Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 23.08.2019 în Postări

  1. 5 puncte
    Salut @AndreiC Interesanta masina, multumim pentru ca ai impartasit si cu noi. @t0rquemada daca o masina nu ti se pare interesanta sau speciala (vis a vis de comentariul tau "nimic special"), poti tine parerile de genul acesta pentru tine, nu trebuie sa postam aici tot ce ne trece prin minte - cat timp nu zidesc sau nu ii incurajeaza pe altii si cat timp nu e ceva super important (ca de exemplu o avertizare ca un anumit model de motor ar avea probleme intr-o anumita arie etc.), genul asta de comentarii nu au ce cauta pe forumul acesta. Tot ce scriem aici ar trebuie sa ajute pe ceilalti intr-un fel sau altul, nu e locul de ego-uri personale aici. Ca e speciala masina sau nu (sau ca I se pare cuiva ca nu e) conteaza mai putin - omul si-a luat din timpul lui ca sa impartaseasca si cu noi poze si informatii despre masina de care e mandru iar noi suntem aici sa sustinem interactiunea si sa avem o comunitate frumoasa. @AndreiC pe de alta parte nici reply-ul tau nu a ajutat prea mult: "t0rquemada care nu ajunge la struguri crede ca sunt acri"? Nu are sens sa raspunzi cu aceeasi moneda (ca sa nu mai spun ca e destul de jignitor reply-ul tau) pentru ca asta doar intretine aceeasi atmosfera. Daca ti se pare ca cineva jigneste in vreun fel, poti raporta foarte simplu comentariul respectiv, nu e nevoie sa lungim situatia si mai mult. Oameni buni, lasati ego-ul deoparte si comportati-va omeneste. Suntem toti o familie aici si pe forumul acesta nu e loc de dat in cap ci doar de ajutat. Cine persista intr-o atitudine ca aceasta la un moment dat isi va pierde locul dintre noi. O zi cat mai frumoasa in continuare! Cu stima.
  2. 4 puncte
    Eu o vad altfel. Campania respectiva (care e cam peste tot, nu doar la rusi) a fost anuntata de acum trei luni si e vizibil de la o posta ca se bazeaza pe vanitatea unor consumatori de a avea ceva unic, ce poate fi cumparat doar acum, ceva destinat colectionarilor (de aici si "collector"). Totusi, daca partea cu "serie limitata" sa zicem ca e destul de clara (500 exemplare in fiecare tara), partea cu "editie speciala" e mai greu de inteles, pentru mine cel putin. Au luat un Prestige (se intampla sa am si eu, si altii) de culoare neagra (altii au vrut, eu nu) la care s-au adaugat presuri textile cu sigla Dacia (sunt rezistente, le port deja de un an), sistem media cu Android (n-am, ca e relativ recent introdus ca dotare pe anumite niveluri de echipare) cartela handsfree (avem cam toti), sistem avertizare unghi mort (am si inutilitatea asta), boxe Focal in portiere (le vad mereu pe raft la dealer dar n-am considerat ca merita sa le schimb pe cele din fabrica) si sistem multiview (se vede ca am si din-asta). Toate-s lucruri pe care le poate avea/adauga ca optionale/accesorii orice muritor de rand, oricand, fara sa se inghesuie exact acum, cand ne fac ei sa credem ca e marele si unicul moment. Adevarata si marea diferenta o fac dungulitele galbene de pe oglinzi si acele abtibilduri lipite de praguri. Ca "plus" fata de variantele de serie nelimitata s-au gandit ei sa puna si acel "urlet" Duster, scris cu litere galbene deasupra aripilor din spate (probabil pentru ca fudulia sa fie maxima ). Si ca sa limiteze si mai mult seria limitata, masinile sunt disponibile doar in versiunea 4x2, cu motorizarea 1,3 tce. As fi avut alta parere daca la tot ansamblul asta puneau un pret mai redus (n-ar fi dat insa bine fiindca e pentru colectionarul cunoscator, nu pentru amatorii de chilipiruri) sau daca aduceau ceva cu adevarat exclusivist, pe care sa-l poti avea doar cu ocazia asta: o tapiterie mai speciala, niste scaune mai speciale, o antena mai deosebita, jante unice, vopsea unica, etc. Dar nah, probabil stiu ei mai bine cum pot atrage lumea.
