Sari la conținut

jelly

Members
  • Număr conținut

    141
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    19

jelly a câștigat ziua ultima dată pe 23 Ianuarie

jelly a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

230 Excelent

2 Urmăritori

Despre jelly

  • Rang
    Membru cu armă
  • Dată Naștere 10.10.1880

Informații profil

  • Nume:
    Jelly®
  • Oraș:
    București
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.0 TCe GPL
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

563 citiri profil
  1. jelly

    Jandarmul

    Mulțumesc @t0rquemada Claxonul a fost luat de pe un Logan din 2005. Citisem pe forum ca la ph2, claxoanele sunt montate separat, unul în stânga și celălalt în dreapta și am vrut sa fie exact ca la Loganul meu, adica ambele montate pe același soclu. Treaba este rezolvată si totul funcționează bine.
  2. jelly

    Jandarmul

    Să fie gălăgie, zic... De pe vremea când Dacia punea claxoane serioase pe mașini! Claxonul original de pe mașină, era de toata jena, când claxonam, claxonul își schimba tonalitatea, ziceai că râgâie. ODO: 10.000 km din luna mai anul trecut! 2000 km de cand am schimbat uleiul, motorul parca e o idee mai silentios cu acest ulei si nu e placebo. Cu toate că sunt câteva mici nemulțumiri, dar nu chiar atât încât să nu pot trece peste ele, atelajul merge bine. Una peste alta sunt mulțumit si mai ales de motor, cutie si bineînțeles de consum. Gpl-ul e cireașa de pe tort.
  3. Nu este 4X4 si in plus de asta nu cred ca as fi dat 18-20.000 eur pe Duster. Nu isi merita banii parerea mea. Dar asta e alta discutie. Iar chestia cu trosnitura s-a auzit de 2x deasupra capului meu in plafon, de am zis ca gata sa cutat tabla si cele mai multe pe spate care cred eu ca au fost din cauza haionului. Acum ca l-am facut sa nu se mai auda, momentan este liniste.
  4. Eu cred ca sunt ceva probleme si pe partea de proiectare a caroseriei, spun asta deoarece uneori se aud trosnituri in caroserie cand urc sau cobor zone mai abrupte/inalte. Iar la Logan in 15 ani niciodata nu am auzit sa trosneasca caroseria. Nu stiu cum e la Duster Ph2, dar din ce stiu s-a umblat putin pe la caroserie cand s-a facut Ph3 , poate si din cauza asta sunt si acele probleme cu chederele de la usi, etc. Daca gresesc, rog pe cineva sa ma corecteze.
  5. 1. Inceasca sa strangi putin suruburile de la fata de usa. 2. Zgomotul din partea dreapta a bordului este produs de capacul de deasupra torpedoului si de intrerupatorul/butonul lampii din torpedou. Si eu am acest zgomot si am gasit o solutie de a reduce la tacere zona respectiva, dar din lipsa de timp, am tot amanat. 3. Orice ai face la haion, zgomotul dupa un timp revine. in cazul meu a fost schimbata incuietoarea. A fost liniste totala 2 luni. Acum este tot liniste, dar nu m-am mai dus la Dacia pentru a rezolva situatia, ci am rezolvat eu problema.
  6. Ce va place sa aruncati repede cu pietre "ca omul are pitici" , lasati frate omul in pace, isi spune parerea/oful... daca puteti sa-l ajutati cu un sfat/parere asa cum face @t0rquemada bine, daca nu , nu mai scrieti nimic. De cand sunt pe forumurile astea, am vazut ca sunt oameni care chiar se pricep si dau pareri/sfaturi bune si-l ajuta pe cel care se afla in dificultate si altii care nu stiu nimic dar scriu asa sa se afle in treaba sau sa creasca numarul de postari. Cunosc cativa useri care prefera sa nu mai scrie nimic pe aici decat sa fie luati la misto. Viitorul suna bine daca suntem m
  7. @ninoniculescu Raspunsul ca asa face toate il poti primi si de aici de pe forum, nu neaparat de la service, pentru ca asta-i adevarul. Si eu am observat imediat dupa pornirea motorului ca stergatoarele la prima "baleere" sunt mai lente, dar sincer sa fiu nu ma deranjeaza asta atata timp cat functioneaza. Pompita de stropire este mai zgomotoaza pentru ca este asezata intr-o zona care este aproape de habitaclu. Bidonasul la majoritatea masinilor este asezat in fata masinii aproape de bara si nu se aude motorasul absolut deloc, poate doar cu motorul oprit si cu urechile ciulite. Aeroterma are ace
  8. Unde sunt 5-10 persoane? Ca de cand urmaresc grupurile de facebook legat de Duster 2 si mai ales pe grupul Trails amintit mai sus, sunt mult mai multe persoane cu probleme, numai sa stii sa cauti. Si problemele sunt cam generale. Daca vrei sa observi un lucru, il observi, iar daca nu iti pasa, nu-l observi. E la fel ca la vibratia ce o face haionul, unii spun ca nu au acea vibratie cand ii intrebi prima oara si cand mai vorbesc cu acele persoane dupa un timp, imi zice ca parca aude ceva vibrand in spate. Hai sa fim seriosi si realisti. Daca esti tehnic si simti masina cand o conduci, nu ai cu
  9. jelly

