Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 20.06.2019 în Postări

  1. 9 puncte
    Hop so io cu poze: https://photos.app.goo.gl/go9S8NWgmTRE3Z7fA
  2. 6 puncte
    Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).
  3. 6 puncte
  4. 5 puncte
    Salut @Kidu au fost si discutii despre Dustere dar pe seara doar ca probabil nu am apucat sa ne cunoastem suficient, toti cei de acolo am fost sau suntem membrii vechi ai comunitatii Duster, faptul ca nu prea mai intram toti pe forumuri este alta discutie, lipsa timp... de obicei suntem activi sau foarte activi pe grupurile de fb, unii nu mai avem timp si de forum, sau nu mai avem timp in general, dar voi membrii noi puteti sa incercati sa tineti forumul activ. Important este ca la intalnire ne-am simtit toti foarte bine.
  5. 4 puncte
    Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan II prin rabla, l-am sfătuit către 0,9TCe, el ar fi comandat 0,9TCe aka 898cm3 90CP dealerul a comandat tot "0,9L domle" defapt 999cm3 aka 1,0SCe 73CP. La livrare și plată,tufa de consilier: "domle e 0,9L", ce dracu să mai faci
  6. 4 puncte
    Nu e nicio problema insa nu stiam de existenta celeilalte comunitati si aveam impresia ca toti cei prezenti vor fi de pe forum. Acum asta e, felicitari organizatorilor si inca o data multumiri!
  7. 4 puncte
  8. 4 puncte
    Știi tu ceva dar greșit: 2010-2013 = Duster ph1 aka H79 2013-2017 = Duster ph2 aka H79ph2 2017 - prezent = Duster ph3 aka HJD incorect denumit Duster II, 2017, 2018, 2019 etc
  9. 3 puncte
    Nu știu cine se certă, cui nu-i place stilul meu de scris poate da ignore user. Acum din VIN(serie de șasiu) iese motorizarea și restul - Laureate implică niște dotări standard, AC-ul e printre ele, restul nu, de unde și Laureate "chel" Tipul motorului și indicele e pe o etichetă plasată pe suportul dreapta motor. Dacă te iei după ce scrie în carte impozitul și RCA-ul le-ai plătit la 898cm3 nu la 1198cm3 Stai cu ochii pe nivelul de ulei, la primul semn de scădere direcția reprezentanță scrie pe tine și nu, nu e niciun mișto
  10. 3 puncte
    @t0rquemada, esti de destul de mult timp cu noi pe forum, respect foarte mult faptul ca te implici si ajuti de destul de mult timp membri de aici, asa ca am pretentii de la tine cu privire la respectarea regulamentului. Limbajul folosit mai sus nu este adecvat de nici un fel forumului nostru. Suntem intr-un mediu civilizat aici, sunt sigur ca puteai folosi si o altfel de exprimare pentru a-ti exprima ideea. "panarama" sau nu, asta e masina omului si daca ai vreun sfat pe care il poti oferi sau daca vrei sa recomanzi cuiva o varianta mai buna, cu siguranta o poti face fara sa jignesti. Un avertisment verbal pentru astazi, te rog mai multa atentie la exprimare.
  11. 3 puncte
    Iar batem câmpii: Modelele sunt concepute inițial pentru un areal geografic, care pe parcursul vieții se extinde, astfel poți avea "ciudățenii" pentru cei neinformați: Consola centrală, aia cu Medianav de pe Duster ph2 de ROmania era deja folosită pe Duster ph1 în Rusia și Brazilia cu mult înainde de apariția Duster ph2 Foarte puțini știu că am avut Logan I, Logan I ph1(doar semnalizări albe în stopurile spate, mâner la butonul portbagajului și alte brizbrizuri prin interior) și Logan I ph2. La Duster avem, încă, nomenclatura corectă: Duster ph1 2010-2013 Duster ph2 2013-2017 Duster ph3 2017-prezent După Logan III putem vorbi de Duster II.