  3. 3 puncte
    Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).
  4. 3 puncte
    Nu există struguri acrii, doar coacăze - în cazul mașinii prezentate : consumul mediu(pe minim 5000km), impozitul și RCA (asta dacă nu e pus pe alt nume - pentru că strugurii sunt acrii) Nu există "modul giroscopic" oficial (că neoficial construiesc unii din module china vapor-ware e altceva) și nici 1nfo4x4 pe Duster ph2 Curioasă etichetă, eticheta cu mase pe 0000kg se pune pe mașini de prezentare însoțită de Non Vendable
  5. 2 puncte
    Salutare @iulianpavel Da pentru Evolution 9.1.3 sa produs un firmware nou neoficial modificat 9.1.4 ce include un player video in media si navigatie duala cu sunet ce se intrerupe la notificarile de trafic ale navigatiei. Prima e navigatia nativa si a doua ruleaza de pe USB si poate fi configurabila sa ruleze ca Navitel sau 7ways.. Doar ce am testat-o acum. O instalez personal. Cateva imagini mai jos (in stilul postarilor de aici): MediaNav-urile echipate cu DSP (Digital Signal Processor) a companiei Arkamys folosit in special de a imbuntati sunetul a fost modificat intentionat negativ. Printre altele acesta contine multi parametrii de egalizare si setarile egalizorului pot fi schimbate. Inca nu sa descoperit cum sa fie complet parametrizat dar cateva modificari s-au putut face. S-a putut astfel amplifica bass-ul pe doua nivele: mai soft sau puternic. Acestea functioneaza doar cu deblocarea video player-ului. Distractie placuta.
  6. 2 puncte
    Va salut. A venit timpul si la dusterul meu 1,6 benzina 16v sa fac revizia de 1 an . km parcursi 13700 . Cand mi-am cumparat masina , dealerul de la Aurocar 2002 Alba iulia mi-a spus ca prima revizie e gratuita. Am dat telefon sa ma programez si le reamintesc ca mi-au spus ca am revizia gratuita. Raspuns ... Nu ne amintim ca noi v-am spus asa ceva , aveti de plata 650 lei . Acelasi lucru l-am patit si cu primul logan cumparat in decembrie 2004 si cu al doilea logan cumparat in 2010 . Ma jurasem ca de la ei nu o sa mai cumpar masina . La al -2-lea logan am facut prima revizie la ei , dupa care am renuntat . Mi-am facut schimbul de ulei si filtrele singur. Acum cu Dusterul , dupa cum v-am spus mai sus , am patit acelasi lucru . Si de data asta m-am enervat si mi-am comandat uleiul si filtrele , Amrenuntat la garantia lor si mi-am facut schimbul cu manuta mea . Am urcat masina pe rampa la serviciu , mi-am dat scutul jos , mi-am schimbat filtrul de ulei , uleiul , filtru de aer si polen. . Cu siguranta , masina nu o sa pateasca nimic . La medianav mi-am schmbat softul si mi-am facut actualizarea cu harti full europa 2019 Q2 . Masina am cumparat-o in august 2018 doar cu harta romaniei si bulgaria Q4 2016., in Ianuarie 2019 am facut revizia de 1 an la Dacia Sandero a lui fica-mia. mi-au luat 680 de lei , M-am crucit cum a lucrat mecanicul ala , imi venea sa il bat cand am vazut cum tragea de plasticuri .
  7. 2 puncte
    Eu prin credit nevoi personale am reusit rata de 1100 pe 48 luni in 2016.
  8. 2 puncte
    Ceva poze pe unde ii sta bine Dusterului: - Durau spre Izvorul Muntelui (Axial) un pic iesit de pe traseu Drumuri bune sa avem cu totii.
