Sari la conținut

Ylk

Members
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Ylk a câștigat ziua ultima dată pe 14 August

Ylk a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

10 Bun

Despre Ylk

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.0 TCe GPL
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Pana acum e ok. Am 53.000 km facuti si turbina merge la fel.
  2. Nu stiam ca sunt serviceuri care rezolva problema asta. Un capat al arcului e prins de tija turbinei, dar e greu accesibil locul. Prinderea de sus se putea face mai bine cred, dar am văzut ca e solida conducta respectiva.
  3. Revin pentru cei care au problema cu zgomotul. Am reușit sa o rezolv pe cont propriu. Am montat un arc de tracțiune de 72mm lungime pentru maxim 4kg - cumparat de la un magazin de bricolaj cu 5 ron setul. A trebuit sa ii largesc putin urechile de prindere cu un patent subțire. Practic l-am montat in asa fel incat sa sustina tija de la turbină si sa mențină o mica tensiune. Nu mai zdrangane/bate si sunt foarte incantat. Nu cred ca va afecta durata de viata a turbinei decat in mod pozitiv - cu siguranță e mai bine pt turbina ca acea tija sa stea pe pozitie decat sa se sc
  4. Salutare tuturor - aveti cumva disponibil manualul pentru Duster 2 Eco G ?
  5. Super - multumesc mult emilian_rks. Deja i-am sunat pe cei de la service si i-am pus in tema.
  6. Salutare, Detin din August 2021 un Duster 1.0 Eco G si pana acum am facut 14.500 km cu el. Per ansamblu sunt multumit de masina, insa de pe la 10.500 km a inceput sa se auda un zgomot de la motor. Initial am crezut ca e zgomot de tacheti - nu ca m-as pricepe prea mult la motoare - insa dupa ce am ascultat cu atentie, sursa nu pare a fi blocul motor, ci corpul turbinei dintre motor si peretele de foc. In mers, in sarcina usoara (de exemplu la sosea), motorul merge perfect - toarce, insa cand turez peste 2500 rpm si ridic piciorul de pe acceleratie, apare acest zgomot. La fel
  7. E corect sa punem si consumul de AdBlue in calcul?
  8. Ylk

    Functia ECO

    Daca e vorba de 10%, consider că nu merită riscul. Fiind deja o mașină lentă, poate deveni periculos sa o faci și mai lenta. Un 30-40%, poate ar fi meritat.
  9. Ylk

    Functia ECO

    Salut, Am de relativ putin timp Dusterul si o funcție care mi se pare foarte interesantă este modul ECO. Am incercat sa o folosesc, dar mi se pare ca masina devine groaznic de lentă - aproape inutilizabilă. Asta nu înseamnă ca renunțăm. Din moment ce este acolo si producătorul a depus efort pentru a o incluse, înseamnă ca are un scop. Cum o folosim? In ce condiții merita? Ce diferență de consum ne oferă? Are si alte avantaje în afară de consum redus? Notă: posibil sa nu fi postat în secțiunea potrivită.
  10. Aerodinamica poate fi îmbunătățită pentru un consum mai mic, pentru stabilitate la viteză mare, dar mai greu pentru ambele. Imi pare bine ca masina este stabilă. Eu cred că e relevant și consumul pe gpl. La fel cum reglăm instalația gpl, putem face chip tuning la benzină și motorină.
  11. Pe imensa porțiune de autostradă, parte din traseul meu, am ținut din cruise control la 120-126 km/h. Dar impactul la consum este mare ... creste vazand cu ochii pe CB. La autostradă, Dusterul este mai stabil decat ma așteptam, dar este setos.
  12. Salut - nou posesor de Duster 1.0 gpl. E inca in rodaj, dar am facut concediul cu el. Iasi - Eforie - Iasi, pe la Fetești, cu tot cu plimbat prin stațiuni: 1086 km / media 7.4 pe CB sau 262 ron măsurat la plin. Sunt cat se poate de multumit.
×
×
  • Creează nouă...