maxmar78

Members
  • Număr conținut

    57
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

31 Excelent

Despre maxmar78

  • Rang
    Membru
  • Dată Naștere 20.07.1978

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun

Vizitatori Recenți Profil

502 citiri profil
  1. Viteza maxima Dacia Duster

    Asa-i ca-i comod la condus Dusterul, chiar daca nu are prea multe "fite" pe el.
  2. Viteza maxima Dacia Duster

    Multumesc de corectare! Ne mai uitam la turometru sau nu? mai are relevanta intrebarea: Ce RPM aveai la 170 km/h in treapta a 6-a? Citez " Indicatia poate fi foarte usor modificata programand computerul cu alt raport (numar impulsuri/curent comanda instrument) si se practica aceasta programare inclusiv la Duster cand ai cauciucuri mai mari sau mai mici pentru a indica viteza corect" nu este oare EGAL (citez de la mine) "conditiile de calibrare"??? Si inca o lamurire, vazand ca te pricepi, semnalele digitale nu fac si ele parte din familia semnalelor electrice? or fi pneumatice?! di-gi... aha! sunt de la RDS! Oricum satisfactia e mare cand vezi ca dusteristi nu citesc doar printre randuri.
  3. Viteza maxima Dacia Duster

    Revenind la discutia cu turometrul, cred ca este mai putin relevanta pentru ca atat turometrul cat si vitezometrul sunt niste instrumente de bord care functioneaza pe baza semnalelor electrice, adica acul indica intesitatea curentului creat si furnizat de un dinam cuplat mecanic la iesirea din cutia de viteze in cazul vitezometrului si celalalt cuplat la arborele motor. aceste indicatoare au o marja de eroare in indicatie care se modifica si in cazul unei temperaturi diferite a conductorului electric, modul si conditiile de calibrare, etc. Unde vreau sa punctez este ca, la acelas tip de cutie de viteza nu exista diferente de raport de transmisie in aceleasi trepte cuplate, deoarece cutia este compusa din rotite facute pe CNC, (mecanica fina) pinioanele similare din doua cutii au acelasi "Z" acelasi "D" acelasi "d" iar in cutie nu exista alunecare ci angrenare. Nu cred ca o problema de patinare a ambreajului s-ar evidentia la regim deviteze mare - cuplu mare, ci mai degraba la viteza mica - cuplu mare, cum ar fi la plecarea de pe loc si ar rezulta in supraturarea motorului. Iar ca sa atingem si argumentul motorizare, 1rpm = 360° ardore primar /60 sec, adica frecventa de rotire a arborelui primar este influentata de comanda de accelerare a motorului (care provine din reglarea debitului de combustibil injectat in fiecare piston pentru fiecare combustie) si nu de tipul de motorizare. Imi cer scuze daca m-am "dezlantuit" prea tare.
  4. Viteza maxima Dacia Duster

    Sincer nu prea m-am uitat la turometru dar iti pot spune ca nu l-am vazut trecand de 4300 de ture in a 6-a.
  5. Viteza maxima Dacia Duster

    Sal'tare! Ia ca sa ma laud si eu putin cu al meu 1,5 dci PH1 110cp 2010. in anexa poza de pe GPS, iar pentru cine nu vede facem text: Lungime calatorie: 537km (Galati - Hunedoara prin Lepsa, Tg Secuiesc, Brasov Sibiu) Timp calatorie: 6 h 00 m 53 sec. Timp oprire: 0:06:35 (sase minute jumate) Viteza medie: 89 km/h. Viteza maxima: 173 km/h (pe gps nu pe bord, pe bord ar fi 180km/h, gps comparat cu smart phone pe wase da aceiasi viteza) Viteza a fost depasita in mod ilegal pe toate lungimea traseului, dar acesta se sanctioneaza doar cu constatarea prin mijloace omologate (am citit niste comentarii haioase mai sus). Singur in mashina cu bagaje de circa 60kg. nu am avut cuplat RaceChip-ul, ial la prezentarea de mai sus, ceea ce tine de performanta masini ca si varf este irelevant ci as puncta mai degraba pe fiabilitate in sensul in care masina nu a dat nici un semn de ezitare pe tot traseul, si credetima nu a fost unul usor. Pe langa aceste considerente vreau sa mentionez ca traseul a fost facut pe timp de noapte in conditii de trafic minime (chiar scazut in acea noapte), iar al doilea criteriu de reusita este piesa dintre volan si scaun. Va salut.
  6. Revizia la diferential sa incheiat cu rezultate satisfacatoare, vedeti scurt video pe youtube si a fost remontat pe masina.
  7. Suspensie H&R + IRONMAN

    Intors acasa si masurat. Asadar spate 710mm fata 680, valorile sunt de la tangenta pe talonul jantei in partea de jos, prin centrul rotii pana la limita aripi. Cat priveste modelul, scrie ceva cu nirto gas pe cutie dar nu un model cu numar ceva.
  8. Sa nu-mi spui ca preferi dunele alea in locul alveolelor care sunt semnalizate ca atare si plus de asta treci elegant prin ele cu turismul si la 80km/h. Multi le-au luat... cati au stricat sensurile giratori facute la racordarile cu autostrazile si le-au zbarlit pavalele... dar daca-i zid? ce faci? dai in el sa vezi care-i mai tare. Ex: iti aduci aminte de faimosul giratoriu de la intrarea in Suceava dinspre Campulung? ani de-a randul, nu era saptamana sa nu moara unu, cu reclama aferenta de la stiri, iar despre semnalizare, pot sa spun ca si daca veneai cu ochi inchisi tot o vedeai, si cu toate astea tot se mai "implanta" cate unul saptamanal. La fel si curba la coborare la Persani spre Fagaras unde ultima data au murit aia cu autobuzul, e mai mereu pe la stiri. Ce vreau sa punctez e ca la cata "publicitate" au locurile astea chiar e de mirare cum de se mai intampla! Raspund tot eu: Pentru ca noi suntem mai destepti, mai ignoranti iar pe deasupra mai avem si convingerea ca: "Mie nu m-i se poate intampla!" Hai drumuri bune la toata lumea!
  9. Haha, mie-mi plac aia de duminica care merg prin localitate cu 80-90 si pe afara doar cu 80.
  10. Pentru ca poate mai trece vremea si o parte din ele iese din garantie.
  11. Suspensie H&R + IRONMAN

    Nu m-am uitat pe cutie sa vad ce model sunt dar leam comandat si primit in Decembrie 2016. Acu' nu-s acasa, dar cand ma intorc fac masuratorile si-ti trimit. vrei si fata si spate sau doar fata?
  12. Scrie frate Havarna judetul Botosani, ca o sa creada colegi ca teai dus la Soroca.
  13. PLACUTE DE FRANA

    Am vazut ca sunt km mai multi sau mai putini, evident ca in orasele mari, ex. Bucuresti, Cluj, Iasi, daca folosesti masina pentru deplasari zilnice de rutina, tip, mers la serviciu, clar ca le mananci pe paine placutele. Eu am ajuns la 132000 cu originalele.
  14. Voi reveni dupa ce-i fac revizi asta, sa zicem ca revizia am programat-o intr-un concurs de circumsatante si nu din cauza vreunei suspiciuni. Factorul determinant este curiozitatea. Oricum voi reveni undeva pe la sfarsitul lui Martie, acum sunt in Egipt.
  15. ESP este, nu stiu daca ASR-ul e la pachet cu ESP-ul.