  12. 3 puncte
  13. 3 puncte
    Pentru toti cei ce ne vom intalni vineri in Delta si nu numai, aveti in link-ul de mai jos o harta neoficiala a drumurilor din România, in funcție de calitatea lor, actualizata la zi prin efortul comunitatilor "peundemerg.ro" si "dezbate.construim-romania.ro". Atentie, este o munca voluntara si nu are caracter oficial insa din experienta mea pot spune ca este cea mai completa si actualizata informatie de genul din Romania. Drum bun si sa ne vedem cu bine la INDDD, editia a IV-a!
  14. 3 puncte
    Bravo! sunt de acord cu tine în totalitate. Mie-mi plac benzinarele. Ție îți place diesel-ul. Gustul și culoarea nu se discută. Să ne bucurăm de ceea ce avem cât mai mult timp.
  15. 3 puncte
    Informațiile trebuie să fie publice, și sunt doar că nu gratis și nu pentru oricine. Mai nou e doar online cu abonament
  16. 3 puncte
    Salutare! Daca imi permiteti imi dau si eu cu parerea ca posesor de Duster 1.6 Sce.. e foarte adevarat ca noile motoare sunt mai economice si mai "sportive" decat acest 1.6 Sce, dar eu nu sunt dispus sa testez motoarele noi de la Dacia pe banii mei, pana si 1.5 Dci a inceput sa tuseasca de la Ad-blue (posesorii stiu de ce) .. In alta ordine de idei, tendinta actuala de downsizing la motoare mi se pare putin exagerata.. dar trebuie sa castige si producatorii mai multi bani din serviciile post-vanzare. Pana si o simpla revizie la Dacia a ajuns sa coste cat la o masina straina. Cum zicea colegul @ElfStone mai sus, 1.6 Sce e un motor matur la care macar se stiu bolile (daca mai are asa ceva). Eu unul nu m-as arunca asa de repede la un motor nou mai ales la 1.0 Tce pus pe un Duster..as astepta sa mai imbatraneasca putin 1.33 Tce si as lua decizia un pic mai documentat. P.S.: Legat de cosumul foate bun al acestor minunatii tehnice "Tce", eu unul nu cred ca diferenta e atat de mare (3-4l/100km) fata de 1.6 Sce. Daca mergi batraneste, cu orice motor scoti consum decent mai ales in exterior, daca o calci consumul se duce destul de mult in sus la orice benzinar. Per total eu nu regret alegerea facuta avand in vedere si numarul mic de km. pe care ii fac anual (in medie 10.000km). Pacat ca au scos din oferta 1.6 Sce, era un motor accesibil din toate punctele de vedere O zi buna tuturor!
  17. 3 puncte
    Eu nu "am incredere" in motoarele mici. Motoare mici cu turbina sunt fortate si nu stiu daca or sa fie la fel de fiabile in timp ca si cele fara turbina. 1.6 16V e probabil in momentul de fata cel mai ieftin de intretinut si fiabil motor de pe Duster (e strict doar parerea mea). Motoarele noi, TCe, sunt mai economice si mai putin puturoase.. dar cred ca in timp or sa coste mai mult decat cele aspirate.
  18. 2 puncte
    Gri Highland e urmasul lui Gri Platine. E un gri mai rece i-as spune eu.Personal gasesc foarte frumoasa si prietenoasa aceasta culoare. La fel.si Beige Dune pentru care initial am si optat. Dar pana la urma mi-am gasit la Pitesti nuanta dorita . Initial nu prea i am gasit rostul.in combinatie cu pack look dar , e o treaba. Gri metalic este o nuanta foarte versatila si usor de intretinut.
  19. 2 puncte
    Asta era problema ta, ca titlul topicului este despre versiunea 1.0.13.1, iar eu am intrebat despre versiunea imediat urmatoare si aproape identica, respectiv 1.0.13.2? Este masina mea si imi asum modul de a ma "juca" la ea, totodata tin sa iti multumesc pentru aspectele problematice pe care le-ai enuntat mai sus!
  20. 2 puncte
    @t0rquemada Aceasta este a doua abatere. La urmatoarea - avertisment 3 puncte - suspendarea accesului la forum 2 zile. Din nou, suntem o familie aici, existam pe acest forum ca sa ne ajutam, nu ca sa ne umilim.