  9. 2 puncte
    Nu are treaba versiunea de soft a MediaNav-ului cu camera de marșarier. Făceau ei ceva greșit (ordinea activării) și au nimerit-o cu 7.0.5
  10. 2 puncte
    SYL40 ți-a răspuns, completez eu : poți pune module cu impuls și pentru restul geamurilor, indiferent că e Duster ph2 sau Duster ph3 - vezi la Bursă e un coleg ce le fabrică și comercializează , plug&play fără adaptări.
  11. 2 puncte
    SuperMod-ul este un fisier de tip upgrade.lgu. se pune singur pe un stick ( formatat inainte ca FAT32 RAPID). MediaNav-ul in va vedea ca un upgrade de sistem si va incepe actualizarea( de fapt instalarea SuperMod-ului) Instalarea se face exact ca si un upgrade de sistem, cu motorul pornit!!! dupa cate stiam eu, mergea si cu MediaNav simplu. Neek daduse un SuperMod si pentru MediaNav simplu. este pe undeva pe aici prin Forum, trebuie cautat un pic... Am gasit ceva pe la pagina 16... Este SuperMod-ul, iar acolo spunea Neek ( creatorul ) ca este compatibil si cu skin-ul Carbone, chiar si la MediaNav simplu.
  12. 1 punct
    Neek, felicitari pentru noua versiune. Asteptam cu interes si alte detalii. Lasa deoparte restul, doar stii si tu foarte bine ca "daca Menavrus nu e, atunci nimic nu e".
  13. 1 punct
    @Gabi68 pune la rece o bere pentru cand ne-am gasi ...
  14. 1 punct
    Pai poate si din cauza taxelor isi cumpara!
  15. 1 punct
    La orice masina, daca vor sa vada cu ce optiuni a fost comandata masina si ce optiuni s-au instalat ulterior, o pot face. Nu comenteaza nimeni pana cand acel lucru nu intra la reparatie pe garantie. Nu conteaza de unde e masina ( Italia, Bulgaria, Belgia ), datele sunt pe server, in engleza in cel mai rau caz. Deci da, pot vedea destul de rapid si simplu daca masina are sau nu ceva pus in afara retelei Dacia.
  16. 1 punct
    Salut, de azi NU se mai primesc comenzi pentru Duster! Doar pentru cele existente deja pe stoc sau în fabricație! Va ieși o nouă versiune My ... Nu știau nici ei ( dealerii ) despre ce este vorba! Mă gândesc la un Kadjar ... ( în aceeași bani, cam aceeași configurație cu SL ORANGE dar ... 4x2 ); Voi ce ziceți? Stimă!
  17. 1 punct
    Nu prea ai dreptate. 1. Dealer-ul se ocupă de înmatricularea provizorie valabilă 3 luni, singura întrebare e dacă îţi dă numerele roşii cadou sau le plăteşti (~100 lei). 2. Auto se livrează obligatoriu cu RAR-ul făcut, trebuie să primeşti cartea de identitate a vehiculului (CIV) şi, dacă vehiculul deține omologare CE de tip, certificatul de conformitate (CoC). 3. Nu poţi părăsi reprezentanţa fără asigurare RCA pe care o poţi încheia la ei sau, în prealabil, la alt asigurător, după comunicarea seriei de şasiu.
  18. 1 punct
    Am făcut comanda online pe anvelodrom. Ro. Au prețul cel mai bun
  19. 1 punct
    Salut, A ajuns pe vineri, 9 august si am luat-o pe 12 august - luni. Vineri mi-au montat si protectiile de aripi si usi pe care le-am achizitionat prin reprezentanta. Am fost la mare la Corbu o saptamana si una la munte la Fundata deci a vazut ceva soft offroad. La avans de 50% ai dobanda 0 daca faci leasing pe 3 ani. Eu am optat pentru 4 ani pentru ca mi s-a parut rata putin cam mare. La 4 si 5 ani ai primele 3 rate gratis si astfel mai scazi costurile totale dar mai ales cele din lunile de dupa achizitie. Reducerea a fost de 600 euro din pretul total si am primit alarma gratuit pentru ca sunt client vechi... Nu am acum facturile in fata dar pretul este cel de pe configurator minus reducerea de 600 euro. Am ales Dacia extenso deci am 5 ani garantie si revizii gratuite. Cred ca a mai costat 200 euro in plus. Fiind pe firma te arde la CASCO si RCA dar asta e... Casco este ~830 euro pe an. RCA-ul a fost 1223 ron. Acum trebuie sa plec. Revin cu amanunte.
