Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 05.06.2020 în Postări

  1. 6 puncte
    @danutz12345 Danutz draga, se pare ca nu prea iti merge aici pe forum cu reclama mascata. Avem niste baieti geniali si ageri de ochi care te scaneaza imediat. Cum ar spune americanii: esti o frauda. Mult spor pe alte forumuri - te adaug oricum la lista generala pe romania de spammeri iar aici pe forum iti opresc accesul. Dragi colegi @t0rquemada @Mak @Midnighte, sunteti geniali. Multumesc pentru report-ul vostru.
  2. 4 puncte
    1,3 TCe ca și 1,2 TCe sunt motoare GDI, adică injecție directă de benzină. Fiind motoare mici, în anumite regimuri de temperatură/turație(drumuri scurte, porniri dese cu motor rece, etc) sunt "înnecate" cu benzină , benzină care va ajunge în ulei - simplu. Dacă nu s-a verificat nivelul uleiului la predarea mașinii, să știi câți mm +- față de maxim sunt inițial, restul sunt ipoteze. La TCe-uri uleiul se înnegrește destul de repede, deci nu ne luăm după culoare.
  3. 4 puncte
    Cam tarziu dar revin cu doua filmulete cu ceasurile instalate (scuzati calitatea continutului)
  4. 4 puncte
    Salutare! De aproape 3 săptămâni sunt posesorul acestui bolid albastru de 100 Cp! Masina are în plus față de echiparea de fabrică: Pachet Media Nav cu senzorii de parcare aferenți + cameră marșarier, volanul, husa și nuca schimbatorului de viteze îmbrăcate în piele de Dromader, scaune față încălzite si keyless go/entry. Pe viitor vor mai urma si alte îmbunătățiri/modificări. Deocamdata mă declar mulțumit de alegerea făcută si totodată de bestia de sub capotă.
  5. 4 puncte
    Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Duster ph2 3a ai 16, 16v (H4M740) pe Duster ph3 2. există 1,6 16v cu gpl aftermarket, cod K4M606 euro 5 3. instalația LR are în unele calibrări, opțiunea să treacă singură pe benzină la x km/minute de mers pe gpl 4. instalația LR oprește pompa de benzină 5. instalația gpl aftermarket e configurata prost în 99% din cazuri, pentru că lenea e mare. 5a. se poate configura să treacă doar în sarcină pe gaz nu doar la prag de temperatură, se poate face trecere lină benzină gpl și retur, se poate trece în benzină după un prag de rpm/viteză 6. la instalația aftermarket, de obicei nu se pune releu de cutoff benzină, dar asta nu înseamnă că nu se poate monta 7. înainte de a modifica ceva, trebuie identificată instalația și căutată documentația la producător
  6. 4 puncte
    Are dreptate @t0rquemada.Papagalul a incercat si pe alte forumuri.Si papagal nu e o jignire..doar ca se repeta cu anuntul..Jalnici..
  7. 3 puncte
    Săptămâna trecuta a fost schimbată timoneria. De atunci am mers cu mașina circa 500 km și deocamdată maneta schimbătorului de viteze se comporta așa cum trebuie, adică nu mai rămâne înțepenită când e foarte cald afară.
  8. 3 puncte
    Fără supărare ai în regulament punctul 8e : este interzisa initierea unui topic in care sunt dezbatute doua sau mai multe subiecte / probleme, fiecare subiect trebuie discutat intr-un topic dedicat acestuia, nerespectarea punctului d) duce la sanctionarea cu warning. Am mutat aici partea cu luminile din interior, pentru că poate vor avea și alții problema asta. Strict legat de mașina ta, cu poziții pornite ce merge/nu merge: - pian(butoanele de sub medianav) - butoanele de pe uși - butonul blind spot - butonul Cruise Control - selectorul Auto /2WD/4WD - lămpile de iluminare a numărului
  9. 3 puncte
    Până scrie inițiatorul: -masina are 2 geamuri electrice față fără impuls - în procesul de montare/demontare a rupt un fir în portiera stângă - a rezolvat
  10. 3 puncte
    Întâi încearcă ce scrie pe acolo apoi revino cu impresii. Pe seria ta de șasiu ai un Medianav cu o anumită configurare (care include doar RO și BG) în caz de probleme se poate lua la puricat Medianav-ul și se găsesc modificările.