  21. 2 puncte
    Am zis ca nu intervin dar chiar nu ma pot abtine, cu toate cunostintele tale tehnice, ai un stil execrabil de comunicare. Ce relevanta are faptul ca a cumparat o masina "cheala", in opinia ta, ca nivel de echipare cu tipul motorului? In ultima vreme cred nu este raspuns de-al tau in care sa nu dai cuiva peste nas, in care sa nu vrei sa arati cat de prosti sunt restul si cat de destept esti tu. Te-ai gasit acum sa faci misto de bietul om, in conditiile in care a fost sincer si a spus ca nu se pricepe motiv pentru care a apelat la forum, bravo!
  22. 2 puncte
    Cred ca nu am explicat prea bine. Loganul, 0.9 Tce GPL este folosit majoritar in Bucuresti si consuma 9 L/100 (GPL) in regim urban -Bucuresti-. Motorul poate este o gluma tehnica dar are cuplu aproape cat am eu pe duster. Si inca la turatii reduse. Este un motor vechi si testat, am vazut clip-uri cu 200 mii km. Mai vedem fiabilitatea in timp, si a Loganului dar si a dusterului pe GPL.
  23. 2 puncte
    Dupa toate calculele mele instalatia GPL se amortizeaza in 12 mii km. La 100 mii km castigurile sunt de ordinul a 200-300 milioane lei vechi, in functie de regimul in care folosesti masina. Pe langa asta in sfarsit am autonomie mult mai mare. Instalatia am montat-o la Vernesti de unde am confirmarea ca , k4m este un motor care rezista foarte bine la GPL. Nu ma zic de un inginer de la Dacia care a confirmat si el fiabilitatea motorului chiar daca nu are tratamentele specifice din fabrica. Asa cum zicea si colegul anterior 1.6 SCE se pare ca are de suferit daca nu vine cu GPL din fabrica, dar sunt doar comentarii fara un suport mai mult sau mai putin "oficial" . Reviziile la GPL sunt la 15 mii km si nu au limita de timp cel putin la instalatia mea. PS: Ca fapt divers am achizitionat anul acesta si un Logan Tce 90 Cu GPL din fabrica, manuala, pentru unul din copii care sta in Bucuresti. Masina functioneaza impecabil. Consum 9 GPL in Bucuresti. Completez cu ceva consumuri duster. 13 urban, 9 extraurban, 11.3 mixt. Schimbat treptele de la 3k RPM in sus. Consumurile sunt facute doar pentru 2k km.
  24. 2 puncte
    Citești titlul topicului și îți dai seama, în plus până și în CLiP apare la fel - poate unii se stau pe lângă mașina la următoarea revizie și se uită la laptop În poză un Ph3 dCi +EDC
  25. 2 puncte
    Va multumim inca odata pentru prezenta dvs. Noi ne-am intors tocmai luni acasa. Datorita entuziasmului si pozelor dvs am facut si noi o mica plimbare in Delta luni dimineata. Delta este mereu altfel. Am vazut peisaje diferite fata de alti ani. Va mai asteptam si cu alte ocazii. Dar cel mai tarziu la INDDD 2020. Sa ne auzim cu bine.
  26. 2 puncte
    Eu am primit discount si am cumparat cash (in Aprilie)
  27. 2 puncte
    Trebuie formatare FAT32 ... Pornire unitate cu USB-ul introdus In rest totul cum ai spus.
  28. 2 puncte
    Felicitări! Să ne comunici consumul în urban și extraurban. Încearcă să mergi normal, cu aer condiționat, fără să te uiți permanent la kilometraj și la câte buline de GPL mai ai. Eu am constatat că economia la drumurile din oraș este de aprox. 30%. Economia la drumuri extra-urbane este de aprox. 40%. Alimentează la stațiile cu rulaj mare de GPL. LUKOIL-ul are GPL bun, la fel și MOL. Stații PETROM unde găsești GPL sunt puține. Ideal este să alimentezi la câteva ore după ce a fost umplut rezervorul din stație.