  20. 1 punct
    Nu!Nu ai butoane ca la geamurile electrice.
  21. 1 punct
    Am inteles. Merci mult de info ! Scuturile sunt aceleasi indiferent daca le luati de pe emag sau pe pe scutauto.ro. Cateodata, pe emag sunt reduse
  22. 1 punct
    Sa fii atent la orice! Eu am pățit o! Am cumpărat PH1 (ce vrei și tu ...), și deși am dus o la mecanic ( stație ITP ) nu am observat niciunul dintre noi că fusese lovită ... Masina arăta exact cum trebuie să arate la cca 40 kkm ( tapiterie piele intacta, fara uzuri pe schimbator, butoane ... etc ( înțelegi ideea ...); De abia după cca 6 luni a apărut un huruit ca de rulment ... Am urcat o pe elevator și ... surpriză! Pe elevator nu huruia ... Am mers în proba cu 2 mecanici din service uri diferite și m au facut să schimb rulmentii spate ... Degeaba! Intre timp a inceput să " bată" rulmentul ambreiaj ... La schimbarea lui, surpriză : capacul ambreiaj era sudat pe o porțiune de cca 10 cm ... Am hotărât să trimit la verificat cutia dacă tot am demontat mașina ... ( discutand cu mai mulți mecanici, ajunsesem la concluzia că era posibil să huruie ceva in cutie doar cand stătea mașina pe roți ; vreun joc, ceva , care ducea la bătaia din rulment ambreiaj ...) . Pe scurt: verificat cutia ( ocazie cu care mi s a confirmat că mașina chiar avea doar 40 kkm; cand am luat o avea 38 kkm ...); cei de la firma la care am trimis o chiar m au intrebat de ce am trimis o caci era ca noua ... Am schimbat cu această ocazie disc, placă, rulment ... Și ... degeaba! Tot așa face ... Si merg așa cu ea de 2,5 ani ( chiar și încărcată cu bagaje în concediu ...; trage, fuge ... doar ca ... huruie ...); cca 25 kkm căci acum are 62 kkm. Huruie la viteza mică ( un huruit mai mult spre gajait ...) dar după 40 - 50 km/h nu se mai aude ... Mă gandesc sa o vand ... Dar, deși ea funcționează ok, din cauza acelui huruit și a bătăii de rulment nu cred sa iau mai mult de 1/2 din cat am dat pe ea; am dat cca 8000 E, asa că o dau cu 4000 E. Aviz amatorilor ; (. bataia dispare la călcarea pedalei și uneori nu mai apare nici după ce ridic piciorul de pe pedala ...) . Mă bate gândul să iau noul Duster tce 150 4x4 ... Mai astept puțin sa vad ce zic utilizatorii după macar 6 - 12 luni ... .................... Asta este ... Deci ... verific o fffff bine! Ca idee - motorul de 1.6 16V trage bine, pornește indiferent de vreme dar nu e de facut liniute ... E mai bine pt depasiri sa o calci din timp si hotărât ( în fc de depasiri ...); Consum : cca 9 - 10 % oras si 7 % exterior ( chiar cu bagaje ); Traseu BC - CJ sau BC - litoral ... Cu AC - 8% Cosum la pompă! Dacă mai pot ajuta ... cu placere! Stimă!
  23. 1 punct
    Si pe al meu diesel insa cam tot pe acolo e consumul mixt. Drumuri bune fara evenimente cu el. Vezi ca au aparut si hartile 2019 Q2.