  11. 3 puncte
    Se pare ca nu este chiar atat de greu, nu exista informatie suficienta sau nu se vrea, pentru a oferi un ajutor pe acest forum, ma refer la cei care au habar de ce fac dar nu spun nimic. Se pare ca trebuie sa folosesti : "medianavtoolbox-native for ULC4.zip" ,programul asta este pentru toate versiunile care incep cu 1.0.13.x , se foloseste ca si toolbox original numai ca asta incarca hartile din calculator si le scrie pe stick pentru update MediaNav. Pentru celelalte versiuni de MediaNav aveti in linkul care l-am lasat programele aferente pentru versiunile de MediaNav si update de soft al acestora. https://m.vk.com/@forum.medianav-obnovlenie-kart-s-pomoschu-medianav-toolbox-unleashed Faceti un cont, download, si lucrati singuri, nu dati bani la toti.
  12. 3 puncte
    Doar că, oficial, H5F (1,2TCe) cere RN0710. Dacă vorbim de H5H (1,3TCe) atunci da pui doar RN17.
  13. 3 puncte
    Nu ca as dori sa intru in polemica cu tine dar, se pare ca deja ma judeci pentru ceea ce nu sunt. Nici vorba de specializare in sau detinator in service auto. Ca studii sunt specializat in IT&C (o licenta in telecomunicatii, o licenta in automatica, un masterat si un doctorat in stiinte ingineresti specializarea roboti industriali si linii tehnologice automate)... de parca te-ar interesa cumva C.V.-ul meu, dar ti l-am scris ca sa intelegi ridicolul expesiei tale: " ...dar parca ai vorbi ca un detinator de service agreat!..." Ceea ce v-am impartasit acolo, este experienta mea personala de aproximativ 40 ani de permis de conducere, proprietar a 8 autoturisme de-a lungul vietii (din care Dacia 1110 si Dacia 1300-noi, VW broscuta, Renault 18, Opel Kadet, Audi A4 - SH, Dacia Logan si Dacia Duster - noi). Experienta amara pe care am avut-o cu masinile SH, cumparand ieftin "rable" si bagand in ele bani multi pentru a le pune "pe roti" si a putea circula cu familia in conditii de bune de siguranta (dar in perioada 1990-2000, cu trei copii la facultate nu aveam posibilitatea sa-mi mai cumpar o masina nou) , m-au facut sa inteleg ca o masina noua merita cat 10 masini SH, dar asta daca tii la masina si esti constienta ca trebuie s-o intretii "ca la carte" (altfel, si cea noua te va "lasa" ca si una SH). Deci... daca nu esti cumva un "chibit" care scoate cuvintele "din top" doar ca sa se bage in seama, imi vei da dreptate si te vei uita cu mai multa atentie la sfaturile pe care ti le da unul care a circulat aproximativ 1.000.000 km pe sosele patrie, in toata Europa (inclusiv UK) si in cateva tari din Asia. Asta daca nu esti cumva "un birjar" si nu un proprietar care a muncit "cu manutele alea doua" pentru o masina noua. In ceea ce priveste sfaturile de a merge la service-ri autorizare, rezulta tot din experienta mea personala cand m-am dus la un service sa schimb uleiul si pt. ca nu a stans bine filtrul de ulei, la un drum de mare mi-a sarit uleiul pe capota... la alt service am schimbat un cap de bara si nu a pus saiba grover la piulita (ca merge si asa) ia r pe drum a inceput sa bata roata ca de-a bia am ajuns acasa cu masina.... la alt service "ieftin" i-am dat bidonul cu ulei ELF, am mers sa-mi iau o cafea si cand m-am intors m-am bagat sub rampa sa vad ce probleme mai am pe la caroserie... atunci am observat ca "mecanicul" inlocuia varsa uleiul din bidonul meu intentionand sa-l inlocuiasaca cu unul care avea sigla DACIA-RANUALT (cand l-am confruntat, a recunoscut ca are si el un Duster la cere trebuie sa schimbe uleiul dar in serice nu era decat ulei DACIA RENAULT care estre mai slab calitativ)... etc. De aceea v-am impartasit din pataniile mele ca sa nu le repetati.
