Sari la conținut

JDm2006

Members
  • Număr conținut

    95
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

JDm2006 a câștigat ziua ultima dată pe 22 Noiembrie 2012

JDm2006 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

7 Neutral

Despre JDm2006

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Mda. Multumesc. Pana la urma inlocuind bascula capat un pivot nou. Cat ar mai rezista pivotii ? Am deja cca 53500 km. Asta este. Am sa caut un service cu manopera mai mica. Macar un pic, sa am multumirea ca nu le platesc alora manopera de service care se vrea cu staif.
  2. Revizia de 5 ani. Aproximativ 53000 km. La Meridian Sud (nu le fac reclama, asa ca daca este nevoie rog stergerea numelui service-ului). Schimbat ulei, completat antigel, schimbat filtre si desprafuirea sabotilor. Verificare lumini, franare, testare CDB. Cost de cca 1000 lei (un pic mai mult) M-am plans de zgomote undeva in stanga fata, la luarea mai brusca a unor denivelari. Am crezut ca este amortizorul dar nu era. La testul cu levierul (asa se face peste tot ?) a rezultat ca e vorba de bucsele basculelor. Pret pentru amandoua, cu tot cu manopera, cca 1300 lei. Am zis pas (nu-i amanat sine die). Am o intrebare legata de aceste bucse : nu se pot schimba doar ele ? De ce trebuie inlocuita bascula ? In cazul meu nu au zis nimic de pivoti, deci ar fi trebuit sa se poata schimba doar bucsele. Intreb pentru ca o bascula se invarte in jur de 230 lei pe cand un set de bucse doar pe la 45 lei / bascula.
  3. JDm2006

    Recensamant Cardane Decedate

    Mie, treaba asta mi-a aparut chiar de la inceput. N-am luat-o in seama, am pus-o in carca motorului.
  4. JDm2006

    L52

    Dar pe Ph1?
  5. JDm2006

    becuri Duster...

    Multumesc, am sa incerc. Fie cand s-o mai incalzi, fie intr-un parcaj subteran (in cel din Promenada Mall am aflat ca n-am voie sa repar masina acolo).
  6. JDm2006

    becuri Duster...

    Salut, Am o intrebare (nu stiu daca se incadreaza la "intrebari stupide ...", dar discutandu-se aici despre becuri ...) pentru cei care au schimbat becul de pozitie din far. Cum se extrage ? Este necesara vreo unealta specializata, sau doar se trage de soclu ? Am tot incercat azi si nimic. Se roteste dar de iesit, nu iese. Mi se pare stupid, ca pentru un beculet sa ajung in service. Am ajuns aici dupa ce mi s-au ars becurile de pozitie -far si cel de faza scurta. Faza am schimbat-o (acum, ca tot patitul, sunt intelept - am reusit sa pun becul de faza in pozitia corecta) dar cand sa trec la beculetul de pozitie am constatat ca ori nu stiu cum sa-l scot de acolo, ori n-am destula putere, si de aici intrebarea de mai sus. Multumesc.
  7. @psystem, cum am zis, la un alt service au verificat cardanul si au zis ca nu are joc in cruci (care sunt mici, au fost montate si unele mai mari ?). Cat despre jocul axial, din grup, cica asa ar trebui sa fie. Ma rog, am sa vad cum evolueaza. Un coleg de la munca a fost de parere ca, nefortand masina pe coclauri, nu are de unde sa capete jocuri in cardan si restul subansamblelor si ca zgomotele pot proveni de la jocul placutelor de frana si al sabotilor. Asa o fi. Oricum, discurile mele sunt consumate (cca 3 mm pe fiecare parte, deci vreo 6 mm pe roata). Le schimb, verific si sabotii si reevaluez (dupa ureche, la propriu). Ca veni vorba, imi poate spune cineva cu ce discuri este echipat un Duster din septembrie 2012 ? ATE, BREMBO etc. ? Scuze pentru OT. Daca e necesar, rog mutarea pe topicul de cardane decedate ...
  8. @mak, merg la slujba, vin acasa. Cand parchez, dau cu spatele si franez. Nici viteza si nici distanta mare, cca 6-8 m. Ei, la franare se aude un "clank", undeva prin spate. La revizie, am mentionat asta si, la testul manual (au tras in lungul cardanului de ansamblul crucii spate) a rezultat ca are joc de cca 2-3 mm. De aici, "trebuie schimbat grupul, nu se poate altfel, vine la pachet cu capacul lui". apoi, "nuuu, trebuie schimbat doar capacul, Dacia a dat cod pentru capac" si musai impreuna cu cardanul. Acu', sa nu-ntelegeti gresit, daca e musai sa schimb, schimb, dar nu-mi place sa fiu fentat de un pusti cu 25 ani mai mic decat mine. Asa ca a urmat o a doua parere, diferita de prima. @TheVolverine asa este, 60000 sau 4 ani. La mine a venit timpul mai iute - 4 ani.
  9. Postez cam tarziu (deh, timpul liber, de-abia daca am timp sa mai citesc cate ceva, pe ici, pe colo). Am facut revizia pe la sfarsitul lui august. Revizia de 4 ani, ea a venit mai repede. Aproximativ 43000 km (poate ceva mai putin - nu stiu). Am schimbat kit distributie, kit accesorii, filtre aer, ulei, motorina. Pana aci, standard. Apoi, un bec prin bord, amortizoare spate, stock - aici imi pare rau ca le-am lasat acolo pe alea vechi, il puteam dona pe cel inca zdravan (celalalt curgea). A doua parere de rau, dupa ce am vazut masina colegului @DenisB, de aproape (scuze, nu ne-am vazut inca dar avem un prieten comun), preparata de Mudster. Ar fi mers un set de amortizoare d'alea galbene si masina mai inalta cu 3-5 cm. Ma rog, on topic, tot circul a fost aproximativ 2900 lei la Meridian Sud. Zic circ, pentru ca pentru o alta problema au incercat. Noroc ca am inertie mare cand vine vorba de dat bani adevarati Nu le-a mers (ar fi costat cca 10000 lei in plus fata de revizie).
  10. JDm2006