  24. 1 punct
    @Garas cred ca folosesti tot o versiune de Super Mod din cate spui. Te sun cand voi ajunge si eu acasa si iti explic ce si cum. @Midnighte eu consider ca nu trebuie sa speriem oamenii cu exemple rele. Fiecare vrea sa invete, ca nu trebuie pe lucrul altuia e altceva. "Connect Diag Tool" de regula nu apare la upgrade-uri, doar la cine se joaca in MICOM fara sa stie ce face. Dar si acesta se rezolva. Dar la fel de bine in timpul unui upgrade se poate bloca si e altceva. Poate fi si vina unitatii la un moment dat. Ideea e sa fii pregatit sa rezolvi orice problema. Asta e important si inseamna experienta. Fara modestie acum, eu m-am jucat cu unitatile astea in diverse moduri, aplicand totate patch-urile posibile, modificand si testand orice mi-a trecut prin cap si cred ca stiu cu ce se "mananca". Pana acum cu toate testele facute de mine, nu mi sa intamplat niciodata sa intru in "connect diag tool", dar blocaje am vazut destule. Multumesc unui coleg ce mi-a donat o unitate MN1 ce nu aveam pe atunci si m-am putut juca astfel cu ambele tipuri. Acum caut si o unitate tip nou Linux sa pot face tot ce vreau eu.. Unde mai pui ca nu oricui ii e la indemana sa faca un drum jumatate de tara, cum e si cazul lui. Oricum fiecare face ce doreste si o face pe pielea lui.
  25. 1 punct
    @Tedin avand in vedere ca este in garantie eu zic sa faci revizia sau ce cere masina la reprezentanta. Anularea nu e o solutie buna. Chiar de ai facut o revizie si in scurt timp a aparut o problema asta nu inseamna ca trebuie sa anulezi alarma. Nu cred ca alarma e de la faptul ca trebuie sa faci revizia periodica. Mergi si vezi si apoi spui daca e de acolo sau a fost altceva.
  26. 1 punct
    Martorul ăla reprezintă un ecran de osciloscop nu "bobină", "spiră" sau altă denumire scoasă din burtă. Manualul îl descrie ca martor multifuncțional alte defecțiuni electrice. Că cineva s-a jucat la sonda de carburant și acum are eroare pe TdB cu circuit deschis e altceva - nu e defecțiune majoră.
  27. 1 punct
    https://mega.nz/#F!X0dwiY7I Cheia de decriptare este: GvCtELeoHI9GdbM2VVKTYw Adresa de torent catre fisierele Here ( Hartile din 2019): magnet:?xt=urn:btih:79F53C67C2678B628379AFD5EC0998CDF714FCAD&dn=Europe_HERE_2019Q2&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.opentrackr.org%3a1337%2fannounce sau https://www.gpszone.ro/viewtopic.php?f=16&t=2920
  28. 1 punct
    @Tedin pt o mai bună înțelegere a fișierelor din navigație, sa te uiți pe link-ul următor. https://forum.softpedia.com/topic/987602-igo-primo-file-descriptions/ Sa citești și posturile legate de programul adaptat de @Neek supermod.
  29. 1 punct
    Nu merg montate de ph2.
  30. 1 punct
    Fabricatie 20.07.2016 pentru altă țară nu RO, F4R410 euro 5c + DP8(4 trepte), cu radio CD - nimic special
  31. 1 punct
    Asa mi s.a sugerat si mie,Suv4 in loc de Wrd4..Alegerea o facusem deja..
  32. 1 punct
    Eu am terminat deja rodajul si am inceput sa merg mai sustinut (normal pentru mine) cu masina. Iti dau dreptate cu franele de acum (nu mai tarziu). Am avut de efectuat o franare mai serioasa (de la 90 Km/h pana aproape de 0 Km/h) din cauza unui idiot care s-a gandit ca e mai bine sa traverseze insula care desparte sensurile de circulatie decat sa mai mearga cateva sute de metri si sa intoarca normal. Trebuie sa recunosc ca desi initial am considerat ca distanta este destul de mare incat nici nu trebuie sa franez tare, spre finalul franarii am avut emotii. Cand am apasat serios pedala de frana, masina a devenit destul de instabila, chiar daca sistemul ABS nu a fost nevoit sa intervina. Pentru 150 de cai si eu sunt de parere ca trebuiau discuri pe spate, pentru ca masina trage destul de bine si urca rapid in viteza insa te surprinde neplacut la franare.
