Sari la conținut

rgabir1

Zgomot fata la franare (cu balans) - amortizoare?

Postări Recomandate

Salut,

 

Am observat si eu la al meu 1.6 4x4 - cam de o luna on zgomot ( mecanic) atunci cand franez (de obicei cand ma apropii de semafor). Am aprox 6000km facuti in 5luni - majoritatea in Bucuresti.

 

Mai exact se aude cand masina intra in balansul acela produs de franare. Daca masina nu are balans - nu se aude!

 

Si mai mult - apare cam dupa 5min de rulare - nu chiar imediat.

 

Am fost cu ea la garantie - si inginerul auzind zgomotul - a zis ca e zgomot "normal" si sa astept sa se mai aseze tablele :). Mie imi pare ca n-au chef sa investigheze...

 

Se mai aude la cineva acest zgomot?

 

Numai bine,

Gabi

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu se balanseaza, nu zdrangane (decat ceva prin portbagaj dar inca nu am gasit ce), franeaza normal, chiar bine dupa parerea mea. Singura zdranganeala e zgomotul ca de planetara demolata care se aude dimineata la plecare, cam dupa 10-15m, dupa care dispare rapid.

A, si am uitat, daca s-a incalzit un pic motorul si o turezi brusc de cateva ori pe loc se aude un "raget" fain de tot dat de rezonanta tobei, unii platesc bani grei sa auda asemenea sunete, eu (poate si alti posesori de duster) au acest zgomot "moca".

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda - am venit astazi de la Dacoserv - si cei de acolo mi-au zis ca zgomotul e produs de frecarea la amortizoare - ca atinge masca aceea fierul propriu-zis din amortizor.

 

Am vazut la toate Dusterele la care m-am uitat - ca fiecare amortizor are 2 dungi create in urma frecarii mecanice.

 

Deci "asa face toate".

 

Presupun ca zgomotul o sa dispara cand se freaca suficient de mult.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

hmm, la mine n-am auzit pana acum nimic. si merg cateodata si fara muzica (la maxim) ;-)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un zgomot pe dreapta fata, se manifesta ca un "tupanit"-zgomot ca atunci cind sare o piatra de sub roata.

Se aude la frinare brusca cind prinde si o mica denivelare sau la plecarea de pe loc.

 

verificat bieleta, suspensie, etrier, placute si nimic...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dreapta faţă oare? A mea are 3săptămâni şi n-o aud să troncāne în vre-un fel dar are în traversa faţă, în dreapta o greutate, presupun de echlibrare(nevopsita). La ce o folosi. Benzină 4x4

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ştiu să pun poze

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Deoarece ma intereseaza tema, un coleg de club din HU ( Dacia guru ) recomanda firma si acest tip de  Cruise control. Pret informativ 150.000 HUF care inseamna apox 500 euro. https://tempomatbeszereles.hu/en/galleries/tempomat-beszereles-dacia-duster-2013/    montaje pe Dacia:   https://tempomatbeszereles.hu/en/referenciak/#filter-dacia
    • @domnulnopcea Cuplul la Duster, la 1.5 dCI si 1.3 TCe, e ok de la turatii foarte joase. De asta, ar trebui sa aplici 2 metode de condus : 1 - schimbat foarte rapid - de exemplu, in maximum 20 m, sa fii deja ~ 40-50km/h, in treapta 4 2 - schimbat in jurul valorii de 3200-3500 rot/min. Din treapta 1 in 2 este posibil sa simti smucitura, dar in rest n-ar mai trebui. Dusterul se conduce mai "special"...treapta 1 e pe post de reductor
    • Daca ridic piciorul exagerat de repede de pe ambreiaj, da, e normal sa bruscheze. De fapt e un fel de frana de motor. In rest eu nu am sesizat vreo problema. Intra perfect in orice viteza, chiar si la 70km/h in tr2  nu bruscheaza, nu agata,doar tiuie... Sincer eu am condus doar benzinare. Iti recomand sa "gadili" un pic ambreiajul cand schimbi in tr inferioare.
    • Salut, eu nu intampin nici un fel de zgomot insa in unele situatii intra mai greu in viteza 1, in special cand plec de pe loc. Dupa ce bag in a 3 si apoi in 1 totul merge ca uns. am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca e complet normal. si eu am acealasi motor ca tine @Amiralul as dori sa te intreb daca tu simti o mica bruscare atunci cand schimbi viteza in treptele inferioare (1, 2, 3). cei de la reprezentanta mi-au spus ca e totul normal. eu vin de pe un motor diesel de laguna 2 unde nu era aceasta bruscare. m-am interesat si multi mi-au spus ca se datoreaza faptului ca duster nu are volanta dubla... mai experimenteaza cineva aceasta bruscare?
    • Salutare, Sunt proaspat posesor de Duster 1.3 TCe 150hp 2WD. Sunt foarte multumit de masina. Motorul trage mult mai bine fata de diesel sau de fostul 1.2 TCe. Stiu ca au existat cateva probleme izolate de sirenaj a cutiei de viteze pentru versiunile diesel. De ce ceva timp aud si eu acel tiuit puternic la accelerari bruste peste 4200 rot/min. In tr 2 se aude cel mai strident.  Nu exista pierderi de putere sau ezitari, dar nu stiu cum va afecta cutia pe termen lung. Ma mira faptul ca benzinarul are astfel de probleme (cu atat mai mut cel de 150hp). Eu nu as da cutia jos chiar si pe garantie daca as sti ca nu e problema serioasa si poti ignora acel sunet + ca nu ai de ce sa treci de 4000 de ture cu 1.3 tce, trage suficient de bine in plaja 2000-4000 (like a diesel  ). Mai are cineva asa ceva? 
×
×
  • Creează nouă...