Sari la conținut

Înlocuire baterie


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 72
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Înțelegi ce vrei: - toate motorizările euro6 (06/2015+), care vine implicit cu S&S*, au recuperare energie pe frânare și încărcare pilotată cu baterie EFB - în cazul expus de mine bateri

Oficial nu trebuie scrisă bateria, neoficial trebuie, dacă vrei ca bateria să fie încărcată corect: Ai avut 70Ah cu 720A EN și ai pus 70Ah 760A EN, diferenta de 40A nu e luată în considerare de m

Foarte bine si corect precizat\punctat     (iar pentru ceilalti colegi atasez grafice din trei monitorizari suprapuse (utilizare diferita, la diferite temperaturi exterioare, cu S&S dezactiva

Posted Images

Acum 2 ore, Gil26 a spus:

Am cautat oriunde doar pe site-ul Rombat, nu. Scuze si mersi! Dar.. ce mi-ați trimis Dvs nu are caracteristicile cerute. Are doar 650A in loc de 720,ca cea originală. Update :se pare ca nici ei nu stiu ce vând, in foto apar alte specificatii pe etichetă decat in descrierea produsului pe site unde curentul de descărcare pare sa fie 769ah

Screenshot_20220221_115555_com.android.chrome.jpg

Editat de MihaiA
Adaugare foto, greseli de scriere, update
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 19.02.2022 la 15:16, MihaiA a spus:

se pare ca exista un ROMBAT cu aceste specificatii..

 

Acum 6 ore, MihaiA a spus:

Problema ca rombat EFB cu caracteristicile acestea nu exista.Este doar AGM .

Nu doresc si nici nu am timp de vreo polemica, ai deschis topic nou, ai intrebat, colegii ti-au raspuns, etc...

Asta este OK? https://www.autokarma.ro/acumulator-70-ah-7711238598-renault

LE: sau asta: https://www.pieseautoarges.ro/baterie-l3-efb-70ah-720a-renault-7711575175-7711575175-renault

Editat de Gil26
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă citim specificațiile nu doar eticheta...

Tensiune (V) :12

Capacitate (Ah) : 70

Lungime (mm) : 278

Lăţime (mm) : 175

Înălţime (mm) : 190

Curent descărcare rapidă -18°C (A) : 760 aka 760A(EN) nu 650A de pe etichetă !, tu având acum 720A(EN)

Rezervă de capacitate (min) : 135

Cod gabarit : L3

Tipul de terminal : 1

Fixare : B13

Polaritate : DP

 

Concluzie cumperi ce baterie încape fizic(L3 e maxim la Duster ph2/ph3), are specificații apropiate/identice și intră în bugetul tău (nu cred că dai 1500ron pe o baterie dar nici 200ron)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Gil26Nu e OK,pentru ca nu e Start Stop. Nu v-am rugat si nici nu va rog sa va implicati. Era o intrebare pentru cine putea sti cu adevarat sa  ajute. Nici eu nu vreau si nici nu am timp de polemici. Daca va dau raspunsuri care nu va convin la postarile DVS o fac pentru ca si altii ar putea citi si primi informatii eronate. Cred ca asta e scopul forumului,ca in final sa aflam solutia buna la problema.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
La 18.02.2022 la 20:36, MihaiA a spus:

....Poate ma puteti ajuta cu un tutorial legat de demontarea acumulatorului care e acoperit cu o placa pe care sunt multe fire ,bornele gasindu-se sub aceasta,si nu-mi dau seama ce suruburi se desfac.

...Nu inteleg nici pe ce parte trebuie sa fie borna pozitiva ,stanga sau dreapta,la mine se gaseste in stanga dar nu stiu daca nu e montat intors.Dimensiunile trebuie sa fie exact alea?La service nu m-as duce ca la varsta mea am montat acumulatoare la mai multe masini si numa' ma fac de ras ...

@MihaiAstimate coleg de forum, tot ce ati scris dumneavoastra pana acum este eronat si contradictoriu, pe langa ce am citat anterior am mai subliniat si aici, orice alte comentarii cred ca sunt de prisos, eu inchei aici, dumneavoastra...keep going...

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea ai putea alege intre :

- Renault Start Stop EFB 12V 70Ah 720A cod OE 7711575175

- Exide Start&Stop EFB 70 Ah EL700

Preturi mici gasesti aici: https://www.autokarma.ro/cautare-dupa-cod-produs?src=7711575175

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si daca, sa zicem, se alege o baterie cu valori (capaciate si curent de pornire) cat de cat apropiate de cele ale bateriei standard dar se alege totusi o baterie clasica (nu EFB sau AGM, chiar daca masian are sistem stop-start). Ce se intampla? Se uzeaza bateria foarte repede? Cat de repede? (Chiar si daca se dezactiveaza sistemul stop-start la fiecare punere a contactului.)

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...