  33. 1 punct
    Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan II prin rabla, l-am sfătuit către 0,9TCe, el ar fi comandat 0,9TCe aka 898cm3 90CP dealerul a comandat tot "0,9L domle" defapt 999cm3 aka 1,0SCe 73CP. La livrare și plată,tufa de consilier: "domle e 0,9L", ce dracu să mai faci
  34. 1 punct
    Pt ca lucrurile s-au succedat zilele astea cu rapiditate uimitoare , ieri proprietar Duster 1.5 dci 4x4, azi 1.3 tce 150 ps 4wd. Am gasit un SL Orange Gris Highland la Daperom Pitesti. A meritat drumul pana la Pitesti, am avut parte de o zi frumoasa si un comportament exceptional al celor de la Daperom. In prealabil ieri achitat si avansul.pt. alt tce 4wd la Meridian. Nu e o problema se va recupera. Revenind la masina, dupa 7 ani de phase 1, un model fiabil,robust dar spartan , noul model e cu totul altceva. Eu am venit in ritm.alert le autostrada cu 8.1 l/100 km. Asa ca pot spune ca nu e diferenta asa mare. .Motorul.trage foarte bine, este elastic, masina se simte agila dar totusi usor instabila. Daca va intereseaza mai era un Sl orange pe negru la Pitesti, aceeasi configuratie. Ma declar multumit de noua achizitie.
  35. 1 punct
    Ia legatura cu colegul Planetara,eu am luat tot setul ,extensii aripi si bandouri laterale,cu 900 ron Le-am montat singur dupa ce am vazut pe Youtube cum se monteaza corect.
  36. 1 punct
    Nu stiu ce pregatire profesionala ai tu sa poti faci astfel de aprecieri dar cam sari calul cu remarcile astea si zau ca nu isi au locul, mai ales aici pe topicul lui Mak. P.S. Pentru cultura ta generala, centurile de siguranta, airbag-urile ca de altfel o multime de alte subansamble nu sunt facute de producatorul masinii ci de firme dedicate pe obiectul ala de activitate, firme care au in portofoliul lor toti marii producatori de masini. Nu stramba nimeni din nas ca e Lada atat timp cat platesc, mai ales ca vorbim de milioane de masini de-a lungul duratei de viata a unui proiect. Discutia ar fi mult mai lunga si mai detaliata dar nu am eu timp de pierdut pentru toti ignorantii care au impresia ca le stiu pe toate.
  37. 1 punct
    Nu. Ce vezi în poză e tip Medianav generație 4,5 disponibil pe K-ZE (Kwid Electric) https://www.youtube.com/watch?v=M9yMm0RZF-0
  38. 1 punct
    Colegul Torquemqda cred ca te poate ajuta ca am vazut ca se pricepe!
  39. 1 punct
    Exact asa te-am atentionat mai sus. Eu am dat retur aparatori de noroi si nu am mai primit banii. Cum facem sa il punem la punct?
  40. 1 punct
    Husele de pe tunong.ro. Am primit azi comanda. Husele pe spate nu sunt sectionate. Deci pentru Duster 4 x 4 nu sunt bune. Pentru cei cu bancheta din spate nesectionata: calitate execrabila, extrem de subtire, partea inferioara a huselor aproape de grosimea ciorapului de nylon. Incercarea de reclamatie s-a soldat prin inchiderea telefonului. Am incercat sa-i sun de pe alt telefon cind destainui comanda sau adresantul i-mi inchid telefonul. Eu tun de 3 huse + transport, voi daca puteti evitati siteul: tuning punct ro. Donez huse cu care am luat tun de pe tuning punct ro. ca io nu am ce face cu ele.
  41. 1 punct
    Medianav și antena GPS, atât.
  42. 1 punct
    Eu am luat una din Kaufland acu' vreo lună. Costă ~80 lei şi e mai mult decât suficient pentru un utilizator casnic. Poate mai găseşti că nu se înghesuia lumea să o compere.