    Recensamant Cardane Decedate

    CSG ? Cred ca am citit ceva, dar cum a intrat asa a iesit. Acu', nu-i vorba doar de cardan, as vrea sa stiu daca s-a dus si altceva.
  11. JDm2006

    Recensamant Cardane Decedate

    Scump ! In septembrie, la Meridian Sud cardanul costa 2200 lei, cu tot cu manopera Stiu asta pentru ca am fost la revizia de 4 ani. In urma ei si a plangerii mele ca "ceva produce un zgomot ca de bucsa uzata pe sub masina, cand franez, dupa schimbarea sensului de mers" mi-au verificat manual (a tras mecanicul cu ambele maini de) crucea spate si a rezultat un joc axial din capacul grupului. Mi-au zis ca trebuie: 1/. sa schimb grupul si cardanul - cca 8800 + cca 2200 (cel de la receptie plus mecanicul); sau 2/. sa schimb doar capacul grupului si cardanul - aici nu mai am preturi (varianta responsabilului cu garantiile) N-am facut nici una nici alta. Ar trebui sa merg la un alt service, sa mi-l consulte si aia. Care alt service, nu stiu, ca la scorurile astea, baietii sunt doritori sa faca cat mai mult. In alta parte (service-ul fratelui unui coleg de munca) reparatia ar costa 1100 lei, dar nu stiu ce presupune asta. Colegul zice ca ar fi doua tipuri de cardane, dupa performante. Asa este sau e folclor ? Si, la final, stiti unde as putea duce masinuta la doctor ?
  12. Eu am avut de 60 Ah sau pe acolo. Si-a consumat rezervele in aproximativ 4 ani. In timpul asta am mers continuu cu AC pornit (vara nu-mi place caldura iar iarna, umiditatea). Continuu inseamna zilnic, cca 16 km in oras. Pardon, in Bucuresti, cu prea putine drumuri afara Am dat telefon la o firma, au venit si mi-au adus o baterie de cca 70 Ah (am vrut eu mai mare si cam asta a fost dupa lecturarea posturilor celor stiutori), au luat-o pe aia epuizata si asta a fost tot. A inclus verificarea consumului, incarcarii si ce or mai facut pe acolo. Recomand procedeul, altfel trebuie sa te deplasezi, dupa achizitie, la un atelier (care tine de producatorul bateriei) sa faci testele (altfel baietii nu dau garantie).
  13. JDm2006

    Plafoniera Spate Duster

    Deci pot folosi circuit de 0.35 mm2 pe Ph1, folosind la inceput becuri ? Uite, am cumparat din Vitan doua mufe pentru plafoniera, in ideea de a face o alimentare pentru cea de a doua plafoniera. Mufele erau "cablate" cu niste capete de cablu litat. Ei, un coleg mi-a zis ca sunt de 0.75, ceea ce m-a convins ca nu voi gasi prea lesne ceea ce aveam in minte. Adica un cablu panglica de 3-4 x .75 mm2. Acum este mult mai usor, cablu panglica de 0.35mm2 se gaseste mai usor (gandul meu fiind sa trec cu cablul asta printre capitonaj si traversa centrala - are cca 1,4 mm grosime). Scuze pentru sacaiala.
  14. JDm2006

    Plafoniera Spate Duster

    Multumesc. Sectiunile sunt pentru dotarea plafonierelor cu becuri sau cu leduri ?
  15. JDm2006

    Plafoniera Spate Duster

    Scuze pentru reinvierea topic-ului. Am cumparat 2 plafoniere cu 3 becuri. Prima, cea pentru sofer s-a potrivit perfect. Cea de-a doua, pentru bancheta din spate, mi-a creat nedumeriri in ceea ce priveste amplasarea. M-am utilat cu diverse unelte si strapungand capitonajul, acolo unde voiam sa o amplasez, am constatat ca nu e loc. Mai precis, spatiul dintre capitonaj si tabla este cam 1/2 din inaltimea lampii. Ca urmare, unde (longitudinal), adica, aproximativ, la ce distanta de traversa care se simte la mana ai amplasat lampa ? Si inca o intrebare de ajutor (ca, de altfel, si prima) : exista cablaj pentru legarea primei lapi de cea de-a doua ? Daca nu, de unde as putea face rost de cablu panglica cu firele de 0.75 mmp (nu-mi surade desfacerea capitonajului ca sa trag un cablu gros, rotund) ? Multumesc. PS : sigur, as putea apela la ajutor specializat, dar la rastimpuri imi place sa ma ocup eu de diversele lucrari.
×