  14. 3 puncte
    Salut, am ajuns cu mașina la 4500 km. Mașina se comporta foarte bine. Weekendul trecut am fost pe câmp după ciuperci, și ma prins ploaia, sa înmuiat asfaltul unde circula doar tractoare. Cu acest motor de 1 L, am mers prin grâu, drumuri în rampa acoperite cu iarba udata în timpul ploii, tot felul de gropi, chiar și un parau secat plin de devivelari (noroc de garda la sol înaltă) am ieșit cu mașina de acolo. Motorul trage super bine, nu ma așteptăm să fie atât de ok motorul. Inafara de aventura asta am carat cu mașina și saci de ciment, 5 saci de 2 persoane în mașină, și tot la fel am rămas impresionat de puterea motorului. Legat de consum, doar pe oraș, asta în Iași am scos consum gpl de la plin la plin de 9.1 l la 100 km, iar consumul mixt de 7.9 l la 100 km.
  15. 2 puncte
    Salut Intru si eu in club cu masina din topic. Atasez si raportul drumului de intoarcere care la tur a fost B-Mizil-Bz-Focs-Marasesti - incarcatura 3 adulti. Am mers mod Eco, 4x2 , cu AC pe auto, schimbat viteze cat mai repede..si a 6-a..pe pilot automat 70-80-90kmh (majoritatea 90)..iar pe autostrada (30-40km cu 100kmh) Am mai mers 2-3 drumuri cu dustere modele mai vechi, pana acum dar nu cat sa ma familiarizez cu ele. La dus am luat 3/4 stele...la intors am incercat sa schimb cat mai repede vitezele, dupa indicator, si sa o las moale 2-300m inainte de giratorii, stopuri etc...in final nu credeam ca stelele alea din Eco se pot lua asa usor. Practic m-am apropiat de ideal la a 2-a incercare. Ce mi-as fi dorit la rapoartele calatoriei..sa le tina minte si pe cele dinaintea resetarii km, si un consum mediu general, bazat pe toate rapoartele si km totali ai masinii. Deocamdata suntem in rodaj si n-am apucat sa citesc in carte cate mii inseamna asta. De-abea am descoperit cum se pune AC pe automat si unde e priza 12v din spate...dar citesc.
  16. 2 puncte
    Acea forma tampita de joja spiralata exista si la Suzuki SX4 1,4. Cu mare greutate si numai dintr-un anume unghi, in functie de lumina ambianta , poti vedea nivelul. Nu pot sa pricep motivul schimbarii de design a jojei ,,primitive", adica lisa, cu asta noua.
  17. 2 puncte
    Felicitari Larry82 pentru instalarea cu success (stima pentru t0rquemada). Multumesc pentru compliment ... aka corectitudine! Scopul meu nu a fost profitul din vanzarea acestui kit, ci sa nu raman cu banii blocati in ceva nefolosit! Cu stima.
  18. 2 puncte
    Va salut, Revin pe marginea problemei la dusterul meu, an 2015, 110cp, similare cu cele raportate aici. La reprezentanta, la franciza Motrio si la un service multimarca mi-au zis acelasi lucru: de vina sunt pompa respectiv regulator de presiune . Am schimbat pe rand: regulator, pompa, rampa cu senzor, conducte tur-retur si mingiuta de amorsare, fara rezultat. Dupa mai multe cautari pe forum, am decis sa schimb bateria/acumulatorul, problema este rezolvata, de mai bine de un an nu am mai avut problema raportata in post-ul meu. Explicatia este: din cauza tensiunii necorespunzatoare de la baterie apare eroarea la injectie, care da si in esp si in tractiune si in martorii de presiune roti(cazul meu)etc. , mai ales la turatii joase si constante, dar nu numai. Sper sa fie de folos si altor utilizatori. Numai bine,
  19. 2 puncte
    Vorbești de DRL, iar în echiparea standard nu le poți opri, dar nu sunt în interior. Eu am vorbit de leduri puse în locul becurilor de iluminare număr
  20. 2 puncte