  29. 2 puncte
    Montat ieri GPL la Vernești Landi Renzo EVO Emulator nivel benzină kit protecție supape - Flashlube Total 3.750 RON Făcut plinul la Buzău (Rompetrol) și la Giurgiu (tot Rompetrol), distanța 170km, mers potolit, foarte potolit (obosit, m-au chemat la 8:00 și veneam de la Giurgiu), peste 1.5h traversare București, foarte aglomerat. La Giurgiu am alimentat 12.7l, consum cca. 7.5%. Calculatorul de bord afișa un consum de 13.5l. Pompa nu a sărit nici la Buzău nici la Giurgiu, au oprit-o la ceva timp după ce a început să meargă foarte greu, din cauza asta nu sunt sigur că la Giurgiu am băgat exact cât am consumat, poate să fie mai mult sau mai puțin dar nu cred că mai mult de 1l. Deși aveam benzină peste jumătate rezervor, în București a scăzut brusc indicația și a ajuns pe rosu, am alimentat benzină în București cu 50 RON și indicația s-a dus la două liniuțe peste jumărate și a rămas așa până la Giurgiu. Sper să fi fost doar un sughiț al emulatorului de nivel și să nu mai mă sperie. (Înainte să alimentez cu Benzină am oprit și pornit motorul de câteva ori în speranța că se va reseta nivelul) Astăzi am montat și portbagaj de plafon Bare: http://www.mudstershop.com/ro/bare-transversale-turtle-dacia-duster-2013 - formidabile Cutie: https://www.emag.ro/cutie-portbagaj-dacia-400l-7711574056/pd/DNTXVYBBM/ - nu foarte încântat, vezi comentariul de pe emag, dar nu am termen de comparație Mă gândesc că cu cutia nu o să mai am consum atât de mic, nu pot să testez acum cât influențează, cert este că am ieșit puțin pe șosea și destul de greu am atins 130km/h, nu am încercat mai mult, greu de spus pentru că cu Duster am evitat să merg cu peste 100km/h și poate doar mi se pare că ajung mult mai greu la 130km/h.
  30. 2 puncte
    Nu te judecam... incercam sa inteleg M-am gandit ca poate ai reusit sa faci play la video-uri pe MediaNav sau mai stiu eu. Ok, te tin la curent
  31. 2 puncte
  32. 2 puncte
  33. 2 puncte
    HanDop, din ce stiu eu, specificatiile cerute de tine nu sunt scrise nicaieri pentru acest model: nu a venit cu un manual, nu are site dedicat. Ca si utilizator al acestui tip de camera sunt multumit de banii cheltuiti: - montaj profi pe cablajul masinii facut de cei de la Dacia; - discreta, fara cabluri, ventuze, mufe, adaptoare de brichea / usb, etc; - calitatea video / audio: mai mult decat suficienta pentru scopul pentru care a fost gandita; - odata instalata uiti de ea si isi face singura treaba.
  34. 2 puncte
    No problem, iti respect in totalitate parerea insa nu si de acord in general cu ea. Asa-i, asta-i era capitalista si tocmai de aceea daca de maine ar fi pe electric total minim 50% din masinile de astazi (ca numar inlocuitor ma refer) nu vor scoate baietii biruri noi pentru curentul consumat? Nu-i bai, se schimba (stil hibrid) 'joaca' de pe petrol pe electric si treaba devine aceeasi marie cu alta palarie. Momentan e doar un push ca sa forteze naivii (hai sa spun mai frumos -> testerii) sa scoata banii pe 'inovatii' chipurile obligatorii pentru viitor. Abia astept sa-l vad pe Ghita din Sculenii de Sus colindand dealurile si crasmele (cu un generator pe benzina in portbagaj, in caz de urgenta) pe o Dacie de 100 kW ce se incarca la priza A, ca acum o dau agresiv sa apara cat mai mult pe electric e normal, care aerul duhneste (ca sa nu zic capute) , trebuie 'programate' cat mai bine si adanc masele, nimic neobisbuit, dar asta s-a facut dintotdeauna de-a lungul timpului si pe o varietate de domenii ale vietii oamenilor. Proiectele viitorului au fost incepute de ceva timp, ceva utilaje produse si normal ca profiturile trebuie urcate. De parca