  43. 1 punct
    Vezi ca mai aduc in oferta Lidl, pretul este pana in 90 lei. Eu o folosesc de cativa ani si nu am avut nicio problema cu ea.
  44. 1 punct
    Vreau sa.mi cumpar o cheie dinamometrica pentru uz "casnic" sa spun asa.Dintre cele 2 modele ce.mi recomandati?E suficient modelul mai ieftin?
  45. 1 punct
    Am terminat insonorizarea Boxele alese sunt Focal pe 2cai pe spate iar pe față tot Focal dar cu crossover si tweetere separate Sunt ajutate de un subwoofer activ Alpine discret sub scaun. Primăvara vine
  46. 1 punct
    Va multumesc tuturor pentru urari! @abc, am luat motorul asta pentru ca ii stiu istoria (ca si tip de motor) si am eu "fixul" asta de a nu "experimenta" motoare noi fara sa pot anticipa ce m-ar astepta... K4M Euro5 a pierdut vreo 2 cai fata de predecesorii sai K4M Euro4, probabil prin folosirea unui catalizator mai "stramt" si probabil si prin folosirea unui alt software de injectie... dar cuplul e acelasi si e disponibil foarte jos pt un benzinar - parca pe la 3.500 RPM... treaba asta, cuplata cu transmisia "scurta" de la Duster, eu zic ca fac o combinatie foarte reusita... plus ca teoretic ar trebui sa suporte GPL foarte bine pe viitor (ramane de calculat financiar daca se merita, momentan nu pot anticipa cati km o sa facem pe an cu Dusterul). Acuma... din ce am reusit sa ma mai interesez, se pare ca motorul 1.6 16v Euro 6 este H4M, un motor de provenienta Nissan (cod HR16DE) si nu prea stia nimeni sa zica nimic despre el inca pe forumurile romanesti (se pare ca ar fi montat si pe Fluence insa cred ca e prea nou introdus pe Renault sa iti poti face o parere concreta despre el). Citeam undeva ca nu se impaca OK cu GPL si n-am vrut sa pierd versatilitatea asta. Pare a fi un motor cu injectie indirecta (in galerie) usor optimizat (injectoare duale si pozitionate mai apropiate de supapele de admisie) si cu ceva improvement la timing-ul supapelor -- sau asa ceva ziceau [/u] .com/showthread.php/66-Nissan-dual-fuel-injection-on-1-6L-Micra-engine-HR16DE"]pe-aici... Cuplul maxim desi usor mai mare ca la K4M este disponibil la 4.400 RPM, deci mult mai sus... Oricum, e destul de lunga si intortocheata atat discutia "benzina cu injectie directa vs indirecta"...aproape ca si "diesel vs benzina". Citeam undeva ca si motoarele pe benzina cu injectie directa Euro 6 ar trebui sa aiba filtru de particule (insa poate sa fie vorba doar de cazurile in care au emisii peste ceva limite, probabil ca la 1.2 TCe nu e cazul, ci la motoare mai mari). Dupa parerea mea, K4M asta a cam fost apogeul motoarelor aspirate pe benzina facute de Renault, relativ la fiabilitate si consum / putere. Cred ca e ultimul dinozaur. Si sincer cred ca mai mult de-asta l-am luat A inceput era turbo si a injectiei directe in cilindru (si a filtrelor de particule), care se vor bate cu automobilele electrice. Nu ca nu ar mai fi si alte optiuni viabile, insa nu cred ca acelea ar prezenta interes pentru "cine trebuie"...
  47. 0 puncte
    Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
  48. 0 puncte
    Problema cu indicatorul de benzina o am si eu dupa numai 5000km (1.3 TCE). Am facut plinul ochi, fortat pompa de vreo 3-4 ori si dupa doar 30 de km pe DN1 a scazut o linie jumate fara nicio explicatie. Scadea cate putin la fiecare 2-3 km. Nu inteleg ce s-a intamplat.
  49. 0 puncte
    unii poate da (sorry, nu m-am putut abtine, era prea crispata atmosfera)
  50. 0 puncte
    Detaliaza un pic, ce probleme? Bagi spaima in oameni:)))
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...