    Poartă denumirea de reduceri de costuri, nimic nou aici. Tabla la Duster ph3 2020 e mai subțire ca la Duster ph3 2017, iar tabla la Duster ph3 2017 e mai subțire ca la Duster ph2, să mai zic de Duster ph1 ? Cum opritoarele la Duster ph3 sunt din plastic, personal m-aș abține de la teste pe banii mei indiferent de anii de garanție - intră la CID
  21. 2 puncte
    Revin cu ce am promis. Daca admin considera ca este bine pentru ajutorul colegilor atunci totul este bine venit. Am descris pasii exact cum am procedat eu. Aveti un fisier in arhiva cu detalii. Totul functioneaza perfect. La fel se procedeaza si cu revenirea la cea ce ai avut inainte, daca se doreste asta, folosind fisierele salvate din MediaNav. ############################ Instalare harti MediaNav 1.0.13.1, 1.0.13.2, si 1.0.13.3 Link download: https://drive.google.com/file/d/1PskvRWgwPPGk0AW4aimUa2ezIkQiBCpR/view?usp=drivesdk ############################ Instalare SpeedCam. Link download: https://drive.google.com/file/d/1Pu1yNbXIxL3fc-wMzBdm731Ol5FjKTrk/view?usp=drivesdk ############################ Un magnet pentru uTorrent. Harti Q4 2019. Link download. Toate cele bune. - Europa Map 2019.Q2 TomTom (TeleAtlas) - Mărimea arhivei Torrent = 6,46 GB
  22. 2 puncte
    Buna ziua baieti. Cum Deviza acestui forum este: RESPECTA, AJUTA, INDRUMA SI ASCULTA, eu va multumesc tuturor pentru sfaturi, am tinut cont de ele si am reusit. MediaNav cu versiunea 1.0.13.1, 1.0.13.2 si 1.0 13.3 este foarte usor de completat cu harti. Eu am avut hartile Romania si Bulgaria Q2 2019, iar astazi le-am schimbat cu Romania, Bulgaria, Moldova, Ungaria si Austria Q4 2019. Voi pune un link de download pentru cine are nevoie, cu fisierele necesare, daca imi este permis de administrator, cu toata placerea pentru cei ce au nevoie, in arhiva se afla si instructiuni, nu ai cum sa gresesti.
  23. 2 puncte
    Se poate downloada harta/traseul offline ( mai ales la Harti de la Google ) si o poti folosi ulterior cu Android Auto
  24. 2 puncte
    Exista experimentati pe forum dar posibil sa dai aceiasi bani..Tu vrei ieftin si bun sau gratuit.NU se poate!
  25. 2 puncte
    @Stef13 Poate nu am fost destul de clar... In cazul meu, pentru ca am facut schimbul ulei, inlocuirea filtrului de ulei cat si inlocuirea filtrului de motorina, s-a considerat revizie. Si eu fac revizia la 10.000 km/1 an, prima borna care se atinge. Fac 30.000 km intr-un an sa spunem, fac 3 revizii. De ce ? Pentru ca am vazut ce poate Elf-ul care il bag si e recomandat de Dacia. Cu filtrul de motorina cred ca l-as putea schimba la fiecare 2 revizii, masina fiind alimentata doar de la Rompetrol, aceeasi statie, aceeasi pompa, de ani buni de zile. DAR voi puteti schimba doar uleiul, zilnic daca aveti chef. In cazul asta, doar cu schimbul de ulei, clar va ramane data stabilita pentru revizia generala, care implica si alte operatiuni. Daca tot nu stiu ce trebuie facut, spune-le la cei din reprezentanta ca au acolo optiunea de "OG golire motor" sau chiar "OG motor", care inseamna doar schimb ulei. Se poate factura asta, chiar si in garantie. Cu alte cuvinte, se poate, dar nu se vrea fara a va incarca factura, pentru a face vanzare.
  26. 2 puncte
    Le vând pentru că nu am ce face cu ele. Am trecut la alte dimensiuni.
  27. 2 puncte
    Acum mai nou se poate configura motorul de 100 Tce +Gpl și pe versiunea SL BlueLine și pentru 200 eur, se poate opta pentru aer condiționat automat.