curentul asta se scoate numai din eoliene si panouri care se rotesc ca floarea soarelui. Ei parca.. Se termina petrolul? Cine spune, tot 'cercetatorii' aia care toata ziua 'descopera' una sau alta? Sau propaganda cu incalzirea globala a generat de nevoie si tema cu 'ramanem fara petrol' de cativa ani incoace. Sincer dupa mine sa-l scoata si maine, dar sa puna pe tapet lucruri de genu 'free energy', 'motorul cu apa' si alte chestiuni (sa-i spun decent) 'palmate' de-a lungul timpului ca sa nu li se strice planurile elitelor care conduc (sau, mai bine spus, se chinuie sa nu piarda controlul) lumea asta si nu se mai satura de profituri. Guvernul nostru? care guvern, esti sigur ca e al nostru?! ca ce ni se pune pe tava la alegeri e 'vertebrat', de sine statator si cu drept de decizie neinfluentabil? Exista vreo diferenta intre 'culorile' celor care sunt acolo? Sau nu cumva sunt aceleasi teme comune care le au de facut/implementat si unii si altii in pofida tuturor bataliilor de fatada care ni se tot arata zilnic pe asa-zisa massmedia libera si curata? De acord cu Rabla, orice utilaj rupt in 14/16 trebuie dat la casat intr-o zi, indiferent daca-i pe petrol sau electric; insa nu stiu de ce dar am un feeling ca astea care se baga-n priza vor ajunge la gunoi mai repede fata de cele clasice.. chiar si cel de 0.9 Tce s-ar putea sa duca mai bine Si totusi, daca vor scoate vreodata vreo electrica care sa ma tina la autonomie cum duce un diesel nowadays (si nu mers la consum sau chestiuni adiacente) plus reincarcare in maxim 10/20 de minute pe full si baterie ce tinde spre minim 10/15k de reincarcari, poate m-oi uita candva si la una de genu'. Momentan goana pentru a scoate hibride/electrice in masa la preturi cat mai joase va naste tot felul de probleme care le genereaza submotorizatele din ziua de azi, dar cu minim 100 CP pe acte. Insa pe partea finala trebuie sa cad de acord si sa spun ca Da, pe psihoza actuala in masa viitorul motoarelor clasice pare sumbru, lumea s-a obisnuit deja sa serveasca la cald tot ce se ofera 'de mai sus'. Deci nu ma intelege gresit, nu sunt impotriva electricelor, dar cele din zilele noastre au nevoie serios de upgrade-uri pe autonomie cel putin, care la cum se vad unele chestiuni pe nivel global vor mai trece cred ca ceva mai mult de 10/15/20 de ani pana a se lasa 'descoperite' si implementate' pentru mase.
  35. 2 puncte
    Stati voi linististi ca in spatele acestor motoare sunt mii de ore de munca si multe echipe de ingineri care si-au batut capul cu cercetarea, proiectarea, testarea si evaluarea motoarelor. Trendul asta de reducere a cilindreei este unul normal si firesc iar producatorii de autovehicule fie se adapteaza rigorilor, fie se apuca de impachetat prune pentru compot pentru ca altii le vor lua locul. Acum 15 ani nimeni nu concepea sa iti iei Diesel sub 2.5 l, daca aveai 1.9 sau 2 l erai "fraier". Nu sta progresul si nici ingineria pe loc si n-a inceput totul si nici n-o sa se termine evolutia tehnicii cu motoarele termice.
  36. 2 puncte
    Articolul la care face referire colegul @ISZY56 ne indica trend-ul in materie de motoare pe care deja il "simtim" pe banii nostri ..motorase din ce in ce mai mici cu costuri de intretinere din ce in ce mai mari . A nu se intelege ca am ceva impotriva motoarelor turbo.. doar cu cilindreea am unele probleme.. as cumpara mult mai linistit un Duster cu motor de 1.6 benzina turbo pe la 150 cp pentru ca mi-ar parea mai putin fortat decat jucariile de 1 l sau chiar 1.33 Tce .
  37. 2 puncte
    Eu zic ca da.bine,de mers la piata e suficient..Daca vrei sa iei 4x4 nu cred ca se poate cu 95 cp.O gasesti doar cu 115cp.
