. Am 2700 km.
  2. jelly

    ulei motor

    Da, am un prieten cu Megane 4, motor 1.2 Tce si i-a pus in service RN17 Castrol.
  3. jelly

    Jandarmul

    Am Bridgestone pe 17"
  4. jelly

    Jandarmul

    Este diferență mare, motorul este mai rafinat. Începe să tragă de sub 2.000 rpm, dar forța crește progresiv până spre 4.000 rpm. Nu e sportiv, dar trage bine și deocamdată nu-i pot aduce vreun reproș întemeiat (mașina azi a făcut o lună de când e la mine). Chiar dacă sună a ”3 cilindri”, zgomotul rămâne discret în habitaclu, chiar și în plaja 3.000-4.000 rpm (unde trebuie ținut, ca să dea totul), grație unei antifonări excelente. Motorul 1.0 Tce, mi se pare mult mai silențios decat motorul vechiului Logan 1.4 Mpi, cu toate ca îi pusesem si pe Logan acea pâslă sub capotă si în spatele motorului. Până acum ma declar mulțumit! Până una alta m-am pregătit și de iarnă. Am dat anvelopele Continental cele cu care a venit masina pe un set de anvelope de iarnă.
  5. Le vând pentru că nu am ce face cu ele. Am trecut la alte dimensiuni.
  6. Vând anvelope Continental EcoContact 6. DOT februarie 2020. Dimensiuni 215/65/16. Anvelopele au fost rulate aproximativ 500 km. Predare personală. Pret 1450 lei Anvelopele sunt inca pe jante.
  7. Acum mai nou se poate configura motorul de 100 Tce +Gpl și pe versiunea SL BlueLine și pentru 200 eur, se poate opta pentru aer condiționat automat.
  8. jelly

    Jandarmul

    Da, 300 eur. Camera spate, a fost montată de fabrică Acceiasi culoare o am si pe Loganul din 2005, doar ca cea de pe Duster este putin mai inchisa. Nu am avut probleme cu matuirea. Vopseaua este aproape ca in prima zi. Imi place culoarea si am mers pe aceiasi culoare din mai multe motive.
  9. jelly

    Jandarmul

    Mulțumesc! Ținuta de drum este foarte bună. La 170 km/h, masina se comportă foarte bine, nu tremură, direcția este precisă, jantele echilibrate bine. Zgomotul motorului este mult mai mic fata de masina ce am avut-o înainte (Logan 1.4 mpi) şi mult mai sprintenă. Consumul este cam măricel, asta până se mai rodează motorul. Prin oraş pe GPL am un consum de 8.7 litri/100. Este posibil să mai scadă. Nu este 4X4.
  10. jelly

    Jandarmul

    Salutare! De aproape 3 săptămâni sunt posesorul acestui bolid albastru de 100 Cp! Masina are în plus față de echiparea de fabrică: Pachet Media Nav cu senzorii de parcare aferenți + cameră marșarier, volanul, husa și nuca schimbatorului de viteze îmbrăcate în piele de Dromader, scaune față încălzite si keyless go/entry. Pe viitor vor mai urma si alte îmbunătățiri/modificări. Deocamdata mă declar mulțumit de alegerea făcută si totodată de bestia de sub capotă.
  11. @Adrian197071 Cred ca ai luat in calcul ca masina fiind suv si mai ales pe benzina o sa cam faca gaura la buzunarel? La suv parerea mea e ca se merita fie diesel pt consum si bineinteles 4X4 si daca motorul perimte gpl bine, daca nu tot diesel-ul ramane baza. Acum fiecare isi face calculele cum stie mai bine. Eu tot la Dacie am ramas pentru ca am vrut o masina noua, intretinere ieftina (cu toate ca pe perioada garantiei o revizie ulei, filtre + filtre gaz, costa undeva la 300 eur. Asa mi s-a spus cand am fost la drive test) si este singura marca cu motor cu injectie indirecta care functioneaza si pe gaz si ca mai si vine cu instalatie din fabrica care e un avantaj ca nu mai sunt nevoit se pierd garantia.
  12. Da frate, in mare ai dreptate, dar daca se punea pe Duster dotarile enumerate de tine, fii sigur ca nu se mai vindea Kadjarul, asa ca Dusterul este o varianta a low cost a Renault-ului. Din cauza asta Duster a luat doar 3 puncte la teste, deoarece acum se cer si aceste dotari in echiparea standard recunoaștere semne circulație, franare automata in caz de impact si asistenta la depășirea benzii si poate mai e ceva. Daca nu ma insel aceste optiuni nu le gasesti nici pe Tucson varianta Style de care tot spui. Unele optiuni sunt si mofturi dupa parerea mea, acum nu mai stim sa conducem ca vrem ca masina sa franeze singura, ca soferul sta cu ochii beliti in telefon (exact asa m-a atins pe mine una in spate), sau ca masina sa recunoasca semnele de circulatie. Iar cu discurile spate la Duster si eu am zis asta, puteau macar sa le bage la optionale, 500 eur si aia era, avea omul ce alege.
  13. Masina unui prieten, o are de aproximativ 3 saptamani. Se declara multumit se ea si de felul cum merge. Masina a achizitionat-o prin programul rabla. Inca nu este obisnuit cu acceleratia, deoarece era invatat cu cuplul diesel-ului. Inainte a avut un Logan diesel 65 Cp. Am mers si eu cu masina si pot spune ca imi place, chiar trage motorasul de 100 Cp. Eu unul am facut comparatie cu masina actuala de 75 Cp. Nu se simt diferente la mers atat pe benzina cat si pe gpl, culmea ca pe gpl parca trage mai bine decat pe benzina. Poate e doar placebo. Zgomotul motorului in habitaclu mi se pare mai redus decat la vechiul Logan. Cand se accelereaza motorul, are zgomotul specific motoarelor in 3 cilindri, exact ca la Matiz, dar acelasi zgomot este si la Skoda Octavia, aviz carcotasilor
×
×
  • Creează nouă...