  28. 2 puncte
    Dea lungul timpului Super Mod a inceput a fi testat din ce in ce mai mult datorita si faptului acum schimbarii usoare a limbii interfetei. Dar astfel testand pe diferite unitati s-au mai descoperit ceva bug-uri. Astfel asa vestitul bootloader universal s-a dovedit ca nu e atat de universal si pe unele unitati face probleme. Prima oara am vazut pe 3 unitati MN2 ce mi-au trecut mie prin mana la care nu mi-a facut probleme mari de rulare a sistemului, dar nu a functionat pur si simplu, nu a vrut sa booteze in WinCE si pace. Zilele trecute insa am auzit de la un alt coleg de forum, cu un MN1 de data aceasta ca bootloader-ul universal, si acum nu ii mai permitea bootarea. Ramanea blocat in bootare. Astfel m-a facut sa refac arhivele si sa scot bootloader-ul din Super Mod intorcandu-ma un pas inapoi pentru securitatea unitatilor. E mai bine asa si fiecare isi aplica modul de securizare adiacent dupa cum ii place. Astfel acum am publicat versiunea Super Mod 4.1h, ce include acum 15 limbi pentru interfata: Romana, Engleza, Spaniola, Greaca, Italiana, Rusa, Turca, Portugheza, Germana, Franceza, Araba, Bosniaca, Olandeza, Poloneza si Maghiara si daca mai gasesc binevoitori ce pot traduce sau au cunostinte ce pot traduce si in alte limbi, cu mare placere am sa le introduc pentru a face acest patch cat mai universal. Multumesc colegilor de forumuri ce au ajutat la traducere: Super Mod 4.1h MN1 Standard Super Mod 4.1h MN2 Evolution Arhiva comuna pentru cele doua tipuri de unitati de mai sus ce se mentine pe USB: Super Mod 4.1c (USB) ──────────────────────────────────────────────────── Multumiri pentru ajutor: ──────────────────────────────────────────────────── Texas - pentru traducerea in Germana messaoudi9101984 - pentru traducerea in Araba TonyBerisko - pentru traducerea in Bosniaca Leichim - pentru traducerea in Olandeza mVision - pentru traducerea in Portugheza DawidZurek - pentru traducerea in Poloneza Lajo - pentru traducerea in Maghiara
  29. 2 puncte
    Astazi am atins cota 75 000 km pe GPL !. In continuare fara probleme. De fapt, acum doua saptamani mi s-a aprins lampa ,,CHECK ENGINE,, Am fost la un atelier si mi -au resetat erorile din calculator. Specialistul a spus ca au aparut respectivele erori din cauza Gpl ului, care are cifra octanica mai mica decat benzina. Asta e tot ! O seara buna tuturor !
  30. 2 puncte
    Da, 300 eur. Camera spate, a fost montată de fabrică Acceiasi culoare o am si pe Loganul din 2005, doar ca cea de pe Duster este putin mai inchisa. Nu am avut probleme cu matuirea. Vopseaua este aproape ca in prima zi. Imi place culoarea si am mers pe aceiasi culoare din mai multe motive.
  31. 2 puncte
    Poți edita profilul acum avem și 1,0 TCe GPL disponibil.
  32. 2 puncte
    Te ambalezi degeaba, în principiu și MAK te aprobă dar nu total: - tu vorbești din experiența proprie cu Duster ph1 diesel - intervalul de schimb lichid răcire și lichid frână e de 4 ani ,nu 5 , că poți să-l schimbi și la 10 ani e altceva. - la Duster ph2 diesel merge ulei cu norma RN0720 dar la Duster ph3 diesel din 2019 s-a trecut pe RN17 E evident că fișa de întreținere primită la cumpărare "bate" orice altă informație
  33. 2 puncte
    Pe direcția Vatra Dornei - Piatra Fântânele întâlnim localitatea Dorna Candreni. Din Dorna Candreni urmăm indicatorul Poiana Negri (spre stânga), drumul este asfaltat până la indicatorul ”Schitul 12 Apostoli” care ne arată că trebuie iar să virăm la stânga.. Am apucat pe acest drum, un indicator ne arată că trebuie să virăm la stânga spre Stâna Turistică Măgura. Aici ne-am petrecut noaptea. Această cabană este o locație de vis unde se poate servi mâncare eco. Recomand extrasezonul. Drumul spre Schitul 12 Apostoli trece pe lângă alt schit (nu mi-am dat osteneala să-i rețin numele). Un alt indicator ne arată drumul spre cei 12 Apostoli. De aici începe dansul ... pe alocuri drumul este noroios, pe anumite porțiuni este accidentat. Apoi încep serpentinele cu rampe destul de abrupte și curbe în loc. La schit se termină drumul și începe urcușul pe jos. Indicatorul spune că drumeția până la vârful 12 Apostoli durează 1 oră. Noi am ajuns într-o oră și jumătate.
  34. 2 puncte
    Eu chiar vorbeam serios..Ca sa nu fie nicio problema cu garantia!
