Sari la conținut

jelly

Members
  • Număr conținut

    158
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    24

jelly a câștigat ziua ultima dată pe 12 Septembrie

jelly a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

258 Excelent

2 Urmăritori

Despre jelly

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 10.10.1880

Informații profil

  • Oraș:
    București
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.0 TCe GPL
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

778 citiri profil
  1. jelly

    Jandarmul

    Sunt cateva lucruri minore, dar se pot trece cu vederea... ODO: 20000 km (cam putini, dar am mai mers si cu Loganelul). Pana una alta am zis sa schimb filtrul de stare lichida de la gaz. Operatiunea de schimbare a filtrului am facut-o eu, nu este complicat. Nu stiu ce a fost in mintea celor de la Dacia sa scrie in fisa de intretinere ca acest filtru se schimba la 60.000 km.
  2. Salut! Da, eu am patit asta de multe ori si mai ales cand mai aveam gaz in butelie si alimentam in timpul zilei pe acele calduri toride. Odata chiar am lasat pompa sa bage pana se opreste si s-a oprit la 39 litri. Dar tin minte ca atunci am mers aproape 600 km pe gaz. De obicei nu fac asta sa alimentez full in timpul zilei, ci dimineata cand stiu ca plec la un drum in afara localitatii, dar mai apar si neprevazute... Cand am patit asta prima oara, am zis ca m-au tepuit cei de la benzinarie, dar am vazut ca am facut mai multi km decat ar fi fost normal. Si am intampinat acest lucru la m
  3. https://www.zf.ro/auto/noua-dacia-duster-incepe-de-la-14-100-de-euro-si-poate-fi-comandata-20235206 Începând din 18 august Noul Duster poate fi comandat în reţeaua de agenţi autorizaţi Dacia din întreaga ţară. Preţurile variază între 14.100 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential TCe 90 şi 21.350 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Prestige 4x4 TCe 150. Primele livrări sunt programate în cursul lunii septembrie. Noul Duster este disponibil cu cinci motorizări diferite, din care trei pe benzină (TCe cu puteri de 90 CP, 130 CP şi 150 CP), una cu alimentare mixtă benzină-GPL
  4. jelly

    Jandarmul

    ODO: 19500 km 1 an si 3 luni de la achiziția mașinii. Mă declar oarecum mulțumit de mașină. Sunt încântat în primul rănd de motor si de partea funcționării cu gpl. Încet, încet ne pregătim pentru a 2 a revizie...Nu sunt fan să cumpăr piesele de la Dacia, unde sunt prețuri exagerat de mari. Cum am găsit aceste filtre la prețul de 55 lei, nu am mai stat pe gânduri și le-am și luat. Sunt de origine, doar că pe etichetă nu scrie Dacia - Renault. Urmează uleiul plus celelalte filtre, dar pănă atunci mai adunăm km! Să auzim de bine!
  5. Da, asa este sunt mai multi. Eu am facut si am fost super multumit pe al 2 lea rand unde sunt cei cu piesele, randul cu gardul care este spre fostul Carrefour. Magazinul se afla pe la mijlocul culoarului. E un baiat super de treaba acolo. Vopseaua o am de 1 an de zile si nu s-a uscat. Montantul B, este stalpul de la jumatatea masinii. La baza stalpului este un abtibild unde printre altele scrie si codul culorii. Bafta!
  6. In targul Vitan sunt baietii care iti prepara vopseaua pe loc, doar sa-i spui codul pe care il gasesti pe montantul B de pe partea dreapta. 35 lei recipientul care arata ca un marker. Bafta!
  7. Banuiam ca asa este, din cauza asta ti-am si zis sa stergi zona respectiva si daca reapare sa mergi la garantie.
  8. Da si Logan III/Sandero III din pacate are aceleasi probleme cu timoneria ca la Duster.
  9. Te salut si eu! Din pacate sunt ceva probleme cu, cutiile in 6 trepte. Am un prieten care si-a luat Duster la inceputul lunii iulie are aceiasi motorizare 1.0 Tce, dar asta mai putin conteaza si la el e la fel ca la tine plus ca uneori nu revine in punctul mort cand o scoate din viteza. O sa se duca la garantie dar ideea e ca o sa-i puna aceiasi timonerie in caz ca o schimba.
  10. Cand am luat masina anul trecut, era si la mine in zona prezentata de tine la acel furtun o usoara pata de ulei. Am sters cu carpa, nu a trebuit sa ma duc in service pentru atata lucru si de atunci nu a mai aparut. Referitor la treapta a 4 a de viteza, ai cumva cutie in 6 trepte?
  11. Nu e normal sa zemuie/transpire (asa m-a pacalit si pe mine cu burduful de la planetara stanga la Logan si masina era in garantie si culmea ca dupa ce a iesit din garantie a inceput sa zemuie si mai tare, aruncand uleiul pe conducta de la servo. Am schimbat eu burduful si din 2009 este perfect uscat). Nu stiu cat se poate vedea in poza, dar la mine este curat motorul, nu am pete de ulei. Masina are 1 an si 17k. Nu te speria, sterge cu grija acea zona sau foloseste cateva jeturi de spray de curatat frane si vezi daca reapare acea transpiratie. Daca reapare, fuguta la garantie, eventual mai treb
  12. Salut! Este putin ciudat pentru ca diesel-ul are alt regim de lucru fata de benzinar (Otto). GMV-ul este pornit de termocupla care se afla pe radiator si totusi la 10 grade temperatura exterioara plus ca in cei 20 km aerul a racit destul de bine radiatorul, dupa parerea mea nu ar fi trebuit sa porneasca. Nu stiu din ce zona esti, dar cand mergi in oras prin aglomeratie bara la bara, cum se manifesta? Sincer la mine am sesizat doar vara din cand in cand dupa oprirea motorului sa porneasca GMV-ul la Logan (benzina), la Duster inca nu am sesizat. Dar in sezonul rece niciodata nu mi-a pornit GMV
  13. Loganul meu versiunea Laureate din 2005, nu a avut nicio protectie pe interiorul capotei, acea protectie o avea doar cele care aveau motorul de 1.6 16V si 1.5 Dci si bineinteles protectia de pe peretele de foc. Poate te referi la acea pasla (mochetuta) de sub bord in zona pedalelor, aia da, o avea doar Laureate si Prestige. Laureate in 2005 a venit cu 3 centuri de siguranta pe spate si bineinteles 3 tetiere. De modificarile ce zici tu ca au mai aparut ulterior, a fost de marketing de a mai atrage clienti. Asa se intampla si acum de exemplu cu logan 3. Nu au bagat din prima la optiuni incalzire
  14. Kia, o alegere foarte buna!
×
×
  • Creează nouă...