    Jandarmul

    Să mai ștergem puțin praful pe acilea! ODO 8050 km din luna mai și până în prezent. Cam puțini, dar scuza e că am mai mers și cu Loganul. Deocamdată sunt multumit de utilaj, își face treaba bine pentru ce am eu nevoie. Probleme pe garantie înca nu este cazul și mai ales la km ăștia, vom vedea mai tarziu ce surprize ne oferă Dacia. Azi am dat jos uleiul de rodaj din motor. Trebuia să fac asta mai de mult, dar am tot amânat. Până la urmă am schimbat doar filtrul de ulei, cel de aer nu a fost necesar, era curat si doar l-am suflat putin la compresor. Îl voi pune la revizia oficial
  10. Informare: Pentru posesorii cu motorul de 1.0 Tce + Gpl, a inceput sa cada aceasta piesa, (deocamdata nu e cazul la mine dar ma pot astepta). Simptomele sunt ca masina nu mai trece pe gaz si indicatorul de gpl emite sunete de avertizare. Cei de la reprezentanta nu sunt asa de priceputi pe partea cu gpl si cu greu a descoperit piesa defecta. Piesa e un senzor de presiune care are rolul de a da drumul la gaz. Sunt 3 la numar, deoarece se afla pe fiecare injector. Se poate vedea in zona cercuita unde se afla senzorul. Daca se intampla sa patiti asa ceva si cel de la service da din stanga i
  11. Inseamna ca nu ai lucrat destul, trebuia sa mai lucrezi ca sa vezi si electrovalva cu plutitorul aferent. Nu e cazul la tine cu parghia plutitorului ruginita, ca sa rugineasca aia, trebuie sa treaca cativa ani buni.
  12. Rezervorul e de 40 litri si intra in el 32 litri utili. Plutitorul face ca sa intre in rezervor 32 litri. Daca plutitorul este defect sau parghia ruginita cum a patit un prieten, intra mai mult de 32 litri sau daca pompa de la peco baga cu mai multa presiune, impinge plutitorul si se intampla ce ai patit tu. Sau daca nu te-a pacalit la pompa. Eu cu 40 litri am facut aproape 500 km in exterior, ceea ce cu 32 de litri nu faceam atatia km. Dupa fiecare alimentare cu gpl, reseteaza km si vezi cati km faci cu un plin.
  13. Pe unde ai petele de ulei/vaselina, pulverizeaza cu un spray pentru frane, curata foarte bine si pe urma urmareste in continuare zonele respective. Daca persista, fuga la garantie.
  14. Nu s-a cobit, ci s-a spus adevarul! Problema e, ce se v-a intampla dupa ce utilajul o sa iasa din garantie? Din pacate Dacia-Renault, nu isi permite sau nu vrea sa constate care e cauza defectiunii si sa refaca piesa de la zero.
  15. Vedeti ca sunt pompe care baga cu presiune mai mare si impinge plutitorul. Si mie mi-a intrat 40 litri, initial am crezut ca m-a pacalit, dar am facut mai multi km ca de obicei.
×
×
  • Creează nouă...