  35. 2 puncte
    Ulei este norma RN17 tip Castrol 5W30. Filtrele de gaz deocamdata nu, in carte spune ca unul la 30.000 km si celalalt la 60.000 km dar eu le voi schimba pe amandoua odata la revizia nr. 2. Acum la revizia nr. 1 voi avea aprox. 12.000 km
  36. 2 puncte
    Reclamă mascată. O unitate aftermarket are plusuri și minusuri: + merge aproape orice pe ea - lipsa funcțiilor medianav (ECO, info4x4, multiview camera, AA,Carplay, Mirrorsreen(cele cu Menavrus)) - hardware depăsit (android 8/9/10 cu patch de securitate 2016) - hardware cu probleme la temperaturi extreme / stabilitate în timp - suport software zero (posibilitate de reinstalare soft original, resetare incompletă, resetare doar cu cod)
  37. 2 puncte
    Ca unul care am pe masina (alt producator) o "navigatie" cu Android de vreo 2 ani pot afirma ca : -nu am avut NICIO problema cu deviceul, in nicio situatie ; -quad-core cu 2 GB/16 GB e putin ! A mea este octa-core cu 4/32 GB ; -pretul a fost sub cel pe care-l vad pe siteul mentionat ; am luat-o din warehouse din Europa, fara taxe, a venit in 5 zile. Raportat la ce ofera fata de una originala (repet, valabil pt alt producator auto), as lua-o din nou, oricand, Dar asta si pentru ca posibilitatile de "modare" ale celei oem (actualizare harti, configurari diverse, teme, etc, etc) nu sunt la acelasi nivel ca cele ale navigatiei MediaNav, mai ales ca aceasta beneficiaza de suport GRATUIT din partea multor utilizatori (iar Neek este un exponent de frunte, felicitari !). Iar, dupa cum stim cu totii despre produsele RPC, intr-adevar este putin probabil ca in termen de fiabilitate pe termen lung sa se compare cu un produs oem, desi poate exista si reversul. Banii sunt ai tai, de tine depinde sa iei decizia care iti convine cel mai mult. Bafta !
  38. 2 puncte
    Stiu ca se recomanda Elf, de asta puneam din 2015 pana acum la Daciile pe care le aveam. Nu pierdeam ulei deloc si nici nu am avut probleme la motor. Ce nu imi place este ca dupa un timp sau probabil un numar de kilometri, motorul devine foarte zgomotos. Si aici nu ma refer la faptul ca dupa 5-10 minute se aude sau cand este rece. Efectiv, de la al 3-lea, 4-lea schimb de ulei sau revizie, cum vreti sa ii ziceti voi, motorul se aude mai pronuntat, mai de tractor, in loc sa ramana silentios sau macar p-aproape. Am vazut asta la destul de multe masini ( ma refer aici strict la diesel, 1.5 dCI, dupa 2013 ), cat si la masinile personale, deci stiu despre ce vorbesc. Nu spun si nici nu recomand sa se puna ulei din auzite, ci doar sa se faca putina investigare - are sau nu norma necesara uleiul ce se doreste a fi pus in motor. Si faza cu "Dacia recomanda Elf", a fost un marketing agresiv, dovada ca acuma "Dacia recomanda Castrol". Nu mai zic de perioada in care "Dacia recomanda PETROM". Ca o mica observatie : Elf si Castrol nu sunt singurele uleiuri, ATENTIE, recunoscute si acceptate de Dacia. Mai sunt si altele, printre care si Ravenol. Dar na, nu platesti, stai in spate.
  39. 2 puncte
    Nu vreau sa par partinitor, dar experienta mea cu lucrurile chinezesti aftermarket e dezamagitoare in termen ca perioada de functionare fara probleme. Am avut gadgeturi multe si am fost placut impresionat ca si tine de optiunile ce mi le ofereau, cu gramada. Dar totul se rezuma la fiabilitate la final si cand se defecteaza ce sanse de reparare ai, ce la aceste aftermarket-uri tinde catre 0. Daca iti place, incearca-l si ne dai si noua o impresie. Pe cele montate pe liniile auto se asigura longevitate si astfel in timp ai optiuni oricum de reparare si sau imbuntatire.
  40. 1 punct
    daca faci peste 20 000 km si pastrezi masina pe termen lung, este bine sa faci o revizie intermediara, cu acelasi ulei ca cel din fabrica. Facuta in alt service daca iese mai ieftin sau chiar la reprezentanta.
