Sari la conținut

Rue

Members
  • Număr conținut

    79
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Rue a câștigat ziua ultima dată pe 3 Aprilie 2020

Rue a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

30 Excelent

1 Urmăritor

Despre Rue

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Azi (am observat) ca nu mai apare motorizarea cu GPL in configuratorul Dacia.ro Pe stocul online mai erau 125 de sandero si 5 jogger cu GPL.
  2. Exista vorbe ca nould DCI cu adblue e UTIL, dar a mai avut destul de multe probleme in ultimele generatii, datorita cresterii complexitatii sistemelor antipoluare etc. Urmand un facelift, ar fi cazul sa prinzi si oferte speciale, daca te grabesti sa iei in curand. La km anuali putini, DCI iti aduce la 4-5 ani distributia ca si cost mai mare / km.
  3. E posibil ca rar ul sa aiba un % de masini blocate pe la fiecare itepist. La cate bombe circula cu itepeul la zi, probabil ca blocarile se fac pe criterii de prietenie, mai ales ca acum toti functioneaza cu programare si te intreaba inainte ce masina programezi, sa nu prinda fumigene sau rachete tunate.
  4. Au avut noroc cei cu ITP ul ca au fost blocati cu o masina din 2014 si nu cu 2004!
  5. Adevarat, pozitia inalta si poate calitatea mult superioara a luminilor ce o aveam la Mitsubishi Outlander, m-au facut sa simt o cadere serioasa si o adaptare necesara cand am revenit la loganul 2006. Combinatia celor 2 avantaje imi confereau un confort serios la drumuri nocturne. Nu stiu daca le-as regasi pe Duster, mai ales daca va primi la facelift blocurile optice cu design comun cu noul logan.
  6. Si nu era mai incapator si mai ieftin un MCV Stepway? Ce ai castigat in plus cu Duster 4x2? Siguranta? Confort? Motor mai simplu? Pretul?! - aici am indoieli ca era mai ieftin Duster.
  7. A mai fost o ciudatenia cu cineva ce avea in garaj de la tata su probabil un logan NOU din 2007 sau ceva de genul, neinmatriculat, aspect neglijat de parinti sau ce erau si care a ajuns in situatia mentionata. Avea posibilitatea doar sa i faca prima inmatriculare in state vecine unde se permite si apoi reimportata... sau alta variante nu cunosc.
  8. Datorita D6full cerut de la 1 ianuarie 2021, am observat preturi noi la verii unguri: acelasi model mai mult cu 200 000 huf (560 eur) si a aparut motorizarea TCe 100 FAP LPG care inainte era doar TCe 100 LPG. Nu cred/stiu daca au mai inclus si altceva in baseline ul COMFORT, acolo unde m-am uitat eu (faruri, bord scaune) dar putin probabil. Inca mai au sectiunea generica pentru masinile de pe stocuri cu specificatia fara FAP, din 2020, dar e limitata le ce mai gasesti pe stocuri.
  9. ai prins 12 442 eur plus rabla?
  10. Nu sunt sigur daca nu este o eroare. Doar pe Eseental si Comfort poti pune acel motor si nu mai e versiunea cu GPL in configuratorul dacia.ro. Poate s-a strecurat vreo greseala. Oricum, sigur e perioada de tranzitie a site ului si o sa vedem multe erori pana e noul model 100%. Ar fi o reala surpriza sa fie si Duster adus in facelift pana in 2021 sau in 2021, asa... spontan si fara multa reclama.
  11. Rue

    Ce se schimba?

    Dacia a renuntat recent la ceva discounturi de ~ 700 eur ce se aplicau la unele Dustere. Cu cat gramada e mai mica, mizeaza pe cerere si au crescut pretul de vanzare la ce aveau pe stoc (reducand discountul). Nimic de zis mai mult!
  12. Un Essential dci 4wd si cu AC de pe stoc, doar CC ul i-ar lipsi sa fie o masina buna in 15 000 eur.
  13. Tocmai ca nu stiu. Altfel deranjul ar fi prea mare sa comanzi Essential si sa pui CC. Vad ca golesc stocurile si la Duster. Oare au ceva noutati? Sunt f secretosi.
  14. @t0rquemada - la Essential, avand doar regulatorul - limitator de viteza, se poate face activarea de CC fara altceva necesar? Cred ca exista ceva butoane pe volan deja.
  15. https://www.autoevolution.com/news/2024-dacia-duster-3-rumored-with-cmf-b-platform-only-fwd-150449.html Cam tarziu 2023 pt cmfb update
×
×
  • Creează nouă...