Postări Recomandate

Zilele trecute am avut o mare problema, in varf de munte, cu masina: nu a mai pornit! masina a stationat 2 zile in ger. bateria invartea demarorul insa motorul nu a pornit dupa multe "chei" date.

 

la benzinarul meu, dupa ce pun contactul, pret de cateva secunde raman aprinse beculetele pe bord si apoi se sting toate si eu apoi actionez demarorul.

de aceasta data beculetul acela cu "STOP" scris pe el nu se mai stingea si implicit motorul nu pornea...

 

am sunat la Dacia Asistenta (masina are 21 mii km si e in garantie) si nu era nici o problema sa vina sa o ridice si sa o duca la Service Dacia in Brasov (eu eram cu masina la Moeciu) insa fiind duminica nu se va ocupa de ea nimeni pana luni.

In plus, am fost atentionat ca daca e o problema de la combustibil sau altceva ce nu tine de piesele si componentele Dacia, voi achita eu cei 400 lei platforma (incarcat, carat, descarcat si cu tarif de duminica). daca problema e de la masina atunci eu nu voi plati nimic.

 

am avut o "strangere de inima" ca poate e ceva gheata sau mizerie pe la vreun injector sau ceva similar si voi fi bun de plata asa ca am preferat sa ajung prin alte mijloace mai "economice" (o alta platforma de la un amic al unui amic) pana la Bv la service.

 

luni dimineata baietii de la service au pus testerul si au constatat ca bujiile 2 si 4 nu primeau curent. au miscat/ scos si bagat la loc releele din cutia de sigurante din compartimentul motor si..... minune! masina a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat!

 

am zis merci si am plecat bucuros ca nu a fost vreo piesa dupa care sa mai stea masina vreo 2-3 zile in Bv si eu sa revin sa o iau de acolo (eu sunt din Buc.).

 

asa ca daca poate mai pateste cineva ceva similar, inainte de a intreprinde altceva, eu il sfatuiesc sa deschida cutia de sigurante din compartimentul motor si sa miste/impinga bine in lacasurile lor acele relee si sigurante ca poate acolo e vreun contact imperfect...

 

daca nici asa nu porneste atunci trebuiesc contactati cei de la Dacia sau facut alceva.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

multumim pentru atentionare !!! 8-)

oricum, la masinile noastre fenomenul ar trebui sa apara muuult mai tarziu, ca nu sunt atat de "scuturate"

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

interesant! asta ca sa se pastreze traditia de la Daciile vechi unde intotdeuna era ceva ce nu facea bine contact :shock:

si unde e aceasta cutie de sigurante? poti sa pui o poza te rog?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

e o cutie cu capac negru de dimens aprox 15x15 cm chiar in dreapta bateriei cum te uiti din fata la compartimentul motor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cei de pe la Dacia zic cutie"BIM". Fenomenul nu este nou si apare de cand s-a lansat Logan ...ca de, cablajele sunt mai firave si presiunea de contact cu releele se poate modifica(in timp).Raport pret/calitate... :shock:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

atentie cand scoateti siguranta la ECU;

la 4x4 dci nu va mai porni masina decat daca o setati in pozitia 2wd; de abia dupa aceea va pleca (la rece) si din celelalte pozitii

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.