  38. 2 puncte
    Pentru asta cu "screen mirror" trebuie sa ai telefonul mobil "rootat". Daca nu stii ce inseamna, te sfatuiesc sa nu iti bati capul ca risti sa iti strici telefonul
  39. 2 puncte
    Da, da... mi-am activat info 4x4 pe 4x2-ul meu. Dar cam atat... nu sunt multe de schimbat pe acolo. Poti schimba logo-ul care apare la pornirea medianav, culorile, ceva setari de radio, activare / dezactivare android auto, apple car play .. si alte cateva chestii. Gasesti info pe site-uri rusesti sau italienesti dar traducerea nu functioneaza prea bine. Daca dau de site-ul unde sunt toate descrise o sa ti-l trimit
  40. 2 puncte
    Ai o problema foarte mare... si decizia de diesel vs benzina depinde doar de tine pana la urma. Fiecare o sa incearca sa te convinga cu argumentele care au functionat pentru ei... si e plin si internetul de exact aceleasi polemici. Cand a trebuit sa decid acelasi lucru, pentru mine a fost simplu pentru ca masina pe care am avut-o inaintea Dusterului pe benzina (fix 1.6 SCe-ul pe care te gandeai sa il iei si tu), a fost diesel si am avut cam multe probleme cu ea. Da, si eu credeam ca daca merg mai turat cu ea o sa fie OK si nu o sa imi creeze probleme, insa nu a fost asa (mi-au crapat EGR-ul si turbina undeva in jur de 120k KM). Eu iti sugerez sa mai citesti... sa faci niste calcule (consum vs intretinere si etc) si sa decizi. Multa bafta in luarea deciziei si multa rabdare dupa ce plasezi comanda... o sa ti se pare ca ai de asteptat o vesnicie :-)))
  41. 2 puncte
    Pai atunci nu mai ezita daca spui ca vrei sa tragi si o remorcuta.Alege varianta de 115cp Blue dci....nu cea de 95cp..
  42. 2 puncte
    Nu stiu daca ti-am mai zis pe undeva sau nu, dar a mea a venit cu Bridgestone Turanza de vara.
  43. 2 puncte
    In mod normal s-ar putea merge si cu 4x2 pana la Moara Dracului. Din păcate aceasta vara este una atipică cu foarte multe ploi si daca prinzi o urcare mai umezită pot apărea probleme. Drumul Stână Remeți poate fi parcurs, dar trebuie sa te înarmezi cu răbdare ca e destul de prost.
  44. 2 puncte
    Trei poze de la plimbarea de ieri:
  45. 2 puncte
    Ca sa plecam cu acest monstru de 1.0 litru din panta trebuie sa.i dam mult RedBull la turbina! 1.6, 1.5 .ul sunt cu vechime de 20 ani fara probleme, au ajuns la peste 1 milion de km fara reparatii motor. Respect! Anuntati.ma si pe mine cand 1.0 litru ajunge macar la un sfert din km astia🤣 Stiu destule 1.6 ajunse pe la 500 de mii.
  46. 2 puncte
    Am facut si eu revizia de un an, s-au schimbat filtrele, uleiul, s-au facut operatiunile uzuale reviziei insa in plus de asta mi s-a facut o actualizare la "calculatorul de la servodirectie" in baza unei directive de fabrica. Cost: 0 lei, am optat pentru programul "5 ani fara griji" la cumpararea masinii.
  47. 2 puncte
    De ce credeti ca motorul 1.0 TCe cu 100CP si 160Nm va fi inferior ca performante fata de vechiul 1.6 16V de 105CP si 148Nm ?
  48. 2 puncte
    1.33 de pe Duster nu e produs de Mercedes. Sunt diferențe între varianta de pe Duster (Valladolid) si cea de pe Mercedes (Kolleda). Daimler foloseste doar blocul motor de la Renault.
  49. 2 puncte
    Eu in oras cand am nevoie de AC opresc S&S.In afara il las pornit.
  50. 2 puncte
    S&S nu are relevanta la consum, are însă relevanta la păstrarea unui aer mai curat în oraș. Eu îl vad ca pe o cheltuiala pe care mi-o asum pentru a-i deranja mai puțin pe ceilalți. În situațiile în care devine deranjant poate fi decuplat din buton. Hai sa ne gândim puțin și la ceilalți! Dacă toate mașinile care stau la semafor ar avea S&S funcțional altul ar fi aerul respirat de pietoni.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...