  41. 1 punct
    Azi am primit și mult așteptatele proiectoare Hella Comet 500 (yellow version) Arată bine pe mașină, rezultatul final al mașinii pe anul ăsta este unul decent.
  42. 1 punct
    Asa este, a fost scaparea mea. Multumesc! Actualizare: Lista la momentul actual: Catalin Manolescu - cort - mese??? - achitat 230 lei Dumitrescu Constantin (1*cv2, 1*?, 1*?) - 1 sgl - achitat 300 lei Cojocar Daniel (1*cv2, 1*pv2, 1*sv2) - 1 sgl - achitat 319 lei Iszlay Ibolyka (1*cv1, 1*cv2, 2*pv2, 2*SV2) - 1 double - achitat 230 lei Georgescu Conel (1*cv1, 1*cv2, 2*sv2, ?)- 1 double - achitat 230 lei Valentin Bobolea cu pat supl (2*CV1, 2*PV1, 2*SV2) - achitat 230 lei Mai avem disponibile 10 casute.
  43. 1 punct
    Daca ar fi defect de fabricatie, ar lua foc toata gama Logan/Sandero/MCV/Duster diesel (posibil inclusiv Dokker si Lodgy ), fabricate din decembrie 2012 incoace pentru ca este fix acelasi filtru. Si multe masini au trecut de 150k, minimum. Eu tin sa cred ca este o greseala la montaj, pentru ca la ultima revizie, au acordat atentie mai sporita la montajul filtrului de carburant; la finalul reviziei, s-a uitat mecanicul special in zona filtrului cu motorul pornit vreo 10 minute, sa fie sigur ca nu exista scurgeri sau alte probleme. In alte dati, monta la foc automat
  44. 1 punct
    Poate-i o problema cu faptul ca Maps si Waze folosesc date iar el are furnizorul de net in Romania. Moldova nu e in UE, tarifele-s criminale..
  45. 1 punct
    Si finalul calatoriei tot ieri a fost.Retur Vaslui Bucuresti.. 2 persoane 165 kg.Prin Mizil A3 Str.Petricani Lacul Tei Militari.Datele au fost urmatoarele. Am mintit..V.M.n.a scazut..Ploaie a fost dar nu cine stie ce! Am realimentat azi dupa drumul de ieri. Demult vroiam sa pun leduri in portbagaj si torpedou.Eram ferm convins ca am bec C5W.Teapa..Sunt W5WAveam prin ograda 2 leduri W5W si le.am montat.Momentan nu fumega nimic pe la masina.
  46. 1 punct
    Daca tot au fost discutii privitoare la amestecul de 2T in maotorina si calitatea acesteia am zis sa va prezint ce am gasit la aprox 98.000 km !
  47. 1 punct
    Dupa revizie, poti sa revii sa ne spui parerea personala despre cum se simte si aude motorul ? Sunt curios daca vei simti ce am auzit de la alti colegi care au pus noul Castrol; faptul ca motorul cel putin e mai silentios
  48. 1 punct
    Salut, Eu am 4x4 și, deși sunt fan Duster ( 3,5 ani de utilizare), am optat până la urmă pentru Tucson 4x4 ( același motor de 1.6 GDI că pe 4x2, numai că are turbo, deci este 1.6 tgdi ...). Recunosc că am optat din cauza faptului că nu se mai fabricau 1.3 tce 150 CP 4x4 ... Despre GDI nu știu prea multe - consum, forță ... Ca mașină, în general, e mai ... Ok Tucson ul ( mai silențios, mai confortabil ...). Stimă!
  49. 1 punct
    Doar asa,,, Va amintiti cit s-a discutat la aparitia Dusterului despre forma si mai ales marimea usii rezervorului de combustibil....
  50. 1 punct
    Daca cauti mai "adanc" gasesti pe acest forum cauza. Pe scurt, fetele portierelor sunt "lipite" cu un snur de mastic. Probabil ca s-a desprins si apa se scurge in interior in loc sa se duca in portiere si sa se elimine prin orificiile acesteia. Am patit si eu acest lucru si am inlocuit masticul respectiv, conform discutiilor de pe forum . Se vedea clar urma prelingerii apei... Acum totul este in regula. Succes
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

×
×
  • Creează nouă...